gelukkig is in Rusland Jeltsin aan de macht gekomen; dat lijkt me een faire stabiele leider!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat die oorlog in de balkan niet overslaat naar de rest van europa... Die staten die zich net aan het sovjet juk hebben onttrokken zijn nog behoorlijk instabiel en hebben nog de nodige onderlinge rekeningen te vereffenen... Ik vrees zelfs voor een burgeroorlog in Tsjechoslowakije![]()
Ga nooit boeken schrijvenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef Sessy het volgende:
lap tekst
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutiequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
GVD de telefoonrekening komt é©® dezer dagen weer, zal wel weer torenhoog zijn dus dan is mn pa weer extreem pissed![]()
![]()
Die kut verslavende BBS'en ook
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal ge﮳pireerd te zijn door de Pixies.
Ik zou het doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef X. het volgende:
Jongens, ik word schatrijk.
World Online heeft namelijk plannen om naar de beurs te gaan. Als ik daar aandelen van heb, ga ik net zo rijk worden als al die anderen die nu al aandelen in IT-bedrijven hebben
Ik heb ze net gezien in Vera, in Groningen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal geïnspireerd te zijn door de Pixies.
Ik heb de uitslag alquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Marruk het volgende:
Morgen Citotoets!!!![]()
![]()
Ik ben echt vet zenuwachtig!!![]()
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Bombardier het volgende:
Wat jij willen met die pap in je billen en die wimbimballen die je weg kan knallen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!
Bij ons zeggen ze. Wat jij willen met je papoeabillen en je hangwangtieten die je weg kan schieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!
Is dat van een liedje ofzo? Een vriend van mij "zong" dat altijd maar ik weet niet waar het van is?
Dat was in dezelfde tijd als dat van princes Diana:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Sessy het volgende:
*zingt*
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot,
Er is leven, er is leven na de dood!
Rij dus lekker door oranje, en geef extra gas bij rood
Er is leven, er is leven na de dood.
Na de dood, na de dood, er is leven, er is leven na de dood.
Daarover gesproken:
OMG jongens, creutzfeld-jacob, gekkenkoeieziekte! Over 10 jaar zijn we allemaal dood.
[offtopic]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutieKlinkt echt geweldig op m'n AWE32
Ging trouwens retesnel met m'n nieuwe externe Victory 14k4 modem! Had 1200kb in een kwartiertje binnen
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
7-1 voor PSVquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord is de malaise te boven! Halve finale europacup 2, en ook nog in de strijd om de KNVB beker! Er gaan weer gloriejaren aankomen, dan kan niet anders!
Dat is het oude model. BInnenkort komt deze in de winkel:quote:
En 1 smsje kost je ook nog fl 1,50 !!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
gwat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[offtopic]
Heb je die mod player nog?
Zo ja, zou je die willen mailen? assgier [apenreet] gmail [puntje] com
Die ga ik op mijn 486 zetten dan
ftw?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef WurM het volgende:
nee joh, hotmail ftw!
Tussen de magic friends en Frits Spits zat nog Jeroen van Inkel tussen 5 en 6.......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zo huiswerk maken. Haal mijn boeken uit mijn schooltas die is volgekliederd met 2 unlimited logos en zet de radio aan op 'de magic friends' van het station... Radio 3... Daarna komt Frits Spits !
Vanavond nog even kijken naar dat nieuwe muziekstation, ziet alleen wel amateuristisch uit. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
Ik snap er echt helemaal NIKS vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
Geoshitties...quote:
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef THA-PIETERT het volgende:
godver het netwerk van napster ligt er weer uit... of doet hetnet het weer niet goed:(
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
Grote kans dat dat een klasgenoot van me was! Die gast wacht tot mensen met een 28k8 verbinding op 99% zitten en gaat dan offlinequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde afkan ik weer opnieuw beginnen
Met de nieuwe ScanJet van HP? Super dat ding! En met SCSI aansluiting dus supersnel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
![]()
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef X. het volgende:
Jongens, ik heb net een tof flatje weten te krijgen in de Groeneveenflat in de bijlmer
Beetje pauperbuurt, maar dat komt wel goed. Voor 1991-bergrippen echt een koopje![]()
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Mijn broertje wordt dan 4, dus ik kan niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Gewoon, inscannen, duh.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
![]()
Oh, ook goed. Kom ik ook! Heb je bier?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef X. het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ik
Je zit in de verkeerde nineties.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:21 schreef Sport_Life het volgende:
ik ga zo naar mn vriendin toe! Met paard en wagen
Ik kan die codes nog steeds dromenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA
las ik net in de PowerUnlimted!
IDKFA staat trouwens voor ID-software Kicks Fokking Assquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA
las ik net in de PowerUnlimted!
Ik las dat dat ding de "Reality" gaat heten. Ik bedoel ze hebben het overal over "Project Reality"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Lees net in de PU dat de nieuwe Nintendo: Nintendo Ultra ofzo gaat heten!
Shiiiit net of je het over een wasmiddel hebt ofzo. Ding is 64 bits, meer info is er nog niet bekend.
IDSPISPOPD, was om door muren te lopen of voor onsterfelijkheid, een van die twee. Ik heb er letterlijk op gestudeerd om die code te onthouden en ik weet em na al die tijd nogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan die codes nog steeds dromen
Was er ook niet IDPISPOD? Die was wel grappig
Ik ga helaas al naar mn tante in de Bijlmer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij met m'n Rendo De Kooi internetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Bij Rendo de kooi heb je een datalimiet van 300 MB per maand! Daar kom je dus echt nooit overheen. En als je er wel overheen komt kost het je maar 50cent per MB.
Het gaat ook gewoon 3KB per seconde!
Kabelinternet rulez!
Gewoon 'retour afzender' erop zetten en teruggooien in de rode PTT-brievenbus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik krijg steeds CompuServe cd's in de bus, wat moet ik ermee?
Nou, ik denk het niet hoor, vaak kunnen dat soort gasten het succes niet aan, en gaan ze rare dingen doen, zo hoorde ik laatst van Jozef van den Berg, die is echt goed, maar is ineens kluizenaar geworden en woont nu in een fietsenhok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zag net een caberetier op TV. Echt lacehn, tenminste sommige stukjes, want soms istie wel heel erg grof![]()
Zo was er in zijn show een stukje over een gevecht tussen kabouters en "de grote mensen".
Een stuk over een of andere vos, een vogelverschrikker en een raaf. En hij vertelde het bijbelverhaal, maar dan helemaal anders.
Ik geloof dat die gast Hans Teeuwers ofzoiets heette. Daar gaan we zeker meer van horen![]()
Als onderzetter gebruikenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Vind het wel altijd lastig om met die handscanner in een zelfde tempo over het papier te blijven rollen. Het schijnt dat er ook scanners komen waarop je het papier kan leggen zoals bij een kopieerapparaat.quote:
Oh, als je dan toch in de buurt bent! Ik woon op die hoek waar mijn flat over gaat in Klein-Kruitberg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga helaas al naar mn tante in de Bijlmer.
Wel eerst even Studio Sport met Mart Smeets* kijken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef X. het volgende:
Oh, als je dan toch in de buurt bent! Ik woon op die hoek waar mijn flat over gaat in Klein-Kruitberg.
MaGNeT komt ook. Ik ga proberen een VHS te lenen ergens![]()
Offtopic:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:54 schreef Devolution het volgende:
Wow ik hoorde net over een nieuwe Duke Nukem! Hij gaat Duke Nukem Forever heten en de graphics zullen ongelooflijk zijn! Hij zou dit jaar nog uitkomen, dus ik ga alvast sparen![]()
Mja er zijn veerschillende namen voor, ik kende Duke Nukem Fornever dan. Een nieuwe DN lijkt me wel vet, maar tot die tijd zullen we het moeten doen met het Duke Nukem High Resolution Packquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Offtopic:
Dat spel wordt tegenwoordig Duke Nukem Whenever genoemd...
Wel lachen dat er blijkbaar vorig jaar op de E3 nog werd aangekondigt dat deze game binnen 5 jaar alsnog uit zou gaan komende graphics zullen wel niet zo next-gen worden als van een "nieuwe" game verwacht wordt
![]()
WTF!! Bomaanslag in de North tower van de WTC!!!!quote:Op 26 februari 1993 om 12:17 werd een bestelwagen tot ontploffing gebracht door Ramzi Yousef in de ondergrondse parkeergarage tegen de fundering van de North Tower. De bestelwagen bevatte 682 kg (1.500 pond) aan explosieven. De bedoeling van de terroristen was om het hele World Trade Center te vernietigen door de North Tower te destabiliseren en deze te laten vallen op de South Tower om zo tienduizenden mensen te doden. Gelukkig richtte de ontploffing minder schade aan, de ontploffing veroorzaakte 'slechts' een 30 meter groot gat, verspreid over vier verdiepingen. Toch kwamen er zes mensen om het leven en raakten meer dan duizend mensen gewond.
Oh, kom er gezellig bij! Ik zit veel op CB, maar ook op dat virtuele wereldjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |