It's all in your mind.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:
Had ze me toch mooi tuk zeg.
Maar je hebt altijd wel een paar meelopers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen de goeden gaan in groepen weg
Er moet een maandelijkse neprel zijn, bij dezequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huh! Dit heb ik niet gelezen achter de schermen. Praat me eens bij.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit weer zo'n stoere van tevoren opgezette ''rel''?.
Nou ze gaat op zwart.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh oke, jij bent al op de hoogte dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet een maandelijkse neprel zijn, bij deze
Ohhhhh, naja ze is niet de eerste toch?quote:
Ach kom zeg, over labiel gesproken. "Huuuu, ik weet niet wat ik met dit topic aanmoet, heb jij een idee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee jij dan, mevrouw labielo, paste prima op R&P, jammer alleen dat die zogenaamde macht die je had naar je harses steeg. Wij wáren vrienden inderdaad.
Ben blij dat je oprot.
Wrom moet alles maar achter gesloten deuren? Nu is het tenminste duidelijk voor de users.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
oké, praat me eens bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:Wrom moet alles maar achter gesloten deuren? Nu is het tenminste duidelijk voor de users.
Snap ook al dat sentimentele gedoe niet zo. Voor haar 10.000 andere users.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhhhh, naja ze is niet de eerste toch?
Het wordt saaiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh oke, jij bent al op de hoogte dus.
It's all in the nick.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk is.
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach kom zeg, over labiel gesproken. "Huuuu, ik weet niet wat ik met dit topic aanmoet, heb jij een idee?". De helft van de topics die je gemod hebt heb je met mijn hulp gedaan. En dan nog arrogant lopen doen ook. En jezelf opstellen als de koningin van BeF is natuurlijk ook een beetje zielig hè.
Toch leuk dat ze het nog even vol houden.quote:
Doe niet zo arrogantquote:
Ah, de neprel komt nu op gangquote:
Bemoei jij je er eens niet mee zegquote:
Tof dan blijf ik nog ff.quote:
Zullen wij voor de vorm een afscheidstopic openen in R&P?quote:
Ik wil nu een grap maken met als kernwoorden 'rood' en 'admin', maar ik kan niks verzinnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.
Dat jij me daar nou op terug pakt is jezelf wel flink tegenspreken, vind je niet, schat?
Arrogant? Das verdomme al de tweede keer dat iemand me daarvan beschuldigt, flikker toch op.
Ik ben net zo arrogant als jij bruin na een paar uur in de zon.
Mits "kras" in de TT.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij voor de vorm een afscheidstopic openen in R&P?
..... *applaudiseert*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Herald het volgende:
kut, daar gaat mijn hoop dat er ooit nog eens een filmpje zou lekken waar clumsy_clown tussen de roze dijen van Janetje haar tong gretig doch met lange halen over een ontpopte kittelaartje van de KLBmod heen en weer likte terwijl ze met twee vingers diep in de krochten van de liefdestunnel van haar voorheen beste BeFvriendin een denderend orgasme wist klaar te spelen waarna haar eigen snoet druipt van het sappige ejaculaat van de nahijgende goth.
Ik heb de vorige al toendertijd gemaakt, iemand anders dit keerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij voor de vorm een afscheidstopic openen in R&P?
Beginnende mods ja. Een weekje, twee weekjes is te begrijpen. Dat je nu nog steeds geen flikker zelfstandig kan zegt ook weer genoeg. En als dit niet de eerste keer is dat je arrogant wordt genoemd zou ik toch echt even gaan nadenken en misschien het probleem bij jezelf zoeken. Blijkbaar ben ik niet de enige bij wie het opvalt en hé, die persoon had gelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.
Dat jij me daar nou op terug pakt is jezelf wel flink tegenspreken, vind je niet, schat?
Arrogant? Das verdomme al de tweede keer dat iemand me daarvan beschuldigt, flikker toch op.
Ik ben net zo arrogant als jij bruin na een paar uur in de zon.
Inderdaad. Minstens een bedankje en een afscheidscadeautje in de vorm van een theaterbon.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:07 schreef Messenga het volgende:
Zo'n afscheid verdient geen 'doei'.
Zat er Cc in de TT? Dan kunnen we die gewoon omhoog schoppen in plaats van een nieuwe te openen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de vorige al toendertijd gemaakt, iemand anders dit keer
Nah, geloof het nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat er Cc in de TT? Dan kunnen we die gewoon omhoog schoppen in plaats van een nieuwe te openen!
Ik stel mij vrijwillig beschikbaar om de rol van c_c over te nemen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Herald het volgende:
kut, daar gaat mijn hoop dat er ooit nog eens een filmpje zou lekken waar clumsy_clown tussen de roze dijen van Janetje haar tong gretig doch met lange halen over een ontpopte kittelaartje van de KLBmod heen en weer likte terwijl ze met twee vingers diep in de krochten van de liefdestunnel van haar voorheen beste BeFvriendin een denderend orgasme wist klaar te spelen waarna haar eigen snoet druipt van het sappige ejaculaat van de nahijgende goth.
We kunnen een centraal afscheidstopic maken, het is een maandelijks terugkerend evenement in R&P.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat er Cc in de TT? Dan kunnen we die gewoon omhoog schoppen in plaats van een nieuwe te openen!
De voorzitter van de krullenclub!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stel mij vrijwillig beschikbaar om de rol van c_c over te nemen!
Tsja, dat krijg je met die rooie hè. Hebben ze ongelijk en lukt het niet achter de schermen een discussie te winnen gebruiken ze hun knopjes maar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee zeg.
Jij bent de aanstichter van dit alles, en dan geef je dr nog zo'n trap na.
Bah!
Joh, ik zou d'r nog niet met een stok van een meter lang aan willen porren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Herald het volgende:
Ik kan me van jou anders ook aardig wat raadplegingen herinneren, toen was ik ook nog geen mod.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beginnende mods ja. Een weekje, twee weekjes is te begrijpen. Dat je nu nog steeds geen flikker zelfstandig kan zegt ook weer genoeg. En als dit niet de eerste keer is dat je arrogant wordt genoemd zou ik toch echt even gaan nadenken en misschien het probleem bij jezelf zoeken. Blijkbaar ben ik niet de enige bij wie het opvalt en hé, die persoon had gelijk.
Niet eens. Fa's, mods, iedereen staat altijd open om feedback te geven. Als je dan met zo'n excuus weggaat, verdien je dat niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Minstens een bedankje en een afscheidscadeautje in de vorm van een theaterbon.
Ik vind dat een echte R&P mod bij zijn of haar afscheid gewoon de polsen moet doorsnijden. Anders ben je nooit een echte geweest...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen een centraal afscheidstopic maken, het is een maandelijks terugkerend evenement in R&P.
Nog zoiet. Ik ben Cc niet, hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat een echte R&P mod bij zijn of haar afscheid gewoon de polsen moet doorsnijden. Anders ben je nooit een echte geweest...
Een trein koppen hoort er ook wel bij , eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat een echte R&P mod bij zijn of haar afscheid gewoon de polsen moet doorsnijden. Anders ben je nooit een echte geweest...
Die zou er ook helemaal in verdwijnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Joh, ik zou d'r nog niet met een stok van een meter lang aan willen porren.
Kras jij jezelf dan ook gelijk ff stuk?quote:
En houd jij je smoel eens helemaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zou er ook helemaal in verdwijnen
Aan de andere kant, de NS zou maandelijks weer extra vertragingen hebben, dus nah, dat is niet aardig voor de OV paupers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een trein koppen hoort er ook wel bij , eigenlijk.
Heehee, jij maakt het gebbetje gelukkigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zou er ook helemaal in verdwijnen
Het is een goth.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kras jij jezelf dan ook gelijk ff stuk?
Niks wat met een kleine TT aanpassing niet opgelost kan worden. Wat dat betreft ben je wel R&P materiaal, meteen denken in problemen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog zoiet. Ik ben Cc niet, hoe moeilijk is dat?.
En iedereen die me ooit heeft zien posten weet dat ik dit meen heur.
Kijk, daar hebben we het taalkundig wonder weer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heehee, jij maakt het gebbetje gelukkig
Volgens mij een nep goth, want ze zit niet op R&Pquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een goth.
Ik vind trouwens ook dat ze te ver gaat nu
Zullen wij maar duomod worden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een kleine TT aanpassing niet opgelost kan worden. Wat dat betreft ben je wel R&P materiaal, meteen denken in problemen!
Mwah, vandaag niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je die armen niet gezien van d'r? Ik bedoel, het is niet zo dat ze er zo zwart uit ziet omdat ze modieus is ofzo *proest*.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de lama's, constant terugkerende grappenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef vloeistofje het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik in een deel één post bij zoiets. Kut. De Lama's komen nu. Time out dus, jullie.
Ha ha ha ha.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het taalkundig wonder weer.
Ik mod alleen maar met JoeyT, sorry...quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je die armen niet gezien van d'r? Ik bedoel, het is niet zo dat ze er zo zwart uit ziet omdat ze modieus is ofzo *proest*.
je weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mod alleen maar met JoeyT, sorry...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de lama's, constant terugkerende grappen
Jóh, maar dat ze zo laag zinkt had ik zélfs van haar niet verwacht.quote:
Liever blauwe vijanden dan blauwe vrienden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha ha ha ha.
"Ik weet niets, dus dan pak ik hem op dingen waar hij niet zo goed in is hahahahah! Hij weet het zelf gelukkig wel, dat is een voordeel hahahaha, maar laat ik hem er toch op pakken!!!!!!"
Ga lekker krassen, tering, ik laat geen traan om je, jij maakt geen vrienden he? Alleen vijanden![]()
Ach, morgen is C_c gewoon weer mod... Waar hoop ik op...quote:
Je deed zelf ook niet erg lief ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jóh, maar dat ze zo laag zinkt had ik zélfs van haar niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |