Tsja, als zélfs zij kan zien wat voor kuttopics je opent zou het toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
wie is die rare janetje?
Jezus start een topic ga ik ff douche kom terug topic dicht?

Whehehehehehehequote:

Je wil eigenlijk naar bed maar je bent voor vanavond nog opgescheept met dat taakje?quote:

Ja, in feite wou ik gana maffen jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk naar bed maar je bent voor vanavond nog opgescheept met dat taakje?

Ja maar. Het staat gewoon in ONZ. Ik bedoel. Het is zó hard uitgekauwd, opgelikt, wederom uitgekotst en ingelijst dat mensen nu toch zouden moeten afleren erin te trappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef Mainport het volgende:
Wat een leuke rel.

Zal ik het nog even naar FB schoppen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Het staat gewoon in ONZ. Ik bedoel. Het is zó hard uitgekauwd, opgelikt, wederom uitgekotst en ingelijst dat mensen nu toch zouden moeten afleren erin te trappen.

Zeg, was jij het niet om wie een tijdlang een rel draaide? Die heb ik gemist. Praat me 's bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef RealZeus het volgende:
Zeg crewleden,blijven we die enorm orginelegarpjes
echt tot in den treure herhalen?
Een beetje FA of A had die domme kutclown nou ook zwart gelaten.![]()

Ohnee, dat was AnthonyZeus ofzo he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, was jij het niet om wie een tijdlang een rel draaide? Die heb ik gemist. Praat me 's bij.
Neh, daar heb ik gretig op zitten soppen, nog bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef Herald het volgende:
dus ik heb niet voor niets die tvp hier geplaatst

kuttopics?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, als zélfs zij kan zien wat voor kuttopics je opent zou het toch wel duidelijk moeten zijn.

Immer, maar van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef vloeistofje het volgende:
Janetje en c_c ook weer vrienden? Ik blijf dat gewoon een mooie vriendschap vinden, namelijk. Een moslima en een gotisch-aandoende mevrouw.

Jij denkt dat iemand er in trapte?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Het staat gewoon in ONZ. Ik bedoel. Het is zó hard uitgekauwd, opgelikt, wederom uitgekotst en ingelijst dat mensen nu toch zouden moeten afleren erin te trappen.

Oh, dat was wel een hele domme vraagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Immer, maar van wie ben jij een kloon?

Serieus. Er waren er nog altijd een paar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand er in trapte?![]()
![]()

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kuttopics?
pffffff hoor hem!
met zijn blauwe pakkie an!
dude het ging om die saaie chatroom van fok hoor!
Het was een hint...*zucht*![]()

Tuurlijk zijn cc en ik vriendinnetjes..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef vloeistofje het volgende:
Janetje en c_c ook weer vrienden? Ik blijf dat gewoon een mooie vriendschap vinden, namelijk. Een moslima en een gotisch-aandoende mevrouw.

De opwinding werd je even teveel, hmm?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een hele domme vraag.

Misschien een enkeling die zich minder dan een geregistreerd heeft ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serieus. Er waren er nog altijd een paar.

Je wéét dat me dat mateloos opwindt en tóch doe je het.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn cc en ik vriendinnetjes..![]()

Fok heeft geen chatroom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kuttopics?
pffffff hoor hem!

Jij komt écht in aanmerking voor een mooie dwangbuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kuttopics?
pffffff hoor hem!
Ja hallo. Weet je hoeveel etensresten er blijven hangen in z'n snor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
. Mer, vies vuil stinkend ventje
.
 .
.

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij komt écht in aanmerking voor een mooie dwangbuis.
[..]
Ja hallo. Weet je hoeveel etensresten er blijven hangen in z'n snor? [afbeelding].

Wat, jij bent al je vingers verloren tijdens een woeste overval op je Kiosk waarbij ze je met papercuts bedreigd hebben en kan nog niet klikken met je stompjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
. Mijn Mer. En spreek me godverdomme nou eens aan op [dat ene medium].

Pffft...die grap is onderhand ouder dan de weg naar Kralingen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Mod zogenaamd ontslagen. Mislukt grapje.![]()

ahahaa die avatar!!!!!!!quote:

Na u master!!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij komt écht in aanmerking voor een mooie dwangbuis.
[..]
Ja hallo. Weet je hoeveel etensresten er blijven hangen in z'n snor? [afbeelding].

irc is een chatroom...daarbij staat er hierboven aan chat!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fok heeft geen chatroom.
Wel irc.. en om nou een topic te openen om die mooie smileys en leuke toevoeginkjes te geven is mijns inziens... ehh.. stom? En nutteloos ook nog![]()

Hm, dat zouden ze natuurlijk ook aan jou kunnen vragen...quote:

Dus náást het forum, náást het fotoboek, náást de PM functie, náást IRC.. nóg een chatroom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
irc is een chatroom...daarbij staat er hierboven aan chat!
mijn tip is maak eens een echte chatroom!
Denk dat het er erg druk zal worden!
Paar banners erin..hmm verdiend weer lekker dus...think before you react!

Nou, eigenlijk is een chatboxfunctie ook onzin, dus het zou best passen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus náást het forum, náást het fotoboek, náást de PM functie, náást IRC.. nóg een chatroom.
Die discussie voeren we trouwens niet in dit topic.

Laat ik het zo zeggen; de tijd dat ik clumsy_clown kende was het volgens mij een baggeraar die ingedaalde testikels laakte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat zouden ze natuurlijk ook aan jou kunnen vragen...

dat is toch blaatski?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat zouden ze natuurlijk ook aan jou kunnen vragen...

ja ik laat haar maar lachen hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is een chatboxfunctie ook onzin, dus het zou best passen.

Ah, kijk aan, in de tussentijd heb ik borsten en schaamlippen gekweekt. Die testikels zijn er nooit meer van gekomen though.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:20 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; de tijd dat ik clumsy_clown kende was het volgens mij een baggeraar die ingedaalde testikels laakte.

tjekt foboquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, in de tussentijd heb ik borsten en schaamlippen gekweekt. Die testikels zijn er nooit meer van gekomen though.
Oh, en ik ben ook nooit bepaald baggeraar geweest dus waar jíj het over hebt...?

Mooi niet voordat ik heb gehoord wanneer ik testikels had.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef vloeistofje het volgende:
Goed. Als mod heb je nu de keuze:
a) Vol laten baggeren
b) Dichtgooien
c) Laten zakken.

Oh, dacht dat je een man was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi niet voordat ik heb gehoord wanneer ik testikels had.

Je moet inderdaad wel goed kijken, dat is zo.quote:

Snel doe dicht!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
Als dit topic niet héél snel dicht gaat, ga ik zingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |