FOK!forum / Sport Algemeen / [F1]Grand Prix of Brasil - Interlagos. Schumi's last trick?!
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 11:12
Grand Prix of Brasil – Interlagos




Trackinfo:

Length: 4,309 km
Laps: 71
Total distance: 305,94 km


Grand Prix of Brasil - Interlagos

Het is lang geleden dat een seizoen tot aan de laatste race zo spannend is geweest. Ondanks de pech van Schumacher in Suzuka is het seizoen namelijk nog niet gelopen! De strijd om beide titels is namelijk nog niet beslist. Wordt het Schumacher of Alonso, wordt het Ferrari of Renault?

Natuurlijk lijkt Renault de beste papieren te hebben op zowel de constructeurs- als de rijderstitel. Het gevaar schuilt echter in een te conservatieve benadering. Schumacher en Ferrari kunnen maar 1 ding doen! Vol op de aanval.

Waar Renault een nieuwe motorspecificatie waarschijnlijk thuislaat heeft Ferrari een motor speciaal voor Brazilië in petto. Slechts 1 race hoeft deze mee te gaan, en 20.000 toeren lijkt haalbaar te zijn. Ook Cosworth mikt op een toertal van boven 20.000 gedurende de gehele race.

Het circuit van Interlagos was in 1973 voor het eerst gastheer van de Grand Prix van Brazilië. Vanwege achterstallig onderhoud verdween het circuit van de kalender in 1978 en tussen 1981 en 1990. Pas nadat Brazilië flink had geïnvesteerd in eht circuit, de pitstraat en het medisch centrum vond Ecclestone in 1990 weer dat Interlagos op de kalender thuishoorde.

Brazilië en Formule 1 lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Natuurlijk is Ayrton Senna de meest bekende F1 coureur uit Brazilie, maar ook Nelson Piquet en Emerson Fittipaldi zijn Braziliaanse wereldkampioenen.


Enkele plaatjes



Nu lachen ze allebei nog, maar na dit weekend?





Schumacher special!

Stats

Geboren: 3 januari 1969 (Hurth, Duitsland)
Actief in de F1 sinds: 25 augustus 1991 (GP Belgie, Jordan-Ford, uitgevallen)
Aantal races gereden: 247*
Aantal pole positions: 68*
Aantal overwinningen: 91*
Aantal wereldkampioenschappen: 7x (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004)
Teams: Jordan-Ford (1991), Benetton (1991-1995) en Ferrari (1996 – 2006).

* ondervoorbehoud komende race

Schumacher, een tijdperk in de F1

Pas 4 jaar oud is Michael Schumacher als hij begint met karten. Al op zijn 15de en 16de wordt Schumacher Duits juniorenkampioen. Op zijn 16de wordt hij tevens 2e op het wereldkampioenschap karten.

Al op zijn 17de maakt Schumacher de overstap naar de seniorencompetitie. In zijn debuutjaar wordt hij 3e in zowel het Duits als het Europees kampioenschap. Het jaar daarop, Schumacher is pas 18!, wint hij beide titels. Hetzelfde jaar komt Schumacher ook nog eens uit in het Europees kampioenschap Formule Ford 1600, hier wordt Schumacher 2de in de eindstand.

In 1989 krijgt Schumacher een kans in het Formule 3 team van Willi Weber. Het eerste jaar eindigt Schumacher als 3de in het kampioenschap, om het jaar daarop de Duitse titel te veroveren. Hij wint dat jaar ook de belangrijke race in Macau. Buiten de F3 rijdt Schumacher in 1990 ook mee om het WK sportwagens waarin hij als 5de eindigt. In 1991 rijdt Schumacher in de DTM en wederom het WK sportwagens tot hij zijn debuut maakt in de Formule 1.

Tijdens de GP van Belgie vervangt Schumacher Bertrand Gachot die in de gevangenis zit. Hier is wel wat bluf van Willi Weber aan vooraf gegaan. Jordan had niet voldoende financiele middelen om een topper aan te trekken. Het werd dus een rookie met een flinke zak geld. Voor het bedrag van 150.000 euro kon Schumacher uiteindelijk instappen. Dit geld werd gesponsord door Mercedes, om een Duitse coureur in de F1 te laten debuteren.

Tijdens de kwalificatie doet Schumacher de wereld al versteld staan door het tempo wat hij laat zien. De eerste keer in de pit heeft hij ook meteen commentaar over de afstelling van de auto. De remschijven waren roodgloeiend en iedereen was bang dat Schumacher over de limiet zou gaan. De rustige reactie van Schumacher hierop getuigt echter van zijn talent.

Dit was meteen de laatste race van Schumacher in de Jordan. Na deze race test hij nog 1x op Silverstone om vanaf Monza in een Benetton-Ford te zitten. Tijdens de race in Mexico, 1992 beklimt Schumacher voor het eerst het podium. Tijdens de race in Belgie, 1992 wint Schumacher zijn eerste race.

1993 is ook nog niet het jaar van Schumacher. In Portugal weet hij zijn enige overwinning van dat jaar te halen. Het jaar erna is het echter anders….

In een Benetton weet Schumacher in 1994 maar liefst 8 overwinningen te behalen. Ondanks diskwalificaties en uitsluitingen weet Schumacher toch kampioen te worden. Dat daarvoor Damon Hill van de baan moest worden gereden staat iedereen nog vers in het geheugen.

In 1995 doet Schumacher het nog beter. Met maar liefst 9 overwinningen eist hij zijn 2de wereldtitel op. Na dit jaar besluit Schumacher om voor Ferrari te gaan rijden.

Ferrari, Schumacher en 1996. Een niet zo gelukkige combinatie die desondanks toch 3 overwinningen wist te behalen.

In 1997 doet Schumacher in zijn Ferrari echter tot de laatste race mee om de titel. De Ferrari is dat jaar een stuk betrouwbaarder. Na een crash met Villeneuve moet Schumacher de strijd staken waardoor Villeneuve de titel opeist. Schumacher zijn 2de plaats in het kampioenschap wordt afgenomen, zijn 5 overwinningen blijven echter staan.

Ook in 1998 doet Schumacher tot aan de laatste race mee om de titel. Niet omdat de Ferrari dat jaar uitblinkt in prestaties, maar meer door het talent van de Duitser zelf. Mika Hakkinen is dat jaar oppermachtig in zijn McLaren-Mercedes.

Wederom een moeilijk jaar voor Schumacher en Ferrari. Schumacher doet het aanvankelijk goed in de strijd met Hakkinen. Op Silverstone begeven de achterremmen van Schumacher het echter. Gevolg, een dubbele beenbreuk. Weer geen titel voor Schumacher. De voorlaatste race van het seizoen is Schumacher terug. Niet voor eigen succes maar om teamgenoot Irvine aan de titel te helpen, wat helaas niet lukt.

In 2000 vallen dan eindelijk alle puzzelstukjes op hun plaats. 3 overwinningen uit de eerste 3 races en het winnen van de laatste 4 races op rij bezorgen Ferrari en Schumacher de wereldtitel. In totaal wint Schumacher dat jaar 9 races, met evenzoveel pole-positions.

In 2001 bouwt Ferrari verder op het succes van 2000. Schumacher is nauwelijks te kloppen. Hij wisselt overwinningen af met 2de plaatsen. Al in Hongarije is Schumacher kampioen. Met maar liefst 123 punten in 1 seizoen.

Ferrari en Schumacher blijken ook in 2002 een niet te kloppen combinatie. Met maar liefst 144 punten wint Schumacher wederom de titel. Hij wint 11 van de 17 races en is al in Magny-Cours kampioen. Enige smet op dit seizoen zijn de teamorders van Ferrari in Oostenrijk en Amerika.

Ook in 2003 weet de Ferrari coureur de titel te pakken. Zo makkelijk als in voorgaande jaren gaat het echter niet. Tegenslagen in de eerste paar races zorgen ervoor dat Schumacher een inhaalrace moet maken. Uiteindelijk stelt Schumacher zijn 6de titel zeker met een 8ste plaats op Suzuka.

Een bliksemstart in 2004 maakt aan eenieder duidelijk dat Schumacher en Ferrari nog lang niet verzadigd zijn! Schumacher wint 12 van de eerste 13 races. Alleen de race in Monaco eindigt Schumacher zonder punten na een botsing, achter de safetycar, met Montoya. Op Spa pakt Schumacher zijn 7de, en tot op heden laatste, wereldtitel. Ondanks een mindere seizoenseinde, waarom zou je risico´s nemen als je reeds kampioen bent, haalt Schumacher het hoogste aantal punten ooit in 1 seizoen. 148 punten en 13 zeges in 1 seizoen is tot op heden een record.

De magie lijkt te zijn uitgewerkt als we naar het seizoen 2005 kijken. De nieuwe Ferrari wordt eerder dan gepland ingezet, maar ook dat levert geen successen op. Slechts 2 races weet Schumacher in de burut van Renault en McLaren te komen. Weliswaar weet Schumacher in Amerika te winnen, maar die race werd geboycot door Michelin.


De standen

Coureurs

1. F. Alonso – Renault – 126
2. M. Schumacher – Ferrari – 116
3. F. Massa – Ferrari – 70
4. G. Fisichella – Renault – 69
5. K. Raikkonen – McLaren – 61
6. J. Button – Honda – 50
7. R. Barrichello – Honda 28
8. JP. Montoya – McLaren – 26
9. N. Heidfeld – BMW – 23
10. R. Schumacher – Toyota – 20
11. P. de la Rosa – McLaren – 18
12. J. Trulli – Toyota – 15
13. D. Coulthard – Red Bull – 14
14. M. Webber – Williams – 7
15. J. Villeneuve – BMW – 7
16. R. Kubica – BMW – 6
17. N. Rosberg – Williams – 4
18. C. Klien – Red Bull – 2
19. V. Liuzzi – Torro Rosso – 1

Constructeurs

1. Renault – 195
2. Ferrari – 186
3. McLaren – 105
4. Honda – 78
5. BMW – 36
6. Toyota – 35
7. Red Bull – 16
8. Williams – 11
9. Scuderia Torro Rosso – 1


TV Tijden

20 oktober 2006
16.00 – 17.00 1e vrije training
19.00 – 20.00 2e vrije training

21 oktober 2006
16.00 – 17.00 3e vrije training
19.00 – 20.00 Kwalificatie Let op! Kwalificatie wordt uitgezonden op Veronica ipv SBS!

22 oktober 2006
19.00 – 21.00 Race

Live timing, klik hier!

Alonso na de race?





Bronnen: Formule1.nl, F1racing.nl en Google

[ Bericht 0% gewijzigd door sanger op 18-10-2006 14:01:48 ]
Spooky4uwoensdag 18 oktober 2006 @ 11:29
Hulde Sanger! Mooie OP. Al duim ik voor een andere einde.
4-elementswoensdag 18 oktober 2006 @ 11:33
Presences 249
GP started 247

--> 231 races klopt dus niet

Voor de rest mooie OP! Nu maar hopen dat Schumi een mooi afscheid krijgt door de race te winnen
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 11:36
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef 4-elements het volgende:
Presences 249
GP started 247

--> 231 races klopt dus niet

Voor de rest mooie OP! Nu maar hopen dat Schumi een mooi afscheid krijgt door de race te winnen
Ik was inderdaad dit seizoen vergeten

Dan zit er trouwens nog ergens een telfoutje in, maar goed......
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 11:42
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:29 schreef Spooky4u het volgende:
Al duim ik voor een andere einde.
Ik eigenlijk ook....

Ik gun Schumi zijn 8ste titel wel.

Dit is hoe ik hoop dat de race gaat verlopen:

Schumi op pole, Massa op P2, Fisi op P3. Toyota en Honda en McLaren op P4 t/m P9. Alonso op P10. Bij de start zijn de Renaults goed weg (als altijd) maar Alonso ziet niet dat Trulli is stilgevallen. Alonso klapt er vol op. Vervolgens klapt DC achterop Alonso. Einde race Alonso.

Fisi is Schumi bij de start voorbij gegaan. Wat volgt is een langdurig gevecht tussen Fisi en Schumi waarbij ze om de beurten de leiding pakken met de 1 na de andere mooie inhaalactie. Massa ligt op de loer. 2 ronden voor het einde probeert Fisi Schumi uit te remmen, maar haalt de bocht niet. Helaas laat hij de motor afslaan. Schumi op 1, Massa op 2.

Dankzij de startcrash is Albers na de chaos op een mooie P4 terechtgekomen. Achter hem rijden diverse snellere rijders, maar Albers houdt zich goed breed. Doornbos is langzaamaan opgeklommen naar een knappe P5. Niemand komt Albers voorbij, ook niet tijdens de pitstops. Albers eindigt op een knappe P3 en Doornbops op een even zo knappe P4.

[ Bericht 3% gewijzigd door sanger op 18-10-2006 12:43:46 ]
Spooky4uwoensdag 18 oktober 2006 @ 11:54
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook....

Ik gun Schumi zijn 8ste titel wel.

Dit is hoe ik hoop dat de race gaat verlopen:

Schumi op pole, Massa op P2, Fisi op P3. Toyota en Honda en McLaren op P4 t/m P9. Alonso op P10. Bij de start zijn de Renaults goed weg (als altijd) maar Alonso ziet niet dat Trulli is stilgevallen. Alonso klapt er vol op. Vervolgens klapt DC achterop Alonso. Einde race Alonso.

Fisi is Schumi bij de start voorbij gegaan. Wat volgt is een langdurig gevecht tussen Fisi en Schumi waarbij ze om de beurten de leiding pakken met de 1 na de andere mooie inhaalactie. Massa ligt op de loer. Laatste ronde pakt Schumi de leiding om niet meer weg te geven. Massa pakt Fisi in de laatste bocht.

Dankzij de startcrash is Albers na de chaos op een mooie P4 terechtgekomen. Achter hem rijden diverse snellere rijders, maar Albers houdt zich goed breed. Doornbos is langzaamaan opgeklommen naar een knappe P5. Niemand komt Albers voorbij, ook niet tijdens de pitstops. Albers eindigt op een knappe P4 en Doornbops op een even zo knappe P5.
Had in deze droomwereld van jou toevallig Fisi 2 ronden voor het einde uit kunnen vallen?
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 11:59
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Had in deze droomwereld van jou toevallig Fisi 2 ronden voor het einde uit kunnen vallen?
Lees de edit maar......
dennistdwoensdag 18 oktober 2006 @ 12:21
schumi 1, alonso plof, dennis blij
Spooky4uwoensdag 18 oktober 2006 @ 12:28
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Lees de edit maar......
nah jah!
En wie wordt er dan derde?
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 12:33
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:28 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

nah jah!
En wie wordt er dan derde?
Tja, heb je toch je Spyker coureur op het podium, en een NL'er. Dus geen keuze maken
Spooky4uwoensdag 18 oktober 2006 @ 12:41
Ik zie Chris nog steeds 4e worden in je verhaal hoor.
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 12:44
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:41 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zie Chris nog steeds 4e worden in je verhaal hoor.
Nu weer ONTopic trouwens
Googolplexianwoensdag 18 oktober 2006 @ 12:54
waarschijnlijk al voorbij gekomen maar redelijk belangrijk dus here goes again:

http://www.formula1.nl/in(...)razilie_op_veronica/
quote:
Kwalificatie GP Brazilië op Veronica

Voor diegene die zaterdagavond afstemmen op de kwalificatie voor de Grand Prix van Brazilië volgt hier een dienstmededeling. SBS heeft besloten dat de kwalificatie niet op SBS maar op Veronica uitgezonden zal worden. Reden daarvoor is de de uitzendtijd op zaterdag 21 oktober van 19.00 uur en de programmering op SBS6.

Eenmalig zal de kwalificatie daarom, net als vroeger, te zien zijn op Veronica. Het zal meteen de laatste kwalificatie zijn bij SBS Autosport. Vanaf volgend jaar zullen we weer moeten afstemmen op 1 van de RTL zenders.
Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt:
quote:
19:00 Lachen om homevideo's
20:00 Sterren dansen op het ijs: De finale
Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden.
Spooky4uwoensdag 18 oktober 2006 @ 13:24
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
waarschijnlijk al voorbij gekomen maar redelijk belangrijk dus here goes again:

http://www.formula1.nl/in(...)razilie_op_veronica/
[..]

Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt:
[..]

Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden.
Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken
sangerwoensdag 18 oktober 2006 @ 14:02
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
-knip-
In de OP aangepast. Thanks, wist het nog niet.
Xebberwoensdag 18 oktober 2006 @ 17:53
Teringvette OP!
WESTwoensdag 18 oktober 2006 @ 18:20
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken
dan heb je teminste een pispauze tussen door

en geen edward, ik heb heimwee naar Ruud


en Schumacher's laatste Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
_Administr8or_woensdag 18 oktober 2006 @ 18:23
De laatste race van Schumacher
Kampioen zal hij niet meer worden, maar ik hoop dat hij nog eenmaal een overwinning pakt.

Schumacher
Spooky4uwoensdag 18 oktober 2006 @ 19:10
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:20 schreef WEST het volgende:

[..]

dan heb je teminste een pispauze tussen door

en geen edward, ik heb heimwee naar Ruud


en Schumacher's laatste Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Hej WEST, voeg mij eens ff toe op MSN als je wil.
Of je moet snel je PM activeren.

Maar geef mij maar geen reclames en wanneer ik moet een sprint na de WC.
WESTwoensdag 18 oktober 2006 @ 19:40
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Hej WEST, voeg mij eens ff toe op MSN als je wil.
Of je moet snel je PM activeren.

Maar geef mij maar geen reclames en wanneer ik moet een sprint na de WC.
done en pm is ook geactiveerd
4-elementswoensdag 18 oktober 2006 @ 19:45
Damn, te laat om Spooky4U te waarschuwen!

WEST op MSN toevoegen... Ai ai ai... Gij ongelukkige
tong80woensdag 18 oktober 2006 @ 20:13
Nu al legendarische race

Bruce117woensdag 18 oktober 2006 @ 20:37
Ferrari
ElmarOwoensdag 18 oktober 2006 @ 20:49
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
waarschijnlijk al voorbij gekomen maar redelijk belangrijk dus here goes again:

http://www.formula1.nl/in(...)razilie_op_veronica/
[..]

Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt:
[..]

Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden.
Die ik helaas zal moeten missen, maar wel hilarisch wat voor programma's SBS dan uitzend.
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken
Ben inderdaad benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hoop dat het niet al te erg wordt. Al zal ik er qua beeldkwaliteit wel wat op vooruit gaan. Bij mij op mijn kamer is SBS niet altijd helemaal 100%.
qwerty_xwoensdag 18 oktober 2006 @ 21:14
en ik ben de gelukkige eigenaar van VIP kaarten
HPoiwoensdag 18 oktober 2006 @ 21:41
Als de finishvlag is gevallen moet ik waarschijnlijk direct mijn TV uitdoen om feestvierende mannen in blauwe pakken te mijden.
4-elementswoensdag 18 oktober 2006 @ 22:19
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
Als de finishvlag is gevallen moet ik waarschijnlijk direct mijn TV uitdoen om feestvierende mannen in blauwe pakken te mijden.
Een goede winnaar is ook een goede verliezer. Hoewel ik ook liever Ferrari zie winnen, kan ik nog wel tegen feestvierende smurfen
WESTwoensdag 18 oktober 2006 @ 22:53
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef 4-elements het volgende:
Damn, te laat om Spooky4U te waarschuwen!

WEST op MSN toevoegen... Ai ai ai... Gij ongelukkige
moet jij maar niet snurken
Dennismdonderdag 19 oktober 2006 @ 00:16
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken
Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races.

Dus tenzij deze regels veranderen zal ook RTL geen reclame's hebben tijdens live races.
dennistddonderdag 19 oktober 2006 @ 07:37
de duitse rtl heeft nog altijd reclames, dus dit is gelul
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 07:48
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Dennism het volgende:

[..]

Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races.

Dus tenzij deze regels veranderen zal ook RTL geen reclame's hebben tijdens live races.
Dit gata op voor de nederlandse wetgeving inderdaad, Nederlandse zenders mogen geen live sportwedstrijden onderbreken voor reclames, echter RTL zend uit vanuit Luxemburg, en omzeilen deze wet zo.
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 07:49
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef 4-elements het volgende:
Damn, te laat om Spooky4U te waarschuwen!

WEST op MSN toevoegen... Ai ai ai... Gij ongelukkige
WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user.
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 08:48
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Dennism het volgende:

[..]

Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races.

Dus tenzij deze regels veranderen zal ook RTL geen reclame's hebben tijdens live races.
Die regelgeving waar jij op doelt is Nederlandse wetgeving. Echter omdat RTL een Luxemburgse zender is gaat hun buiten de NL wetgeving om.
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 08:49
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:49 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user.
Dat is waar ook
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 08:51
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 08:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Die regelgeving waar jij op doelt is Nederlandse wetgeving. Echter omdat RTL een Luxemburgse zender is gaat hun buiten de NL wetgeving om.
Dat zeg ik
Sallydonderdag 19 oktober 2006 @ 08:56
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef Xebber het volgende:
Teringvette OP!
Same here!

Span---nend...........
Woejjjj!

Verheug me er al op!!!


(moet ik alleen wel McLD opnemen... da's tegelijk)

[ Bericht 23% gewijzigd door Sally op 19-10-2006 22:44:54 (Foute bericht gequote... Nu wel de goeie :)) ]
XLdonderdag 19 oktober 2006 @ 09:38
Ik hoop dat Schumacher wint, dat Alonso ver achter hem in de punten rijdt en ploft op het moment dat Schumacher onderweg terug is naar de pits. Dat de auto van Alonso enkele honderden meters voor de streep stil komt te staan, zodat hij hem er bij wijze van spreke nog overheen had kunnen duwen.
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 09:48
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:38 schreef XL het volgende:
Ik hoop dat Schumacher wint, dat Alonso ver achter hem in de punten rijdt en ploft op het moment dat Schumacher onderweg terug is naar de pits. Dat de auto van Alonso enkele honderden meters voor de streep stil komt te staan, zodat hij hem er bij wijze van spreke nog overheen had kunnen duwen.
En dat Alonso dat ook probeert waarbij hij net 2 meter tekort komt en zo alsnog 9e wordt.
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 10:00
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

En dat Alonso dat ook probeert waarbij hij net 2 meter tekort komt en zo alsnog 9e wordt.
Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen?
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 10:02
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen?
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik als een gek met mijn kont op en neer zou schudden om elke 10 cm maar te kunnen pakken.
XLdonderdag 19 oktober 2006 @ 10:02
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen?
Boeien, als de manier waarop hij geen wereldkampioen wordt maar zo cru mogelijk is. Desnoods gewoon de tik van massa.
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 10:03
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef XL het volgende:

[..]

Boeien, als de manier waarop hij geen wereldkampioen wordt maar zo cru mogelijk is. Desnoods gewoon de tik van massa.
XLdonderdag 19 oktober 2006 @ 10:07
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:03 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Wat me ook superruig lijkt. Dat hij achteraan moet starten, iedereen inhaalt. Met een prachtige manouvre Schumacher verschalkt om de koppositie. Wint en dat dan Dr. Fuentes hem erbij naait. Doping. Alle punten afpakken en 3 jaar schorsen.
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 10:08
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik als een gek met mijn kont op en neer zou schudden om elke 10 cm maar te kunnen pakken.
Ik zou mijn auto gewoon met de voorvleugel in zijn knieholtes parkeren
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 10:11
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef XL het volgende:

[..]

Wat me ook superruig lijkt. Dat hij achteraan moet starten, iedereen inhaalt. Met een prachtige manouvre Schumacher verschalkt om de koppositie. Wint en dat dan Dr. Fuentes hem erbij naait. Doping. Alle punten afpakken en 3 jaar schorsen.
Hij is wel eerder ermee in verband gebracht indd. Opvallend was het ook dat na het uitlekken van het schandaal Alonso ook enkele weken minder heeft gepresteerd.
4-elementsdonderdag 19 oktober 2006 @ 12:32
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:49 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user.
OMG

De zaak Fuentes wordt trouwens in de doofpot gestopt vrees ik, je hoort er niks meer over en alle beschuldigde renners zijn alweer op zoek naar nieuwe ploegen. Er zijn ook geen namen van andere sporters bekend gemaakt. Vreemd gedoe allemaal.

Trouwens, als ik het goed heb werd Prost ook ooit van doping beschuldigd, maar voor de rest kan ik me geen enkele coureur herinneren die betrapt is of zo. Misschien Tomas Enge dan, omdat ie een joint had gerookt... Gelijk zijn F3000-titel afgepakt!
pfafdonderdag 19 oktober 2006 @ 12:34
Nu al een historische race, ik hoop op een waardig afscheid van een legende.
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 13:10
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
Nu al een historische race, ik hoop op een waardig afscheid van een legende.
Als wereldkampioen worden of de race winnen?

[ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 19-10-2006 13:36:31 ]
HPoidonderdag 19 oktober 2006 @ 13:20
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Een goede winnaar is ook een goede verliezer. Hoewel ik ook liever Ferrari zie winnen, kan ik nog wel tegen feestvierende smurfen
Ik niet. Daar wordt ik chaggo van man als Schumi niet goed presteert. Mja, de volgende dag is dat dan wel weer over.
BliksemSchigtdonderdag 19 oktober 2006 @ 14:10
FERNANDO ALONSO
fuckbuddydonderdag 19 oktober 2006 @ 14:13
Hoe komen ze dit pitlane binnen als deze aan de binnenkant ligt en ze rijden tegen de klok in?
ff linksaf slaan?
Omdat de pitlane meestal aan de andere kant (rechts) van de baan ligt
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 14:16
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Hoe komen ze dit pitlane binnen als deze aan de binnenkant ligt en ze rijden tegen de klok in?
ff linksaf slaan?
Omdat de pitlane meestal aan de andere kant (rechts) van de baan ligt
Je zegt het zelf al.
pfafdonderdag 19 oktober 2006 @ 14:23
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Als wereldkampioen worden of de race winnen?
Het mooiste zou zijn de het eerste, maar met een gewonnen race ben ikook tevreden...
fuckbuddydonderdag 19 oktober 2006 @ 14:26
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.
Ok, Das toch vreemd of niet?
Just my thoughts though
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 14:28
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:26 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ok, Das toch vreemd of niet?
Just my thoughts though
en waarom is dat vreemd? Pitlane is altijd aan de binnenkant van het circuit. Dus zullen ze wel moeten, of je moet met een klaverblad gaan werken.
4-elementsdonderdag 19 oktober 2006 @ 15:02
In bijvoorbeeld Canada en Turkije is de pitlane ook aan de linkerkant

Maar wat is er vreemd aan? Het maakt op een circuit niet uit of de pits aan de linker of rechterkant ligt, er is namelijk geen tegemoetkomend verkeer (behalve ik in GP4 dan)
fuckbuddydonderdag 19 oktober 2006 @ 15:32
quote:
[(behalve ik in GP4 dan)
En wat kunnen ze je evengoed ontwijken he!!
ElmarOdonderdag 19 oktober 2006 @ 18:09
Fisichella krijgt ook een krachtigere motor.
quote:
Fisichella krijgt ‘supermotor’

De strategie van Renault voor komend weekend is duidelijk: Giancarlo Fisichella wordt met de extra sterke E-spec motor op pad gestuurd en moet gaan strijden voor de zege op Interlagos, terwijl Fernando Alonso wordt uitgerust met de beproefde D-spec.

Volgens Renault is de nieuwe E-spec uitgebreid beproefd en is het geen risico Fisichella met deze nieuwe krachtbron aan de start te brengen. De motoren van komend weekend hoeven maar één race mee te gaan. Omdat Fernando Alonso in Brazilië aan één punt genoeg heeft zijn tweede opeenvolgende wereldtitel te behalen, krijgt de Spanjaard de beproefde D-spec in zijn R26. Maar dan wel in de laatste versie: de D5.

Technisch-directeur Bob Bell van Renault wil de wereld doen geloven dat er niets aan de hand is: ,,Het belangrijkste is dat we niets veranderen en ons ook niet onder druk laten zetten. We gaan naar elke race met het doel te winnen, en we benaderen Brazilië op dezelfde wijze. We willen gewoon normaal ons werk doen, en nemen niets voor vanzelfsprekend aan. Het beste wat je kunt doen om een titel te winnen is wedstrijden op je naam schrijven.’’
Bron
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 18:12
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef ElmarO het volgende:
Fisichella krijgt ook een krachtigere motor.
[..]

Bron
en dan per ongeluk het verkeerde chassis pakken.
WESTdonderdag 19 oktober 2006 @ 18:39
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef 4-elements het volgende:
In bijvoorbeeld Canada en Turkije is de pitlane ook aan de linkerkant

Maar wat is er vreemd aan? Het maakt op een circuit niet uit of de pits aan de linker of rechterkant ligt, er is namelijk geen tegemoetkomend verkeer (behalve ik in GP4 dan)
en dan nog een stuk trager zijn dan je teamgenoot
WESTdonderdag 19 oktober 2006 @ 18:41



Geniet er maar van schumacher fans
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 19:22
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:12 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

en dan per ongeluk het verkeerde chassis pakken.
Of een A spec ipv een E spec
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 20:05


Als dit de voortekenen zijn bij Honda dan hoop ik dat Alonso hun voorbeeld volgt
HPoidonderdag 19 oktober 2006 @ 20:10
Schumi is btw een curcus Nederlands aan het volgen en zal aankomend seizoen samen met Jos en Olav Mol commentaar/verslag geven van de races die op RTL7 te zien zijn. Schumi zal samen met Jos vooral de technische kanten van de F1 toelichten. Mol blijft zich bezig houden met hersenspinsels over de strategieen en over welke coureur de kijker nou eigenlijk in beeld heeft.

Bron
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 20:14
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:10 schreef HPoi het volgende:
Schumi is btw een curcus Nederlands aan het volgen en zal aankomend seizoen samen met Jos en Olav Mol commentaar/verslag geven van de races die op RTL7 te zien zijn. Schumi zal samen met Jos vooral de technische kanten van de F1 toelichten. Mol blijft zich bezig houden met hersenspinsels over de strategieen en over welke coureur de kijker nou eigenlijk in beeld heeft.

Bron
Jammer dat de link van je bron niet werkt..............

Overigens zou dat wel top zijn van Verstappen. Komt hij toch weer terug in de F1
Spooky4udonderdag 19 oktober 2006 @ 20:17
Verstappen weet naturrlijk wel wat de prcieze financiele eisen zijn van een team. Verder hoef ik die limbo niet zo te horen hoor
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 20:18
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
Verstappen weet naturrlijk wel wat de prcieze financiele eisen zijn van een team. Verder hoef ik die limbo niet zo te horen hoor
Juist dan gaat het NL publiek pas echt begrijpen waarom de F1 zo een dure sport is.
ElmarOdonderdag 19 oktober 2006 @ 20:19
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Jammer dat de link van je bron niet werkt..............

Overigens zou dat wel top zijn van Verstappen. Komt hij toch weer terug in de F1
Ik denk dat hij het bericht gewoon zelf heeft verzonnen.
sangerdonderdag 19 oktober 2006 @ 20:28
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het bericht gewoon zelf heeft verzonnen.
Goh...
WESTdonderdag 19 oktober 2006 @ 23:50
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece


mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeft en ik zou ook geen traan laten.......
insaniac_2oo1vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:48
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken
ja dat wordt weer geweldig. net als bij de A1 nu.
Elke 4 minuten: "we gaan er even tussenuit voor een minuttje reclame".

Of olav mol roept: "Alonso gaat supersnel de 2e ronde in", waarop er een geel vlak onder in beeld komt waar opt staat: "Ook supersnel naar uw bestemming? Met de Tom Tom navigator kan dat!"

sangervrijdag 20 oktober 2006 @ 09:19
Dat is inderdaad wel een openhartig stuk. Alleen vind iik dat zoiets niet naar buiten gebracht dient te worden.
Googolplexianvrijdag 20 oktober 2006 @ 10:13
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
Dat is inderdaad wel een openhartig stuk. Alleen vind iik dat zoiets niet naar buiten gebracht dient te worden.
Hij zegt wat iedereen weet en is daar goed eerlijk in.
Ach ... we zien volgend jaar wel Ferrari zal nooit 2 winnaars neer kunnen zetten dus ik ben benieuwd wie de voorkeur krijgt en of de kleine Brazo die er nu rijdt minder gevoelig is voor waterlanders bij teamorders.
sangervrijdag 20 oktober 2006 @ 10:25
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hij zegt wat iedereen weet en is daar goed eerlijk in.
Ach ... we zien volgend jaar wel Ferrari zal nooit 2 winnaars neer kunnen zetten dus ik ben benieuwd wie de voorkeur krijgt en of de kleine Brazo die er nu rijdt minder gevoelig is voor waterlanders bij teamorders.
Waarom zou Ferrari geen 2 winnaars kunnen neerzetten? Ik schat Ferrari juist in als 1 van de weinige teams die twee gelijkwaardige auto's neer KAN zetten (die in de top meerijden dan).

Bij McLaren en Renault verdenk ik ze er van dat niet te kunnen.
pfafvrijdag 20 oktober 2006 @ 10:28
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece


mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeft en ik zou ook geen traan laten.......
Mja, hij wist ook waar hij aan begon. Dat hij geen traan laat okay, maar hij moet ook niet teveel miepen.
Googolplexianvrijdag 20 oktober 2006 @ 10:47
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom zou Ferrari geen 2 winnaars kunnen neerzetten? Ik schat Ferrari juist in als 1 van de weinige teams die twee gelijkwaardige auto's neer KAN zetten (die in de top meerijden dan).

Bij McLaren en Renault verdenk ik ze er van dat niet te kunnen.
Om het simpele feit dat er maar 1 persoon het WK kan winnen. Dus niet alleen Ferrari heeft moeite met het neerzetten van twee winnaars ... het is vooral de FIA die moeite heeft met twee wereldkampioenen in 1 jaar.
sangervrijdag 20 oktober 2006 @ 11:14
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Om het simpele feit dat er maar 1 persoon het WK kan winnen. Dus niet alleen Ferrari heeft moeite met het neerzetten van twee winnaars ... het is vooral de FIA die moeite heeft met twee wereldkampioenen in 1 jaar.
je hebt gelijk

Ik bedoel meer dat Ferrari twee gelijkwaardige auto's op de grid kan zetten die ook nog eens snel zijn itt Renault en McLaren.
Baklapvrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece


mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeft en ik zou ook geen traan laten.......
En maar Schumacher bashen, je hebt je punt gemaakt dat Schumacher kut is en jij tof. Ook al heb je een bril en kale kop.
4-elementsvrijdag 20 oktober 2006 @ 11:41
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mja, hij wist ook waar hij aan begon. Dat hij geen traan laat okay, maar hij moet ook niet teveel miepen.
Ik vind het een beetje jammer dat nu Schumacher uit de F1 vertrekt, iedereen hem nog even moet bekritiseren. Blijkbaar zijn ze toch wel jaloers dat Schumacher zoveel heeft gewonnen en zij niet. Barrichello wist waar hij aan begon toen hij bij Ferrari tekende. Dan moet hij achteraf niet gaan klagen dat hij niet mocht winnen, dat wist hij immers van tevoren.
HPoivrijdag 20 oktober 2006 @ 12:12
Beetje jammer dat ze dit niet zeggen TIJDENS zijn loopbaan als F1 coureur ja. Maar goed, Barri heeft tot nu toe nog niet veel laten zien, mede dankzij de job bij Ferrari, maar dat wist hij vantevoren.
WESTvrijdag 20 oktober 2006 @ 12:15
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:20 schreef Baklap het volgende:

[..]

En maar Schumacher bashen, je hebt je punt gemaakt dat Schumacher kut is en jij tof. Ook al heb je een bril en kale kop.
Gurbvrijdag 20 oktober 2006 @ 12:47
Ik hoop op een mooie race, en straks de eindstand in het kampioenschap:
1. alonso
2. schumacher
3. fisichella
4. massa

En in het constructeurs-kampioensschap
1. renault
2. ferrari
Baklapvrijdag 20 oktober 2006 @ 12:51
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:15 schreef WEST het volgende:

[..]

Busted.
Walter_Sobchakvrijdag 20 oktober 2006 @ 14:01
tvp...West is kaal?
sangervrijdag 20 oktober 2006 @ 14:03
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
tvp...West is kaal?
had van jou toch wel meer input verwacht...

laatste keer dat ik hem zag had hij een WEST petje op, ohja fotoboekje
4-elementsvrijdag 20 oktober 2006 @ 14:42
Laat onze Zakspeed fan nou eens met rust
TimoBassovrijdag 20 oktober 2006 @ 14:46
Na zondag ook geen Lucky Strike / Mild Seven meer in de F1.
Zelfs het uiterlijk van het oude B.A.R is bijna verleden tijd


Maarja op naar de toekomst!
Spooky4uvrijdag 20 oktober 2006 @ 14:53
afscheid livery van Honda voor BAT:

Walter_Sobchakvrijdag 20 oktober 2006 @ 15:26
Vooruit, een filmpje dan...

...Alonso zou een goede Duitser zijn
MaximusF1vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:53
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:28 schreef Spooky4u het volgende:[..]en waarom is dat vreemd? Pitlane is altijd aan de binnenkant van het circuit.
Echt niet hoor. In Canada, Frankrijk en San Marino / Imola is het aan de buitenkant.
Spooky4uvrijdag 20 oktober 2006 @ 17:04
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef MaximusF1 het volgende:

[..]

Echt niet hoor. In Canada, Frankrijk en San Marino / Imola is het aan de buitenkant.
Is dat zo? Was me nog nooit opgevallen eigenlijk
Spooky4uvrijdag 20 oktober 2006 @ 17:15
Hoe de 1ste VT toch spannend kan lijken:
quote:
VT 1 :: Räikkönen verrast vrijdagcoureurs
De Braziliaanse Grand Prix van 2006 is officieel begonnen met de eerste vrije training op de vrijdag voorafgaande aan de race, die traditioneel op de zondag wordt gehouden. Aan het eind van het uur was het opvallend genoeg Kimi Räikkönen die de snelste tijd neer wist te zetten.

Het mag dan de laatste race van het huidige seizoen zijn, de racecoureurs zien geen reden de traditie om op de vrijdagochtend niet in actie te komen te verbreken. Het is dan ook Ernesto Viso, de vrijdagrijder Spyker MF1, die de sessie opent. De coureur uit Venezuela wordt al snel gevolgd door Anthony Davidson, die al iets bekender is met de actie op de vrijdag. Niet veel later komt ook Alexander Wurz om de hoek kijken en de drie heren zorgen voor actie.

Minuten lang gaat het zo door, tot een derde van de sessie er al weer op zit. Op het moment dat Viso er even voor lijkt te kiezen een tijdje binnen te gaan staan, is het Sebastien Vettel van BMW Sauber die ervoor zorgt dat het aantal van drie coureurs altijd op de baan te vinden is. Het belooft een klein spektakel te worden, van de drie heren zorgen meestal voor de snelste tijden op de vrijdag. Na twintig minuten is deze eer nog voor Anthony Davidson in de Honda.

Ook dit gevecht blijft lang doorgaan, totdat meerdere vrijdagcoureurs zich melden. Neel Jani van Scuderia Toro Rosso heeft zijn gezicht al laten zien en ook Franck Montagny laat zien dat hij mee is gereist namens Super Aguri F1. Namens Red Bull Racing is dan ook Michael Ammermuller naar buiten geschoten. Als de sessie dan nog een kwartier te gaan heeft, lijkt er nog iets het circuit op te komen; de donkere regenwolken verenigen zich en kijken van boven.

De coureurs lijkt het niet te deren – er valt dan ook nog geen regen – totdat er de eerste gele vlag van het weekend gezwaaid mag worden; Ernesto Viso lijkt in de derde bocht van het circuit van de baan gespind, maar kan zijn bolide aan de praat houden en rijdt rustig verder. Het lijkt voor de racecoureurs echter een teken om toch nog in actie te komen. Lokale held Rubens Barrichello laat zijn gezicht zien en ook Fernando Alonso rijdt een ronde mee.

De Spanjaard gaat echter meteen naar binnen als er twee maal een gele vlag wordt gezwaaid. Jarno Trulli spint, terwijl ook Viso wederom een spin meemaakt. Pedro de la Rosa gaat dan snel en zet een derde tijd neer. Jarno Trulli kan, vlak voor het vallen van de vlag, nog een snelle ronde neerzetten en komt op een vijfde plek. Als iedereen denkt dat het voorbij is, komt daar Kimi Räikkönen als een duveltje uit een doosje en zet plotsklaps de aller-snelste tijd neer.
bron
WESTvrijdag 20 oktober 2006 @ 17:23
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
tvp...West is kaal?
nee ik ben niet kaal. beflap is zelf kaal
Baklapvrijdag 20 oktober 2006 @ 17:52
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef WEST het volgende:

[..]

nee ik ben niet kaal. beflap is zelf kaal
Je bent wel bijzonder kut.
sangervrijdag 20 oktober 2006 @ 18:09
Zullen we voor de verandering, alleen voor deze laatste race dan , WEST met rust laten en gezellig over de race babbelen?

Shit man......lijk wel een modje.
sangervrijdag 20 oktober 2006 @ 18:11
Viso heeft wel een mooi aantal ronden gereden voor Spyker

Alleen raar dat zijn naam er niet bij staat, was van de week bij de testst ook al zo.
Noud_vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:20
Uitslag VT1:
TommyGunvrijdag 20 oktober 2006 @ 18:37
Forza Schumi
MaximusF1vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:25
Schumacher al van de baan gegaan...
Nog een Toro Rosso ook zien schuiven.

Maar wat een prachtbaan is het. Zeer hobbelig, dertig soorten asfalt, omhoog, omlaag, links, rechts, betonnen muren.
Zo worden ze niet meer.
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 19:27
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:20 schreef Noud_ het volgende:
Uitslag VT1:
[afbeelding]
En nu Raikonen als winnaar.
_Administr8or_vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:28


PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 19:32
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]

Voor als hij de eerste ronde er uit vliegt?
WESTvrijdag 20 oktober 2006 @ 19:36
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef sanger het volgende:
Viso heeft wel een mooi aantal ronden gereden voor Spyker

Alleen raar dat zijn naam er niet bij staat, was van de week bij de testst ook al zo.
Viso staat er wel bij hoor
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 19:38
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:36 schreef WEST het volgende:

[..]

Viso staat er wel bij hoor
Ik heb nog niet gekeken, maar hoe laat begint de 2'e sessie?
ElmarOvrijdag 20 oktober 2006 @ 19:38
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gekeken, maar hoe laat begint de 2'e sessie?
Is nu bezig.
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 19:40
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is nu bezig.
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.
ElmarOvrijdag 20 oktober 2006 @ 19:41
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.
Kan je hier zien.
MaximusF1vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:42
Doornbos stilgevallen...geen schade te zien. Kan een spin geweest zijn of mechanisch probleem.
WESTvrijdag 20 oktober 2006 @ 19:42
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]

toch aardig dat ze aan Sam Michael denken
Mikkievrijdag 20 oktober 2006 @ 19:48
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ]
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 20:03
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Kan je hier zien.
Thnx
ElmarOvrijdag 20 oktober 2006 @ 20:03
Uitslag van de tweede vrije training:

Giemvrijdag 20 oktober 2006 @ 20:04
Hopelijk word MS nog even Wk, zit er niet echt meer in, maar toch. Hopelijk een afsluiter met een mooie winst
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 20:04
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... gelukkig is de race 's avonds... kan ik 'm ook nog zien
en ik balen, zit ik zeer waarschijnlijk in de trein
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 20:04
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef Giem het volgende:
Hopelijk word MS nog even Wk, zit er niet echt meer in, maar toch. Hopelijk een afsluiter met een mooie winst
Ik heb een iets andere hoop
Noud_vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:21
Edit: Sorrie, te laat .
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 20:39
Zie net pas dat Alonso een motor kapot had:-( Shoot!!!!!!!!!!!!!!
dennistdvrijdag 20 oktober 2006 @ 20:41
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zie net pas dat Alonso een motor kapot had:-( Shoot!!!!!!!!!!!!!!
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...
ElmarOvrijdag 20 oktober 2006 @ 20:47
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece


mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeft en ik zou ook geen traan laten.......
Bij dit artikel stond ook nog een klein artikel over Kimi, waarin stond dat hij van de 83 keer dat hij voor McLaren aan de start verscheen hij 32 keer uitviel. Toch eigenlijk best wel dramatisch.
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef dennistd het volgende:

[..]

nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...
De titel van dat artikel gaf me wat hoop, maar ik werd blij van een dode mus.
Noud_vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:48
Schumacher en Alonso zeer dicht bij elkaar, hopelijk krijgen we nog éénmaal een titanenstrijd te zien, duidelijk in het voordeel beslist voor Der Schumi uiteraard. Of nog mooier, Alonso die zélf in de fout gaat en z'n auto in de vangrail parkeert.

Montagny zit er ook lekker bij voor de SA's, die hebben duidelijk vooruitgang geboekt dit seizoen .
HPoivrijdag 20 oktober 2006 @ 20:51
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]

UND:



Mikkievrijdag 20 oktober 2006 @ 20:56
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ]
ElmarOvrijdag 20 oktober 2006 @ 21:34
En helaas een motorwissel voor Doornbos.
quote:
Motorpanne treft Doornbos

Robert Doornbos kende geen gelukkige eerste trainingsdag in Brazilië. De Rotterdammer strandde na acht ronden tijdens de tweede vrije training op het circuit van Interlagos. Met zijn tijd van 1:16.251 kwam hij niet verder dan een 28ste plaats.

,,Helaas pindakaas’’, zei Doornbos ‘s middags nadat hij was teruggekeerd in de pit. ,,Eerst dacht ik nog dat het een elektrisch probleem was toen de motor begon te stotteren, maar het was erger. De motor was stuk.’’

Daardoor krijgt Doornbos zondag tien strafplaatsen wat betekent dat hij zondag in de achterhoede van start zal gaan voor zijn laatste Grand Prix van het seizoen.

En zo werd het wel een heel rustige vrijdag voor de Red Bull-coureur. ,,Vanmorgen hebben we maar één ronde gereden en daarna kwam dit er nog eens overheen. Uiteindelijk heb ik langs de baan staan kijken naar de andere coureurs. Dat was het dan wel.”
Bron
Mikkievrijdag 20 oktober 2006 @ 21:41
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ]
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 21:45
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Jammer... dat had ik liever zondag gezien
Ohh, zo lang schumi er naast uitvalt...geen probleem mee
PieDobbelJoevrijdag 20 oktober 2006 @ 21:45
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Da's wel balen. Heb dit jaar weinig kunnen zien, maar als 't goed is Schumachers afscheidsrace dus wel. Hoop dat 'ie in elk geval het podium haalt voor een waardig afscheid.
Dit lijkt een spektakel race te worden, dus is dit ook balen als ik het niet zien kan
Sallyvrijdag 20 oktober 2006 @ 23:18
wat is het weer nou, daar? Kannet nergens vinden. De foto bij de vrije trainingen op f1.fok.nl lijkt een soort spray te zien, maar is dat ook zo??
Mikkievrijdag 20 oktober 2006 @ 23:23
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ]
ilona-scuderiavrijdag 20 oktober 2006 @ 23:51
Nu op SBS6: de voorbeschouwing...
ilona-scuderiazaterdag 21 oktober 2006 @ 00:38
De kwalificatie wordt om 18:55 uitgezonden op Veronica, maar dat stond al in de schitterende OP...
jojomen4zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:53
Alonso dus!
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:01
Alonso

Maar de ogen zullen vooral gericht zijn op onze " grote Duitse freund " die zijn laatste race rijdt.

* -Hans- hoopt op een sterke race van de McLarens.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 13:14
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:36 schreef WEST het volgende:

[..]

Viso staat er wel bij hoor
Als je op F1racing gaat kijken niet. Misschien niet echt duidelijk van me.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 13:16
Wel getuigend van respect die achtervleugel van BMW
whosvegaszaterdag 21 oktober 2006 @ 13:49
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
dennistdzaterdag 21 oktober 2006 @ 13:53
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
veronica, 19u
TimoBassozaterdag 21 oktober 2006 @ 13:57
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef -Hans- het volgende:
Alonso

Maar de ogen zullen vooral gericht zijn op onze " grote Duitse freund " die zijn laatste race rijdt.

* -Hans- hoopt op een sterke race van de McLarens.
Same here..

Al hoop ik op een sterke race voor Williams..
TommyGunzaterdag 21 oktober 2006 @ 14:12
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
Toch niet goed gekeken dan. Staat al dagen op *random* gids / zender site
Messengazaterdag 21 oktober 2006 @ 14:44
Hup Alonso, gedoodverfde kampioen.
MrBadGuyzaterdag 21 oktober 2006 @ 15:06
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
De kwalificatie wordt om 18:55 uitgezonden op Veronica, maar dat stond al in de schitterende OP...
Ik vond het al vreemd dat ik het niet in de gids kon vinden

Laatste race van Schumacher en laatste race op SBS 6

Is al bekend of RTL wel of niet reclame tijdens de races uit gaat zenden?
_Administr8or_zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:09
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]


Is al bekend of RTL wel of niet reclame tijdens de races uit gaat zenden?
Reken er maar gewoon op dat ze reclames gaan uitzenden.
Ze mogen het, dus dan gaan ze het zeker doen.. helaas.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:53
Om 16:00 begint de 3e vrije training. Helaas is de Duitse RTL er niet live bij, maar misschien zenden ze de 3e vrije training later op de avond nog uit.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:08
Ik ben er wel live bij, op live timing
Walter_Sobchakzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:10
Damn....etentje geregeld om 19u...


Ook fijn nieuws btw...

[ Bericht 69% gewijzigd door Walter_Sobchak op 21-10-2006 16:17:17 ]
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:21
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....etentje geregeld om 19u...
Ik leef met je mee.

Kimi voorlopig naar de snelste tijd.

Schumi naar P1...
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:24
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....etentje geregeld om 19u...


Ook fijn nieuws btw...
Mag ik hopen dat ze het waard is
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:25
Zo... Schumacher zet de nummer 2 op bijna een volle seconde.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:27
Kijk trouwens eens naar de S2 tijd van Shumi.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:29
Massa naar P1, maar komt niet aan de S2 tijd van Schumi.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:31
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef sanger het volgende:
Kijk trouwens eens naar de S2 tijd van Shumi.
Damn, daar is hij heer en meester. Volgens mij heb je in die sector veel grip nodig, en dat hebben de Ferrari op de Bridgestones zo te zien wel.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:40
En Schumi naar P1
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:43
En ik heb mijn team nog staan op Michelins en de Renault motor... Als deze vrije training zo blijft voor Ferrari in de kwali, dan belooft dat niet veel goeds voor mijn manager... Boehoe.

Btw: allemaal! Ben weer thuis na een wandeling int bos (ben nogal gekleurd door de zon... een beetje zoals: za'k maar zeggen..
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:43
Albers bezig met banden sparen voor de kwali?
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:43
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Sally het volgende:
En ik heb mijn team nog staan op Michelins en de Renault motor... Als deze vrije training zo blijft voor Ferrari in de kwali, dan belooft dat niet veel goeds voor mijn manager... Boehoe.

Btw: allemaal! Ben weer thuis na een wandeling int bos (ben nogal gekleurd door de zon... een beetje zoals: za'k maar zeggen..
Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie!

Je past wel bij Ferrari dan
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:44
Goede genade wat gaat die Schumacher f*cking hard!!!! check zijn tijd eens, bizar!

Heeft Schumacher nou die extra krachtige Ferrari motor in zijn wagen liggen?
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:44
Schumi
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:46
http://www.f1racing.nl/nl/photolarge.php?photoID=65828&catID=1104-1850

Mika
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:48
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef -Hans- het volgende:
Goede genade wat gaat die Schumacher f*cking hard!!!! check zijn tijd eens, bizar!

Heeft Schumacher nou die extra krachtige Ferrari motor in zijn wagen liggen?
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.

War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:49
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie!

Je past wel bij Ferrari dan
Fijn... *not* en ik ben niet eens vóór Ferrari... Ook niet meer wat de manager betreft...
Maar goed: kan nu wel even relaxt op de bank zitten en kijken.

Waren er gister nou wel of geen spetjes op de baan?? Bij de foto van Vettel's achtervleugel (op f1.fok.nl) leek 't net of de baan nat was.. Verkeerd gezien? Ik zie nu in de LT niks over regen: humidity 68%.
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:50
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:50
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.

War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
Die spaartie zeker voor de Q.
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:51
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.
me2

*afk*
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:56
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.

War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
uuhhm okay, ik had toch gelezen dat hij een extra krachtige motor zou krijgen. Maar als ze voor veilig willen gaan dan zou ik ook kiezen om de motor die ze al tijden gebruiken wat extra te belasten.

Fisico een extra krachtige motor? Hopelijk kan hij tijdens de kwalificatie/race dan wat mooie dingen laten zien.

Ik verwacht dat de tijden van de kwalificatie wat dichter bij elkaar zullen liggen, want het verschil is mij op dit moment wat te groot.
Walter_Sobchakzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:58
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.
Past precies bij Alonso's instelling
Sidekickzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:59
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste race van Schumacher
Kampioen zal hij niet meer worden, maar ik hoop dat hij nog eenmaal een overwinning pakt.

Schumacher
I'm with stupid.
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 16:59
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Past precies bij Alonso's instelling
Wel geruststellend voor hem in ieder geval.
sangerzaterdag 21 oktober 2006 @ 17:01
Het verschil tussen Ferrari en de rest is groot, bij de rest valt het wel mee.

Ben bang dat Ferrari de kwali zal domineren
Dirk-Kuijtzaterdag 21 oktober 2006 @ 17:11
Hoe laat is de kwali?
MrBadGuyzaterdag 21 oktober 2006 @ 17:12
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is de kwali?
18:55 op Veronica
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:24
De 3e vrije training die net is geweest is zometeen (17:45) op de Duitse RTL te zien.
Taradozaterdag 21 oktober 2006 @ 17:37
tvp
BliksemSchigtzaterdag 21 oktober 2006 @ 17:38
Ik heb er zin in
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:46
Alle zeges van Schumacher staan op zijn helm afgedrukt, mooi hoor.
Bolterzaterdag 21 oktober 2006 @ 17:51
Zijn er al foto's van de helm?
MakaveliTheDonzaterdag 21 oktober 2006 @ 17:55
tvp
Noud_zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:45
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef Bolter het volgende:
Zijn er al foto's van de helm?




Mooi .
_Administr8or_zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:47
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef Noud_ het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi .
inderdaad mooi
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:48
Ik heb de training van net niet helemaal gezien maar de Ferrari lijkt op rails te liggen. De balans oogt erg goed en ik weet niet of ze de kwalificatie gaan domineren maar ze zien er erg sterk uit dit weekend.
whosvegaszaterdag 21 oktober 2006 @ 18:50
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

18:55 op Veronica
Bedankt!
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 18:59
Schumi!!
Kanjerzaterdag 21 oktober 2006 @ 18:59
Weet iemand of ze morgen nog iets voor Schumacher gaan doen, lijkt me wel zo netjes eigenlijk...
Kanjerzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:01
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Xebber het volgende:
Schumi!!
Geen zorgen, hij gaat hem winnen.
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:03
Monteiro
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:06
Even kijken welke tijd Schumacher kan neerzetten. Met name in sector 2 is de Ferrari heer en meester.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:11
Angstig wat een tijd van Massa. Ferrari super sterk...
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:16
Damn Massa!
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:18
is de qualify online te kijken??

mn tv is stuk gegaan
dennistdzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:23
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
is de qualify online te kijken??

mn tv is stuk gegaan
alleen live timng geloof ik
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:23
Gauw naar de kroeg gaan dan
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:24
Hé Dennis! Weer de tijden vergeten te posten op f1.fok.nl ?
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:25
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:23 schreef Xebber het volgende:
Gauw naar de kroeg gaan dan
Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog eten
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:26
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog eten
Bestel daar een bak bitterballen of zo
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:29
op zich een goed plan; ware het niet dat ze geen bitterballen verkopen in mn stamkroeg !!
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:34
Boycotten die kroeg!!



OT:

Schumi: 1:10:313
Massa: 1.10.175

Alonso
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:38
Ik ben niet voor Schumi, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat Alonso uitvalt, want aan die flap heb ik een grotere grafhekel dan aan die kutmof
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:39
Je sig klopt niet.
DatMeenJeNietzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:40
Ferrari
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:41
Pedro haalt weer het laatste gedeelte niet..

Ferrari pakt zometeen plek 1 - 2, en Schumi pakt de pole. Het is trouwens mooi om te zien hoe rustig de Ferrari is op het hobbelige gedeelte van de baan. De balans is erg goed en Toyota zou het Renault team wel weer eens pijn kunnen gaan doen.

Het laatste deel begint nu !
Arceezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:41
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:34 schreef Xebber het volgende:
Schumi: 1:10:313
Massa: 1.10.175

Alonso
Alonso lacht het laatst.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45
Schumacher stuk ?!?!?!?!?!
DatMeenJeNietzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45
HIJ IS STUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zorrozaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45
Alonso lacht al
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45
ROFL JA DUS
DatMeenJeNietzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45
DatMeenJeNietttttttttt
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46
Alonso begint al te lachen
MakaveliTheDonzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46
Alonso
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46
Het kampioenschap is definitief beslist.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46
Ze kunnen de boel misschien nog resetten !!!!!!!
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46
...
_Administr8or_zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46
verdomme
MakaveliTheDonzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
...
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47
Daar gaat zijn mogelijke pole tijd.
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:39 schreef Xebber het volgende:
Je sig klopt niet.
Jawel
TommyGunzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47
Onvoorstelbaar........
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
verdomme
Wat wat wat??????
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48
Brawn boos, Todt niet blij.

DatMeenJeNietzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48
Dag constructeurskampioenschap
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48
Naja, dan gaat de pole naar Massa en die gun ik het ook wel.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48
Dan moet Massa maar winnen .
vossszaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48
Ach fuckit; ik ga naar de kroeg
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:49
Zolang Alonso maar niet wint. *blegh*
Arceezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:49
Daar gaat het laatste kleine beetje spanning.
Mikkiezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:50
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:12 ]
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:50
ROFL, is ie echt stuk?
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:50
Waarschijnlijk wordt het een motorwissel, P20 voor Schumacher wordt het dus.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:51
Ach, als Ferrari morgen net zo snel is als vandaag dan zie ik het nog wel 1 - 2 voor Ferrari worden.
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:51
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef vw_caddy het volgende:
ROFL, is ie echt stuk?
VW .
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

VW .
Sorry. Moest alleen al de hele week aanhoren van "Schumacher duwt Alonso wel ff van de baan af", en nu is Schumi zelf stuk.
Mikkiezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:12 ]
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53
Meneer van de FIA wel even opletten he?
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
. Hup, op de baan met die wagen .
BliksemSchigtzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
Genieten dit.

FERNANDO ALONSO!
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
Come on KIMI !!!!!!!
Arceezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
Doodzonde, had best nog spannend kunnen worden.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Come on KIMI !!!!!!!
.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genieten dit.

FERNANDO ALONSO!
Wereldkampioen is weer een stapje dichterbij!
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:55
ALONSO !!!1

KIMI NAAR P1
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:56
Massa
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:56
Massa .
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:56
Massa wordt volgend jaar kampioen .
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57
Goede tijd hoor Massa.

Schumi nog binnen.
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57
Jaaa GASSEN!
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57
Hij gaat naar buiten .
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
Hij gaat naar buiten .
Ik zie hem nog niet hoor..
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Ik zie hem nog niet hoor..
Komt wel !! Maar hij mag wel opschieten .
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:57 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Ik zie hem nog niet hoor..
Inderdaad .
InTrePidIvityzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58
Ik hoop dat Massa op pole komt, Kimi op 2 en Alonso op 3.
En dan dat Alonso Kimi wil passeren, maar dat die hem dan zo hard snijdt, dat Alonso er vol achterop rijdt.
Ja, dat zou mooi zijn
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58
.. oke, laat maar.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58
Exit voor Schumi
Xebberzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58
Schumi uitgestapt
_Administr8or_zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59
damn... toch niet gehaald
BliksemSchigtzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59
Waar is een reactie van Schumi als eerste te verwachten?
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59
* vw_caddy trekt zijn Renault-sweater aan.
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59
"Danke Michael" .
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:00
Massa
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 20:00
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:00 schreef Fir3fly het volgende:
Massa
Hij doet het goed .
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01
Beetje jammer dat Alonso op het vuile gedeelte staat, idem voor Kimi.
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is een reactie van Schumi als eerste te verwachten?
Duitse RTL
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Beetje jammer dat Alonso op het vuile gedeelte staat, idem voor Kimi.
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen .
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij doet het goed .
Ik wordt fan van hem volgend jaar .
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 20:03
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik wordt fan van hem volgend jaar .
Dan doe ik misschien mee .
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen .
Nou ik verwacht toch wel een sterke race van Schumacher want de Ferrari is op dit circuit erg sterk.
Zorrozaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen .
Zolang Schumacher niet wint vind ik het best
Annezaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04
Dat publiek Leuk om te horen.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dan doe ik misschien mee .
Juichen voor Felipe .
-Hans-zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:09
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).

Geen motorwissel dus.
flububzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:11
gvd
TommyGunzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:13
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).

Geen motorwissel dus.
Gelukkig
TimoBassozaterdag 21 oktober 2006 @ 20:13
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).

Geen motorwissel dus.
ah geen.. one last blast


misschien morgen
YellowLedbetterzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:19
Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
sootyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:19
Vlak 'der Michael' nog niet uit. Hij doet alles om te winnen. Misschien is dit wel weer zo'n meesterlijke zet van Ferrari om met een opgepepte motor een éénstopper te proberen.
whosvegaszaterdag 21 oktober 2006 @ 20:21
Beetje jammer van Schumacher. Hopen dat Alonso morgen uitvalt
Gaaf van Massa, pole in z'n thuis gp
#ANONIEMzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:23
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Die discussie was er vorige week ook al.
multatulizaterdag 21 oktober 2006 @ 20:27
Wat een anti-climax zo!
Wel erg leuk dat Massa de Senna kroon in Brazilie kan overnemen en dat die azijnpisser van een Barrichello weer naast de pot pist op zijn thuiscircuit. Natrappen als je geld op de rekening staat en expres pas op de finishlijn van je gas afgaan: fijne teamplayer was het.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:39
<---- .
Googolplexianzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:41
heh.

Alsof Shumacher nog nooit vanaf P10 naar voren is gereden. Z'n snelste tijd was een dikke .5 sec sneller dan Massa dus die kruipt echt wel naar een P2 - P4.

Wat er met Alonso gaat gebeuren is interessanter slaat de pech ook bij hem toe? Toen Mol riep dat hij langzame tijden neerzette hoorde ik hem duidelijk vroeg schakelen en laag in de toeren blijven. Motor sparen? Gaan voor een finish in de P4 - P8? En redden ze daar het constructeurs kampioenschap mee?

Voor mij nog spannend!


enne:
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Nee ... het hele veld heeft relatief geluk t.o.v. Schumacher. Beter gezegd: Schumacher heeft pech en de rest van het veld kachelt door ... nog beter gezegd: Ferrari moet nu ook eens druk leggen op hun onderdelen en klaarblijkelijk trekken ze dat niet ...

En jij haat die pisnicht niet ... je bent gewoon zo verliefd op Schumacher.
YellowLedbetterzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:53
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:55
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).

Geen motorwissel dus.
Ik heb ff de kwali rustig op m'n gemakkie gekeken en ben niet op het forum geweest. What a blast, btw!

Dus het lag niet aan de versnellingsbak??? Ik vond het klinken alsof MS maar in 1 versnelling kon rijden... Net als O. Mol, overigens...

En ik gun het de man ook weer niet om op deze manier pech te hebben, maar ik moet toch bekennen dat ik wel stiekem in m'n vuisje lach, gna gna gna


Ik leef wel met jullie Paardenfans mee, hoor.......


*not*


Maar Alonso liet het er wel bij hangen, moet ik zeggen. Erg veel heeftie er niet van hoeven maken, en dat deedtie dan ook niet (in de 3e sessie) *lapzwans, eigenlijk zeg * Hij vond het wel best.....
ElmarOzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:58
Tof voor Massa dat hij voor eigen publiek de pole pakt. Jammer alleen voor Schumacher.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Ach, als Ferrari morgen net zo snel is als vandaag dan zie ik het nog wel 1 - 2 voor Ferrari worden.
Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden.
#ANONIEMzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:58
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef Sally het volgende:

Maar Alonso liet het er wel bij hangen, moet ik zeggen. Erg veel heeftie er niet van hoeven maken, en dat deedtie dan ook niet (in de 3e sessie) *lapzwans, eigenlijk zeg * Hij vond het wel best.....
Waarom zou 'ie risico's nemen?
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 20:58
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef ElmarO het volgende:
Tof voor Massa dat hij voor eigen publiek de pole pakt. Jammer alleen voor Schumacher.
[..]

Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden.
Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijden .
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:01
quote:
Engine woes hit Schumacher’s qualifying


21 October 2006

Michael Schumacher is set to start no higher than tenth on the grid for his last Grand Prix after his Ferrari suffered technical problems at the start of Saturday’s final qualifying session at Interlagos.

Schumacher was first out of the pit lane at the start of the top-ten shootout, but slowed almost immediately with a fuel pressure problem. He managed to crawl back to the pits where his car was immediately pushed back into the garage.

Mechanics frantically worked on the Ferrari for the rest of the 15-minute session, but were unable to resolve the issue in time for Schumacher to return to the track, leaving him tenth on the provisional grid without a Q3 time.

Despite the problem, Ferrari are hopeful that they may yet get away without having to change the engine. If that were to happen, Schumacher would be penalised and drop a further ten places back on the grid, effectively ending his chances of a final Formula One victory.

Schumacher had been favourite for pole, which eventually went to Ferrari team mate Felipe Massa. The team’s mixed fortunes have dented their chances of beating Renault to the constructors’ crown. Fernando Alonso and Giancarlo Fisichella took fourth and sixth places respectively for the world champions.

Full qualifying report to follow.


bron


Dus geen 'penalty'...
Nou: da's 'kat-in-'t-bakkie voor Ferrari, denk ik zo.... Daar moet Renault nog hard aan trekken voor het constructeurskampioenschap!
ElmarOzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijden .
Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt.
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04
Voor Alonso ben ik niet zo bang, vrees dat Fisi weer wat plaatsen naar achteren stuitert, zoals gewoonlijk.
Arceezaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Alsof Schumacher geen geluk had toen Alonso laatst een paar plekken terug werd gezet en z'n motor in de race plofte.
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom zou 'ie risico's nemen?
True, true.

Maar laat 'm nou eens gaan RACEN, net als Massa dat deed vandaag....
Ach: ik heb goede hoop dat Alonso dat morgen in de race doet... Maar Michael en Massa doen dat natuurlijk óók.

Ik vind dat Fernando een beetje (veel) glans verloren heeft sinds hij niet echt meer hoeft te vechten voor een plek (of stoeltje). In het begin van z'n carrière had hij nog die 'jeugdige overmoed'. Nu is het nog wel jeugdig, maar daar is alles mee gezegd. Jammer.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:05
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt.
Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap....
Arceezaterdag 21 oktober 2006 @ 21:05
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef vw_caddy het volgende:
Voor Alonso ben ik niet zo bang, vrees dat Fisi weer wat plaatsen naar achteren stuitert, zoals gewoonlijk.
Inderdaad, hij zakt 6 plaatsen terug en klimt er dan weer 4.
ElmarOzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:07
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap....
Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:08
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2.
Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden.
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:12
Maar hoe gaat dat dan als twee rijder uit 1 team op plaatsen eindigen die erg ver uit elkaar liggen?

De teams hebben nu ook steeds een opvolgend nummer, of niet???
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:13
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef Sally het volgende:
Maar hoe gaat dat dan als twee rijder uit 1 team op plaatsen eindigen die erg ver uit elkaar liggen?

De teams hebben nu ook steeds een opvolgend nummer, of niet???
Jep. Alonso krijgt nummer 1 bij McLaren en Hamilton nummer 2 .
ElmarOzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:15
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden.
Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4.
Fir3flyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:16
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:15 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4.
Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg?
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:17
Ik vond het ergens toch wel een anti-climax dat Schumachers auto, die toch echt als aller-aller-allereerste die pitstraat uit wilde rijden, pech kreeg. Ik kon het bijna niet geloven.

Dat is toch ook weer niet wat ik hem gunde. Ga dan strijdend ten onder, niet zo....
vw_caddyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:19
Komt door Kimi.
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:22
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:19 schreef vw_caddy het volgende:
Komt door Kimi.
huh? door Kimi?

Oh, die neemt z'n 'pech-gen' mee??

Zou kunnen, zou zomaar kunnen... Maar het lijkt me niet waarschijnlijk!: hij rijdt er nog niet!

Bovendien heeft Massa Pole gepakt! *op z'n Home Grand Prix: toch leuk voorem!*
Sallyzaterdag 21 oktober 2006 @ 21:24
Zal ik 'm dan maar dichtgooien? Kunnen we morgen weer met een schone lei beginnen!

Edit:

Ter info: hier is deel 2

[ Bericht 42% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:41:40 ]