Moet je wel hard juichen als die kakkerlakken scoren. Dan lig je binnen 3 sec onderaan de tribune net als vorig jaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Cart_man het volgende:
12 november ga ik weer gezellig bij me vriendjes op de Kingside zitten.
Net als vorig jaar? Whahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef toma het volgende:
[..]
Moet je wel hard juichen als die kakkerlakken scoren. Dan lig je binnen 3 sec onderaan de tribune net als vorig jaar![]()
Ik zal insectenspray meenemen![]()
Vorig jaar zijn de mensen waarvan op de king side niet bekend is dat ze voor feyenoord zijn er behoorlijk hard uitgetrapt/geslagen door pliesie in burgerquote:
Zit er al jaren zonder problemen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
probeer t uit , je zult zien wat er gebeurt![]()
Het Laar? Da's al jaren niet veel meer. De "harde kern" zover die er al was, is of opgepakt en zit in de cel, heeft een stadionverbod waardoor ze tijdens wedstrijden niet bij het laar mogen komen etc...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zit er al jaren zonder problemen.![]()
Wat heet, vorig jaar zat ik nog in dat befaamde café annex supporterscafé aldaar. Niemand te bekennen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn de mensen waarvan op de king side niet bekend is dat ze voor feyenoord zijn er behoorlijk hard uitgetrapt/geslagen door pliesie in burger
Nee, dat is al jaren een punt waar iedere Willem II zich aan ergert....quote:
Dat is al jaren zo met WIllem II - Feyenoord en ondanks de grote getallen Feyenoorders op de thuistribunes gebeurt er nooit wat, op misschien wat kleine vechtpartijtjes tussen dronkelappen... Ik vind het verplichten van de buscombi dan ook onzin.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
pliesie in burger of mijn medekameraden.
Aan dat laatste doe je toch niks. We zullen er weer in grote getalen zijn.
ik wil er ook zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Cart_man het volgende:
12 november ga ik weer gezellig bij me vriendjes op de Kingside zitten.
Nee Jorien, jij wordt er keihard vanaf geslagenquote:
De vrijdagavond heeft het patent op saaie gelijkspellen, dus oordeel niet te vroeg. 't Is niet zo alsof Heerenveen en NAC wat voorstellen op het moment.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:01 schreef The_Verve het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een leuke wedstrijd op de vrijdag.
Kreeg een schop tegen z'n gezicht van Hansson.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:24 schreef Devrim_ het volgende:
Maar wat gebeurde er nou met leonardo?
Hansson trapte hem tegen zijn kop aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:24 schreef Devrim_ het volgende:
Maar wat gebeurde er nou met leonardo?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd alleen om Leonardo en Alves
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef twi het volgende:
Echt zo typisch... Je hoort iedereen "Leo" roepen, maar hij dribbelt lekker door
Als je fan bent van een speler kijk je niet alleen om z'n goede spel.Hoewel ik bij Leo alleen kijk om zn geweldige voetbalkunsten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef twi het volgende:
Kijken voor Leonardo kan ik nog wel begrijpen. Dat is drama, actie en komedie in 1. Maar Alves doet toch weinig meer dan gewone kansen benutten?
Leonardo ( Leonardo Vitor Santiago A.k.a Leo1) Fan topicquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn Leonardo topic vinden ? Die klote zoekfunctie van Fok
Ok. Bedanktquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
Bestaat niet meer, gemerged.
Ik blijf alleen kijken omdat Leonardo mee doet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:46 schreef Dos37 het volgende:
eneverende wedstrijd weer ik zit op mijn puntje van de stoel
Nu echt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ligt ie weer eens dood.
Heeft een schouder tegen zijn kop gehad, 2x behandeling gehad maar ging vervolgens in het veld op de grond liggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef Elvislives het volgende:
What happened to Leo? Ik kom net binnen...
Ok ik tel tot tien en adem in en uitquote:
Ja hallo het gaat daar om de klinkers.Lok voor Lokhof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |