Er is gewoon absoluut geen chemie in de voorhoede tussen elkaar.... De verdediging staat daarintegen redelijk en het middenveld bungelt er tussen in. Resultaat: Oersaaie wedstrijden en as donderdag een dikke nederlaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
2-0 slecht van Willem 2 als je 80 minuten tegen 10 man speelt
?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:24 schreef Cart_man het volgende:
Die tweede gele kaart voor Boakye was toch helemaal geen overtreding? Ik kon in ieder geval niet zien, dat die ander werd geraakt?
dat viel mij vorige week ook al op en toen stond Den Ouden nog in de basis die doen totaal verkeerd werd gebruikt hij moet gewoon naast Kerekes staan tot Redan en El hamdaoui weer terug zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Er is gewoon absoluut geen chemie in de voorhoede tussen elkaar.... De verdediging staat daarintegen redelijk en het middenveld bungelt er tussen in. Resultaat: Oersaaie wedstrijden en as donderdag een dikke nederlaag.
dan kun je nog een jaar wachten voordat El Hamdaoui terug isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat viel mij vorige week ook al op en toen stond Den Ouden nog in de basis die doen totaal verkeerd werd gebruikt hij moet gewoon naast Kerekes staan tot Redan en El hamdaoui weer terug zijn.
Ik geloof dat hij cola was halen toenquote:
hij was toch maar een half jaar uit de roulatiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef toma het volgende:
[..]
dan kun je nog een jaar wachten voordat El Hamdaoui terug is
Ik schakelde pas in na die rode kaart.quote:
Bobson mag helaas ook weer genomineerd worden voor meest nutteloze speler. Die gast wil wel en dat straalt ie ook wel uit, maar zijn inzicht is op het moment lager dan het vriespunt. Hij bleef maar kamperen op de lijn. En toen deed hij eindelijk eens wat hij hoort te doen en is het de 2-0.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef toma het volgende:
Ik ben net terug van de wedstrijd. Misschien was het niet goed te zien op tv. maar het was totaal geen penalty. Maar na 30 sec had willemII wel een strafschop moeten hebben. WillemII speelde de eerste helft heel slecht maar na de rust ging het stukken beter, het had zo 3-0 4-0 kunnen zijn als de kansen goed uit werden gespeeld. Toch netjes gevoetbalt van de Tilburgers terwijl de beste spelers geblesseerd zijn (Hadouir, El Hamdaoui en Redan). Den Ouden speelde trouwens heel goed, evenals Piekenhagen, Maas en Kargbo. Slechtse man van het veld was toch wel Wau, die heeft bijna niks goed gedaan.
Maar al met al een terrechte overwinning.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij was toch maar een half jaar uit de roulatie![]()
Mischien dat iemand het 100% zeker weet en die het ff kan neerzettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef toma het volgende:
[..]Ik dacht langer. Hij heeft geloof ik maar een contract van een jaar dus die is waarschijnlijk nog maar een halfjaartje in Tilburg te zien. Daarna waarschijnlijk in Alkmaar bij WillemIII.
![]()
![]()
![]()
klopt maar dat ben ik intussen wel gewent ik vond dat hij het voor zijn doen nog goed deed vandaagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Bobson mag helaas ook weer genomineerd worden voor meest nutteloze speler. Die gast wil wel en dat straalt ie ook wel uit, maar zijn inzicht is op het moment lager dan het vriespunt. Hij bleef maar kamperen op de lijn. En toen deed hij eindelijk eens wat hij hoort te doen en is het de 2-0.
klopt maar je kon zien dat hij na 70 minuten er helemaal doorheen zat. Balcontrole is nog lang niet zo goed als Redan de laatste weken maar inzicht heeft hij wel.quote:Kerekes vind ik overigens helemaal niet slecht spelen. Het is gewoon geen speler om altijd als spits te hebben, zoals we nu helaas moeten. Kerekes is een zwaardere Bombarda, een pinchhitter voor als je veel druk hebt en de goal wil niet vallen...
Elke thuiswedstrijdquote:
Kingside (meestal op B).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook (stiekem als Ajax-fan)
welk vak ?
Ja was moeilijk te zien. Ik dacht van wel eerlijk gezegd. Maar de scheids floot wel licht in t voordeel van WillemII alhoewel die rode kaart 100% terecht was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef existenz het volgende:
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over dat buitenspel bij de 2e goal
Iedereen om mij heen was het daar ook mee eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ja was moeilijk te zien. Ik dacht van wel eerlijk gezegd. Maar de scheids floot wel licht in t voordeel van WillemII alhoewel die rode kaart 100% terecht was.
ik ookquote:
Eén of andere volkszanger met allemaal zatte ballen vind ik niet zo'n succes... Net zo'n succes als de wedstrijd...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik ookzit meestal tussen B en C. Zat vandaag helemaal op t randje van t spandoek toen t werd uitgerold op de helft van de tribune. Moest je niet naar t feest van KingZine ?
zo dacht ik r dus ook overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Eén of andere volkszanger met allemaal zatte ballen vind ik niet zo'n succes... Net zo'n succes als de wedstrijd...
Een geflatteerde overwinning. Deze drie punten trekken geen enkele lering uit de lessen die Dennis van Wijk moest leren bij Willem II.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
2-0 slecht van Willem 2 als je 80 minuten tegen 10 man speelt
Ik heb nog 5 stickers en die mogen niet op me leasebak vd baas, want DSB is een klantquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
zo dacht ik r dus ook over
komen er nog acties voor de wedstrijd tegen WillemIII van Dirk $cheringa?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 stickers en die mogen niet op me leasebak vd baas, want DSB is een klant. Die kunnen wel op hun bus dus
Die kon je bestellen op tilbo.com Geen idee of dat nu nog kan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef toma het volgende:
[..]ik wil r een hebben voor op mn fiets.
Waar kun je die halen?
quote:
Je hebt het topic hernoemdquote:Op donderdag 2 november 2006 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Morgen dus NEC - Willem II
Doelpuntrijke wedstrijdenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wij lijken wel iedere week aan de beurt. Ik snap dat de neutrale toeschouwer dat wel mooi vindt.
Het is het vrijdagavondwedstrijd-topic, de TT veranderd telkens...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef toma het volgende:
ik dacht dat dit het WillemII - Heracles topic was ?
Of was dit het WillemII - AZ topic ?
*mompelt iets over het legioen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een sjonnies van nec op de tribune![]()
zal ik zondag gaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*mompelt iets over het legioen...
Wanneer kom je weer naar Almelo Jorien?
katja divisie waardigquote:
ow oke,quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ja, in december spelen ze 4x thuis, waaronder op oudejaarsdag...
Alsof deze wedstrijd beter was als ie morgen gespeeld werdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Kunnen ze dit verbieden, vrijdagavond wedstrijden
plz
Nu verneukt ie het topic niet meerquote:
straks word ie nog geselecteerd voor oranjequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Vinden jullie Redan ook zo op Kluivert lijken
Moet je wel hard juichen als die kakkerlakken scoren. Dan lig je binnen 3 sec onderaan de tribune net als vorig jaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Cart_man het volgende:
12 november ga ik weer gezellig bij me vriendjes op de Kingside zitten.
Net als vorig jaar? Whahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef toma het volgende:
[..]
Moet je wel hard juichen als die kakkerlakken scoren. Dan lig je binnen 3 sec onderaan de tribune net als vorig jaar![]()
Ik zal insectenspray meenemen![]()
Vorig jaar zijn de mensen waarvan op de king side niet bekend is dat ze voor feyenoord zijn er behoorlijk hard uitgetrapt/geslagen door pliesie in burgerquote:
Zit er al jaren zonder problemen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
probeer t uit , je zult zien wat er gebeurt![]()
Het Laar? Da's al jaren niet veel meer. De "harde kern" zover die er al was, is of opgepakt en zit in de cel, heeft een stadionverbod waardoor ze tijdens wedstrijden niet bij het laar mogen komen etc...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zit er al jaren zonder problemen.![]()
Wat heet, vorig jaar zat ik nog in dat befaamde café annex supporterscafé aldaar. Niemand te bekennen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn de mensen waarvan op de king side niet bekend is dat ze voor feyenoord zijn er behoorlijk hard uitgetrapt/geslagen door pliesie in burger
Nee, dat is al jaren een punt waar iedere Willem II zich aan ergert....quote:
Dat is al jaren zo met WIllem II - Feyenoord en ondanks de grote getallen Feyenoorders op de thuistribunes gebeurt er nooit wat, op misschien wat kleine vechtpartijtjes tussen dronkelappen... Ik vind het verplichten van de buscombi dan ook onzin.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
pliesie in burger of mijn medekameraden.
Aan dat laatste doe je toch niks. We zullen er weer in grote getalen zijn.
ik wil er ook zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Cart_man het volgende:
12 november ga ik weer gezellig bij me vriendjes op de Kingside zitten.
Nee Jorien, jij wordt er keihard vanaf geslagenquote:
De vrijdagavond heeft het patent op saaie gelijkspellen, dus oordeel niet te vroeg. 't Is niet zo alsof Heerenveen en NAC wat voorstellen op het moment.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:01 schreef The_Verve het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een leuke wedstrijd op de vrijdag.
Kreeg een schop tegen z'n gezicht van Hansson.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:24 schreef Devrim_ het volgende:
Maar wat gebeurde er nou met leonardo?
Hansson trapte hem tegen zijn kop aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:24 schreef Devrim_ het volgende:
Maar wat gebeurde er nou met leonardo?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd alleen om Leonardo en Alves
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef twi het volgende:
Echt zo typisch... Je hoort iedereen "Leo" roepen, maar hij dribbelt lekker door
Als je fan bent van een speler kijk je niet alleen om z'n goede spel.Hoewel ik bij Leo alleen kijk om zn geweldige voetbalkunsten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef twi het volgende:
Kijken voor Leonardo kan ik nog wel begrijpen. Dat is drama, actie en komedie in 1. Maar Alves doet toch weinig meer dan gewone kansen benutten?
Leonardo ( Leonardo Vitor Santiago A.k.a Leo1) Fan topicquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn Leonardo topic vinden ? Die klote zoekfunctie van Fok
Ok. Bedanktquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
Bestaat niet meer, gemerged.
Ik blijf alleen kijken omdat Leonardo mee doet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:46 schreef Dos37 het volgende:
eneverende wedstrijd weer ik zit op mijn puntje van de stoel
Nu echt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ligt ie weer eens dood.
Heeft een schouder tegen zijn kop gehad, 2x behandeling gehad maar ging vervolgens in het veld op de grond liggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef Elvislives het volgende:
What happened to Leo? Ik kom net binnen...
Ok ik tel tot tien en adem in en uitquote:
Ja hallo het gaat daar om de klinkers.Lok voor Lokhof.quote:
quote:
Niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was het een leuke wedstrijd?
Alweer zon spannende wedstrijd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heracles Almelo - NAC Breda vanavond!
Ben blij dat die man opgerot is hier!quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Beweerde de commentator nou dat Vloet trainert van Roda is?
Heb je weer gewed?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
62' Heracles Almelo 1 - 0 NAC Breda
volhouden
Nee, 1-2.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
62' Heracles Almelo 1 - 0 NAC Breda
volhouden
Fok! werkte ook niet echt meequote:Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het aantal posts laat duidelijk de kwaliteit van de wedstrijd zien.
Mayb eindelijk iets leuks, de ploegen zijn er iig wel goed voorquote:
Wat doe je stoer?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
4-1
Gelukkig is het nu niet 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat doe je stoer?
1-4 2 jaar geleden nog niet vergeten![]()
Niet zo brutaalquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu niet 2 jaar geleden.
2-1
De kleinste.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef Angstgegner het volgende:
Welke Vitesse-speler zou Engelaar af moeten stoppen???
Kutaccent of niet?!quote:
Van mij nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mag Twente winnen.
Sentimentenquote:
Thx!quote:ps, leuke avatar.
de Mosquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kutcomentatort , zegt ie dat de spelers al warmlopen omdat de mos niet tevreden is , dat doet Aadje altijd![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
de MosSlaapt zijn dochter bij jullie ook met de selectie?
Malinwa till I die!
Ze sliep wel met spelers van KV zodat papa de Mos te weten kwam wat er in de selectie leefde.quote:
En dan van 1-3 naar 4-3? Doet me denken aan FC Twente - RKCquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef venomsnake het volgende:
Wedstrijd doet me een beetje aan Groningen-Vitesse denken van eerder dit jaar, Twente in de aanval en Vitesse die dat slim gaat uit-counteren..![]()
Het was geen schijn deze keerquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kutcomentatort , zegt ie dat de spelers al warmlopen omdat de mos niet tevreden is , dat doet Aadje altijd![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze sliep wel met spelers van KV zodat papa de Mos te weten kwam wat er in de selectie leefde.
Hoerquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze sliep wel met spelers van KV zodat papa de Mos te weten kwam wat er in de selectie leefde.
quote:
Kijk jij maar eens wat vaker bij naar vitesse , tijdens de wedstrijd laat ie heel de bank warmlopen normaal gesproken ,quote:
Kijk nog maar eens naar Twente - RKC van dit seizoenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
neh, dat lukt die tukkers niet.![]()
En van Roda Jcquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:53 schreef Herr_Munk het volgende:
omroeper: Dankjewel
Publiek: Alsjeblieft!
zo gejat van Schalke 04
mjah, RKCquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens naar Twente - RKC van dit seizoen
Twente had het al eerder dan onsquote:
Die verliezen met 1 goal verschil in Enschede, jullie met 6 goals verschilquote:
eigenlijk niet vaak gehoord bij Twente , bij Roda hoor je het namelijk meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twente had het al eerder dan ons
Wij hebben dat eerlijk gejat van Alemannia Aachen.
omroeper: Danke
Publiek: Bitte!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die verliezen met 1 goal verschil in Enschede, jullie met 6 goals verschil
Wij gaan daar met 2-2 weg.
Ik zie vitesse vaak genoeg.Leuke ploeg, je moet ze niet laten voetballen.Maar zit je er redelijk kort op, win je 8 vd 10 keer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens wat vaker bij naar vitesse , tijdens de wedstrijd laat ie heel de bank warmlopen normaal gesproken ,
Maar dit keer wisselt ie wel heel erg vroeg![]()
oke , dus jij weet ook dat de mos vanaf de 1ste min zijn spelers laat warmlopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zie vitesse vaak genoeg.Leuke ploeg, je moet ze niet laten voetballen.Maar zit je er redelijk kort op, win je 8 vd 10 keer.
Nee let ik niet zo op.Maar ik geloof je best.Trainers doen dat vaker om spelers te motiveren.Als spelers in het veld zien dat er al vroeg wordt warm gelopen gaan ze een stapje harder uit angst gewisseld te worden.Is al jaren zo toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke , dus jij weet ook dat de mos vanaf de 1ste min laat warmlopen![]()
Yep , hopelijk gaat Vitesse de 2de helft ook een stap of 2 harder gaat lopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee let ik niet zo op.Maar ik geloof je best.Trainers doen dat vaker om spelers te motiveren.Als spelers in het veld zien dat er al vroeg wordt warm gelopen gaan ze een stapje harder uit angst gewisseld te worden.Is al jaren zo toch?
Ik hoop het niet, maar succes!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Yep , hopelijk gaat Vitesse de 2de helft ook een stap of 2 harder gaat lopen![]()
Oftewel jullie verliezen vaker bij ons dan bij Twentequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
eigenlijk niet vaak gehoord bij Twente , bij Roda hoor je het namelijk meer![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |