Is ook zo, tussen 1 en 2 heb ik me zo liggen verbijten: niet oppakken, niet oppakken, niet eruit halen want dan is alles voor niets..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:40 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat het CB ook als tip geeft om door te zetten met de 5-10-15 min. methode.
Misschien moet je haar die eerste keer er ook niet uithalen,maar direct de regel toepassen en de eerste keren kan dat idd uren durenhelaas!
Ook niet opgeven als het te lang duurt want eigenlijk ben je alles wat je daarvoor hebt bereikt kwijt.
Sterkte!
Het enige wat ik je kan aanraden is om het samen te doen want het is vreselijk moeilijk om door te zetten als het zolang gaat duren, maar als dat eenmaal lukt zie je vaak al heel snel resultaat ( binnen 2 dagen al wel)
Maar dit doet ze dus al 2 weken, en er is lichamelijk gezien niets aan de hand. Zodra je haar eruit haalt, is het meteen lachen, wijzen, kletsen, willen spelen... dat is het lastige.. Kijk ik wil haar er wel na 2 uurtjes uithalen, dit deden we dus in het begin, maar dan zit je 2 uur beneden met haar voor ze weer wil slapen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:51 schreef bixister het volgende:
het gaat er meer om dat ze merkt dat je niet op elke kik reageert, en dat ze het eerst zelf probeert. je kunt ook je doel voorbijschieten volgens mij. als 'n kindje zó lang achter elkaar huilt weet ze zelf niet meer waarom lijkt me.
4 uur is ook lang, maar zoals ik het lees heeft Fuente haar ertussndoor wel even uitgehad en op bed gezet, dan ben je dus eigenlijk weer bij af.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:49 schreef bixister het volgende:
4 uur? dat vind ik wel extreem hoor. ik hanteer altijd wel een maximum tijd. als 't langer duurt dan die maximum tijd mag ze er uit, ik ga er dan van uit dat er dan echt iets is. en sara is nog maar zo'n ukkie, nee die zou ik echt niet 4 uur achter elkaar laten huilen.
Laat je dan ook een nachtlampje ofzo aan? Dat heeft Sara eigenlijk nog niet gehad. We hebben wel zo'n stekkerlampje, heel iets schemerigs zeg maar..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:01 schreef Sjeen het volgende:
Fuente, wij hebben Isa op een bepaald moment leesboekjes (hardkartonnen prentenboekjes) in bed gegeven. Misschien een idee? Sterkte ermee![]()
Op je verjaardag mag je er een kliederboel van maken Amberquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:37 schreef Vicky het volgende:
Amber zit een vruchtentaartje leeg te plukkenZe zit me een partij te smikkelen!! Ze ziet er allen niet uit
Oh leuk Vicky!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef Vicky het volgende:
heb een hele boel foto'sgemaakt
zal ze zo ff op inet zetten
ennuh bijna het hele taartje i sop
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef Fuente het volgende:
Bix, hebben we ook geprobeerd. Zowel het erbij zitten als over d'r bolletje aaien en tegen d'r praten.. Ik voel me zo stom, jullie geven allemaal goede tips, maar het meeste hebben we geprobeerd.
Bij opa en oma slaapt ze dus wel gewoon zonder problemen? Je hebt vast al gevraagd daar wat die doen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:39 schreef Fuente het volgende:
Zo lastig... ze heeft een nijnje in bed en een schaapje, en een speen. Die flikkert ze in al haar woede dus mteen weer weg zodra je haar dit geeft. Boze toon heeft manlief ook geprobeerd vannacht, het haalt niets uit....
Ik heb d'r net uit bedje gehaald (overdag slaapt ze wel goed), ze ziet er niet uit, spierwit, rode randen onder d'r oogjes...pffffWe gaan het vannacht gewoon weer proberen denk ik, morgennacht kan ze eventueel bij opa en oma slapen, kunnen wij ff bijtanken.
ze heeft indicatie KMA, maar wij denken zelfd at ze het niet heeft. Maar ik vind ook dat ze genoeg zoetigheid krijgt op zo'n dag.. en slagroom mag ze sowieso niet, vandaar een hele eigen taartquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:53 schreef reese.com het volgende:
[..]
Oh leuk Vicky!
Taart gaat er wel in dus. Weet je dat ook weerVond het trouwens heel goed om te lezen dat je voor Amber een appeltaartje met sojaslagroom ging maken ondanks de mooie feesttaart die je bestelt. Een kind krijgt zoveel zoetigheid binnen op zo'n dag.
Beetje laat... was even de stad inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:19 schreef Fuente het volgende:
[..]
Laat je dan ook een nachtlampje ofzo aan? Dat heeft Sara eigenlijk nog niet gehad. We hebben wel zo'n stekkerlampje, heel iets schemerigs zeg maar..
Inderdaad, vanmiddag deed ie het wel en nu niet meer. En ze waren zo leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef Githa het volgende:
Vicky, ik kan de foto's niet zienwil ze toch wel zien hoor ookal heb ik vanmiddag een stukje live meegemaakt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |