De meest wazige post in een topic in de maand oktober gaat naar......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Pindax0r het volgende:
Hallo, ik ben Robin en ik speel schijtspellen als Gothic 3. Toen het uitkwam wist ik niet wat me overkwam, zo geweldig was het. Snel, ik kan niet posten hoor, ik moet verder rukken bij dit spel.

Dat kan nog even duren ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mod alleen maar met JoeyT, sorry...

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan nog even duren ben ik bang.

Mwah, ik weet nu wat ik aan 'r heb.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je deed zelf ook niet erg lief ofzo
als ik even wat mag zeggen
geld voor 2 kanten.

Ach gut, was dat zout op de krassen strooien? Stoute c_c, foei!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jóh, maar dat ze zo laag zinkt had ik zélfs van haar niet verwacht.

Het begin was veelbelovend, maar het matigt alquote:

Wat kan jij je met één zin toch onsterfelijk belachelijk maken lieverd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach gut, was dat zout op de krassen strooien? Stoute c_c, foei!

Moet jij zeggen met een hoofdletter na een komma in de TTquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het taalkundig wonder weer.

ikk heb alleen begin van Pagina 1 gelezen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het begin was veelbelovend, maar het matigt al

Ga je het anders wegeditten? Machtsmisbruik!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
En houd jij je smoel eens helemaal.

Blijf daarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef murp het volgende:
[..]
ikk heb alleen begin van Pagina 1 gelezen...![]()

Nee, anders ga ik z'n krullen afknippen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga je het anders wegeditten? Machtsmisbruik!![]()

Joh, ga kotsen op Talpa ofzo. Of stop je arm even verder in de reet van de FA's, je was al zo goed bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat kan jij je met één zin toch onsterfelijk belachelijk maken lieverd.

Moet jij zeggen, met je modvriendje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joh, ga kotsen op Talpa ofzo. Of stop je arm even verder in de reet van de FA's, je was al zo goed bezig de laatste tijd.

talpa..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joh, ga kotsen op Talpa ofzo. Of stop je arm even verder in de reet van de FA's, je was al zo goed bezig de laatste tijd.

Tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, anders ga ik z'n krullen afknippen.

Fok maakt meer kapot dan je lief is, blijkt maar weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
Maar goed, ik heb er genoeg van.
c_c, veel plezier op zwart.
Doei.

En blijf weg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
Maar goed, ik heb er genoeg van.
c_c, veel plezier op zwart.
Doei.

komop zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok maakt meer kapot dan je lief is, blijkt maar weer

Je ne sais pasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, wanneer gaat er hier iets gebeuren?

Je voudrais een reep sjokolade?quote:

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef purplerose het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die deze kutjob willen hebben zeg
Lekker voorspelbaar allemaal weer

Propt reep sjokolade in je strotquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je voudrais een reep sjokolade?

Das habe ich nichtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je voudrais een reep sjokolade?

Rilt bij de gedachte alleen alquote:

Ah! Tofquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Propt reep sjokolade in je strot![]()

Verdomme, mijn popcorn is op. En dat voor nietsquote:

Neehee, ik geef je geld om dat voor mekaar te krijgenquote:

Tis wel een heul erg afgelikte garpquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:

In dat geval is het geen correct gevormde Nederlandse zin. Ook goed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neehee, ik geef je geld om dat voor mekaar te krijgen

Goed boek van Irvingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis wel een heul erg afgelikte garp

1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef guitarist.nl het volgende:
En nu gaat iedereen van BeF stoppen?
Of was dit er gewoon een?
Veel plezier als user c_c![]()

jiggy djé - noah's arkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef vloeistofje het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog cd's uitgekomen, waarvan jullie zeggen: "Nou! Dát is een toffe cd!".

Theuxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef vloeistofje het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog cd's uitgekomen, waarvan jullie zeggen: "Nou! Dát is een toffe cd!".

Ah daar zat jesus dus de hele tijd, wachtend om een topic te openenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
wie is die rare janetje?
Jezus start een topic ga ik ff douche kom terug topic dicht?

Frans Bauer - Voor Altijd 2006quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef vloeistofje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |