wat veel gebeurt er weer met die kleine dreumesjes. Renzell, veel sterkte met Julius, wat een schrik en een lelijke wond zeg, begrijpelijk dat je nog na stond te shaken. Arm kereltje, hopelijk knap je snel weer op en doet het minder pijn. Ik realiseer mij dat ik ook geen jasbeschermers op de fiets heb, maar ik had de kleinste altijd voorop in het zitje. Hier laten ze de voeten ook in de steunen en worden ze boos als ik de elastiekjes eens vergeet dicht te doen, maar ze zijn nu ook al 3 en 4 natuurlijk. Ook de gordel gaat hier altijd dicht.
Slapen in een groot bed, het is een groot feest, hier gaat het nu redelijk goed
![]()
zeven uur is onze opstaan tijd. Alleen had Lune sinds de zomervakantie ondekt dat samen slapen wel errug leuk was en sloop ze sochtends van haar kamer naar de zolder om bij Storm te gaan slapen, met als gevolg twee donderde kinders om zes uur
![]()
. We hebben Lune dus steeds weer terug gehaald naar haar kamer en een paar keer de deur dichtgebonden zodat ze er niet uit kon en nu weet ze het prima dat ze in haar eigen bedje moet slapen. Ze moet eerst komen vragen of ze naar Storm mag en dat doet ze nu ook netjes. In het weekend mag dat dan ook vaak. En Sverre slaapt nog altijd met de knip op de deur, die spookt ook vaak rond en maakt om vijf uur het hele huis wakker
![]()
Met Storm die naar school gaat en papa die moet werken is dat niet echt een optie. Bovendien is hij zeer tevreden met de deur dicht, laatste probeerde ik het zonder en dat vond hij maar niets. Nu ben ik aan het 'trainen' met de wekkerradio bij hem, als die zelf aangaat is het opstaantijd. Het lukt nog niet helemaal, maar gaat best komen denk ik.
Hier trouwens ook twee zindelijke kindjes, Sverre en Lune allebei dag en nacht zindelijk sinds augustus En nog net voor onze vakantie, dus moest ik een week voor vertrek de planning weer omgooien en voor Lune een luchtbed halen ipv het campingbedje
![]()
Hier was het trouwens Lune (toen 2 jaar, 10 maand) die zindelijk werd en daardoor (zoals al gehoopt) Sverre van bijna vier meetrok om ook zindelijk te worden. En het gaat super hoor, ook snachts.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)