Klinkt goed!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Anitra het volgende:
Githa en Jordy succes vandaag!!
Wij zijn net terug van de orthapedagoog. Het was een hele lieve rustige dame en liet ons het woord doen en ondertussen werd Djulian geobserveerd tijdens het spelen. Wat de BHS betreft is het geen bewust gedrag. De BHS is een reactie van het lichaam op schrik van pijn. We kunnen niks anders doen dan hem zo neer te leggen dat hij zichzelf niet kan verwonden tijdens een aanval en verder rustig proberen te blijven. Verder vond ze het een heerlijk ventje die uitstekend zichzelf kan vermaken, hulpzaam is en vrolijk! Er werden een boel vragen gesteld van hoe we dingen doen bij fout gedrag en dat soort dingen en we kregen grote complimenten over hoe we hem opvoeden, dan zit je wel te stralen als ouders hoor!We krijgen ook informatie over een vrijwillirgers organisatie die dan met Djulian buiten gaat spelen, wandelen en dat soort dingen. Want ik uitte mijn zorg over dat hij zo weinig buiten komt omdat ik niet naar buiten kan. Maar hij kan binnenkort buiten gaan spelen met mensen die weten van BHS en allergieen
Wat lijkt me dat heerlijk voor het ventje!
Ook hebben we gelijk een gesprek over Djen gehad, daarvan worden nu de dossiers bij elkaar gezocht (Altrecht, Maatschappelijkwerk, huisarts, school)en ze gaan overleggen met degene die haar leeftijdsgroep behandeld en dan word daar aan gewerkt. Dus hopenlijk krijgt Djen ook rust in haar koppie!!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Anitra het volgende:
Githa en Jordy succes vandaag!!
Wij zijn net terug van de orthapedagoog. Het was een hele lieve rustige dame en liet ons het woord doen en ondertussen werd Djulian geobserveerd tijdens het spelen. Wat de BHS betreft is het geen bewust gedrag. De BHS is een reactie van het lichaam op schrik van pijn. We kunnen niks anders doen dan hem zo neer te leggen dat hij zichzelf niet kan verwonden tijdens een aanval en verder rustig proberen te blijven. Verder vond ze het een heerlijk ventje die uitstekend zichzelf kan vermaken, hulpzaam is en vrolijk! Er werden een boel vragen gesteld van hoe we dingen doen bij fout gedrag en dat soort dingen en we kregen grote complimenten over hoe we hem opvoeden, dan zit je wel te stralen als ouders hoor!We krijgen ook informatie over een vrijwillirgers organisatie die dan met Djulian buiten gaat spelen, wandelen en dat soort dingen. Want ik uitte mijn zorg over dat hij zo weinig buiten komt omdat ik niet naar buiten kan. Maar hij kan binnenkort buiten gaan spelen met mensen die weten van BHS en allergieen
Wat lijkt me dat heerlijk voor het ventje!
Ook hebben we gelijk een gesprek over Djen gehad, daarvan worden nu de dossiers bij elkaar gezocht (Altrecht, Maatschappelijkwerk, huisarts, school)en ze gaan overleggen met degene die haar leeftijdsgroep behandeld en dan word daar aan gewerkt. Dus hopenlijk krijgt Djen ook rust in haar koppie!!
dat was de eerste keer van een reeks volgende valpartijenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:26 schreef Vicky het volgende:
Het was de allereerste keer dat ze ergens vanaf gevallen was en ik voelde me zoooo slecht...
Je houdt het idd niet tegen. Amber is af en toe zo wild maar ook zo snel....
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef Martineke het volgende:
[..]
dat was de eerste keer van een reeks volgende valpartijen
je moest eens weten hoe vaak Maxim ondertussen al gedonderd ismisschien dat het bij meisjes anders is hoor, Maxim is een rouwdouwer
Ik heb geen idee wat ze met liefdesbeet bedoelen, ik was er niet bij en heb hem zelf niet opgehaald van de creche. Maar als ze het zo noemen neem ik aan dat het geen ruzie was of uit kwade bedoelingen idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:04 schreef LadyS het volgende:
Over "liefdesbeten"... is dat dezelfde beet die Amber wel eens bij Iris doet?
Amber bijt Iris nl. wel eens in haar handje, maar ik geloof nooit dat dat kwade opzet is van haar. Ze is zo gek op haar zusje.
Een homepathisch geneesmiddel bij kneuzingen en verstuikingen, staat op de verpakking (van vsm).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef Githa het volgende:
Ohw gos Noah, een dikkevoor jou zonder tanden
Arniflor, wat is dat Tex? ik heb er nog nooit van gehoord.
met slaapzak of zonder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:25 schreef Githa het volgende:
Jordy klimt vanaf nu dus ook uit beddat wordt snel een peuterbed of iig de zijkant eraf.
Saskiadaar kun je van blijven genieten hé...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |