Van mij nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mag Twente winnen.
Sentimentenquote:
Thx!quote:ps, leuke avatar.
de Mosquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kutcomentatort , zegt ie dat de spelers al warmlopen omdat de mos niet tevreden is , dat doet Aadje altijd![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
de MosSlaapt zijn dochter bij jullie ook met de selectie?
Malinwa till I die!
Ze sliep wel met spelers van KV zodat papa de Mos te weten kwam wat er in de selectie leefde.quote:
En dan van 1-3 naar 4-3? Doet me denken aan FC Twente - RKCquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef venomsnake het volgende:
Wedstrijd doet me een beetje aan Groningen-Vitesse denken van eerder dit jaar, Twente in de aanval en Vitesse die dat slim gaat uit-counteren..![]()
Het was geen schijn deze keerquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kutcomentatort , zegt ie dat de spelers al warmlopen omdat de mos niet tevreden is , dat doet Aadje altijd![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze sliep wel met spelers van KV zodat papa de Mos te weten kwam wat er in de selectie leefde.
Hoerquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze sliep wel met spelers van KV zodat papa de Mos te weten kwam wat er in de selectie leefde.
quote:
Kijk jij maar eens wat vaker bij naar vitesse , tijdens de wedstrijd laat ie heel de bank warmlopen normaal gesproken ,quote:
Kijk nog maar eens naar Twente - RKC van dit seizoenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
neh, dat lukt die tukkers niet.![]()
En van Roda Jcquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:53 schreef Herr_Munk het volgende:
omroeper: Dankjewel
Publiek: Alsjeblieft!
zo gejat van Schalke 04
mjah, RKCquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens naar Twente - RKC van dit seizoen
Twente had het al eerder dan onsquote:
Die verliezen met 1 goal verschil in Enschede, jullie met 6 goals verschilquote:
eigenlijk niet vaak gehoord bij Twente , bij Roda hoor je het namelijk meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twente had het al eerder dan ons
Wij hebben dat eerlijk gejat van Alemannia Aachen.
omroeper: Danke
Publiek: Bitte!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die verliezen met 1 goal verschil in Enschede, jullie met 6 goals verschil
Wij gaan daar met 2-2 weg.
Ik zie vitesse vaak genoeg.Leuke ploeg, je moet ze niet laten voetballen.Maar zit je er redelijk kort op, win je 8 vd 10 keer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens wat vaker bij naar vitesse , tijdens de wedstrijd laat ie heel de bank warmlopen normaal gesproken ,
Maar dit keer wisselt ie wel heel erg vroeg![]()
oke , dus jij weet ook dat de mos vanaf de 1ste min zijn spelers laat warmlopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zie vitesse vaak genoeg.Leuke ploeg, je moet ze niet laten voetballen.Maar zit je er redelijk kort op, win je 8 vd 10 keer.
Nee let ik niet zo op.Maar ik geloof je best.Trainers doen dat vaker om spelers te motiveren.Als spelers in het veld zien dat er al vroeg wordt warm gelopen gaan ze een stapje harder uit angst gewisseld te worden.Is al jaren zo toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke , dus jij weet ook dat de mos vanaf de 1ste min laat warmlopen![]()
Yep , hopelijk gaat Vitesse de 2de helft ook een stap of 2 harder gaat lopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee let ik niet zo op.Maar ik geloof je best.Trainers doen dat vaker om spelers te motiveren.Als spelers in het veld zien dat er al vroeg wordt warm gelopen gaan ze een stapje harder uit angst gewisseld te worden.Is al jaren zo toch?
Ik hoop het niet, maar succes!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Yep , hopelijk gaat Vitesse de 2de helft ook een stap of 2 harder gaat lopen![]()
Oftewel jullie verliezen vaker bij ons dan bij Twentequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
eigenlijk niet vaak gehoord bij Twente , bij Roda hoor je het namelijk meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |