abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:37:07 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43064336
Volgens mij zijn koude voetjes niet zo erg. Job heeft ook altijd koude voetjes, maar wil ook eigenlijk altijd met z'n voeten buiten de dekens liggen. Als ik hem met z'n voeten onder de dekens leg is het eerste wat hij doet zo snel mogelijk zijn voeten loswurmen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:39:27 #202
37150 livelink
pi_43064416
En Lishe, ik vrees dat je inderdaad voorlopig niet van de prinsessen loskomt. Katja droomt van een Disney-prinsessenkamer en hoewel ze die bij lange na niet heeft, komt er toch langzaam maar zeker steeds meer prinsessendingetjes op haar kamer terecht. En voor je het weet zit je in de AH-drama's van het bij elkaar sparen van de poppen
pi_43074461
Djulian kan zelf al zijn billen afvegen

Hij blijft netjes onder zijn dekbedje liggen en hij sliep altijd in een slaapzakje, maar toen het slaapzakje weg was pakte hij uit zichzelf zijn dekentje. En heeft hij het warm dan gooit hij het dekbedje er af en als hij het koud heeft pakt hij hem zelf.
Hij heeft de laatste 3 nachten maar 1x op de grond geslapen dus hij heeft nu denk ik wel door dat bed beter ligt dan de harde grond
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:48:47 #204
156412 hestria
erg gastvrij
pi_43075050
nou, wat ik de afgelopen dagen met michelle mee heb gemaakt kan er geen wijs meer uit.

vrijdag niks aan de hand, lekker vrolijk zoals als altijd,
Zaterdag ineens Hele hoge koorts(40,6), en heel erg apatisch, (heb ik maar 1 keer eerder meegemaakt toen ze het rota virus had) maar dit was na 3 uur over, en mee zakte de verhoging ook weer naar 39,2.
Zondag was ze ook nog wat ziek rond de 38,5 graad. En vandaag(maandag) niks meer aan de hand?
heb me zo'n zorgen gemaakt, had haar alweer aan de ORS tegen uitdroging omdat ze ook diaree had. Wat het nou was geen idee, maar volgens de arts hoef ik me geen zorgen te maken.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:02:24 #205
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43084062
het feit is daar, Maxim ligt te slapen in zn nieuwe bedje
vanmiddag in elkaar gezet met hem erbij, en het ledikantje gelijk uit elkaar gehaald, kon hij ook zien dat die echt weg is. er was geen vuiltje aan de lucht toen hij moest gaan slapen hij rende zelfs zn nieuwe bed in, zo leuk vind hij het

misschien had Michelle een heftige reactie op een ronddwalend virus??
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:07:43 #206
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43097354
Nou, wij komen ons hier ook even aanmelden
Zaterdag is Robin één jaar geworden Hij heeft toen van ons zijn cadeautje gekregen, daarna zijn we lekker shoppen voor hem en 's middags kreeg hij een lekker gebakje waar hij alleen de vruchtjes en een beetje slagroom van at
Zondag vierden we zijn verjaardag en hij heeft erg veel cadeaus gekregen, ondanks dat er toch best wat mensen niet waren. Hij snapte alleen niet wat hij met dat pakpapier moest, hij durfde het niet kapot te maken Ook heeft hij nog wat gesmuld van zijn Bumba-taart en veel komkommer gegeten, daar is hij ook zo gek op
Hij is nu ook een echt dreumesje. Hij loopt flink rond de tafel en langs de muren, staat soms los, maar schrikt er dan van, hij zegt mama, papa, die, da da (dag dag), bumba (wat soms ook wel buba is ) en natuurlijk ook nee Ik ben zo trots op mijn grote vent
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:18:21 #207
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43097609
Wennie en Robin gefeliciteerd en welkom Klinkt als een geslaagd feestje

En een Bumba-taart Waar waar waar!!!??? Ik wil ook een Bumba-taart voor Noah's 2e verjaardag, maar heb er nog niet veel over kunnen vinden, zelfs geen goede plaatjes voor een fototaart... Zat er al over te denken om zelf een foto te maken van (Noah met) zijn Bumba-knuffel.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:49:38 #208
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43098388
Tex, bij de plaatselijke bakker konden ze een plaatje inscannen en dat werd het op het marsepein "geprint". Ik heb bij Bart Smit een kleurboek van Bumba gehaald (was wel 5 euro ), maar de taart viel wel mee, 21 euro voor een vierkante slagroomtaart van 28 cm met vruchtjes. En hij was errug lekker
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_43103639
Wennie en Robin welkom

Vond het jammer dat we zondag niet langs konden komen, maar we vieren Robins en Ambers verjaardag gewoon samen
Ennuhh ik wil wel foto's he

Amber is de wintertijd goed dorogekomen. Ze was maar een half uurtje eerder wakker dan voorheen en nu zit ze weer op het oude "schema". Alleen vanmorgen had ik haar rond 10-en naar bed gebracht en was ze rond 11-en weer wakker. Meestal slaapt ze zo'n 2 uur maar vanmorgen werd ze wakker en was ze helemaal van streek. Ze krijste het uit.. later zag ik een rode plek op haar hoofdje.. ik denk dat ze tegen de spijlen van het bed gevallen is ofzo..

Ze lult de oren van je kop af, echt geweldig... goh, wat kan je toch verliefd zijn op zo'n klein mormeltje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43108459
Fijn Vicky!
Sara heeft ook weinig last gehad van de wisseling gelukkig..:)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_43135798
Sara is naa het CB geweest!
Ze weegt nu 10260 gram, is 77.8 cm lang. Ze zit pcies op het gemiddelde nu. Volgens de arts wordt het niet zo'n spekbuffeltje als wij wel eens dachten, eerder wat tenger. Grappig, want manlief en ik zijn beiden fors
Verder loopt ze wat voor qua ontwikkeling, maar goed, het zijn gemiddelden dus dat kan ook zo weer veranderen denk ik altijd maar. Ze heeft 2 prikjes gehad, meningokokken en de BMR, ze is wel wat hangerig nu, maar was ook al niet helemaal lekker. Ze heeft namelijk 1 oogje ontstoken doordat ze (weer) een prutoogje heeft , dus nu is het helemaal dik..
Vandaag is het dus Sara-verwen-dag daarom kauwt ze nu lekker een bolletje smeerkaas ipv een boterham, Sara is namelijk gek op bolletjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_43136685
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:18 schreef texelonia het volgende:
En een Bumba-taart Waar waar waar!!!??? Ik wil ook een Bumba-taart voor Noah's 2e verjaardag, maar heb er nog niet veel over kunnen vinden, zelfs geen goede plaatjes voor een fototaart... Zat er al over te denken om zelf een foto te maken van (Noah met) zijn Bumba-knuffel.

Komt van deze site, wij waren destijds helaas al te laat om daar nog te bestellen.
Dus toen heb ik dit plaatje gebruikt bij de Hema site. In de eerste instantie zegt het programma dat het plaatje niet genoeg kwaliteit heeft, maar als je hem dan gaat bewerken en 1 keer verkleind kan het wel Zag er prima uit, bewijs wil je wel mailen
  woensdag 1 november 2006 @ 15:18:43 #213
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43138316
Het is helemaal mis hier. Juul en ik komen net terug uit het ziekenhuis. Hij is met zijn voetje tussen de spaken van de fiets gekomen. Ik was met een vriend (mijn ex) en zijn vriendin en hun kindje aan het fietsen. Hij had de twee kindjes op de fiets en ik had haar achterop. Doris (hun kindje) zat voorop en Juul achterop (op het zitje van hun andere, 3 jarige dochter). En, heel heel heel stom, maar er zat geen spatbord op die fiets. We hadden het er nog over tijdens het fietsen, dat dat soort dingen verschrikkelijk zijn, en toen gebeurde het gewoon!!! Zijn hieltje tussen de spaken, echt verschrikkelijk. Gillen gillen gillen, een enorme open wond (tot op het bot) en z'n voetje en enkel helemaal blauw en dik. Die vriendin is toen met mij en Juul naar de huisarts van mijn ex gefietst, die vlak bij was, terwijl mijn ex met kindje doorfietste naar school, waar ze Kaatje moesten ophalen. Het was zo ontzettend zielig. Juultje ging gewoon door een hel. Hij had zo vreselijk veel pijn. Mijn hart brak. Uiteindelijk heeft de dokter er naar gekeken, maar het duurde heel lang voordat ie even tijd vrij maakte. Hij zei dat het waarschijnlijk niet gebroken was, maar dat we toch naar het ziekenhuis moesten. Sander kon ik al die tijd niet bereiken. Yvon en ik dus met Juul een taxi naar het ziekenhuis gepakt. In de taxi viel hij snikkend op schoot in een soort bewusteloze slaap. In het ziekenhuis weer heel lang wachten natuurlijk, daar met een hork van een wijf foto's genomen van zijn voetje en onderbeen. Heel onvoorzichtig was ze, kutwijf! Ik ben ook heel onaardig tegen haar geweest. Maar goed, dat terzijde. Daarna weer ellenlang wachten met een snikkend jongetje tegen me aan geklemd. San kreeg ik na anderhalf uur eindelijk te pakken, dus die sprong meteen in de auto. Toen uiteindelijk kwam de arts kijken. Het is niet gebroken, maar wel flink gekneust, de pezen zijn verrekt en hij heeft een hele grote, lelijke wond op zijn hiel, die echt pas over een maand of anderhalf genezen zal zijn. Verder heeft ie nu gewoon heel erg veel pijn. En een gipsvoetje. Ze hebben hem een gipsspalk gegeven, zodat hij zijn voetje niet kan bewegen. Klein jongetje met gipsbeen dus hier, waar ie niet op kan en mag lopen. Zaterdag moeten we terug om het gips te laten vervangen. Arm, arm kleintje! Mijn hart breekt echt voor hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 01-11-2006 16:17:50 ]
pi_43138512
Och jeetje renzell, dat is schrikken! Arme Julius! Een hele dikke
Syllables govern the world
pi_43138584
Renzell... ooh wat een schrik.. wat zielig... een hele dikke knuffel!
Sara
Merel
Ukje
pi_43138707
Jezus renzell, wat een narigheid Arme Juultje
pi_43138726
oooh nee, arme Julius. ik zit hier gewoon bijna mee te grienen met jullie, wat zielig!!!
heel veel knuffels voor hem, ik hoop dat de pijn snel minder wordt. hij mag wel wat pijnstillers neem ik aan? ook voor jou een dikke zoen renzell, wat voel je je dan vreselijk ellendig he.
pi_43138793
Arme Julius Hopelijk gaat het snel een stuk beter, maar wat een schrik zeg!
  woensdag 1 november 2006 @ 15:34:35 #219
105888 renzell
pi_43138877
Ja Bix, hij mag gewoon paracetamol en heeft in het ziekenhuis al een dubbele dosis gekregen. Nu slaapt ie gelukkig en zit ik hier inderdaad met pijn in schouders van de stress te typen. Je voelt je inderdaad heel erg ellendig als zoiets gebeurd met je kleintje. Ik zou het zo graag, het tiendubbele desnoods, van hem overnemen. Maar het enige dat je kan doen is rustig blijven (terwijl je dat niet bent) en troosten, er zijn. Dus dat probeer ik maar. Meer kan ik niet doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 02-11-2006 14:32:57 ]
pi_43139195
arme arme juul. hier schieten ze ook heel vaak met de voetjes uit die voetenbandjes (is daar niet iets beters op te verzinnen dan dat elastiekje?), dus ik ben blij dat we wel van die jasbeschermers hebben.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:44:15 #221
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43139276
Ach nee renzell Wat vreselijk Ik zit ook bijna mee te huilen gewoon. Wat moeilijk om je kleine ventje zoveel pijn te zien lijden. Kon je het dan maar overnemen he? Hele dikke voor jullie en hopelijk heeft er heel snel geen last meer van...

piglet bedankt! die taart en plaatje zijn echt super!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:50:40 #222
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43139535
Arme arme Julius..
Ik kreeg gewoon kippevel en de bibbers van je verhaal Renz.. Wat een schrik!
En dan ook nog eens zo'n draak van een mens bij de röntgenfoto's.. Maakt geen zak uit hoor dat je onaardig tegen haar was, had ze zelf ook maar wat (kind)vriendelijker moeten zijn toch?

Dikke voor jullie drieën
en voor Julius.. een kusje op je voorhoofd..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 16:14:48 #223
81992 Githa
pi_43140569
OHW Renzell, wat erg!
Lieve kleine Julius wat vreselijk dat een hummeltje zoveel pijn moet doorstaan, héél héél veel beterschap gewenst
Hopelijk helpt de paracetamol een beetje tegen de pijn.

en in ziekenhuizen hebben ze horken hoor praat me er niet van!
  woensdag 1 november 2006 @ 16:29:28 #224
105888 renzell
pi_43141116
Githa, ik heb veel aan jullie moeten denken vandaag. Wat jij met Jordy door moet maken. Men, ik heb er respect voor. Wat is dat verschrikkelijk zeg, en wat voel je je machteloos. voor jullie ook!

En over die hork van de foto's, weet je wat ze zei toen ik in paniek tegen haar schreeuwde dat ze voorzichtig moest zijn? Ze snauwde me werkelijk toe: 'wil je het zelf doen ofzo? Nee, laat mij dan gewoon m'n gang gaan!' Het was dat Juul zo in paniek was, anders had ik haar flink de huid volgescholden. Oeh, ik word zo boos van dat soort types. Nog zo'n ding, ze deed zijn broekje uit en trok die zonder pardon over de open wond. Juul gillen natuurlijk. Ik schreeuw weer: 'voorzichtig'!!! Zij: 'hij doet het zelf hoor, ik doe niks, hij doet het zelf.' Ja, hallo, het kind is anderhalf!!! K*twijf!

Dank jullie wel trouwens voor de reacties. Ik zit nog steeds te trillen hier, maar voel me langzaam weer iets rustiger worden. Nu Juul nog...

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 02-11-2006 14:34:10 ]
pi_43141447
belachelijk! hij doet 't zelf!? wat een stom stom jotmens zou piet zeggen.

(die viel eergisteren van z'n fiets en was zo kwaad. "ik ga NOOIT meer op die stomme stomme jotfiets!")
  woensdag 1 november 2006 @ 16:42:28 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43141592
Wat een belachelijk mens! Die heeft echt het verkeerde beroep gekozen! Waarschijnlijk staat je hoofd er nu totaal niet naar, maar misschien als alles weer wat beter gaat met Julius dat je dan een klacht kan indienen ofzow. Echt te belachelijk voor woorden
©Dumbo
pi_43141632
Oh Rens, wat vreselijk naar allemaal zeg Wat zal je geschrokken zijn. Arme jullie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 16:44:03 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43141655
Ach, arme Julius, en arme jij, wat een schrik zeg Op zich wel fijn dat er gips omzit, dan kan hij het niet zo makkelijk stoten. Aan de andere kant wel weer onhandig dat hij niet mag lopen. Ik hoop dat het meevalt met de pijn als hij weer wakker wordt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 1 november 2006 @ 16:44:24 #229
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43141670
Ach arme Julius! Wat zielig zeg! En wat zal je geschrokken zijn Renzell....en dan ook nog van zo'n rotmens in zo'n ziekenhuis. Ik zit hier helemaal ook met tranen in mijn ogen.

Beterschap voor Juultje en voor jou een hele dikke knuffel voor de schrik!
pi_43142426
Renzell wat een schrik!
  woensdag 1 november 2006 @ 17:09:29 #231
37150 livelink
pi_43142609
Auw, arme Julius. Ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik 6 jaar was en het is inderdaad iets wat je niemand toewenst.
Nu maar proberen een beetje te ontstressen, Renzell. Julius slaapt en nu kan jij je ook proberen te ontspannen
  woensdag 1 november 2006 @ 17:17:16 #232
105888 renzell
pi_43142852
Het was idd een jotmens Bix!
pi_43142874
Julius sterkte ontzettend veel sterkte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 1 november 2006 @ 17:28:10 #234
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43143226
Arme Julius
pi_43143230
Ow bah Renzellwat een narigheid, geef maar een dikke kus aan Julius en ook een voor jezelf
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_43143360
Arme Juul

Weet uit eigen ervaring dat dat heel zeer doet . Was zelf een jaar of 3 maar weet het nog zo goed
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 1 november 2006 @ 18:42:02 #237
105888 renzell
pi_43145820
Nou, meneer is pas net wakker geworden (na ruim 3 uur!!!) en zit nu heel stoer en rustig Barbapappa te kijken op de bank, met z'n gipsvoetje. Ik ben heel trots op hem, dat ie het zo kalm ondergaat allemaal. Mijn kleine lieve jongetje.
pi_43145869
fijn dat hij er zo goed onder is, renzell. Hij is stoer
Maarre, wat ik me nou afvraag: zit die wond nu onder het gips? lijkt me ook niet echt fijn.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:50:19 #239
105888 renzell
pi_43146089
Over de wond zit steriel gaas met daarin een soort verkoelende, verzachtende zalf (en daaroverheen dus allerlei lagen verband en gips). Maakt het op dit moment alleen maar draaglijker volgens de arts in het ziekenhuis. Ik kan me het wel voorstellen. Het leek mij eerst ook een heel slecht idee, maar blootgesteld aan lucht en schurende kledingstukken doet het denk ik nog veel meer pijn dan nu.
  woensdag 1 november 2006 @ 19:52:29 #240
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43148461
Jezus Renzell, wat een schrik. Beterschap voor Juul en een voor jou!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 20:03:18 #241
81992 Githa
pi_43148833
Geloof me, niks beters als gips over die wond, zeker bij kleintjes. Het gedonder begint pas als dat gips eraf gaat en je de wond steeds moet verschonen

Renzell wat lief dat je dat zegt, maar even goed respect voor jullie zelf hoor...wat een moedige kereltjes zijn het toch hé
  woensdag 1 november 2006 @ 20:09:35 #242
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43149082
Jee, Renzell wat een schrik!
Beterschap voor Julius!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43149342
Zoals jij het zegt, klinkt het idd een stuk logischer, renzell!
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 20:21:22 #244
43556 miss_dynastie
pi_43149646
Ach arme Julius.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 20:25:58 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43149888
Klinkt misschien gek, maar maak wel een foto van hem met dat gips. Voor jezelf maar ook voor hem, ze komen daar later graag op terug. Dat merk ik aan Christan ook, die heeft het af en toe nog over zijn amandeloperatie en de foto's helpen daarbij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 20:29:10 #246
81992 Githa
pi_43150043
idd Rewimo....Jordy begint ook heel druk te brabbelen en te wijzen als hij de foto's ziet van het ziekenhuis en van zijn gips, goed dat je dat zegt.
Zo klein ze zijn, maar Jordy kan in zijn taal dus echt vertellen wat er allemaal gaat gebeuren aan zijn handje, hij duwt dan ook echt die vingers uit elkaar van "Kijk! zo moet dat worden".
  Jubileum moderator woensdag 1 november 2006 @ 20:37:32 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43150446
Ach arme arme Julius Ik zit helemaal mee te bibberen bij je verhaal Renzell, wat een ontzettende schrik. Wat naar ook dat ze zo achteloos waren in het ziekenhuis, dat heb ik gelukkig nooit zo meegemaakt hier in het ziekenhuis.
Je zult nog wel een paar daagjes van de kook zijn, lieve Renzell, van de schrik maar dat is ook wel logisch na zoiets. Arm klein dapper Juultje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 1 november 2006 @ 20:38:09 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43150474
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Githa het volgende:
idd Rewimo....Jordy begint ook heel druk te brabbelen en te wijzen als hij de foto's ziet van het ziekenhuis en van zijn gips, goed dat je dat zegt.
Zo klein ze zijn, maar Jordy kan in zijn taal dus echt vertellen wat er allemaal gaat gebeuren aan zijn handje, hij duwt dan ook echt die vingers uit elkaar van "Kijk! zo moet dat worden".
Ach Jordy ook al zo'n dapper ventje!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 1 november 2006 @ 20:45:30 #249
24188 Belana
kloon van belana
pi_43150780
Ow Renzel, wat erg! arme Julius! wat een hork zeg dat mens! heel veel sterkte en veel kusjes voor jullie!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 1 november 2006 @ 22:54:42 #250
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43156430
Kanonne zeg Renzell wat een schok, arme Juul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')