quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef twi het volgende:
Echt zo typisch... Je hoort iedereen "Leo" roepen, maar hij dribbelt lekker door
Als je fan bent van een speler kijk je niet alleen om z'n goede spel.Hoewel ik bij Leo alleen kijk om zn geweldige voetbalkunsten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef twi het volgende:
Kijken voor Leonardo kan ik nog wel begrijpen. Dat is drama, actie en komedie in 1. Maar Alves doet toch weinig meer dan gewone kansen benutten?
Leonardo ( Leonardo Vitor Santiago A.k.a Leo1) Fan topicquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn Leonardo topic vinden ? Die klote zoekfunctie van Fok
Ok. Bedanktquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
Bestaat niet meer, gemerged.
Ik blijf alleen kijken omdat Leonardo mee doet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:46 schreef Dos37 het volgende:
eneverende wedstrijd weer ik zit op mijn puntje van de stoel
Nu echt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ligt ie weer eens dood.
Heeft een schouder tegen zijn kop gehad, 2x behandeling gehad maar ging vervolgens in het veld op de grond liggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef Elvislives het volgende:
What happened to Leo? Ik kom net binnen...
Ok ik tel tot tien en adem in en uitquote:
Ja hallo het gaat daar om de klinkers.Lok voor Lokhof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |