Geraffineerde suiker kan (zeker in de genoemde produkten) nooit zo'n 'carry over' - additief zijn.quote:De naam van de ingrediënten, in volgorde van hoeveelheid. Zogenaamde ‘carry over’-additieven hoeven niet als ingrediënt te worden genoemd. Dat zijn hulpstoffen in een ingrediënt die geen functie meer hebben in het eindproduct. Een voorbeeld is conserveermiddel in bloem in pizza.
Die vriendin heeft duidelijk afgelopen vrijdag naar de keuringsdienst van waarde gekeken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:09 schreef texelonia het volgende:
Een vriendin vertelde trouwens over suiker, hoeveel daarvan overal in zit. Tuurlijk weet je wel dat bijna overal suiker in zit, maar zóveel... Ik was echt shocked! In een XL danoontje, wat toch bedoeld is voor kindjes, 5 suikerklontjes! Ook in vruchtensap enzow ookal staat erop "ongezoet" of geen extra suiker toegevoegd, zt enorm veel suiker. Het schijnt ook dat ze erop mogen zetten dat er geen suiker in zit als het onde reen bepaalde hoeveelheid is ofzow. Echt belachelijk eigenlijk! In een fles tomatenketchup, 45!!!! suikerklontjes! En zo'n klein fruitpotje voor kinderen vanaf 4 maanden, 7 suikerklontjes! Snap echt niet dat dat gewoon kan en mag
Hoe heet dat spul ook weer, Molkosan? Volgens mij helpt dat ertegen, maar dat zou je even na moeten zoeken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:09 schreef kozakken het volgende:
Trouwens, iemand nog een briljante remedie tegen aften? Hier een huilende peuter die echt zo'n zere mond heeft![]()
Nee, ik heb de koekjes gemaakt:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:44 schreef Vicky het volgende:
Snowww, pappadagen zijn leuk! Amber heeft elke maandag een pappadag.
Mies vind het helemaal super!
Kan je niet een paar koekjes komen brengen??
foto's van Ambers verjaardag staan in het fototopic
Zo herkenbaar. En die vieze fase. Schei uit die duurt zo lang. Bij Bo is het ergste er nu gelukkig vanaf. Maar Jans......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn peuter drijft me tot wanhoop
Tinus ga eens zitten op je billen! "Dat doe ik lekker toch niet"
Tinus steek je vingers niet bij de kippen door het gaas! "Dat doe ik lekker toch wel"
Tinus, niet de poes slaan! "Dat doe ik lekker toch wel"
Hij zit ook in zijn vieze fase nu. Alles is poep, pis, stront en plas![]()
Maar verder is hij hartstikke lief![]()
Hmmm, ik had gehoopt dat die fase slecht kort zou duren..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn peuter drijft me tot wanhoop
Tinus, niet de poes slaan! "Dat doe ik lekker toch wel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |