quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:18 schreef Sjeen het volgende:
En verven Melonovy, is dat een idee? En stoer gekleurde bloemetjes dekbedovertrek![]()
Hoe lang moet jij er op Bix?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
hahaha jessie.goed idee! ik dacht eerst 'huh, wat nou koekjes in de buurt!?
' maar 'k heppem!
Melonovy, ik reageer een beetje laat maar ik zie het nu pas. En wou toch even reageren nog. Ik zou absoluut geen andere hoezen kopen hoor, dat vind ik echt aangeprate onzin. En het is zelfs binnenshuis, dus geen hond die commentaar kan leveren. Ik ben zelf erg fel tegen het opleggen van dingen "omdat dat nou eenmaal zo hoort". Wouter en Tristan vinden de rozige hoezen prachtig en ze liggen dan ook regelmatig onder de bloemen en prinsessen. Sterre heeft juist de laatste tijd een hekel aan roze en ligt tevreden onder de groene en blauwe cirkels en auto's. Zolang je kind dus zelf niet aangeeft dat het er slapeloze nachten van krijgt, zou ik het mooi zo laten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef melonovy het volgende:
Het stomme is wel dat het toch een beetje gek voelt om hem onder die meisjesachtige hoes te leggen, nu valt deze variant nog wel mee, maar die andere is roze met bloementjes. Nu zit ik echt in dubio, moet je nu, omdat hij geen meisje is, andere hoezen kopen, omdat roze niet maatschappelijk verantwoord is voor een jongen, of is het zo wel prima, het is immers voor een jaar en dan ligt ie in een groot bed met grote dekbedden. Niemand die er naar omkijkt lijkt me. En ik vind het een zinloze investering eigenlijk. Maar toch, die ene twijfel![]()
Wie heeft hetzelfde, maar dan andersom? Dan kunnen we ruilen
Noah doet dit ook en dan ook bij de knuffel en de pop enzowquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:15 schreef Fuente het volgende:
Vicky, wat leuk heZo propt Sara altijd haar flesje bij ons in de mond, papa en mama moeten dan ook drinken, hetzelfde met brood, ze heeft de grootste lol als ze dit aan ons kan voeren
Ohwquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:20 schreef reese.com het volgende:
Maar als Renzell 'm om 20.30uur in z'n bedje stopt en hij wordt 12 uur laten weer wakker is het toch 08.30uur?
Geraffineerde suiker kan (zeker in de genoemde produkten) nooit zo'n 'carry over' - additief zijn.quote:De naam van de ingrediënten, in volgorde van hoeveelheid. Zogenaamde ‘carry over’-additieven hoeven niet als ingrediënt te worden genoemd. Dat zijn hulpstoffen in een ingrediënt die geen functie meer hebben in het eindproduct. Een voorbeeld is conserveermiddel in bloem in pizza.
Die vriendin heeft duidelijk afgelopen vrijdag naar de keuringsdienst van waarde gekeken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:09 schreef texelonia het volgende:
Een vriendin vertelde trouwens over suiker, hoeveel daarvan overal in zit. Tuurlijk weet je wel dat bijna overal suiker in zit, maar zóveel... Ik was echt shocked! In een XL danoontje, wat toch bedoeld is voor kindjes, 5 suikerklontjes! Ook in vruchtensap enzow ookal staat erop "ongezoet" of geen extra suiker toegevoegd, zt enorm veel suiker. Het schijnt ook dat ze erop mogen zetten dat er geen suiker in zit als het onde reen bepaalde hoeveelheid is ofzow. Echt belachelijk eigenlijk! In een fles tomatenketchup, 45!!!! suikerklontjes! En zo'n klein fruitpotje voor kinderen vanaf 4 maanden, 7 suikerklontjes! Snap echt niet dat dat gewoon kan en mag
Hoe heet dat spul ook weer, Molkosan? Volgens mij helpt dat ertegen, maar dat zou je even na moeten zoeken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:09 schreef kozakken het volgende:
Trouwens, iemand nog een briljante remedie tegen aften? Hier een huilende peuter die echt zo'n zere mond heeft![]()
Nee, ik heb de koekjes gemaakt:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:44 schreef Vicky het volgende:
Snowww, pappadagen zijn leuk! Amber heeft elke maandag een pappadag.
Mies vind het helemaal super!
Kan je niet een paar koekjes komen brengen??
foto's van Ambers verjaardag staan in het fototopic
Zo herkenbaar. En die vieze fase. Schei uit die duurt zo lang. Bij Bo is het ergste er nu gelukkig vanaf. Maar Jans......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn peuter drijft me tot wanhoop
Tinus ga eens zitten op je billen! "Dat doe ik lekker toch niet"
Tinus steek je vingers niet bij de kippen door het gaas! "Dat doe ik lekker toch wel"
Tinus, niet de poes slaan! "Dat doe ik lekker toch wel"
Hij zit ook in zijn vieze fase nu. Alles is poep, pis, stront en plas![]()
Maar verder is hij hartstikke lief![]()
Hmmm, ik had gehoopt dat die fase slecht kort zou duren..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn peuter drijft me tot wanhoop
Tinus, niet de poes slaan! "Dat doe ik lekker toch wel"
Klinkt goed!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Anitra het volgende:
Githa en Jordy succes vandaag!!
Wij zijn net terug van de orthapedagoog. Het was een hele lieve rustige dame en liet ons het woord doen en ondertussen werd Djulian geobserveerd tijdens het spelen. Wat de BHS betreft is het geen bewust gedrag. De BHS is een reactie van het lichaam op schrik van pijn. We kunnen niks anders doen dan hem zo neer te leggen dat hij zichzelf niet kan verwonden tijdens een aanval en verder rustig proberen te blijven. Verder vond ze het een heerlijk ventje die uitstekend zichzelf kan vermaken, hulpzaam is en vrolijk! Er werden een boel vragen gesteld van hoe we dingen doen bij fout gedrag en dat soort dingen en we kregen grote complimenten over hoe we hem opvoeden, dan zit je wel te stralen als ouders hoor!We krijgen ook informatie over een vrijwillirgers organisatie die dan met Djulian buiten gaat spelen, wandelen en dat soort dingen. Want ik uitte mijn zorg over dat hij zo weinig buiten komt omdat ik niet naar buiten kan. Maar hij kan binnenkort buiten gaan spelen met mensen die weten van BHS en allergieen
Wat lijkt me dat heerlijk voor het ventje!
Ook hebben we gelijk een gesprek over Djen gehad, daarvan worden nu de dossiers bij elkaar gezocht (Altrecht, Maatschappelijkwerk, huisarts, school)en ze gaan overleggen met degene die haar leeftijdsgroep behandeld en dan word daar aan gewerkt. Dus hopenlijk krijgt Djen ook rust in haar koppie!!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Anitra het volgende:
Githa en Jordy succes vandaag!!
Wij zijn net terug van de orthapedagoog. Het was een hele lieve rustige dame en liet ons het woord doen en ondertussen werd Djulian geobserveerd tijdens het spelen. Wat de BHS betreft is het geen bewust gedrag. De BHS is een reactie van het lichaam op schrik van pijn. We kunnen niks anders doen dan hem zo neer te leggen dat hij zichzelf niet kan verwonden tijdens een aanval en verder rustig proberen te blijven. Verder vond ze het een heerlijk ventje die uitstekend zichzelf kan vermaken, hulpzaam is en vrolijk! Er werden een boel vragen gesteld van hoe we dingen doen bij fout gedrag en dat soort dingen en we kregen grote complimenten over hoe we hem opvoeden, dan zit je wel te stralen als ouders hoor!We krijgen ook informatie over een vrijwillirgers organisatie die dan met Djulian buiten gaat spelen, wandelen en dat soort dingen. Want ik uitte mijn zorg over dat hij zo weinig buiten komt omdat ik niet naar buiten kan. Maar hij kan binnenkort buiten gaan spelen met mensen die weten van BHS en allergieen
Wat lijkt me dat heerlijk voor het ventje!
Ook hebben we gelijk een gesprek over Djen gehad, daarvan worden nu de dossiers bij elkaar gezocht (Altrecht, Maatschappelijkwerk, huisarts, school)en ze gaan overleggen met degene die haar leeftijdsgroep behandeld en dan word daar aan gewerkt. Dus hopenlijk krijgt Djen ook rust in haar koppie!!
dat was de eerste keer van een reeks volgende valpartijenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:26 schreef Vicky het volgende:
Het was de allereerste keer dat ze ergens vanaf gevallen was en ik voelde me zoooo slecht...
Je houdt het idd niet tegen. Amber is af en toe zo wild maar ook zo snel....
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef Martineke het volgende:
[..]
dat was de eerste keer van een reeks volgende valpartijen
je moest eens weten hoe vaak Maxim ondertussen al gedonderd ismisschien dat het bij meisjes anders is hoor, Maxim is een rouwdouwer
Ik heb geen idee wat ze met liefdesbeet bedoelen, ik was er niet bij en heb hem zelf niet opgehaald van de creche. Maar als ze het zo noemen neem ik aan dat het geen ruzie was of uit kwade bedoelingen idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:04 schreef LadyS het volgende:
Over "liefdesbeten"... is dat dezelfde beet die Amber wel eens bij Iris doet?
Amber bijt Iris nl. wel eens in haar handje, maar ik geloof nooit dat dat kwade opzet is van haar. Ze is zo gek op haar zusje.
Een homepathisch geneesmiddel bij kneuzingen en verstuikingen, staat op de verpakking (van vsm).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef Githa het volgende:
Ohw gos Noah, een dikkevoor jou zonder tanden
Arniflor, wat is dat Tex? ik heb er nog nooit van gehoord.
met slaapzak of zonder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:25 schreef Githa het volgende:
Jordy klimt vanaf nu dus ook uit beddat wordt snel een peuterbed of iig de zijkant eraf.
Saskiadaar kun je van blijven genieten hé...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:18 schreef texelonia het volgende:
En een Bumba-taartWaar waar waar!!!??? Ik wil ook een Bumba-taart voor Noah's 2e verjaardag, maar heb er nog niet veel over kunnen vinden, zelfs geen goede plaatjes voor een fototaart...
Zat er al over te denken om zelf een foto te maken van (Noah met) zijn Bumba-knuffel.
Ach Jordyquote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Githa het volgende:idd Rewimo....Jordy begint ook heel druk te brabbelen en te wijzen als hij de foto's ziet van het ziekenhuis en van zijn gips, goed dat je dat zegt.
Zo klein ze zijn, maar Jordy kan in zijn taal dus echt vertellen wat er allemaal gaat gebeuren aan zijn handje, hij duwt dan ook echt die vingers uit elkaar van "Kijk! zo moet dat worden".
Githa, ik loop hier natuurlijk nog niet zo lang mee als dat Jordy oud is dus vandaar deze vraag. Ik lees elke keer met pijn in mijn hart wat jouw ventje allemaal moet ondergaan maar hoe komt dat nou van die vingertjes? Is het aangeboren? Hopelijk vindt je het niet vervelend dat ik deze vraag stel. Als ik het ergens na kan lezen ook prima, alleen waar, ik keek al op zijn dreumessite maar daar staat alleen wat over een operatie.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:59 schreef Githa het volgende:
Misschien dadelijk als ze er leer overheen gaan zetten Jelief, maar erg veel ruimte heb je niet natuurlijk.
ik denk persoonlijk dat een kind van 22 maanden dat nog niet helemaal kan snappen.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:34 schreef Jelief het volgende:
Martineke, ik heb al veel goede verhalen gehoord over een lampje op een tijdklok. Zolang het (nacht)lampje aan is, is het slaaptijd. Als het lampje uit is, is het dag en mag je uit bed. (kan natuurlijk ook andersom, lamppje uit is nacht, aan is dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |