Er is gewoon absoluut geen chemie in de voorhoede tussen elkaar.... De verdediging staat daarintegen redelijk en het middenveld bungelt er tussen in. Resultaat: Oersaaie wedstrijden en as donderdag een dikke nederlaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
2-0 slecht van Willem 2 als je 80 minuten tegen 10 man speelt
?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:24 schreef Cart_man het volgende:
Die tweede gele kaart voor Boakye was toch helemaal geen overtreding? Ik kon in ieder geval niet zien, dat die ander werd geraakt?
dat viel mij vorige week ook al op en toen stond Den Ouden nog in de basis die doen totaal verkeerd werd gebruikt hij moet gewoon naast Kerekes staan tot Redan en El hamdaoui weer terug zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Er is gewoon absoluut geen chemie in de voorhoede tussen elkaar.... De verdediging staat daarintegen redelijk en het middenveld bungelt er tussen in. Resultaat: Oersaaie wedstrijden en as donderdag een dikke nederlaag.
dan kun je nog een jaar wachten voordat El Hamdaoui terug isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat viel mij vorige week ook al op en toen stond Den Ouden nog in de basis die doen totaal verkeerd werd gebruikt hij moet gewoon naast Kerekes staan tot Redan en El hamdaoui weer terug zijn.
Ik geloof dat hij cola was halen toenquote:
hij was toch maar een half jaar uit de roulatiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef toma het volgende:
[..]
dan kun je nog een jaar wachten voordat El Hamdaoui terug is
Ik schakelde pas in na die rode kaart.quote:
Bobson mag helaas ook weer genomineerd worden voor meest nutteloze speler. Die gast wil wel en dat straalt ie ook wel uit, maar zijn inzicht is op het moment lager dan het vriespunt. Hij bleef maar kamperen op de lijn. En toen deed hij eindelijk eens wat hij hoort te doen en is het de 2-0.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef toma het volgende:
Ik ben net terug van de wedstrijd. Misschien was het niet goed te zien op tv. maar het was totaal geen penalty. Maar na 30 sec had willemII wel een strafschop moeten hebben. WillemII speelde de eerste helft heel slecht maar na de rust ging het stukken beter, het had zo 3-0 4-0 kunnen zijn als de kansen goed uit werden gespeeld. Toch netjes gevoetbalt van de Tilburgers terwijl de beste spelers geblesseerd zijn (Hadouir, El Hamdaoui en Redan). Den Ouden speelde trouwens heel goed, evenals Piekenhagen, Maas en Kargbo. Slechtse man van het veld was toch wel Wau, die heeft bijna niks goed gedaan.
Maar al met al een terrechte overwinning.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij was toch maar een half jaar uit de roulatie![]()
Mischien dat iemand het 100% zeker weet en die het ff kan neerzettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef toma het volgende:
[..]Ik dacht langer. Hij heeft geloof ik maar een contract van een jaar dus die is waarschijnlijk nog maar een halfjaartje in Tilburg te zien. Daarna waarschijnlijk in Alkmaar bij WillemIII.
![]()
![]()
![]()
klopt maar dat ben ik intussen wel gewent ik vond dat hij het voor zijn doen nog goed deed vandaagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Bobson mag helaas ook weer genomineerd worden voor meest nutteloze speler. Die gast wil wel en dat straalt ie ook wel uit, maar zijn inzicht is op het moment lager dan het vriespunt. Hij bleef maar kamperen op de lijn. En toen deed hij eindelijk eens wat hij hoort te doen en is het de 2-0.
klopt maar je kon zien dat hij na 70 minuten er helemaal doorheen zat. Balcontrole is nog lang niet zo goed als Redan de laatste weken maar inzicht heeft hij wel.quote:Kerekes vind ik overigens helemaal niet slecht spelen. Het is gewoon geen speler om altijd als spits te hebben, zoals we nu helaas moeten. Kerekes is een zwaardere Bombarda, een pinchhitter voor als je veel druk hebt en de goal wil niet vallen...
Elke thuiswedstrijdquote:
Kingside (meestal op B).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook (stiekem als Ajax-fan)
welk vak ?
Ja was moeilijk te zien. Ik dacht van wel eerlijk gezegd. Maar de scheids floot wel licht in t voordeel van WillemII alhoewel die rode kaart 100% terecht was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef existenz het volgende:
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over dat buitenspel bij de 2e goal
Iedereen om mij heen was het daar ook mee eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ja was moeilijk te zien. Ik dacht van wel eerlijk gezegd. Maar de scheids floot wel licht in t voordeel van WillemII alhoewel die rode kaart 100% terecht was.
ik ookquote:
Eén of andere volkszanger met allemaal zatte ballen vind ik niet zo'n succes... Net zo'n succes als de wedstrijd...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik ookzit meestal tussen B en C. Zat vandaag helemaal op t randje van t spandoek toen t werd uitgerold op de helft van de tribune. Moest je niet naar t feest van KingZine ?
zo dacht ik r dus ook overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Eén of andere volkszanger met allemaal zatte ballen vind ik niet zo'n succes... Net zo'n succes als de wedstrijd...
Een geflatteerde overwinning. Deze drie punten trekken geen enkele lering uit de lessen die Dennis van Wijk moest leren bij Willem II.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
2-0 slecht van Willem 2 als je 80 minuten tegen 10 man speelt
Ik heb nog 5 stickers en die mogen niet op me leasebak vd baas, want DSB is een klantquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
zo dacht ik r dus ook over
komen er nog acties voor de wedstrijd tegen WillemIII van Dirk $cheringa?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 stickers en die mogen niet op me leasebak vd baas, want DSB is een klant. Die kunnen wel op hun bus dus
Die kon je bestellen op tilbo.com Geen idee of dat nu nog kan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef toma het volgende:
[..]ik wil r een hebben voor op mn fiets.
Waar kun je die halen?
quote:
Je hebt het topic hernoemdquote:Op donderdag 2 november 2006 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Morgen dus NEC - Willem II
Doelpuntrijke wedstrijdenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wij lijken wel iedere week aan de beurt. Ik snap dat de neutrale toeschouwer dat wel mooi vindt.
Het is het vrijdagavondwedstrijd-topic, de TT veranderd telkens...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef toma het volgende:
ik dacht dat dit het WillemII - Heracles topic was ?
Of was dit het WillemII - AZ topic ?
*mompelt iets over het legioen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een sjonnies van nec op de tribune![]()
zal ik zondag gaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*mompelt iets over het legioen...
Wanneer kom je weer naar Almelo Jorien?
katja divisie waardigquote:
ow oke,quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ja, in december spelen ze 4x thuis, waaronder op oudejaarsdag...
Alsof deze wedstrijd beter was als ie morgen gespeeld werdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Kunnen ze dit verbieden, vrijdagavond wedstrijden
plz
Nu verneukt ie het topic niet meerquote:
straks word ie nog geselecteerd voor oranjequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Vinden jullie Redan ook zo op Kluivert lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |