abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42796873

Morgen is het zover, Robbie's 7de studioalbum Rudebox komt uit.
Hierop heeft hij o.a. samengewerkt met William Orbit, Pet Shop Boys en Lily Allen.

• "Rudebox" - produced by Soul Mekanik
  • "Viva Life on Mars" - produced by Soul Mekanik
  • "Lovelight" (Lewis Taylor cover) - produced by Mark Ronson
  • "Bongo Bong/Je Ne T'Aime Plus" - (Manu Chao cover) produced by Mark Ronson
  • "She's Madonna" - produced by Pet Shop Boys
  • "Keep On" - produced by Mark Ronson
  • "Good Doctor" - produced by Mark Ronson
  • "The Actor" - produced by Brandon Christy and Craig Russo
  • "Never Touch That Switch" - produced by Soul Mekanik
  • "Louise" (Human League cover)- produced by William Orbit
  • "We're the Pet Shop Boys" (My Robot Friend cover) - Produced by Pet Shop Boys
  • "Burslem Normals" – produced by Soul Mekanik
  • "Kiss Me" (Stephen Duffy cover) - produced by Dave 'Joey Negro' Lee
  • "The 80s" – produced by Jerry Meehan
  • "The 90s" - produced by Jerry Meehan
  • "Summertime" - produced by William Orbit
  • "Dickhead" – produced by Jerry Meehan

Videos:

2006 - Lovelight
    2006 - Rudebox
    2006 - Place To Crash
    2006 - Sin Sin Sin
    2005 - Advertising Space
    2005 - Make Me Pure
    2005 - Tripping
    2004 - Misunderstood
    2004 - Radio
    2004 - Me And My Monkey
    2003 - Sexed Up
    2003 - Something Beautiful
    2003 - Come Undone
    2002 - Feel
    2002 - My Culture (with 1 Giant Leap & Maxi Jazz)
    2002 - Mr Bojangles
    2001 - Somethin' Stupid (with Nicole Kidman)
    2001 - We Are The Champions (with Queen)
    2001 - Road to Mandalay
    2001 - Eternity
    2001 - Let Love Be Your Energy
    2000 - Supreme
    2000 - Kids (with Kylie Minogue)
    2000 - Rock DJ
    1999 - It's Only Us
    1999 - She's The One
    1999 - Strong
    1998 - No Regrets
    1998 - Millennium
    1998 - Let Me Entertain You
    1997 - Angels / Angels (US Version)
    1997 - South of the Border
    1997 - Lazy Days
    1997 - Old Before I Die
    1996 - Freedom

Links:

• Robbie Williams Official
  • Rudebox Site

Vorige delen:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

[ Bericht 47% gewijzigd door Megalomaniac op 19-10-2006 09:55:01 ]
  • Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_42797236
    die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)

-Edit- Dit gaat te ver jongens.. -Edit-

maar mooie op

[ Bericht 13% gewijzigd door nipeng op 19-10-2006 11:59:45 (Edit) ]
    2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
    pi_42797322
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef Vodka_Lime het volgende:
    die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)

-EDIT-

maar mooie op
    Je bedoeld de Advance Copy? Das natuurlijk voor boefjes. De officiele releasedatum is 23 oktober.

Maar morgen ligt ie bij Media Markt en misschien wat andere zaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door nipeng op 19-10-2006 12:00:44 ]
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_42797414
    wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
    2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
    pi_42797435
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef Vodka_Lime het volgende:
    wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
    Cd heeft coverart, boekje, betere geluidskwaliteit.
    pi_42797455
    iemand die mij even vlug kan helpen?

wat nu rudebox? dat is toch van justin?
    pi_42798497
    Ben benieuwd
    Work hard, play harder!
    Last.fm
    pi_42799041
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:

of toch niet!?
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_42799197
    quote:

donderdag 19 oktober 2006 @ 12:01:21 #10
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_42800176
    quote:
    Niet hier op het forum.
    pi_42800263
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

of toch niet!?
    ja dat snap ik dus niet

Is wel heel raar voor een cover niet?
    pi_42800275
    en ook nog eens bongo bong gecovered!
    pi_42802859
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
    en ook nog eens bongo bong gecovered!
    Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier

Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
    I'm not lost, i'm just geocaching
    pi_42807464
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier

Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
    Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
    Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
    Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
    pi_42809262
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
    Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
    Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
    Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
    pi_42809401
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
    IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.
    pi_42809570
    pi_42809862
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.
    Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)

Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door JeroenV op 19-10-2006 17:15:29 ]
    pi_42810201
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik vind Louise net wel een goed nummer
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_42810513
    nog 1 dag?? Ik heb net de special edition al gekocht. Heerlijk album, Lovelight is erg goed.
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_42810857
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)

Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.
    en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
    pi_42812310
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
    Tripping had misschien op dit album ook wel goed gepast. Die is wel aardig. Maar ik hield juist zo van de IBEY en SWYW nummers. Dan valt het 80's pop van IC nogal tegen.
    pi_42813348
    She's Madonna klinkt lekker zeg!

Net als We're The Pet Shop Boys!
    Nothing takes the past away like the future!
    pi_42814565
    TVP!
    pi_42814593
    Ik vraag 'm wel voor mn verjaardag (= nog een maandje, maar de mp3s heb ik toch al...)
    pi_42816898
    Klinkt wel lekker, maar denk dat dit de eerste RW cd is die ik niet gelijk ga kopen. Wacht wel tot -ie binnenkort in de halfgeld bakken ligt.
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
      donderdag 19 oktober 2006 @ 21:29:37 #27
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_42817643
    Ik vind hem leuk, dat is meestal geen goed teken voor de Robbie Wiliams fans aangezien mijn smaak echt bizar is.

Klopt het eigenlijk dat hij gebroken heeft met zijn vaste tekstschrijver? Ik hoorde dat en ik vind dit wel een zwaktebod qua nummers (veel covers enzo), maar het blijft lekker klinken. Maar dat vinden de fans niet, zeker weten. Dit gaat slecht verkopen.
    pi_42817786
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
    Dit gaat slecht verkopen.
    Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 21:42:02 #29
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_42818077
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef JeroenV het volgende:
    Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.
    Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
      ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:31:11 #30
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_42819995
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
    Klopt het eigenlijk dat hij gebroken heeft met zijn vaste tekstschrijver? Ik hoorde dat en ik vind dit wel een zwaktebod qua nummers (veel covers enzo), maar het blijft lekker klinken. Maar dat vinden de fans niet, zeker weten. Dit gaat slecht verkopen.
    Die samenwerking was al verbroken toen hij Intensive Care nog moest uitbrengen, het laatste album waar hij dus nog met Guy Chambers aan heeft gewerkt was Escapology.
    pi_42820215
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
    Deze muziek is niet zoals Robbie het eerst maakte. Anders, maar niet slecht, absoluut niet. Ik vind het wel een goed album ja. Ik snap wel dat er genoeg fans zijn die het niks vinden. Te blieperig, expirimenteel. Die verwachten een cd vol Angels, Strong, Sexed Up enz. Dat vind ik ook goed, maar dit dus ook.

Live zal het niet goed overkomen, dat denk ik ook. Ik zag eens een filmpje waarop hij Rudebox deed, en dat zag er gewoon minder goed uit.
      ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:42:02 #32
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_42820437
    Ik ben ook benieuwd hoe dit live gaat uitpakken. Het zullen dan hele andere shows worden, je merkte het afgelopen zomer al een beetje. Zijn 'vroegere' liedjes zijn echt van die meezingers en meespringers, en 'Radio', 'Advertising Space', 'Tripping', het zingt allemaal niet zo lekker mee om maar niet te spreken van 'Rudebox'. Lovelight is ook geen meezinger. Niet dat concerten alleen leuk zijn als je alle tekst kan meeblèren, maar de shows van Robbie waren toch altijd extra leuk om die hele menigte liedjes als Angels mee te horen zingen.

Van de andere kant is het natuurlijk niet onze taak om de zanger uit te hangen.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 22:59:56 #33
    124375 LeroyBrown
    Bring back that Leroy Brown!
    pi_42821049
    Ik vind het opzich wel een lekker album, maar voor mij hoeft ie denk ik niet nog een keer een album als dit uit te brengen. Denk ik. Misschien dat ik daar naar nóg meer luisterbeurten wel weer anders over denk.
    [i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
    And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
    pi_42821078
    king of the bongo is anders prima mee te 'zingen', al was het maar omdat het een cover van een recent nummer is dat iedereen toch al kent
    pi_42821234
    Ik vind het echt een goede plaat! Vanmiddag gehoord en echt zitten genieten, totaal anders dan zijn andere albums. Maar zeer zeker geslaagd
    Iedereen is uniek, behalve ik.
    pi_42829095
    Op de website van 3FM lees ik zojuist het volgende:
    quote:
    (19-10-06) - De nieuwe CD van Robbie Wiliams, Rudebox, vindt gretig aftrek ondanks de kritieken. Rudebox, het nieuwe album van Robbie Williams, is vóór verschijning al platina. De plaat ligt vanaf vrijdag in de winkels. Inmiddels zijn er al meer dan 70.000 exemplaren van besteld.
    She's Madonna was zojuist nog te horen op 3FM, dinsdagmiddag hoorde ik die plaat ook al voorbijkomen bij Radio 2. Misschien een teken aan de wand, voor wat de derde single betreft?
    quote:

Dan ben je dus gewoon niet echt een fan. En dat baseer ik dan op Intensive Care, wat eigenlijk een vrij matig album is. Als je dat *wel* goed vindt en Rudebox 'afschuwelijk' vindt, klopt er iets echt niet met je algehele muzieksmaak. Of je bent gewoon te conservatief, dat kan ook.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:32:10 #37
    147235 Bombardier
    The artillery man
    pi_42829187
    Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
    Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
    Kornukov: Carry out the task, destroy it!
    pi_42829334
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
    Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
    Neemt niet weg dat ie erg aanstekelijk is.
    pi_42829608
    quote:
    Als jij eens beter luisterd dan hoor je dat er echt wel meer in zit dan 4 sporen met Cubase!
    pi_42831603
    quote:
    denk dat jij dan naar een ander liedje hebt geluisterd
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:44:04 #41
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42844320
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_42846575
    Persoonlijk vind ik IC wel een lekkere plaat, maar goed, het zal iig zijn platenmaatschappij een reet roetsen, het is iig volgens deze cijfers zijn best verkochte album met 7 miljoen exemplaren wereldwijd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robbie_Williams_discography
    Mercedes-Benz
    pi_42862553
    Lovelight

Ik ben sowieso geen Robbie-fan, maar ik dacht even dat dit de nieuwe single van George Michael was.
    pi_42868358
    Ik moet zeggen dat ik Rudebox best leuk vind klinken, nu ik het wat meer gehoord heb. Het is tenminste eens anders. Never Touch That Switch is een favo.
      ESF Reporter zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:57:16 #45
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_42871187
    M'n Rudebox-bestelling is onderweg maar ik heb 'm gisteren alvast 'binnengehaald' want ik ben een ongeduldig mens. Het is...anders. Maar toch niet anders-anders zoals ik gevreesd had, het klinkt lekker. Natuurlijk zitten er een paar nummers bij die ik waarschijnlijk straks altijd zal skippen, en het is niet m'n favoriete Robbie-album, maar het is verfrissend old skool met vleugjes fout en grappige teksten en leuke deuntjes er doorheen. Als ik het een omschrijving moet geven.
    Jammer dat Robbie's vocals steeds ondergeschikter worden aan z'n muziek (volgens mij hoor je 'm in zijn 'normale' zangstem amper een keer zingen) en het feit dat hij op dit album toch wel 4 cover heeft staan laat volgens mij wel zien dat een collaboratie met songwriters als Guy Chambers toch wel gemist wordt.
    Al met al, na 3 keer geluisterd te hebben, geef ik 't een 7. En misschien wordt het na een paar keer luisteren een 7,5.
    pi_42873975
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef PV het volgende:
    Ik vraag 'm wel voor mn verjaardag (= nog een maandje, maar de mp3s heb ik toch al...)
    M'n ouders hebben 'm vandaag gekocht maar ik wacht netjes tot m'n verjaardag
    pi_42875524
    Mensen die Lovelight niet leuk vinden. Maar ik vind wel dat op ze op het album een vies geluidje onder lovelight hebben gezet, verpest het een klein beetje. Soms heb ik het idee als ik het album luister dat ik Robbie sommige lyrics al eens heb horen zeggen in interviews ofzo. Tof album hoor verder. Iemand nog in de Adidas store in A'dam geweest om die tracksuits uit te checken? Ben er geweest, vond ze maar erg gewoontjes.
      zondag 22 oktober 2006 @ 12:58:43 #48
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42882526
    wohoooo
    cd is verstuurd
    ''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
    pi_42891619
    Geweldige cd. 2 Super 80's covers, Louise van de Human League is goed, maar Kiss Me van Stephen Tin Tin Duffy is echt hemels. Ook het nummer We Are The Pet Shop Boys is heel goed, veel song titels komen terug in de songtekst en het is Robbie goed gelukt het Pet Shop Boys geluid te benaderen.
    pi_42891883
    Ik moet er erg aan wennen, vind het een beetje vreemd en nog niet echt lekker op een aantal nummers na....
    pi_42894046
    De meeste 80's geeks zullen dit zijn beste album vinden. Als je een (goede) 80's cover uitbrengt kun je wat mij betreft niet meer stuk
    pi_42894260
    Bedoelen jullie nr.4?? Die bong nummer, die is wel lekker, lekkere beat. Verder moet Robbie echt niet rappen vind ik dat klinkt voor geen meter. SWW was veel beter!
      zondag 22 oktober 2006 @ 18:54:33 #53
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42894304
    Waar kan ik m downen mensen?
    iedereen heeft m al gehoord maar ik kan m niet vinden
    Mail me op Drdegroot@gmail.com
    Tenk joe
    ''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
    pi_42895294
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Walvisje het volgende:
    Geweldige cd. 2 Super 80's covers, Louise van de Human League is goed, maar Kiss Me van Stephen Tin Tin Duffy is echt hemels. Ook het nummer We Are The Pet Shop Boys is heel goed, veel song titels komen terug in de songtekst en het is Robbie goed gelukt het Pet Shop Boys geluid te benaderen.
    Zou dat misschien komen doordat PSB 2 nummers op de cd produceren?

Overigens, voor de die-hard Robbie-fans die niks willen missen en ook van andere goede muziek houden: deze week verschijnt de nieuwe Pet Shop Boys live-2CD Concrete, met daarop ook een nummer gezongen door Robbie Williams: Jealousy. Info: Pet Shop Boys - Fundamental (album 2006)
    pi_42895501
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef superhaagie het volgende:
    Mail me op Drdegroot@gmail.com
    Tenk joe
    Hij is voor 7,99 te koop bij de Mediamarkt. tenminste, hier in Rotterdam. Voor dat geld ga ik niet eens meer zoeken. Maar hij is op de gemiddelde torrentsite ook wel te vinden, hoor.
      zondag 22 oktober 2006 @ 19:56:13 #56
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42896295
    Heb m al besteld dus krijg m vd week binnen, maar ben zo nieuwsgiehieriggggg
    pi_42898354
    Aha. Nou ja, torrents zijn je vriend.
    pi_42899748
    Is die 7,99 voor Rudebox zeker alleen deze week? Dan woensdag maar even snel halen, als ik tijd heb.
      zondag 22 oktober 2006 @ 21:50:01 #59
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_42900576
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Cee het volgende:
    volgens mij wel zien dat een collaboratie met songwriters als Guy Chambers toch wel gemist wordt.
    Nou volgens mij heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Dit album is toch vooral een leuk zijstapje, zoals hij dat ook al eerder deed met Swing. Die covers zijn denk ik meer nummers die hij te gek vindt en die hij naar zijn eigen hand wil zetten.
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
      zondag 22 oktober 2006 @ 21:51:46 #60
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42900666
    Ik heb m ik heb m :X
    pi_42901876
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Nou volgens mij heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Dit album is toch vooral een leuk zijstapje, zoals hij dat ook al eerder deed met Swing. Die covers zijn denk ik meer nummers die hij te gek vindt en die hij naar zijn eigen hand wil zetten.
    Ik deel die mening. Waarom dit album? "Because he can". Het is iets leuks, een uitstapje. Niet heel erg serieus bedoelt, als je naar de meeste nummers luistert.
    pi_42934743
    De cover van Kiss Me is waarschijnlijk ontstaan doordat Robbie al een tijd samenwerkt met Stephen Tin Tin Duffy. Het Bongo Bong nummer is trouwens van Manu Chao en is 90's.
    pi_42937732
    Is wel een leuk album geworden.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 22:56:29 #64
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_42937980
    is de bonus dvd wat? of kan ik beter de gewone versie kopen?
      woensdag 25 oktober 2006 @ 23:07:23 #65
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_42938348
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef superhaagie het volgende:
    Ik zie dat je 'm al hebt gevonden maar voortaan hier niet meer dit soort vragen stellen aub.
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 19:33 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Hij is voor 7,99 te koop bij de Mediamarkt. tenminste, hier in Rotterdam. Voor dat geld ga ik niet eens meer zoeken.
    Dat is een mooie prijs.
    pi_42941163
    Nee, ik vind dit album echt niks.
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      donderdag 26 oktober 2006 @ 01:15:27 #67
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42942452
    Ik vind het best een leuk album, maaar niet zijn beste.
    Intensive care ligt meer in mijn smaak.
    Dit album is zeker niet slecht, houdt ook wel veel van 80's muziek dus kan me wel goed in de sound vinden.
    Maar ik vind dat ze te veel robbies stem hebben ''vervormd'' en je daardoor niet echt een Robbie sound krijgt.
    Als het goed is krijg ik deze week het origineel met de Bonus DVD binnen dus ben daar ookw el benieuwd naar.
    pi_42944296
    Gisteren Rudebox met dvd gehaald!!
    Docu over 'Close Encounters' tour is ERG vermakelijk!
    pi_42945403
    Ik heb 'm gistermiddag binnen gekregen. Ga vanavond fijn vanuit bed DVD kijken
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
      donderdag 26 oktober 2006 @ 12:11:51 #70
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42948741
    De docu is zeker gaaf
    Jammer dat ie zo kort is...
    Maar leuk om te zien hoe hij naar de concerten toe leeft etc.
    pi_42948821
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef superhaagie het volgende:
    De docu is zeker gaaf
    Jammer dat ie zo kort is...
    Maar leuk om te zien hoe hij naar de concerten toe leeft etc.
    Viel best mee, had em iets korter verwacht.
    Hij's echt zenuwachtig he voordat ie op moet!
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:10:04 #72
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42950577
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Viel best mee, had em iets korter verwacht.
    haha ja..
    vooral bij die 1na laatste gloof ik?
    En dat het dan 1 vd beste shows (na 35) was.
    Echt super hehe
    Bljft een toffe kerel om zijn humor enz en heerljik om naar te kijken als ie met zijn vrienden praat enz.
    pi_42962347
    quote:
    ROBBIE WILLIAMS-SONG WEKT WOEDE

24-10-2006 10:17

Een aantal mensen met een handicap heeft woedend gereageerd op het nieuwe album van Robbie Williams. "Dans alsof je de Olympische Spelen voor gehandicapten hebt gewonnen", zingt Robbie op het titelnummer Rudebox. Dat is bij de Britse raad voor gehandicapte mensen verkeerd gevallen.

Kwetsend
    “Ik ben een grote fan van Robbie Williams en ben zelfs naar zijn concert geweest, toch zal ik dit album niet kopen”, vertelt Anne Pridmore, voorzitter van de raad. “De zin over de Paralympics ervaren we als zeer kwetsend.”

Bewondering
    Robbie Williams heeft via zijn woordvoerder laten weten dat “hij een groot fan is van elke vorm van sport en dat hij veel bewondering heeft voor gehandicapte sporters”. Of de Britse raad verdere stappen overweegt, is niet bekend.

Bron: Digital Spy
    Lekker op tijd ook
    pi_42969828
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook
    meestal duurt het in dit geval iets langer voordat het kwartje valt.
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_42970214
    Zit dat stuk wel in de single-versie van Rudebox? Volgens mij niet, dus is het niet zo gek dat er nu pas commentaar op komt.

Wat zou trouwens de derde single worden na Lovelight, vraag ik me af
      donderdag 26 oktober 2006 @ 23:48:22 #76
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42971229
    Weet niet.
    misschien King of Bongo?
    Kiss me is ook een lekker nr.
    pi_42971735
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 23:15 schreef dVTB het volgende:
    Zit dat stuk wel in de single-versie van Rudebox? Volgens mij niet, dus is het niet zo gek dat er nu pas commentaar op komt.

Wat zou trouwens de derde single worden na Lovelight, vraag ik me af
    Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.
    pi_42976493
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef JeroenV het volgende:
    Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.
    Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:06:50 #79
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_42995079
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook
    mensen kunnen ook zeuren

Anyweg: heb eergisteren het album gekocht bij de Media Markt en heb `m sindsdien in de cd speler zitten
    erg lekkere cd, goede mix van rustige en up-tempo songs. "We`re the Pet Shop Boys" klinkt lekker fout, "Never touch that switch" is een heerlijke track en z`n versie van Bongo Bong klinkt goed
    Kortom: zeker de moeite waard
    pi_42996096
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 08:59 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.
    Daar heb ik het over. Ik hoorde die zin al vanaf het begin dat ik het nummer kende.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:48:35 #81
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_42996252
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:

Nog steeds?
    pi_42997231
    Afgezonderd van wat mindere nummers moet ik zeggen dat ik het album best wel ben gaan waarderen.
    pi_43001686
    Zkr een lekker album! Beter dan Intensive Care qua dansniveau.
    pi_43015909
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef partyyboyy het volgende:
    Zkr een lekker album! Beter dan Intensive Care qua dansniveau.
    pi_43020304
    Ik kan maar niet wennen aan deze 'sound'... De eerste dat ik het hoorde dacht ik echt dat het één grote grap was... Na een paar keer luisteren is het nog steeds naar nummers die ik misschien leuk ga vinden... Ik kan me niet voorstellen dat dit live ook echt leuk is...
    .
    pi_43030194
    De enige nummers die ik bagger vind zijn Louise, Burslem Normals, Summertime en Dickhead...
    pi_43134094
    Ik vind het wel een aardig album...Het is gewoon wat minder commercieel heb ik het idee en heeft gewoon zijn fantasie de vrije ruimte gegeven...Een goed ding! Alsof hij nog niet beroemd genoeg is.

Maar ja, het album is wel wennen.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_43215084
    Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
    EUR 18.99
    release-/verzenddatum:
    Monday 13 Nov

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
    pi_43215177
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
    Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
    EUR 18.99
    release-/verzenddatum:
    Monday 13 Nov

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
    Hoezo een carrière overzicht? Interessante dubbelaar!
    .
      zaterdag 4 november 2006 @ 02:09:05 #91
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43224345
    bestelddddddddd
    hehe
    nu 2 weken wachten
    pi_43258543
    quote:

[..]

Klopt ook wel. Ik koop alles Heb ik vanaf het begin (Freedom) gedaan en ik wil gewoon alles hebben...

Ik dacht van tevoren dat het niks zou worden (Rudebox vond ik niet echt fantastisch), maar er staan toch wel wat leuke nummers op!

Ik vond IC ook niet echt je dat. Let's get Guy Chambers back!
    pi_43273186
    We're the pet shopboys
    Mercedes-Benz
    pi_43276000
    Heb er maar nog een keer naar geluisterd. Dit keer op op de beats enzo gelet. Niet slecht
    vooral die verhalende drugs proza is wel tof.
    pi_43294785
    Wel verdomd klote dat je die cd neit op de pc kunt afspelen zeg. Vind je het gek dat mensen andere middelen gaan zoeken met dit soort onzin

Wel erg lekkere cd overigens, vind hem een stuk beter dan intensive care eigenlijk, vooral lovelight vind ik errug lekker

<edit> en Media Player pakt hem dus wel, klotezooi dat winamp hem niet pakt, ik heb echt zo'n grondige hekel aan media player. </edit>

[ Bericht 22% gewijzigd door erikh op 06-11-2006 16:53:03 ]
      dinsdag 7 november 2006 @ 09:47:06 #96
    14571 Goochie
     huh?? Mot dat dan ?
    pi_43317435
    Dit is het eerst Robbie Williams album wat ik goed vind.
    als in goochelaar
      dinsdag 7 november 2006 @ 17:05:16 #97
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_43329017
    Z'n versie van Bongo Bong is geweldig!
    pi_43403192
    Nu op TMF : Robbie Williams Marathon!
      donderdag 9 november 2006 @ 19:02:03 #99
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_43404360
    Hoor ik in dat laatste zinnetje van Bongo Bong nou een Borat-immitatie? Iets van "i believe it was the dog" (met fout accent) ofzo?
    pi_43404631
    Leuk om te horen hoe enthousiast hij is over Rudebox.
    pi_43406532
    Dit is cool . Een concert van net voor dat I've been expecting you uit kwam .
    No regrets

[ Bericht 20% gewijzigd door JeroenV op 09-11-2006 20:18:51 ]
      donderdag 9 november 2006 @ 22:01:54 #102
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43411844
    ehh, is t nu nog?
    pi_43411900
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef superhaagie het volgende:
    ehh, is t nu nog?
    jup, tot middernacht geloof ik. Vanmiddag begonnen rond 12 uur geloof ik.
      donderdag 9 november 2006 @ 22:11:35 #104
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43412193
    fijn, t meeste gemist dus
    pi_43412709
    Meeste wordt volgens mij herhaald. Dat interview over Rudebox heb ik al paar keer langs zien komen.
      donderdag 9 november 2006 @ 23:33:30 #106
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43415110
    oww ok..
    Ik vind dit interview maar bagger eigenlijk, hij is totaal niet serieus enzo...
    Maar goed..
    pi_43481528
    vanmiddag de dvd gekocht WOOF... echt erg leuk. Heb gelijk zin om naar een concert van hem te gaan
      maandag 13 november 2006 @ 19:00:45 #108
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43516639
    issie uit???
    volgens mij wordt de mijne pas de 17e verstuurd
    pi_43553808
    Vanmiddag de dubbeldvd gekocht, en ook maar meteen The Ego Has Landed aangeschaft. Het enige album dat nog ontbrak
    pi_43558860
    Vind het album steeds beter worden he, the actor, we're the pet shop boys, madonna, 80/90's, bongo super....
    Mercedes-Benz
    pi_43634425
    -nvm-

[ Bericht 51% gewijzigd door Megalomaniac op 17-11-2006 14:15:35 ]
      vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:33 #112
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_43634925
    ey gast...dat is de programmering van 2005

[ Bericht 73% gewijzigd door Hankster op 17-11-2006 13:38:37 ]
    pi_43636291
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
    ey gast...dat is de programmering van 2005
    Rustig maar heb het al weggehaald.
    pi_43640104
    Volgens de Engelse boulevardkrant The Sun wordt She's Madonna in januari een gezamenlijke single van Robbie Williams en de Pet Shop Boys.
    pi_43640993
    Ik vond het eerst een saai nummer, maar eigenlijk vind ik hem nu wel cool.
      zondag 19 november 2006 @ 21:23:02 #116
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_43697719
    Een gezamelijk nummer van Robbie en de PSB.
    pi_43702305
    Ik blijf alleen hangen bij Burslem Normals. Nostalgie naar vroeger tijden als ik 'em hoor. Dat heeft ie goed weten over te brengen. Maar de gemiddelde track luister ik 10 seconden (en da's lang) voor ik doorzap.
    pi_43705791
    quote:
    Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef nipeng het volgende:
    Een gezamelijk nummer van Robbie en de PSB.
    Ja, wat is je punt? Daarvan staan er twee op Rudebox en het is trouwens niet de eerste keer dat ze samenwerken. Robbie is groot PSB-fan, deed al eerder een PSB cover, PSB-zanger deed backing vocals op No Regrets, etc.

ALS het bericht WAAR is, dat het een gezamenlijke single wordt, is dat denk ik ook om marketing-redenen. PSB wat meer promotie en aandacht geven dan ze nu krijgen. In Nederland worden ze straal genegeerd, bijvoorbeeld.
    pi_43725616
    A collaboration single... ja, hehe... ze hebben meegeschreven en geproduceerd! Maar het is natuurlijk de nieuwe single van Robbie Williams. She's Madonna is wel de beste track van het album!
      dinsdag 21 november 2006 @ 00:03:17 #120
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43734753
    Benhet wel met dVTB eens, PSB maakt leuke muziek, en het is goed dat ze aan het licht komen in NL.
    Genieten doe ik elke keer weer meer van het album, heerlijk!
      dinsdag 21 november 2006 @ 00:05:50 #121
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43734818
    Weet iemand trouwens de exacte release datum van de laatste DVD?
    Heb m besteld maar nog niet binnen... en vind het nu wel lang duren, tenzij hij pas de 17e uit is gekomen ofzo.
    pi_43739503
    Heb em zaterdag al bij FRS zien liggen.
    pi_43740069
    She's Madonna op 3FM>
    pi_43859809
    Sinterklaasavond moet je je VHS-/DVD/recorder in de aanslag houden.
    Veronica zend in het kader van December muziekmaand een concert van Robbie uit!
      vrijdag 24 november 2006 @ 19:25:02 #125
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43859859
    Zal dat niet het concert zijn van Leeds weer?
    Of is het een nieuw concert.
    pi_43859963
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef superhaagie het volgende:
    Zal dat niet het concert zijn van Leeds weer?
    Of is het een nieuw concert.
    Geen idee, zag het staan in de nieuwe tv/gids. Deze gaat maar tot 1 dec. Het word uitgezonden op 5 december, er staat alleen 20.30 Robbie Williams Concert. Verder niets.

Zal eens een mail richting veronica doen.
      vrijdag 24 november 2006 @ 19:52:18 #127
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43860636
    hehe ok dan... laat t ff weten
    ben benieuwd, maar ben bang dat het het leeds concert is, die ik al op dvd heb liggen
    pi_43906520
    Nieuwe DVD is nu 13,99 bij de Mediamarkt. Weet ik meteen een Sinterklaascadeautje
      zondag 26 november 2006 @ 17:08:42 #129
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43908989
    ik heb m!!!!!!!!!!!!
    echt geweldig...
    leuk om andere beelden te zien die k nooit eerder gezien hebt
    ook veel nrs die ik niet kende.. zo zie je maar
    maar n goede verzameling van 10 jaar robbie!
    prachtig
      zondag 26 november 2006 @ 17:38:21 #130
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43909801
    met tom jones!!! echt super...
    nooit gezien dit..
    pi_43998377
    Nieuwe tv gids is binnen, met Robbie Williams!

dinsdag 5 december:

18.55 -20.00 Robbie Williams - We Are Not Alone

20.30 - 22.30 Robbie Williams - A Close Encounter (Leeds concert 9 september)
      woensdag 29 november 2006 @ 20:04:20 #132
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44002378
    We are not alone..
    Wat is dat voor n concert dan?
    of een docu. omdat ie maar n uur duurt:)
    Leeds heb ik al op dvd
    pi_44016129
    Dat is een docu over de voorbereiding op de tour, volgens de TV gids dan..
    pi_44017534
    Staat ie niet op de bonusDVD van Rudebox??
      donderdag 30 november 2006 @ 23:35:21 #135
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44042233
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Megalomaniac het volgende:
    Staat ie niet op de bonusDVD van Rudebox??
    Ja, nou je het zegt
    Maar hij is zeker waard om te kijken.
    pi_44077315
    Heeft er hier iemand al kaartjes gewonnen voor Australie??

Vriendinnetje gaat naar het concert in Aussie
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
    pi_44106248
    pi_44109307
    quote:
    Hij neemt gewoon z'n programma over!!!!
    pi_44110062
      maandag 4 december 2006 @ 19:50:05 #140
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44142662
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef superhaagie het volgende:
    ik heb m!!!!!!!!!!!!
    echt geweldig...
    leuk om andere beelden te zien die k nooit eerder gezien hebt
    ook veel nrs die ik niet kende.. zo zie je maar
    maar n goede verzameling van 10 jaar robbie!
    prachtig
    Ik heb hem ook! Echt een gave dvd!
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      maandag 4 december 2006 @ 23:21:22 #141
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44149836
    ja he
    prachtig die hele oude stukjes, vind ik vaak nog mooier om te zien dan het leedsconcert...
    veel nummers van I've been expecting you blijven zoooo goed
    En het duet met Kylie, en Tom Jones, geweldig...
      maandag 4 december 2006 @ 23:33:57 #142
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44150298
    meer mensen Jensen gezien vanavond?
    take that was er erg leuk
    pi_44155186
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 23:33 schreef superhaagie het volgende:
    meer mensen Jensen gezien vanavond?
    take that was er erg leuk
    Zonder Robbie is het geen hol aan!
    Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
    Wat een neppe gasten zeg! Behalve Robbie natuurlijk!
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:11:14 #144
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44156248
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
    Ik vond ze dik en oud
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_44157285
    Noel voorspelt zelfmoord Robbie

Noel Gallagher heeft het blijkbaar niet zo op Robbie Williams. Hij heeft voorspeld dat Robbie zo ongelukkig is, dat hij zelfmoord gaat plegen. En alsof dat nog niet genoeg is, heeft hij Robbie een geladen pistool aangeboden om het gemakkelijker te maken. De kerststemming zit er goed in, Noel!
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:23:23 #146
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44157642
    Onzin van dat Noel gedoe, zoals ie op de video gister bij Jensen overkwam tegen over Take That zag ie er gewoon goed en zelfverzekerd uit.

hehe ja idd, ze zijn zeker dikker :p
    Maar vind de nieuwe single niet slecht, ben nu t album aan t downloaden
    pi_44166192
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:23 schreef superhaagie het volgende:
    Onzin van dat Noel gedoe, zoals ie op de video gister bij Jensen overkwam tegen over Take That zag ie er gewoon goed en zelfverzekerd uit.

hehe ja idd, ze zijn zeker dikker :p
    Maar vind de nieuwe single niet slecht, ben nu t album aan t downloaden
    Welk programma gebruik je als ik vragen mag?
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:26:54 #148
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44167856
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Welk programma gebruik je als ik vragen mag?
    Euh, hoe bedoel je dat?
    pi_44169244
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:13:36 #150
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44171061
    hehe ja weet ik ook wel :p
    maar dat mag helemaal niet O:)
    pi_44172061
    nu op Veronica he!
    pi_44172074
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef superhaagie het volgende:
    hehe ja weet ik ook wel :p
    maar dat mag helemaal niet O:)
    Ik had het door ja
    pi_44173828
    Kan iemand een setlist posten van de tour waarmee hij nu bezig is. Wil weten welke nummers hij van Rudebox doet.
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:41:44 #154
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44174055
    staat ook op robbiewilliams.com
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:42:29 #155
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44174081
    maare, gebruik FTD en newsleecher
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:52:17 #156
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_44179184
    Rudebox was live 10 keer lekkerder dan op cd.
    Die andere nummers heb ik live te vaak gehoord helaas, maar het blijft een prachtige show.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:57:20 #157
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44179390
    Vond m juist live tegenvallen
    Maar goed, smaken verschillen.
    De show is zeker goed mja logisch, tis Robbie
      woensdag 6 december 2006 @ 16:20:40 #158
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_44196277
    nee joh...Leeds was helemaal geen goede show. Of beter gezegd, qua show was het wel cool, maar muzikaal was het dramatisch
      woensdag 6 december 2006 @ 21:14:30 #159
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44206534
    Klopt, vond ik ook.
    Je kon goed horen dat Robbie zijn stem vergalt was door de tour.
    In de Arena klonk het veeeeel beter.
      woensdag 6 december 2006 @ 22:18:10 #160
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_44209071
    Robbie kwam ook bijna niet boven de gitaren uit.
      woensdag 6 december 2006 @ 22:18:47 #161
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_44209093
    Die tienduizenden bakvisjes in het publiek trouwens
      donderdag 7 december 2006 @ 12:42:11 #162
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_44219799
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 22:18 schreef Malibu-06 het volgende:
    Die tienduizenden bakvisjes in het publiek trouwens
    maar dat is op al z'n tournees
    pi_44227434
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take That
    pi_44228370
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Asile het volgende:

[..]

Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take That
    Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.
    Die Gary en Jason enzow komen erg nep op me over.
    Mark valt ook wel opzich.
    pi_44230767
    Take That is back and they relight my fire!
    pi_44231503
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Hapertje het volgende:
    Take That is back and they relight my fire!
    lol
      vrijdag 8 december 2006 @ 20:14:01 #167
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44260473
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.
    Die Gary en Jason enzow komen erg nep op me over.
    Mark valt ook wel opzich.
    Klopt ook wel, mar goed, ze hebben niet zo n cariere achter de rug als robbie.
    Opzich vind ik het wel leuk dat ze weer samen zijn.
    Ben benieuwd hoe lang en wat er nog gaat komen.
    pi_44364969
    ff een (noob-) vraagje

Op CD-WOW staan 2 verschillende benamingen voor de dvd, namelijk:

Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (DTS) DVD Region 2 EUR 18.99

en

Robbie Williams - And Through It All: Live 1997 - 2006 2 - Europe and Japan EUR 18.49

Wat is het verschil hiertussen eigenlijk?
      dinsdag 12 december 2006 @ 20:35:10 #169
    124375 LeroyBrown
    pi_44369368
    Zo te zien alleen de prijs. Regio 2 ís voor Europa en Japan.
    pi_44382361
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 18:44 schreef ChatGirl het volgende:
    ff een (noob-) vraagje

Op CD-WOW staan 2 verschillende benamingen voor de dvd, namelijk:

Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (DTS) DVD Region 2 EUR 18.99

en

Robbie Williams - And Through It All: Live 1997 - 2006 2 - Europe and Japan EUR 18.49

Wat is het verschil hiertussen eigenlijk?
    De andere is ook DTS.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:33:11 #171
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44393944
    Plus dat je de europe versie moet nemen (neem aan dat je in NL woont)
    In amerika etc willen ze nog weleens andere regio dvd's hebben.
    Dan wil het dus weleens zijn dat hij niet afspeelt op jouw dvd speler.
    pi_44425665
    Vaag werk daar, heb m besteld, maar toen ik inlogde kreeg ik maar een resultaat, de bovenste.
    Het zal wel goed zijn dan, toch?
      zaterdag 16 december 2006 @ 01:23:32 #173
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44474931
    Ja, ga er wel van uit.
    Ik kreeg ook gewoon de goede.
    En die doet het perfect..
    heb je m al binnen?
    pi_44487884
    Nee nog niet, duurde vorige keer bij Rudebox iets van 5 dagen, dus ik gok dinsdag of woensdag. Als het voor 14 december besteld werd, dan was het nog voor kerst binnen, zeiden ze via hun nieuwsbrief.
      zondag 17 december 2006 @ 15:34:04 #175
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44509067
    Ohh ok.. ja de dvd duurde bij mij ook ffies hoor.. en Rudebox ook idd.
    Langer als 5 dagen zelfs.
    pi_44831995
    Kreeg gisteravond pas een bevestigingsmail van CD-Wow binnen, dus toch te laat geweest met bestellen schijnbaar. Maar dan heb ik wat om naar uit te kijken
    quote:
    31 december, Veronica 23:05 - 23:55

Robbie Williams: Live in Berlin
    Concert van Robbie Williams dat hij op 9 oktober in het Velodrome in Berlijn heeft gegeven en werd gegeven ter promotie van Robbie's album Intensive Care.

00:20 - 01:00
    Robbie Williams: Live in Berlin, vervolg.
      vrijdag 29 december 2006 @ 22:35:12 #177
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44841524
    ja.. die heb ik al op dvd
    pi_44844670
    Eerlijk gezegd ben ik Rudebox al redelijk zat. Achteraf toch een teleurstellende cd voor mij.
      zaterdag 30 december 2006 @ 00:34:01 #179
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44845327
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef JeroenV het volgende:
    Eerlijk gezegd ben ik Rudebox al redelijk zat. Achteraf toch een teleurstellende cd voor mij.
    Ik heb m al n tijdje niet geluisterd.. maar ja, snap wat jeb edoelt.
    Ik vond IC ook veel beter eigenlijk.
    pi_44851490
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef superhaagie het volgende:
    Ik heb m al n tijdje niet geluisterd.. maar ja, snap wat jeb edoelt.
    Ik vond IC ook veel beter eigenlijk.
    Elk ander album van RW is beter dan Rudebox...
    .
      zaterdag 30 december 2006 @ 12:15:49 #181
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44852513
    Dat is niet waar, rudebox is een album die jemoet liggen.
    Een hele andere zijstap, maar zeker niet slecht.
    pi_44852601
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef superhaagie het volgende:
    Dat is niet waar, rudebox is een album die jemoet liggen.
    Een hele andere zijstap, maar zeker niet slecht.
    Mijn persoonlijke mening is dat Rudebox het slechtste album van RW is, wat kan daar niet waar aan zijn? Ik snap ook wel dat dat voor anderen heel anders ligt, maar ik vind weinig tracks interessant...

Een paar nummers zullen 'na wat wennen' best leuk zijn, maar ik heb weinig 'groei albums' meegemaakt waar het 'groeien' zo langzaam gaat...
    .
    pi_44875775
    Bij mij is het juist omgekeerd. In het begin dacht ik 'Leuk album!'. Maar na een paar keer luisteren had ik het ook wel weer gehad. Intensive Care vond ik overigens ook niet veel soeps. Maar ik denk toch wel beter dan dit.
    pi_45002675
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef ChatGirl het volgende:
    Kreeg gisteravond pas een bevestigingsmail van CD-Wow binnen, dus toch te laat geweest met bestellen schijnbaar. Maar dan heb ik wat om naar uit te kijken
    [..]
    En hij is binnen!
      donderdag 4 januari 2007 @ 23:33:02 #185
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45024324
    duurde wel lang zeg
    veel plezier!!!
    pi_45259963
    It is now confirmed that there will be two more videos and singles for the album "rudebox". France will work on Bongo Bong while most other European countries will release "She's Madonna". There are rumours that Rob might appear at the one or other big TV show in the first quarter of 2007. Also 2007 will see the release of a new Swing Album which Rob has been working on for the past few months.

I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45260044
    Gelukkig, er komt weer een goed album aan...
    .
    pi_45288490
    Ik hoorde dat Bongo Bong zijn nieuwe single ging worden, kan er alleen (nog) geen bron bij vinden.
    pi_45288644
    She's Madonna lijkt me een betere keus...anders een dubbele a-kant van The 80's / The 90's! xD
      vrijdag 12 januari 2007 @ 16:16:22 #190
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45288682
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
    Ik hoorde dat Bongo Bong zijn nieuwe single ging worden, kan er alleen (nog) geen bron bij vinden.
    Klopt ook...weet niet meer precies waar ik t gehoord heb.
    Maar ik zou idd liever she's madonna hebben.
    pi_45410019
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef superhaagie het volgende:
    Klopt ook...weet niet meer precies waar ik t gehoord heb.
    Maar ik zou idd liever she's madonna hebben.
    Je krijgt wat je wilt Bongo Bong wordt namelijk alleen in Frankrijk een single. De rest van Europa krijgt She's Madonna en dat is nu ook echt officieel bevestigd. Er is inmiddels een promo uit, met naast de album versie ook een radio-edit en instrumentale versie. Onderstaand een persbericht.
    quote:
    EMI Records and IE Music have confirmed that the spectacular and controversial new video for the forthcoming Robbie Williams single ‘She’s Madonna’, a collaboration with Pet Shop Boys, will be made available to watch exclusively online at bbc.co.uk/radio1, alongside Inner Sanctum subscribers on robbiewilliams.com. From 7am on Friday Jan 19th and for a period of 72 hours, BBC Radio 1’s website will be the only place worldwide where the video can be accessed for free.

EMI Records Head of Radio, Tina Skinner, says “EMI Records is very excited to be working with Radio 1 and IE Music on this unique offer via the Radio 1 website to bring the incredible new video for 'She’s Madonna' by Robbie Williams into peoples’ homes for the first time. This gives us both a fantastic cross platform opportunity to deliver one of our artists direct to his core audience on a global scale and is a great opportunity for EMI Records and Robbie Williams to work in tandem with Radio 1.”

The song ‘She’s Madonna’ sees Robbie Williams, Neil Tennant & Chris Lowe forming their long threatened super-group in one of ‘Rudebox’s most acclaimed moments; a dynamic piece of synth-pop balladeering at its very finest from this unconquerable trio, one of two tracks that they recorded for ‘Rudebox’ last spring.

Robbie Williams has a long tradition of delivering iconic videos for his tracks. 'She's Madonna’s accompanying clip is no exception and shows Robbie as we have never seem him before. It was shot recently in Los Angeles during a break before the final Australasian leg of his world tour. The video features appearances from some of LA’s most famous and infamous drag queens including most notably Alexis Arquette (brother of the famed Arquette family acting siblings Patricia, Rosanna & David) and was made with Swedish director Johan Renck, whose previous video credits include William’s ‘Trippin’’ promo and acclaimed video for the likes of Beyonce, The Streets and Madonna herself.

‘She’s Madonna’ is released on March 5th on Chrysalis/EMI, and is taken from his recent and acclaimed ‘Rudebox’ album released in late 2006. Robbie Williams has just completed the final leg of his record breaking ‘Close Encounters’ World tour, playing to over 3 million people along the way. ‘She’s Madonna’ is released on March 5th on Chrysalis / EMI Records. ‘Rudebox’ - the album - is out now.
    pi_45413320
    Als Madonnafan ben ik wel zeer benieuwd naar de video, haha!

[ Bericht 25% gewijzigd door MadGuy op 16-01-2007 18:46:23 ]
    pi_45414285
    http://youtube.com/watch?v=T9Hnk1ziK-A

Hier kun je het bekijken!! xD Niet de clip maar een mock interview! xD
    pi_45531785
    pi_45545465
    Die mock interview met Johan renck zit door de clip heen. Jammer.
      zondag 21 januari 2007 @ 12:47:30 #196
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45555637
    leuke clip :d
    verklaart n hoop wrom ie in vrouwenkleren zit
    pi_45561028
    Wat slecht

Ik kots 'm echt uit. Maarja.. ik heb 'm ook eigenlijk nooit goed gevonden
    pi_45562522
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 15:27 schreef Erotica_ het volgende:
    Wat slecht

Ik kots 'm echt uit. Maarja.. ik heb 'm ook eigenlijk nooit goed gevonden
    Dan heb je hier ook niks te zoeken!
    pi_45563087
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Dan heb je hier ook niks te zoeken!
    Het is goed bedoeld hoor Voor Intensive Care vond ik het nog best goed eigenlijk (:P) alleen nu wordt het een overkill..
      maandag 22 januari 2007 @ 16:50:51 #200
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45583556
    Kan een modje de TT veranderen?
    Naar algemeen robbie williams talk of iets...
    Thx
    pi_45584475
    Of: " He thinks that he's Madonna" als TT. Voor de release van de nieuwe single.

just my 2 cents
    pi_45586994
    Als Madonnafan vind ik de nieuwe single echt helemaal geweldig! Maar de clip vind ik een behoorlijke no-go... sowieso zijn zijn clips veel te donker. En te vaak poseert Robbie in onderbroek... uitermate onaantrekkelijk.
    pi_45586995
    Volgende single: The Actor graag!
    pi_45588056
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 05:23 schreef Hapertje het volgende:
    Als Madonnafan vind ik de nieuwe single echt helemaal geweldig! Maar de clip vind ik een behoorlijke no-go... sowieso zijn zijn clips veel te donker. En te vaak poseert Robbie in onderbroek... uitermate onaantrekkelijk.
    Maddy en Robbie liefhebbert!
    pi_45913391
    She's Madonna komt inderdaad uit als "Robbie Williams with Pet Shop Boys". De hoes van de cd-single en dvd is inmiddels op www.hmv.co.uk te zien. Tracklisting van cd-single lijkt jammer genoeg overeen te komen met de promo, dus: radio edit, intstrumental, album version. Dat had wel wat beter gekund, lijkt me.

Er zijn overigens ook wat remixes, waaronder een Chris Lake remix, die erg weinig met het origineel heeft te maken.
    pi_45913562
    Geen exclusieve b-side????
    pi_45915761
    Het lijkt er niet op. Ik heb wat lopen zoeken en er schijnt ook nog een cd-maxi te komen:

1. She's Madonna
    2. She's Madonna (Chris Lake Remix)
    3. She's Madonna (Kris Menace Vocal Re-interpretation)
    4. She's Madonna (Kris Menace Dub)
      maandag 5 februari 2007 @ 11:06:44 #208
    20297 Cybart
    FRISBEE FUCKER
    pi_46001307
    quote:
    Robbie Williams kiest terug voor de gouden formule
    Robbie Williams gaat een nieuw ’swing’ album uitbrengen tegen het einde van de volgende zomer.

De verantwoordelijken bij EMI, het platenlabel van de Britse zanger, willen dat Robbie terug overschakelt naar de succesformule van vroeger. Het meest recente album "Rudebox" deed het immers niet goed bij de fans.

Rudebox verkocht minder goed dan alle voorgaande albums en dat maakte EMI bezorgd. Daarom wil men zo snel mogelijk een opvolger klaar hebben.

"Bij EMI waren ze tevreden over de kwaliteit van "Rudebox", maar het publiek pikte de koerswijziging niet. En het publiek heeft altijd gelijk", zegt een insider.

Robbie scoorde enkele jaren geleden erg hoog met "Sing When You’re Winning’ en de opvolger "Swing When You’re Winning". Ook "Intensive Care" en "Eescapology" deden het voortreffelijk.
    bron: showbizzsite.be

Slimme zet lijkt mij,
    Swing When Your Winning 1 is van zijn best verkochte albums.
    De DVD in de RAH was ook een van de betere.
      maandag 5 februari 2007 @ 11:20:44 #209
    14571 Goochie
     huh?? Mot dat dan ?
    pi_46001700
    Hmmm..grappig, ik vond Rudebox juist het eerste Robbie Williams album wat ik wel goed vond. Eens wat anders als die mainstream nummers.
    als in goochelaar
    pi_46001704
    Rudebox is ook wel een slechte CD in vergelijking met zijn andere werk.
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_46002145
    Rudebox is meer een tussenstapje voor Robbie Williams. Aanvankelijk zou het niet eens onder zijn naam worden uitgebracht, maar als Pure Francis. Het is uiteindelijk toch als RW-album neergezet.

Overigens loopt Rudebox nog volop. De derde single, She's Madonna (een samenwerking met Pet Shop Boys), komt deze maand uit en staat inmiddels op de playlist van 3FM. Ik vind dat Rudebox zeker een aantal lekkere tracks bevat, terwijl het vorige album Intensive Care juist slaapverwekkend was.
    pi_46002700
    grappig... als het al zo gaat, in hoeverre spreek je dan nog van artiesten in plaats van liedjesfabrieken? een beetje artiest maakt de muziek die hij goed vindt, ongeacht wat het publiek ervan denkt.
    pi_46003525
    Dat is precies wat Robbie met Rudebox heeft willen doen, Joris85... - Een album maken met dingen die hij leuk vindt.
      maandag 5 februari 2007 @ 12:48:35 #214
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_46003896
    Ik vind Rudebox juist zijn enige leuke album.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      maandag 5 februari 2007 @ 12:49:18 #215
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_46003916
    Gaat ie nou weer zo'n Frank Sinatra album maken dat honderd keer slechter is dan een Frank Sinatra-album .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_46349604
    14 feb.

Gisteren werd Robbie Williams halsoverkop in een afkickkliniek opgenomen. Toen was nog niet duidelijk wat de exacte reden was, maar nu is bekend gemaakt dat hij verslaafd is aan antidepressiva en pijnstillers. Ook schijnt het mee te spelen dat Robbie voor de rest ook niet echt een gezonde levensstijl heeft. Hij drinkt 36 dubbele espresso’s en 20 blikjes energiedrank op een dag. Ook schijnt hij 60 sigaretten op een dag te roken.

In 1995 werd Robbie eerder opgenomen. Hij was toen verslaafd aan alcohol, XTC en cocaïne.
    Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
      donderdag 15 februari 2007 @ 23:26:37 #217
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_46351315
    Ik geloof er geen zak van...
    Niet omdat het robbie is maar omdat de hoeveelheden lekker overdreven worden...
      vrijdag 16 februari 2007 @ 09:45:19 #218
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_46358984
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef superhaagie het volgende:
    Ik geloof er geen zak van...
    Niet omdat het robbie is maar omdat de hoeveelheden lekker overdreven worden...
    De hoeveelheden lijken me sterk inderdaad . Maar ik geloof best dat hij is opgenomen. Daar vind ik hem wel een type voor
      vrijdag 16 februari 2007 @ 16:10:44 #219
    146874 DANILXL
    timeo danaos et dona ferentes
    pi_46371084
    komt er dit jaar nog een concert van hem??
    woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
      vrijdag 16 februari 2007 @ 19:28:02 #220
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_46377101
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef DANILXL het volgende:
    komt er dit jaar nog een concert van hem??
    kom ff onder je steen vandaan aub
    pi_46378212
    Puik nieuw liedje heeft Robbie
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
      zondag 18 februari 2007 @ 09:59:22 #222
    146874 DANILXL
    pi_46418792
    ik heb de dvd And Through It All gekocht. Echt mooie dvd en het blijkt maar weer eens dat hij een echte entertainer is.
    pi_46714553
    Volgens Wikipedia (en vorige week klopte het ook) klimt She's Madonna deze week in de Top 40 van 36 naar 10
    pi_46820807
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef dVTB het volgende:
    Volgens Wikipedia (en vorige week klopte het ook) klimt She's Madonna deze week in de Top 40 van 36 naar 10
    Is ie al te koop als single dan? Dacht dat dat pas volgende week zou zijn
    pi_46821408
    Robbie heeft Worst Album award binnengehaald op NME Awards.
    pi_46831801
    Waar zijn de andere awards te lezen? Wel nieuwsgierig.

Rudebox vind ik geen goede cd, daar ben ik wel eerlijk in. Maar Worst Album weet ik niet, She's Madonna is toch wel leuk, Lovelight ook wel. Maar dat hij tegen viel uiteindelijk ben ik het wel mee eens.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 01:24:53 #227
    39114 Angst
    CorticotropinReleasingHormon
    pi_46832300
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef JeroenV het volgende:

Rudebox vind ik geen goede cd, daar ben ik wel eerlijk in. Maar Worst Album weet ik niet, She's Madonna is toch wel leuk, Lovelight ook wel. Maar dat hij tegen viel uiteindelijk ben ik het wel mee eens.
    she's madonna vind ik zo geweldig.
    ook de clip ontroert me, heel gek want dat komt toch niet vaak voor bij popmuziek
    en maakt het gewoon goed dat het een bagger cd is

de helft van de nummers is niet te pruimen
    In theorie vind ik iedereen aardig!
    &lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
    Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
    pi_46835521
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef JeroenV het volgende:

www.nme.com
      vrijdag 2 maart 2007 @ 08:34:53 #229
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_46835857
    Ik vind Rudebox ook maar een prutsalbum, als ik eerlijk ben.
    She's Madonna is wel een gaaf nummer!
      vrijdag 2 maart 2007 @ 12:01:24 #230
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_46840918
    Ik vind Rudebox niet zijn beste album, maar wel het album waarin de meeste humor is verwerkt. Het is gewoon fun en zeker geen Worst Album. Er zijn ergere uitgebracht.
    pi_46843834
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef PV het volgende:

[..]

Is ie al te koop als single dan? Dacht dat dat pas volgende week zou zijn
    Als het goed is, is de single al te koop ja.

Overigens wordt het tijd dat de Top 40 zijn vermelding gaat aanpassen. Het is namelijk Robbie Williams & Pet Shop Boys. Zie anders ook de singlehoes. In de Mega Top 50 staat het WEL correct vermeld.

Voor de Pet Shop Boys is dit trouwens de eerste Nederlandse Top 10-hit sinds het alom bekende 'Go West' uit 1993.
    pi_47063325
    quote:
    Robbie Williams uit afkickkliniek

LONDEN - Robbie Williams (33) is na een ontwenningskuur in een afkickkliniek in de Amerikaanse staat Arizona weer thuis in Los Angeles. Dat heeft een woordvoerster van de Engelse popster woensdag gemeld. De artiest begon met afkicken op 13 februari, zijn verjaardag. Volgens de zegsvrouw moest Williams naar de kliniek wegens medicijnverslaving.

pi_47065675
    Ja, hij ziet er weer lekker helder uit nu hij afgekickt is

Ik mis echt de oude Robbie
    Hoewel de oude cd's echt zoetsappig waren is dat wel de Robbie waar ik van hou. De nieuwste, vanaf IC vind ik echt niet veel aan. Hoe ik mijn best ook doe.

[ Bericht 52% gewijzigd door JeroenV op 08-03-2007 20:28:02 ]
    pi_47082294
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef MadGuy het volgende:
    Ik vind Rudebox niet zijn beste album, maar wel het album waarin de meeste humor is verwerkt. Het is gewoon fun en zeker geen Worst Album. Er zijn ergere uitgebracht.
    Er is niks mis met dat album, maar in Engeland is het momenteel 'niet cool' om Robbie leuk te vinden en is het 'fasionable' om Robbie af te kraken, terwijl Take That juist alle lof krijgt toegedicht. NME, dat deze award aan Robbie uitreikte, beoordeelde het album zelf trouwens met 8 uit 10, dus hoe hypocriet kun je zijn?

She's Madonna gaat geen denderend resultaat boeken in Engeland. Uit de 'midweeks' blijkt dat de single zondag rond nummer 16 zal gaan binnenkomen in de hitparade. Een schril contrast met de nummer 2-hit in de Nederlandse Top 40.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 10:33:06 #235
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_47083883
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 09:24 schreef dVTB het volgende:

[..]

Er is niks mis met dat album, maar in Engeland is het momenteel 'niet cool' om Robbie leuk te vinden en is het 'fasionable' om Robbie af te kraken, terwijl Take That juist alle lof krijgt toegedicht. NME, dat deze award aan Robbie uitreikte, beoordeelde het album zelf trouwens met 8 uit 10, dus hoe hypocriet kun je zijn?
    Dat is dan behoorlijk hypocriet inderdaad.
    pi_47596115
    Ik ben benieuwd welke nieuwe single er zal komen, persoonlijk zou ik 80's en 90's wel willen horen met clip erbij. Maar ik verwacht eerder Kiss Me, dat blijft er goed inzitten.
    pi_47597940
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 09:59 schreef DANILXL het volgende:
    ik heb de dvd And Through It All gekocht. Echt mooie dvd en het blijkt maar weer eens dat hij een echte entertainer is.
    Ik heb hem net ook gekocht.. DVD met 50 live-optredens he?

Ik heb 'm nog niet gezien.. maar hij is nu te koop bij de media-markt voor een tientje.
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
    pi_47600541
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
    Ik ben benieuwd welke nieuwe single er zal komen, persoonlijk zou ik 80's en 90's wel willen horen met clip erbij. Maar ik verwacht eerder Kiss Me, dat blijft er goed inzitten.
    Fedde le Grand oid ging toch een remix maken van Bongo Bong? zou dat dan niet als single op de markt komen?
    pi_47725110
    quote:
    Shine spotlight. Will come!

Lindsay Lohan and Robbie Williams turned heads when they arrived (separately) at the premiere of Jonathan Rhys Myers's new TV show for Showtime, The Tudors, Monday night at the Egyptian Theater in Hollywood.

"What are they doing here???"

While we doubt they have any connection to the show, we are sure these two love a good dose of attention.

Lindz and Robbie, both recently out of rehab, chatted it up at the after-party for The Tudors at Les Deux.

And they sipped water all night long! *wink wink*
    pi_47725198
    Heb de tekst niet gelezen
    Maar vind ze wel grappig bij elkaar passen
    pi_47725346
    Hij ziet er in ieder geval beter uit dan toen die foto werd genomen toen ie pas uit rehab was, en die hierboven ergens staat.
    pi_47726049
    Lin ziet er ook beter uit.
    pi_47727276
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:52:04 #244
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_47728497
    en dat-ie maar snel weer wat fatsoenlijks mag produceren
    pi_47745446
    Volgens mij gaan de jaren tellen

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2007 12:55:45 ]
    pi_47889180
    Gek genoeg is She's Madonna weer aan het KLIMMEN in de Mega Top 50; en niet zo'n beetje ook.

De afgelopen week zakte de single langzaam van de piek-positie #4 naar #5 en #7.

Deze week STIJGT de single echter naar # 2... !
    pi_47890326
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
    [afbeelding]
    Ik vind hem er hier wel heel oud zien eigenlijk...
      zondag 1 april 2007 @ 14:20:56 #248
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_47891226
    Hij wordt ook oud
    Net als wij..
    pi_48518773
    En al wat meer nieuws over Mister Robbie?
    pi_48879826
    Hebben jullie de dvd ook binnen van Inner Sanctum?
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      dinsdag 1 mei 2007 @ 09:59:20 #251
    124375 LeroyBrown
    pi_48881481
    Ik heb nog geen eens een mailtje gehad dat ik moet verlengen. Is die DVD wat? Wat staat er zoal op?
    pi_48881691
    mijn abb. verloopt 6 mei geloof ik en heb m nu verlengd. DVD staan leuke dingen op zoals diverse clips, mans olympics (echt onwijs melig), concertregistratie...
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_48881699
    Welke dvd??
      dinsdag 1 mei 2007 @ 14:22:54 #254
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_48889087
    Welke dvd dan?
    wat waar???
      dinsdag 1 mei 2007 @ 20:09:19 #255
    124375 LeroyBrown
    pi_48900536
    Die krijg je als je je lidmaatschap van Inner Sanctum (zeg maar de RW-fanclub ) verlengt voor een jaar of jezelf lid maakt. Kost 35 pond voor een jaar.
      woensdag 2 mei 2007 @ 00:59:50 #256
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_48913219
    en die is niet egwoon te koop?
    dan vast wel binnenkort te downloaden
    pi_48913287
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
    [afbeelding]
    Vinden jullie hem niet heel erg op een man uit Eindhoven lijken?

Check die oge
    pi_48943022
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 20:09 schreef LeroyBrown het volgende:
    Die krijg je als je je lidmaatschap van Inner Sanctum (zeg maar de RW-fanclub ) verlengt voor een jaar of jezelf lid maakt. Kost 35 pond voor een jaar.
    25 pond
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_49548809
    Robbie Williams And Guy Chambers Reunite
    Pair to reform winning partnership...
    --------------------------------------------------------------------------------
    By: Chris Taylor on 5/19/2007

Robbie Williams and Guy Chambers have finally agreed to write songs together again.

Chambers will hope to revive Robbie’s flagging career when the pair go into the studio again later this year along with a string of celebrated producers.

A source tells The Sun, “Rob’s going back into the studio with Guy later in the year. They have been talking on the phone a lot and they are excited by it all.

“They were such good friends and together they were a dynamic partnership.

“Rob’s also going to be working with Mark Ronson, William Orbit and Soul Mekanik on some songs. He is writing now and will hopefully have an album to release next year.

“He’s taking the rest of this year off from doing any public appearances but he is buzzing with ideas.”

Chambers helped make Robbie the biggest pop act in Britain – penning such hits as ‘Angels’ with him - but the pair spectacularly fell out when Williams signed a new £80 million deal with EMI in 2002.
    Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
      dinsdag 22 mei 2007 @ 10:23:54 #260
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_49635924
    aah..goed nieuws
    Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.
    pi_49639382
    MOoi!
      dinsdag 22 mei 2007 @ 12:22:38 #262
    146874 DANILXL
    pi_49640063
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Vinden jullie hem niet heel erg op een man uit Eindhoven lijken?
    [afbeelding]
    Check die oge
    dit is ook Philip Cocu en geen RW
    pi_49640164
    Goed nieuws, Chambers terug. Ben benieuwd wat er uit komt rollen.
    pi_49640631
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef DANILXL het volgende:

[..]

dinsdag 22 mei 2007 @ 12:44:25 #265
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_49640854
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef DANILXL het volgende:

[..]

ben jij nou echt gewoon stom?
    pi_49643983
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
    Goed nieuws, Chambers terug. Ben benieuwd wat er uit komt rollen.
    Inderdaad, hoop dat het weer wat beters wordt..
    pi_49649768
    Het wordt vast beter dan zijn huidige album, maar dat is ook niet zo moeilijk, gezien het verleden van de samenwerking met Chambers.
    .
    pi_49649915
    En hij gaat weg uit LA en weer in Engeland wonen met homie Jonathan
      dinsdag 22 mei 2007 @ 17:45:35 #269
    146874 DANILXL
    pi_49652774
    ik wil weer een album met nummers als angels, niet die dance-troep
    pi_50736039
    Vanavond bij de TV Show van Ivo Niehe een speciale reportage van Robbie, die hij maakte speciaal voor Unicef, in het kader van de wereldwijde actie tegen Aids.

TV Show, Nederland 1 vanaf 20.30
    pi_50736349
    Waar gaat het verder over, die reportage?
    pi_50737160
    Geen idee, dat is ook alles wat ik heb kunnen vinden. Robbie is toch een x aantal jaren terug in de sloppenwijken in Afrika(?) geweest, en ik meen me ook iets te herinneren van Roemenie of iets dergelijks. Maar als ik Google, kom ik alleen bij de commercial van Robbie en David Beckham uit.
      zondag 24 juni 2007 @ 08:31:41 #273
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_50779828
    ik weet zeker dat ik die docu al een keer heb gezien...staat die niet ook op een van z'n DVD's? Knebworth bijvoorbeeld?...
    pi_51071156
    Hebben jullie die dvd al binnen? Hoe lang duurt dat meestal? Ik heb dat shirt ook nooit gehad
    En ga nu gelijk IS opzeggen, doe er verder niks mee en had het eigenlijk alleen voor het concert. Alleen nog ff kijken hoe het moet...
      maandag 2 juli 2007 @ 21:50:07 #275
    124375 LeroyBrown
    pi_51074296
    Ik heb het gewoon niet verlengt, dan knikkeren ze je d'r ook uit. Met een nieuwe tour registreer ik me wel opnieuw.
    pi_51074561
    Ik was te lui om het op te zoeken en ben nu 40 euro armer
    pi_51107633
      woensdag 4 juli 2007 @ 01:53:54 #278
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_51117295
    Jesus, dat album is al best lang uit
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_51181600
    Hier wel een nieuw nummer. Bodies:

http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/216090

Hoewel het niet verkeerd klinkt lijkt hij de 'Rudebox-sound' in ieder geval nog niet achter zich te laten, helaas.
    pi_51190846
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef ChatGirl het volgende:
    Nieuw projectje van Robbie
    Die cover vind ik niet echt geslaagd, geef mij het origineel maar.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 10:11:26 #281
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_51192666
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef JeroenV het volgende:
    Hier wel een nieuw nummer. Bodies:

http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/216090

Hoewel het niet verkeerd klinkt lijkt hij de 'Rudebox-sound' in ieder geval nog niet achter zich te laten, helaas.
    ver-schrik-ke-lijk
      vrijdag 6 juli 2007 @ 10:54:53 #282
    36898 Kizim
    Life is Music
    pi_51193718
    ik vind zn accent zo leuk klinken
    Don't damn me when I speak a piece of my mind...
      vrijdag 6 juli 2007 @ 22:13:58 #283
    26731 Chr1st1aan
    Tukkerjood
    pi_51216307
    Nou ben benieuwd hoe het klinkt als het uit is, sommige delen klinken tof andere...minder. Maargoed het is toch al de laatste tijd met Robbie dat je vooral moet wennen aan zijn muziek en na een paar keer luisteren klinkt het toch best goed.
    pi_51220739
    Guy + Robbie =

Kan niet wachten.
    pi_51339602
    Heb de dvd van InnerSanctum nu binnengehad, wonderenswaardig genoeg.

Is wel leuk om een keer te zien. Vooral het tour gedeelte. Soms wel het idee dat het een standaard nummertje is wat hij doet en opnoemt, maar entertainen doet hij. En wat een vliegtuig en huis heeft die gozer.
    pi_52197786
    Ff een oud Robbie artikeltje:

Elsevier
    12-07-2003
    Auteur Rob van Scheers

De entertainer
    De vele gezichten van de egocentrische kwajongen Robbie Williams. De popster als exponent van zijn tijd
    Na een pauze van twee jaar gaat ’s werelds best betaalde zanger weer op tournee en doet daarbij ook Nederland aan. Maar welke Robbie Williams krijgen we precies te zien? Is het de merknaam Robbie? Is het de eigenlijke Robbie? Of is het de volwassen Rob, de man achter het gordijn? Het raadsel Robbie Williams ontleed.

‘Ik wilde Robbie maar eens een tijdje in de ijskast zetten.’ Dat zei Robbie Williams bij zijn vertrek in januari 2002 naar Los Angeles, iets wat door piskijkers werd uitgelegd als een laffe vlucht vooruit. Maar daar gaat het nu even niet om. Waar het om gaat is dat Engelands best verkopende popster over Robbie spreekt als een persona, een entiteit buiten zichzelf, een andere hij dan ik. Robbie 1, dat is de merknaam, de flamboyante artiest, we hebben hem de afgelopen vijf jaar allemaal leren kennen door een stroom aan nummer-eenhits. Daarachter gaat Robbie 2 schuil, de verlegen Robbie, de eigenlijke Robbie, wat Robbie 2 betreft.
    De beide Robbies staan hierin niet alleen. Rapper Eminem, achter wie Marshall Matters zich verstopt, doet dat bijvoorbeeld ook, zo hardop denken op metaniveau. Marshall en Robbie 2 kiezen het popbestaan van Eminem en Robbie 1 als voornaamste onderwerp voor hun liedjes, en zichzelf hebben ze de rol toebedacht van commentator in een helikopter.

Bokswedstrijd
    ‘Ik wilde Robbie maar eens een tijdje in de ijskast zetten.’ Zou Robbie 2 hebben geweten dat hij hiermee in de voetsporen trad van de allergrootsten? Na de breuk van The Beatles zagen John, Paul, George en Ringo The Beatles als iets van een andere planeet, alsof ze de groep niet zelf hadden bedacht. The Beatles, dat was: ‘they’ en ‘them’, als in: ‘zij’ en ‘hullie’. En dit is wat Elvis zei in het voorjaar van 1977, toen hij tegen zijn producer Felton Jarvis mopperde: ‘I’m kinda tired of being Elvis.’ Of wat dachten we van Cassius Clay, alias Muhammad Ali? In zijn raps voorafgaand aan de volgende bokswedstrijd voorspelde hij altijd in de derde persoon over zichzelf hoeveel rondes de tegenstander werden gegund, voordat-ie onvermijdelijk naar het canvas zou gaan. King Liston will stay/ until he meets Cassius Clay.
    Psychiaters zouden ons een hoop kunnen vertellen over de stoornissen die bij dit taalgebruik in de derde persoon horen, maar hé, dit is showbizz, en in showbizz gelden zoals bekend heel andere regels.
    Regels die Robbie 1 allemaal heeft gebroken. Om te beginnen gaf hij dikke jongetjes weer hoop, toen hij op zestienjarige leeftijd zijn entree maakte in de geprefabriceerde knaapjesgroep Take That. Althans, zo leek het, want intern gold hij als het sulletje. Het was nota bene zijn moeder geweest die hem in 1991 had ingeschreven voor de bijbehorende talentenjacht. Doorgaans is dat niet zo’n goede start in de popmuziek, de bedrijfstak waarin het vanuit de aard van de zaak nu eenmaal draait om straatwijs en rebels zijn. Weinigen vermoedden dan ook nog iets van Robbie 1 te horen, toen hij in 1995 uit Take That werd gezet, of zelf opstapte, dat is officieel nooit helemaal duidelijk geworden. Zijn aandeel in het close harmony-groepje had vooral bestaan uit leuke danspasjes, waarbij hij gestoken in strakke kostuums moeite had gekend zijn liefde voor bier en gehakttaart te verhullen. Achter zijn rug werd hij ‘blobby’ Williams genoemd, ‘vetkwab Williams’. Toen was Robbie 1 erg ongelukkig, ondanks het feit dat Take That de meeste plaatjes in Groot-Brittannië wist te verkopen sinds The Beatles. Maar dat succes werd louter toegeschreven aan Gary Barlow, gepolijst gezicht van de band, en Robbie 1 zocht daarom zijn geluk in drank en drugs en rondhangen bij de coole jongens van Oasis. Dat kon niet goed gaan, waarschuwde de manager, en wat een waar woord was dat, want de manager had uiteraard het laatste woord.
    Maar zie, eenmaal 21 jaar oud, begreep Robbie 2 dat als Robbie 1 er op eigen benen nog iets van wilde maken, hij zijn leven en lever enigszins moest beteren. Op aanraden van zijn moeder zocht hij professionele hulp, en in de sportschool zweette hij het overtollig vet eraf. Hij vond een nieuwe manager, en achttien maanden later nog weer een andere, omdat de eerste hem had ingeschat als ‘kansloos geval’, zoals deze meneer Tim Abbott, die nu wel de haren uit zijn hoofd kan trekken, laatst ruiterlijk erkende aan The Independent.

Magneetveld
    Geplaagd door ambigue gevoelens over het merk Robbie 1 tekende Robbie 2 op 27 juni 1996 een platencontract bij Chrysalis, weer een divisie van EMI. Enfin, we zijn nu zeven jaar verder en we mogen wel zeggen dat het voornemen van Robbie 2 om van Robbie 1 een popster te maken, niet onopgemerkt is gebleven. Met dank aan David Enthoven, de manager die met een gelukkige hand Robbie koppelde aan songschrijver Guy Chambers. Hij is het die de pakkende melodietjes onder de teksten zette. Al op de tweede dag van hun samenwerking schreven ze Angels, een van Robbies grootste hits. Guy Chambers verdiende vroeger zijn brood als pianist in alternatieve popgroepen als The Teardrop Explodes en World Party, een aspect dat niet kan worden onderschat. Zijn invloed gaf de middle-of-the-road-muziek van Robbie Williams precies de rafelrand die nodig is om ook een hoger opgeleid gehoor te kunnen bekoren, iets wat Robbie dan weer deelde met George Michael, al hebben we van de laatste recentelijk niet zoveel meer gehoord.
    Cross-over, dat is verreweg de belangrijkste barrière die Robbie heeft geslecht. Nergens anders dan in de popmuziek loopt er zo’n scherpe scheidslijn tussen ‘mainstream’ en ‘alternatief’, tussen – kortweg in Nederlandse verhoudingen – Radio 538 en VPRO, iets wat in marketingtermen wordt uitgedrukt als de welvaarts-/opleidingsklasses C/D en A/B. Dat hij erin geslaagd is om als product voor de C/D-klasse, de wereld van Yorin en Idols, de sprong naar de categorie A/B te maken zónder zijn oorspronkelijke publiek van zich te vervreemden, mag een prestatie op zich worden genoemd. Illustratief was zijn optreden op Pinkpop, editie 1999. Vooraf werd door het ‘alternatieve’ publiek nog gemopperd dat deze TMF-ster daar niet thuishoorde, zo tussen acts als Alanis Morissette en Underworld in. Maar aan het einde van de show was elk verzet zinloos gebleken. Robbie zette Pinkpop naar zijn hand, zoals hij dezelfde strijd onder kritische popminnaars al eerder in Groot-Brittannië had beslecht. Geen wonder dat EMI een zanger met zo’n magneetveld koesterde, en hem in september 2002 een contract aanbood voor vier cd’s ter waarde van 125 miljoen euro, alweer een mijlpaal zonder precedent. Laconiek commentaar van de best betaalde popster ter wereld: ‘Vanaf hier kan het alleen nog maar bergafwaarts gaan.’ En dat klonk evenzeer bijzonder Robbie. Of beter, Rob – want het zou naïef en onzin zijn om te ontkennen dat achter Robbie 1 en Robbie 2 natuurlijk ook gewoon een koel calculerende zakenman schuilgaat. Die volwassen Rob is heus nog niet vergeten dat hij als voortijdig schoolverlater zijn geld moest verdienen met het aanprijzen van dubbel glas, zo handig als het gaat om de isolatie van uw woning.
    Vaudeville, volgens Van Dale: ‘luchtig muzikaal toneelstuk met vrolijke melodieën en komische liedjes, vaak van satirische inhoud’. Robbie Williams, zo mag hij graag bespiegelen, kon al dansen voordat hij kon lopen, en zingen voordat hij kon spreken. Zijn opleiding tot entertainer genoot hij, geboren op 13 februari 1974, vanaf dag één in de Red Lion te Stoke-on-Trent, het café van zijn ouders. Daar hoorde hij de liedjes van Frank Sinatra, en van Dean Martin, en van Sammy Davis Junior, en daar deed Robbie zijn eerste kunstjes, omdat hij van zijn moeder Jan dan langer mocht opblijven. Vader Peter was er niet zo vaak, want hij bespeelde de regio als zingende stand-up comedian.
    Alsjeblieft, daar heb je het al. Iedereen die een Robbie Williams-concert heeft bezocht, of een van zijn dvd’s gezien, weet dat hij voor alles een product is van de lange vaudeville-traditie die Engeland rijk is, een traditie waarbinnen zijn vader helaas niet meer dan een voetnoot vormt. Op het podium is Robbie een paljas die tussen de liedjes door een praatje maakt met het publiek, en dan altijd langs de afgrond van het betamelijke scheert. En zodra hij begint te zingen, trekt hij gekke bekken, en laat hij liplezers schateren om het uitgebreide vocabulaire aan scheldwoorden dat hij kan mimen. Wat Robbie hier doet is het eigen bestaan van popster op de hak nemen. Zo vormen de optredens een luchtig muzikaal toneelstuk met vrolijke melodieën en komische liedjes, vaak van satirische inhoud. De Robbie Revue, mag je het ook noemen. ‘Hello, did you miss me?/I know I’m hard to resist,’ zingt hij in Handsome Man, te vinden op zijn meest recente cd Escapology. De blik van verstandhouding die hij vervolgens met de camera wisselt, lijkt zo geleend van Laurel & Hardy, of Tommy Cooper, of Ruby Wax, ook nooit te beroerd om even uit de eigen rol te stappen.

Androgyn
    Het beroep op de vette knipoog miste zijn uitwerking niet. Hoewel Robbie als zanger bekwaam is te noemen, maar ook niet meer dan dat, hij heeft geen door God gezonden timbre of zo, viel het Britse publiek als eerste massaal voor de kwajongen. Zijn debuut-cd Life Thru A Lens uit september 1997 behaalde in Groot-Brittannië acht keer platina, wat gelijkstaat aan 2,1 miljoen exemplaren. En zijn daaropvolgende vier albums verging het niet veel slechter, want wereldwijd staat de teller in totaal ruim voorbij de twintig miljoen cd’s. De bravoure van Robbie heeft ook wel iets aanstekelijks, natuurlijk. Weinig zangers zouden het in hun hoofd halen om een plaat als Swing When You’re Winning op te nemen, zijn hommage uit 2001 aan Frank en Dean en Sammy. Robbie is namelijk Frank noch Dean noch Sammy, maar een en ander liet onverlet dat hij in volle overtuiging zo’n klassieker als Mr. Bojangles durfde uitkiezen, of met actrice Nicole Kidman nog eens het Sinatra-duet Somethin’ Stupid overdeed.
    Die Robbie! Helemaal een ster geknipt voor zijn tijd, en niet alleen omdat hij zo postmodern alles uit het verleden pakt wat hem te pas komt. Androgyn in zijn voorkomen, wordt er nog altijd gespeculeerd of Robbie van meisjes of van jongens houdt of van allebei. Hedonist tot op het bot is hij ook, want waar Robbie komt, begint een fuif. En niet minder tekenend, hij is volstrekt apolitiek. ‘Als je mij een vraag stelt over oorlog, of politiek, of literatuur, of de toestand in de wereld, ben ik de man die geen mening afvinkt,’ vertelt hij in de documentaire Nobody Someday uit 2002. Robbie trapt liever een balletje, als de paparazzi hem tenminste niet op de nek zitten. Vergelijk dat eens met Bono van U2, altijd zo begaan met het welzijn van het complete universum, of John Lennon. Voor Robbie is het: ik, mij en mijzelf. Niet voor niets heet de compilatie-cd waarmee hij de Amerikaanse markt tracht open te breken The Ego Has Landed.
    Nou ja, neem het Robbie maar eens kwalijk in onze egoïstische epoche – wie staat er eigenlijk zoveel beter op? Robbies rol in het leven is om ons te vermaken, en dat is al moeilijk genoeg. Een vleugje vaudeville is niet voldoende, de gossip-colums moeten ook nog vol. Zelfs het deftige NRC Handelsblad laat tegenwoordig babbelkous Albert Verlinde de lezer bijbeppen, alsof-ie al niet genoeg exposé zou krijgen bij RTL Boulevard. En wie kan er weer voor zorgen dat al die voyeuristische rubrieken gevuld worden? Juist, de tot exhibitionist verklaarde Robbie Williams, samen met David Beckham en Michael Jackson dan, want Lady Di is dood. Vandaar die verhalen over Robbies androgyne voorkomen, zijn hedonistische inslag, en zijn apolitiek opereren. Dat, en nog veel meer, want dit is het tijdperk van de ziekelijke zucht naar non-nieuws, naar ditjes en datjes over bekende en bekend van het bekend-zijn figuren. Goed nieuws is aardig, maar slecht nieuws veel leuker. ‘Prins op wit paard bleek kikker’ – daar kunnen we ons in de huiskamer flink aan optrekken. En zo bezien reikt Robbies keuze om te zingen over roem en wat dat zoal met zich brengt, nog eens terug te vinden op zijn laatste single Come Undone, verder dan zijn eigen ijdelheid. Bij elkaar geveegd vormen de teksten een kroniek die zeker nog eens zal worden aangehaald als toekomstige historici in verbijstering ons obsessieve celebrity-tijdperk proberen te duiden.

Gebed tot Elvis
    ‘Ik wilde Robbie maar eens een tijdje in de ijskast zetten.’ Na die mededeling maakten de aandelen EMI een moeilijke tijd door. Angstvisioenen als bij Mariah Carey drongen zich op, de gevallen diva die dezelfde platenmaatschappij 38 miljoen Britse ponden kostte. Om ervan af te komen, welteverstaan. Maar Robbie 2 had het naar eigen zeggen even helemaal gehad met Robbie 1, hij overwoog zelfs om eenieder die ook maar iets met diens act te maken had te ontslaan. Waarschijnlijk is toen de volwassen Rob aan de bel gaan hangen, want de zakenman in hem zal hebben begrepen dat een nieuwe tournee onvermijdelijk was om de populariteit van het merk Robbie 1 op peil te houden.
    In Amerika wilde het, net als bij menige andere Britse ster, namelijk niet zo vlotten. Ja, de rust die hij zocht in Los Angeles werd hem gegund, maar het bleef iets té rustig. Amerikaanse talkshow-types wisten niet zo goed wat ze met Robbie Williams aanmoesten. Hier was een zanger die zichzelf tot onderwerp had gekozen, en vertelde over de keerzijde van de roem, maar het probleem was dat het grote publiek in het land van de échte Frank Sinatra niet precies wist wie Robbie Williams was. En van die zelfspot in vaudeville-stijl zagen ze de grap ook niet in.
    Dat kan natuurlijk allemaal nog komen, maar voorlopig is Robbie 1 weer op pad in Europa, zijn show zal op 16 en 17 juli de Amsterdam Arena aandoen. Ongetwijfeld, net als in die Nobody Someday-documentaire, heft hij dan weer een gebed tot Elvis aan, als Robbie en zijn band zich in een kringetje verzamelen voor inspiratie. En ook zal hij in zijn kleedkamer de steevast meereizende foto van Muhammad Ali een kusje geven, zijn andere held, want ja, Robbie weet natuurlijk dondersgoed dat deze allergrootsten over zichzelf in de derde persoon spraken. Zoals wij weer alles weten van Robbie 1 en Robbie 2, en de volwassen Rob, de man achter het gordijn. Minus die ene Duitse fan, dan. Bij het concert in Stuttgart van 21 februari 2001 rende die vanuit de coulissen het podium op, en duwde de zanger, hij was net halverwege het nummer Supreme, pardoes over de rand. Verklaring van dader aan politie: ‘Hij was de échte Robbie niet!’
    pi_52212761
    leuk artikel op de afsluitende zinnen na, beetje flauw einde.
    pi_52220369
    Ff wat roddels:

Robbie in Star Trek-film
    Robbie Williams gaat misschien in de nieuwe Star Trek-film spelen. De zanger staat bekend als een groot science fiction-fan.

Momenteen zou Robbie onderhandelingen voeren voor de rol van Captain James T Kirk. Die rol werd eerder gespeeld door William Shatner.

Regisseur J.J. Abrams is onder de indruk van Williams. "Ik denk dat hij een goede Captain Kirk zou zijn. De Kirk in mijn film is nog best jong. Maar verder ik kan nog niks zeggen."

De film van J.J. Abrams moet in december 2008 uitkomen.

Robbie terug naar Take That?
    De Engelse boulevardkrant The Mirror schrijft dat Robbie Williams alsnog overweegt om terug te keren bij de boyband Take That.

Met de solocarrière van de popster gaat het al een tijdje niet meer zo best, terwijl de reünie van Take That nog altijd een groot succes is. Robbie zou onlangs in het geheim een meeting hebben gehad met zijn oude rivaal Gary Barlow en Mark Owen.

Vredestichter Owen had de ontmoeting in het sjieke Chateau Marmont Hotel in Los Angeles georganiseerd. Naar verluidt was het een gezellig samenzijn. Een insider: "Robbie was hartstikke blij dat ze daar waren en gaf Mark en Gary allebei een dikke knuffel. Ze praatten samen tot diep in de nacht."

Volgens de bron overweegt Robbie serieus om zich weer bij Take That aan te sluiten. "Het herstellen van zijn relatie met Gary is hiervoor een belangrijke stap."

RadioVeronica
    pi_52225032
    Dat laatste is wel een érg oud gerucht.
    pi_52225294
    quote:
    Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
    Dat laatste is wel een érg oud gerucht.
    Dude, stond eergisteren in de Mirror.

http://www.mirror.co.uk/s(...)wind-89520-19581311/

http://www.mirror.co.uk/s(...)back-89520-19576515/

Check er loopt een poll op de showbiz pagina.
    http://www.mirror.co.uk/showbiz/

Niets ouds aan.
    pi_52225657
    En hij gaat in een of andere Amerikaanse serie de rol van homo spelen. Zijn homovriendje gaat David Beckham worden.

Gaat ie toch nog doorbreken daar

Edit:

David Beckham en Robbie Williams zijn een match, althans in het script van Desperate Housewives.

David Beckham en Robbie Williams gaan mogelijk een excentriek homokoppel spelen in de Amerikaanse hitserie Desperate Housewives. Volgens verschillende Amerikaanse media ziet de bedenker van de show, Marc Cherry, in de twee in Los Angeles wonende Britten de perfecte buurmannen voor zijn wanhopige huisvrouwen op Wisteria Lane, de fictieve straat waar de serie zich afspeelt.

Cherry zou in eerste instantie op de combinatie Robbie Williams en Tom Cruise hebben geaasd voor de gastrollen. Maar omdat Britten doorgaans over meer zelfspot beschikken dan Amerikanen, zou bij nader inzien Beckham zijn benaderd. Ook zijn lengte deed Cruise geen goed: met zijn 1.70 meter zou hij niet mooi staan naast de 1.85 lange Williams. Saillant detail is ook dat Cruise een van de beste vrienden is van Beckham en dat de rol kennelijk door een voetballer is weggekaapt voor de neus van een topacteur.

Het vierde seizoen van Desperate Housewives gaat in september van start op de Amerikaanse zender ABC. Wereldwijd wordt de show door zo'n 119 miljoen mensen bekeken. In Nederland is de serie te zien op Net 5.
    pi_52603906
    pi_52615334
    Kent iemand nummer van Reef? Set The Record Straight...
    Lijkt een beetje op....

pi_54097122
    Robbie Williams does an cover of Lola by The Kinks for Radio 1's 40th Birthday enjoy!!!...Robbie Williams Lola Radio 1 40th Birthday
    And a reunion with Guy Chambers as it features Guy both on Piano & Production. This is the only new material recorded in 2007.

http://www.youtube.com/watch?v=uy4eU9WO3FI
    Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
    pi_54130073
    Robbie doet 'The only one I know'
    http://nl.youtube.com/watch?v=IqSctZTSH4I

Robbie samen met kindjes
    http://nl.youtube.com/watch?v=s60dAgsLhqg
    pi_54296787
    quote:
    'Robbie Williams opgelicht door vrienden'

(Novum) - Twee vrienden van Robbie Williams hebben hem ruim 280 duizend euro weten af te troggelen voor het opzetten van een kledingmerk. Het duo smeekte Robbie om een investering, maar verbraste het totale bedrag toen het geld eenmaal binnen was, schrijft de Britse krant Daily Mirror woensdag.
    Lees het artikel

De oplichters zouden deel uitmaken van LA Vale, het voetbalteam dat Robbie twee jaar geleden oprichtte in Los Angeles. Het team, dat bestaat uit een groep vrienden van de zanger, traint dagelijks op het voetbalveld in de tuin van de villa van Williams en is kind aan huis in de woning.

Vrienden van de 33-jarige zanger grepen in, omdat zij het gevoel hadden dat de teamgenoten misbruik maakten van de gastvrijheid van de zanger. "Robbie realiseerde zich toen dat zijn vrienden een loopje met hem namen", weet een bron te melden.

Nadat de zanger de mannen confronteerde met het vermoeden dat ze misbruik van hem maakten, brak een grote ruzie uit. "Hij heeft het hele team de deur uitgezet", laat de anonieme bron weten. "Rob heeft er eindelijk genoeg van. Het is een wake-up call voor hem geweest."
      donderdag 1 november 2007 @ 10:25:35 #297
    146874 DANILXL
    pi_54297683
    quote:
    Op donderdag 1 november 2007 09:29 schreef ChatGirl het volgende:

[..]
    pi_54865975
    Robbie gespot in Amsterdam, samen met Ayda Field(?)

pi_54866033
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
    Robbie gespot in Amsterdam, samen met Ayda Field(?)

[ afbeelding ]
    wie?

Robbie ->
    pi_55358496
    Robbie Williams verlaat misschien EMI
    Uitgegeven: 18 december 2007 10:51

LONDEN - Zanger en entertainer Robbie Williams verlaat mogelijk zijn platenmaatschappij EMI als zijn studioalbum klaar is, suggereerde zijn manager in de Daily Telegraph van maandag.

De zanger tekende in 2002 een overeenkomst van ruim 100 miljoen euro voor het maken van vier albums. "Ik ben erg voorzichtig om hem te adviseren een contract te tekenen met welke platenmaatschappij dan ook", aldus manager Clark.
    pi_55358815
    Moet nog één album en een compilatie uitbrengen en dan is hij pas van ze af.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')