Je bedoeld de Advance Copy? Das natuurlijk voor boefjes. De officiele releasedatum is 23 oktober.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef Vodka_Lime het volgende:
die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)
-EDIT-
maar mooie op
Cd heeft coverart, boekje, betere geluidskwaliteit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef Vodka_Lime het volgende:
wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
of toch niet!?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
iemand die mij even vlug kan helpen?
wat nu rudebox? dat is toch van justin?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
wat nu rudebox? dat is toch van justin?
Niet hier op het forum.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
en ook nog eens bongo bong gecovered!
Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier
Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.![]()
Ik vind Louise net wel een goed nummerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)
Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.
Tripping had misschien op dit album ook wel goed gepast. Die is wel aardig. Maar ik hield juist zo van de IBEY en SWYW nummers. Dan valt het 80's pop van IC nogal tegen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
Dit gaat slecht verkopen.
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.![]()
Die samenwerking was al verbroken toen hij Intensive Care nog moest uitbrengen, het laatste album waar hij dus nog met Guy Chambers aan heeft gewerkt was Escapology.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
Klopt het eigenlijk dat hij gebroken heeft met zijn vaste tekstschrijver? Ik hoorde dat en ik vind dit wel een zwaktebod qua nummers (veel covers enzo), maar het blijft lekker klinken. Maar dat vinden de fans niet, zeker weten. Dit gaat slecht verkopen.
Deze muziek is niet zoals Robbie het eerst maakte. Anders, maar niet slecht, absoluut niet. Ik vind het wel een goed album ja. Ik snap wel dat er genoeg fans zijn die het niks vinden. Te blieperig, expirimenteel. Die verwachten een cd vol Angels, Strong, Sexed Up enz. Dat vind ik ook goed, maar dit dus ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
She's Madonna was zojuist nog te horen op 3FM, dinsdagmiddag hoorde ik die plaat ook al voorbijkomen bij Radio 2. Misschien een teken aan de wand, voor wat de derde single betreft?quote:(19-10-06) - De nieuwe CD van Robbie Wiliams, Rudebox, vindt gretig aftrek ondanks de kritieken. Rudebox, het nieuwe album van Robbie Williams, is vóór verschijning al platina. De plaat ligt vanaf vrijdag in de winkels. Inmiddels zijn er al meer dan 70.000 exemplaren van besteld.
Dan ben je dus gewoon niet echt een fan. En dat baseer ik dan op Intensive Care, wat eigenlijk een vrij matig album is. Als je dat *wel* goed vindt en Rudebox 'afschuwelijk' vindt, klopt er iets echt niet met je algehele muzieksmaak. Of je bent gewoon te conservatief, dat kan ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
Neemt niet weg dat ie erg aanstekelijk is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
Als jij eens beter luisterd dan hoor je dat er echt wel meer in zit dan 4 sporen met Cubase!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
denk dat jij dan naar een ander liedje hebt geluisterdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
M'n ouders hebben 'm vandaag gekochtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef PV het volgende:
Ik vraag 'm wel voor mn verjaardag(= nog een maandje, maar de mp3s heb ik toch al...)
Zou dat misschien komen doordat PSB 2 nummers op de cd produceren?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Walvisje het volgende:
Geweldige cd. 2 Super 80's covers, Louise van de Human League is goed, maar Kiss Me van Stephen Tin Tin Duffy is echt hemels. Ook het nummer We Are The Pet Shop Boys is heel goed, veel song titels komen terug in de songtekst en het is Robbie goed gelukt het Pet Shop Boys geluid te benaderen.
Hij is voor 7,99 te koop bij de Mediamarkt. tenminste, hier in Rotterdam. Voor dat geld ga ik niet eens meer zoeken. Maar hij is op de gemiddelde torrentsite ook wel te vinden, hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef superhaagie het volgende:
Waar kan ik m downen mensen?
iedereen heeft m al gehoord maar ik kan m niet vinden
Mail me op Drdegroot@gmail.com
Tenk joe
Nou volgens mij heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Dit album is toch vooral een leuk zijstapje, zoals hij dat ook al eerder deed met Swing. Die covers zijn denk ik meer nummers die hij te gek vindt en die hij naar zijn eigen hand wil zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Cee het volgende:
volgens mij wel zien dat een collaboratie met songwriters als Guy Chambers toch wel gemist wordt.
Ik deel die mening. Waarom dit album? "Because he can". Het is iets leuks, een uitstapje. Niet heel erg serieus bedoelt, als je naar de meeste nummers luistert.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Dit album is toch vooral een leuk zijstapje, zoals hij dat ook al eerder deed met Swing. Die covers zijn denk ik meer nummers die hij te gek vindt en die hij naar zijn eigen hand wil zetten.
Ik zie dat je 'm al hebt gevonden maar voortaan hier niet meer dit soort vragen stellen aub.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef superhaagie het volgende:
Waar kan ik m downen mensen?
iedereen heeft m al gehoord maar ik kan m niet vinden
Dat is een mooie prijs.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij is voor 7,99 te koop bij de Mediamarkt. tenminste, hier in Rotterdam. Voor dat geld ga ik niet eens meer zoeken.
Viel best mee, had em iets korter verwacht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef superhaagie het volgende:
De docu is zeker gaaf
Jammer dat ie zo kort is...
Maar leuk om te zien hoe hij naar de concerten toe leeft etc.
haha ja..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Viel best mee, had em iets korter verwacht.
Hij's echt zenuwachtig he voordat ie op moet!![]()
Lekker op tijd ookquote:ROBBIE WILLIAMS-SONG WEKT WOEDE
24-10-2006 10:17
Een aantal mensen met een handicap heeft woedend gereageerd op het nieuwe album van Robbie Williams. "Dans alsof je de Olympische Spelen voor gehandicapten hebt gewonnen", zingt Robbie op het titelnummer Rudebox. Dat is bij de Britse raad voor gehandicapte mensen verkeerd gevallen.
Kwetsend
“Ik ben een grote fan van Robbie Williams en ben zelfs naar zijn concert geweest, toch zal ik dit album niet kopen”, vertelt Anne Pridmore, voorzitter van de raad. “De zin over de Paralympics ervaren we als zeer kwetsend.”
Bewondering
Robbie Williams heeft via zijn woordvoerder laten weten dat “hij een groot fan is van elke vorm van sport en dat hij veel bewondering heeft voor gehandicapte sporters”. Of de Britse raad verdere stappen overweegt, is niet bekend.
Bron: Digital Spy
meestal duurt het in dit geval iets langer voordat het kwartje valt.quote:
Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:15 schreef dVTB het volgende:
Zit dat stuk wel in de single-versie van Rudebox? Volgens mij niet, dus is het niet zo gek dat er nu pas commentaar op komt.
Wat zou trouwens de derde single worden na Lovelight, vraag ik me af
Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef JeroenV het volgende:
Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.
mensen kunnen ook zeurenquote:
Daar heb ik het over. Ik hoorde die zin al vanaf het begin dat ik het nummer kende.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:59 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.
Nog steeds?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:
Hij's echt zenuwachtig he voordat ie op moet!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef partyyboyy het volgende:
Zkr een lekker album! Beter dan Intensive Care qua dansniveau.
Hoezo een carrière overzicht? Interessante dubbelaar!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
![]()
EUR 18.99
release-/verzenddatum:
Monday 13 Nov
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
Klopt ook wel. Ik koop allesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
jup, tot middernacht geloof ik. Vanmiddag begonnen rond 12 uur geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef superhaagie het volgende:
ehh, is t nu nog?
Rustig maar heb het al weggehaald.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
ey gast...dat is de programmering van 2005
Ja, wat is je punt? Daarvan staan er twee op Rudebox en het is trouwens niet de eerste keer dat ze samenwerken. Robbie is groot PSB-fan, deed al eerder een PSB cover, PSB-zanger deed backing vocals op No Regrets, etc.quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef nipeng het volgende:
Een gezamelijk nummer van Robbie en de PSB.![]()
Geen idee, zag het staan in de nieuwe tv/gids. Deze gaat maar tot 1 dec. Het word uitgezonden op 5 december, er staat alleen 20.30 Robbie Williams Concert. Verder niets.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef superhaagie het volgende:
Zal dat niet het concert zijn van Leeds weer?
Of is het een nieuw concert.
Ja, nou je het zegtquote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Staat ie niet op de bonusDVD van Rudebox??
quote:Op zondag 3 december 2006 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
Noors Interview
deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=KhORJLHA0-k
deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=OE8Fkm4d2Ic&NR
Grappig dat Noorse interview.quote:Op zondag 3 december 2006 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
Noors Interview
deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=KhORJLHA0-k
deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=OE8Fkm4d2Ic&NR
Robbie Williams bij Paul de Leeuw
deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=SObdeTKQz38
deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=KdiZO13TJV8
Robbie Williams in RTL Boulevard
deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=0L-HG4eJsqU
deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=Zdk1xsclRCI
deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=vFBYhOz3gaE
deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=GgjYcJJN5-k
Ik heb hem ook! Echt een gave dvd!quote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef superhaagie het volgende:
ik heb m!!!!!!!!!!!!
echt geweldig...
leuk om andere beelden te zien die k nooit eerder gezien hebt
ook veel nrs die ik niet kende.. zo zie je maar
maar n goede verzameling van 10 jaar robbie!
prachtig
Zonder Robbie is het geen hol aan!quote:Op maandag 4 december 2006 23:33 schreef superhaagie het volgende:
meer mensen Jensen gezien vanavond?
take that was ererg leuk
Ik vond ze dik en oudquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zonder Robbie is het geen hol aan!![]()
Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
Wat een neppe gasten zeg! Behalve Robbie natuurlijk!![]()
Welk programma gebruik je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:23 schreef superhaagie het volgende:
Onzin van dat Noel gedoe, zoals ie op de video gister bij Jensen overkwam tegen over Take That zag ie er gewoon goed en zelfverzekerd uit.
hehe ja idd, ze zijn zeker dikker :p
Maar vind de nieuwe single niet slecht, ben nu t album aan t downloaden
Euh, hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je als ik vragen mag?
Ik had het door jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef superhaagie het volgende:
hehe ja weet ik ook wel :p
maar dat mag helemaal niet O:)
maar dat is op al z'n tourneesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Die tienduizenden bakvisjes in het publiek trouwens
Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take Thatquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zonder Robbie is het geen hol aan!![]()
Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
Wat een neppe gasten zeg! Behalve Robbie natuurlijk!![]()
Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Asile het volgende:
[..]
Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take That![]()
lolquote:Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Hapertje het volgende:
Take That is back and they relight my fire!
Klopt ook wel, mar goed, ze hebben niet zo n cariere achter de rug als robbie.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.
Die Gary en Jason enzow komen erg nep op me over.
Mark valt ook wel opzich.
De andere is ook DTS.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:44 schreef ChatGirl het volgende:
ff een (noob-) vraagje
Op CD-WOW staan 2 verschillende benamingen voor de dvd, namelijk:
Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (DTS) DVD Region 2 EUR 18.99
en
Robbie Williams - And Through It All: Live 1997 - 2006 2 - Europe and Japan EUR 18.49
Wat is het verschil hiertussen eigenlijk?![]()
quote:31 december, Veronica 23:05 - 23:55
Robbie Williams: Live in Berlin
Concert van Robbie Williams dat hij op 9 oktober in het Velodrome in Berlijn heeft gegeven en werd gegeven ter promotie van Robbie's album Intensive Care.
00:20 - 01:00
Robbie Williams: Live in Berlin, vervolg.
Ik heb m al n tijdje niet geluisterd.. maar ja, snap wat jeb edoelt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef JeroenV het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik Rudebox al redelijk zat. Achteraf toch een teleurstellende cd voor mij.
Elk ander album van RW is beter dan Rudebox...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef superhaagie het volgende:
Ik heb m al n tijdje niet geluisterd.. maar ja, snap wat jeb edoelt.
Ik vond IC ook veel beter eigenlijk.
Mijn persoonlijke mening is dat Rudebox het slechtste album van RW is, wat kan daar niet waar aan zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef superhaagie het volgende:
Dat is niet waar, rudebox is een album die jemoet liggen.
Een hele andere zijstap, maar zeker niet slecht.
En hij is binnen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef ChatGirl het volgende:
Kreeg gisteravond pas een bevestigingsmail van CD-Wow binnen, dus toch te laat geweest met bestellen schijnbaar. Maar dan heb ik wat om naar uit te kijken![]()
[..]
Klopt ook...weet niet meer precies waar ik t gehoord heb.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik hoorde dat Bongo Bong zijn nieuwe single ging worden, kan er alleen (nog) geen bron bij vinden.
Je krijgt wat je wiltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef superhaagie het volgende:
Klopt ook...weet niet meer precies waar ik t gehoord heb.
Maar ik zou idd liever she's madonna hebben.
quote:EMI Records and IE Music have confirmed that the spectacular and controversial new video for the forthcoming Robbie Williams single ‘She’s Madonna’, a collaboration with Pet Shop Boys, will be made available to watch exclusively online at bbc.co.uk/radio1, alongside Inner Sanctum subscribers on robbiewilliams.com. From 7am on Friday Jan 19th and for a period of 72 hours, BBC Radio 1’s website will be the only place worldwide where the video can be accessed for free.
EMI Records Head of Radio, Tina Skinner, says “EMI Records is very excited to be working with Radio 1 and IE Music on this unique offer via the Radio 1 website to bring the incredible new video for 'She’s Madonna' by Robbie Williams into peoples’ homes for the first time. This gives us both a fantastic cross platform opportunity to deliver one of our artists direct to his core audience on a global scale and is a great opportunity for EMI Records and Robbie Williams to work in tandem with Radio 1.”
The song ‘She’s Madonna’ sees Robbie Williams, Neil Tennant & Chris Lowe forming their long threatened super-group in one of ‘Rudebox’s most acclaimed moments; a dynamic piece of synth-pop balladeering at its very finest from this unconquerable trio, one of two tracks that they recorded for ‘Rudebox’ last spring.
Robbie Williams has a long tradition of delivering iconic videos for his tracks. 'She's Madonna’s accompanying clip is no exception and shows Robbie as we have never seem him before. It was shot recently in Los Angeles during a break before the final Australasian leg of his world tour. The video features appearances from some of LA’s most famous and infamous drag queens including most notably Alexis Arquette (brother of the famed Arquette family acting siblings Patricia, Rosanna & David) and was made with Swedish director Johan Renck, whose previous video credits include William’s ‘Trippin’’ promo and acclaimed video for the likes of Beyonce, The Streets and Madonna herself.
‘She’s Madonna’ is released on March 5th on Chrysalis/EMI, and is taken from his recent and acclaimed ‘Rudebox’ album released in late 2006. Robbie Williams has just completed the final leg of his record breaking ‘Close Encounters’ World tour, playing to over 3 million people along the way. ‘She’s Madonna’ is released on March 5th on Chrysalis / EMI Records. ‘Rudebox’ - the album - is out now.
Dan heb je hier ook niks te zoeken!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:27 schreef Erotica_ het volgende:
Wat slecht![]()
Ik kots 'm echt uit. Maarja.. ik heb 'm ook eigenlijk nooit goed gevonden![]()
Het is goed bedoeld hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dan heb je hier ook niks te zoeken!![]()
Maddy en Robbie liefhebbert!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:23 schreef Hapertje het volgende:
Als Madonnafan vind ik de nieuwe single echt helemaal geweldig! Maar de clip vind ik een behoorlijke no-go... sowieso zijn zijn clips veel te donker. En te vaak poseert Robbie in onderbroek... uitermate onaantrekkelijk.
bron: showbizzsite.bequote:Robbie Williams kiest terug voor de gouden formule
Robbie Williams gaat een nieuw ’swing’ album uitbrengen tegen het einde van de volgende zomer.
De verantwoordelijken bij EMI, het platenlabel van de Britse zanger, willen dat Robbie terug overschakelt naar de succesformule van vroeger. Het meest recente album "Rudebox" deed het immers niet goed bij de fans.
Rudebox verkocht minder goed dan alle voorgaande albums en dat maakte EMI bezorgd. Daarom wil men zo snel mogelijk een opvolger klaar hebben.
"Bij EMI waren ze tevreden over de kwaliteit van "Rudebox", maar het publiek pikte de koerswijziging niet. En het publiek heeft altijd gelijk", zegt een insider.
Robbie scoorde enkele jaren geleden erg hoog met "Sing When You’re Winning’ en de opvolger "Swing When You’re Winning". Ook "Intensive Care" en "Eescapology" deden het voortreffelijk.
De hoeveelheden lijken me sterk inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef superhaagie het volgende:
Ik geloof er geen zak van...
Niet omdat het robbie is maar omdat de hoeveelheden lekker overdreven worden...
kom ff onder je steen vandaan aubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef DANILXL het volgende:
komt er dit jaar nog een concert van hem??
Is ie al te koop als single dan? Dacht dat dat pas volgende week zou zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef dVTB het volgende:
Volgens Wikipedia (en vorige week klopte het ook) klimt She's Madonna deze week in de Top 40 van 36 naar 10
she's madonna vind ik zo geweldig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef JeroenV het volgende:
Waar zijn de andere awards te lezen? Wel nieuwsgierig.
Rudebox vind ik geen goede cd, daar ben ik wel eerlijk in. Maar Worst Album weet ik niet, She's Madonna is toch wel leuk, Lovelight ook wel. Maar dat hij tegen viel uiteindelijk ben ik het wel mee eens.
www.nme.comquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef JeroenV het volgende:
Waar zijn de andere awards te lezen? Wel nieuwsgierig.
Rudebox vind ik geen goede cd, daar ben ik wel eerlijk in. Maar Worst Album weet ik niet, She's Madonna is toch wel leuk, Lovelight ook wel. Maar dat hij tegen viel uiteindelijk ben ik het wel mee eens.
Als het goed is, is de single al te koop ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef PV het volgende:
[..]
Is ie al te koop als single dan? Dacht dat dat pas volgende week zou zijn
quote:Robbie Williams uit afkickkliniek
LONDEN - Robbie Williams (33) is na een ontwenningskuur in een afkickkliniek in de Amerikaanse staat Arizona weer thuis in Los Angeles. Dat heeft een woordvoerster van de Engelse popster woensdag gemeld. De artiest begon met afkicken op 13 februari, zijn verjaardag. Volgens de zegsvrouw moest Williams naar de kliniek wegens medicijnverslaving.
Er is niks mis met dat album, maar in Engeland is het momenteel 'niet cool' om Robbie leuk te vinden en is het 'fasionable' om Robbie af te kraken, terwijl Take That juist alle lof krijgt toegedicht. NME, dat deze award aan Robbie uitreikte, beoordeelde het album zelf trouwens met 8 uit 10, dus hoe hypocriet kun je zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Rudebox niet zijn beste album, maar wel het album waarin de meeste humor is verwerkt. Het is gewoon fun en zeker geen Worst Album. Er zijn ergere uitgebracht.
Dat is dan behoorlijk hypocriet inderdaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:24 schreef dVTB het volgende:
[..]
Er is niks mis met dat album, maar in Engeland is het momenteel 'niet cool' om Robbie leuk te vinden en is het 'fasionable' om Robbie af te kraken, terwijl Take That juist alle lof krijgt toegedicht. NME, dat deze award aan Robbie uitreikte, beoordeelde het album zelf trouwens met 8 uit 10, dus hoe hypocriet kun je zijn?
Ik heb hem net ook gekocht.. DVD met 50 live-optredens he?quote:Op zondag 18 februari 2007 09:59 schreef DANILXL het volgende:
ik heb de dvd And Through It All gekocht. Echt mooie dvd en het blijkt maar weer eens dat hij een echte entertainer is.
Fedde le Grand oid ging toch een remix maken van Bongo Bong? zou dat dan niet als single op de markt komen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ben benieuwd welke nieuwe single er zal komen, persoonlijk zou ik 80's en 90's wel willen horen met clip erbij. Maar ik verwacht eerder Kiss Me, dat blijft er goed inzitten.
quote:Shine spotlight. Will come!
Lindsay Lohan and Robbie Williams turned heads when they arrived (separately) at the premiere of Jonathan Rhys Myers's new TV show for Showtime, The Tudors, Monday night at the Egyptian Theater in Hollywood.
"What are they doing here???"
While we doubt they have any connection to the show, we are sure these two love a good dose of attention.
Lindz and Robbie, both recently out of rehab, chatted it up at the after-party for The Tudors at Les Deux.
And they sipped water all night long! *wink wink*
25 pondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:09 schreef LeroyBrown het volgende:
Die krijg je als je je lidmaatschap van Inner Sanctum (zeg maar de RW-fanclub) verlengt voor een jaar of jezelf lid maakt. Kost 35 pond voor een jaar.
dit is ook Philip Cocu en geen RWquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vinden jullie hem niet heel erg op een man uit Eindhoven lijken?
[afbeelding]
Check die oge
quote:
Inderdaad, hoop dat het weer wat beters wordt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
Goed nieuws, Chambers terug. Ben benieuwd wat er uit komt rollen.
ver-schrik-ke-lijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef JeroenV het volgende:
Hier wel een nieuw nummer. Bodies:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/216090
Hoewel het niet verkeerd klinkt lijkt hij de 'Rudebox-sound' in ieder geval nog niet achter zich te laten, helaas.
Dude, stond eergisteren in de Mirror.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat laatste is wel een érg oud gerucht.
quote:'Robbie Williams opgelicht door vrienden'
(Novum) - Twee vrienden van Robbie Williams hebben hem ruim 280 duizend euro weten af te troggelen voor het opzetten van een kledingmerk. Het duo smeekte Robbie om een investering, maar verbraste het totale bedrag toen het geld eenmaal binnen was, schrijft de Britse krant Daily Mirror woensdag.
Lees het artikel
De oplichters zouden deel uitmaken van LA Vale, het voetbalteam dat Robbie twee jaar geleden oprichtte in Los Angeles. Het team, dat bestaat uit een groep vrienden van de zanger, traint dagelijks op het voetbalveld in de tuin van de villa van Williams en is kind aan huis in de woning.
Vrienden van de 33-jarige zanger grepen in, omdat zij het gevoel hadden dat de teamgenoten misbruik maakten van de gastvrijheid van de zanger. "Robbie realiseerde zich toen dat zijn vrienden een loopje met hem namen", weet een bron te melden.
Nadat de zanger de mannen confronteerde met het vermoeden dat ze misbruik van hem maakten, brak een grote ruzie uit. "Hij heeft het hele team de deur uitgezet", laat de anonieme bron weten. "Rob heeft er eindelijk genoeg van. Het is een wake-up call voor hem geweest."
quote:
wie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Robbie gespot in Amsterdam, samen met Ayda Field(?)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |