sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:12 |
Grand Prix of Brasil – Interlagos![]() Trackinfo: Length: 4,309 km Laps: 71 Total distance: 305,94 km Grand Prix of Brasil - Interlagos Het is lang geleden dat een seizoen tot aan de laatste race zo spannend is geweest. Ondanks de pech van Schumacher in Suzuka is het seizoen namelijk nog niet gelopen! De strijd om beide titels is namelijk nog niet beslist. Wordt het Schumacher of Alonso, wordt het Ferrari of Renault? Natuurlijk lijkt Renault de beste papieren te hebben op zowel de constructeurs- als de rijderstitel. Het gevaar schuilt echter in een te conservatieve benadering. Schumacher en Ferrari kunnen maar 1 ding doen! Vol op de aanval. Waar Renault een nieuwe motorspecificatie waarschijnlijk thuislaat heeft Ferrari een motor speciaal voor Brazilië in petto. Slechts 1 race hoeft deze mee te gaan, en 20.000 toeren lijkt haalbaar te zijn. Ook Cosworth mikt op een toertal van boven 20.000 gedurende de gehele race. Het circuit van Interlagos was in 1973 voor het eerst gastheer van de Grand Prix van Brazilië. Vanwege achterstallig onderhoud verdween het circuit van de kalender in 1978 en tussen 1981 en 1990. Pas nadat Brazilië flink had geïnvesteerd in eht circuit, de pitstraat en het medisch centrum vond Ecclestone in 1990 weer dat Interlagos op de kalender thuishoorde. Brazilië en Formule 1 lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Natuurlijk is Ayrton Senna de meest bekende F1 coureur uit Brazilie, maar ook Nelson Piquet en Emerson Fittipaldi zijn Braziliaanse wereldkampioenen. Enkele plaatjes ![]() Nu lachen ze allebei nog, maar na dit weekend? ![]() ![]() Schumacher special! Stats Geboren: 3 januari 1969 (Hurth, Duitsland) Actief in de F1 sinds: 25 augustus 1991 (GP Belgie, Jordan-Ford, uitgevallen) Aantal races gereden: 247* Aantal pole positions: 68* Aantal overwinningen: 91* Aantal wereldkampioenschappen: 7x (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004) Teams: Jordan-Ford (1991), Benetton (1991-1995) en Ferrari (1996 – 2006). * ondervoorbehoud komende race Schumacher, een tijdperk in de F1 Pas 4 jaar oud is Michael Schumacher als hij begint met karten. Al op zijn 15de en 16de wordt Schumacher Duits juniorenkampioen. Op zijn 16de wordt hij tevens 2e op het wereldkampioenschap karten. Al op zijn 17de maakt Schumacher de overstap naar de seniorencompetitie. In zijn debuutjaar wordt hij 3e in zowel het Duits als het Europees kampioenschap. Het jaar daarop, Schumacher is pas 18!, wint hij beide titels. Hetzelfde jaar komt Schumacher ook nog eens uit in het Europees kampioenschap Formule Ford 1600, hier wordt Schumacher 2de in de eindstand. In 1989 krijgt Schumacher een kans in het Formule 3 team van Willi Weber. Het eerste jaar eindigt Schumacher als 3de in het kampioenschap, om het jaar daarop de Duitse titel te veroveren. Hij wint dat jaar ook de belangrijke race in Macau. Buiten de F3 rijdt Schumacher in 1990 ook mee om het WK sportwagens waarin hij als 5de eindigt. In 1991 rijdt Schumacher in de DTM en wederom het WK sportwagens tot hij zijn debuut maakt in de Formule 1. Tijdens de GP van Belgie vervangt Schumacher Bertrand Gachot die in de gevangenis zit. Hier is wel wat bluf van Willi Weber aan vooraf gegaan. Jordan had niet voldoende financiele middelen om een topper aan te trekken. Het werd dus een rookie met een flinke zak geld. Voor het bedrag van 150.000 euro kon Schumacher uiteindelijk instappen. Dit geld werd gesponsord door Mercedes, om een Duitse coureur in de F1 te laten debuteren. Tijdens de kwalificatie doet Schumacher de wereld al versteld staan door het tempo wat hij laat zien. De eerste keer in de pit heeft hij ook meteen commentaar over de afstelling van de auto. De remschijven waren roodgloeiend en iedereen was bang dat Schumacher over de limiet zou gaan. De rustige reactie van Schumacher hierop getuigt echter van zijn talent. Dit was meteen de laatste race van Schumacher in de Jordan. Na deze race test hij nog 1x op Silverstone om vanaf Monza in een Benetton-Ford te zitten. Tijdens de race in Mexico, 1992 beklimt Schumacher voor het eerst het podium. Tijdens de race in Belgie, 1992 wint Schumacher zijn eerste race. 1993 is ook nog niet het jaar van Schumacher. In Portugal weet hij zijn enige overwinning van dat jaar te halen. Het jaar erna is het echter anders…. In een Benetton weet Schumacher in 1994 maar liefst 8 overwinningen te behalen. Ondanks diskwalificaties en uitsluitingen weet Schumacher toch kampioen te worden. Dat daarvoor Damon Hill van de baan moest worden gereden staat iedereen nog vers in het geheugen. In 1995 doet Schumacher het nog beter. Met maar liefst 9 overwinningen eist hij zijn 2de wereldtitel op. Na dit jaar besluit Schumacher om voor Ferrari te gaan rijden. Ferrari, Schumacher en 1996. Een niet zo gelukkige combinatie die desondanks toch 3 overwinningen wist te behalen. In 1997 doet Schumacher in zijn Ferrari echter tot de laatste race mee om de titel. De Ferrari is dat jaar een stuk betrouwbaarder. Na een crash met Villeneuve moet Schumacher de strijd staken waardoor Villeneuve de titel opeist. Schumacher zijn 2de plaats in het kampioenschap wordt afgenomen, zijn 5 overwinningen blijven echter staan. Ook in 1998 doet Schumacher tot aan de laatste race mee om de titel. Niet omdat de Ferrari dat jaar uitblinkt in prestaties, maar meer door het talent van de Duitser zelf. Mika Hakkinen is dat jaar oppermachtig in zijn McLaren-Mercedes. Wederom een moeilijk jaar voor Schumacher en Ferrari. Schumacher doet het aanvankelijk goed in de strijd met Hakkinen. Op Silverstone begeven de achterremmen van Schumacher het echter. Gevolg, een dubbele beenbreuk. Weer geen titel voor Schumacher. De voorlaatste race van het seizoen is Schumacher terug. Niet voor eigen succes maar om teamgenoot Irvine aan de titel te helpen, wat helaas niet lukt. In 2000 vallen dan eindelijk alle puzzelstukjes op hun plaats. 3 overwinningen uit de eerste 3 races en het winnen van de laatste 4 races op rij bezorgen Ferrari en Schumacher de wereldtitel. In totaal wint Schumacher dat jaar 9 races, met evenzoveel pole-positions. In 2001 bouwt Ferrari verder op het succes van 2000. Schumacher is nauwelijks te kloppen. Hij wisselt overwinningen af met 2de plaatsen. Al in Hongarije is Schumacher kampioen. Met maar liefst 123 punten in 1 seizoen. Ferrari en Schumacher blijken ook in 2002 een niet te kloppen combinatie. Met maar liefst 144 punten wint Schumacher wederom de titel. Hij wint 11 van de 17 races en is al in Magny-Cours kampioen. Enige smet op dit seizoen zijn de teamorders van Ferrari in Oostenrijk en Amerika. Ook in 2003 weet de Ferrari coureur de titel te pakken. Zo makkelijk als in voorgaande jaren gaat het echter niet. Tegenslagen in de eerste paar races zorgen ervoor dat Schumacher een inhaalrace moet maken. Uiteindelijk stelt Schumacher zijn 6de titel zeker met een 8ste plaats op Suzuka. Een bliksemstart in 2004 maakt aan eenieder duidelijk dat Schumacher en Ferrari nog lang niet verzadigd zijn! Schumacher wint 12 van de eerste 13 races. Alleen de race in Monaco eindigt Schumacher zonder punten na een botsing, achter de safetycar, met Montoya. Op Spa pakt Schumacher zijn 7de, en tot op heden laatste, wereldtitel. Ondanks een mindere seizoenseinde, waarom zou je risico´s nemen als je reeds kampioen bent, haalt Schumacher het hoogste aantal punten ooit in 1 seizoen. 148 punten en 13 zeges in 1 seizoen is tot op heden een record. De magie lijkt te zijn uitgewerkt als we naar het seizoen 2005 kijken. De nieuwe Ferrari wordt eerder dan gepland ingezet, maar ook dat levert geen successen op. Slechts 2 races weet Schumacher in de burut van Renault en McLaren te komen. Weliswaar weet Schumacher in Amerika te winnen, maar die race werd geboycot door Michelin. De standen Coureurs 1. F. Alonso – Renault – 126 2. M. Schumacher – Ferrari – 116 3. F. Massa – Ferrari – 70 4. G. Fisichella – Renault – 69 5. K. Raikkonen – McLaren – 61 6. J. Button – Honda – 50 7. R. Barrichello – Honda 28 8. JP. Montoya – McLaren – 26 9. N. Heidfeld – BMW – 23 10. R. Schumacher – Toyota – 20 11. P. de la Rosa – McLaren – 18 12. J. Trulli – Toyota – 15 13. D. Coulthard – Red Bull – 14 14. M. Webber – Williams – 7 15. J. Villeneuve – BMW – 7 16. R. Kubica – BMW – 6 17. N. Rosberg – Williams – 4 18. C. Klien – Red Bull – 2 19. V. Liuzzi – Torro Rosso – 1 Constructeurs 1. Renault – 195 2. Ferrari – 186 3. McLaren – 105 4. Honda – 78 5. BMW – 36 6. Toyota – 35 7. Red Bull – 16 8. Williams – 11 9. Scuderia Torro Rosso – 1 TV Tijden 20 oktober 2006 16.00 – 17.00 1e vrije training 19.00 – 20.00 2e vrije training 21 oktober 2006 16.00 – 17.00 3e vrije training 19.00 – 20.00 Kwalificatie Let op! Kwalificatie wordt uitgezonden op Veronica ipv SBS! 22 oktober 2006 19.00 – 21.00 Race Live timing, klik hier! Alonso na de race? ![]() ![]() Bronnen: Formule1.nl, F1racing.nl en Google [ Bericht 0% gewijzigd door sanger op 18-10-2006 14:01:48 ] | |
Spooky4u | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:29 |
Hulde Sanger! Mooie OP. Al duim ik voor een andere einde. | |
4-elements | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:33 |
Presences 249 GP started 247 --> 231 races klopt dus niet ![]() Voor de rest mooie OP! Nu maar hopen dat Schumi een mooi afscheid krijgt door de race te winnen ![]() | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:36 |
quote:Ik was inderdaad dit seizoen vergeten ![]() Dan zit er trouwens nog ergens een telfoutje in, maar goed...... | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:42 |
quote:Ik eigenlijk ook.... Ik gun Schumi zijn 8ste titel wel. Dit is hoe ik hoop dat de race gaat verlopen: Schumi op pole, Massa op P2, Fisi op P3. Toyota en Honda en McLaren op P4 t/m P9. Alonso op P10. Bij de start zijn de Renaults goed weg (als altijd) maar Alonso ziet niet dat Trulli is stilgevallen. Alonso klapt er vol op. Vervolgens klapt DC achterop Alonso. Einde race Alonso. Fisi is Schumi bij de start voorbij gegaan. Wat volgt is een langdurig gevecht tussen Fisi en Schumi waarbij ze om de beurten de leiding pakken met de 1 na de andere mooie inhaalactie. Massa ligt op de loer. 2 ronden voor het einde probeert Fisi Schumi uit te remmen, maar haalt de bocht niet. Helaas laat hij de motor afslaan. Schumi op 1, Massa op 2. Dankzij de startcrash is Albers na de chaos op een mooie P4 terechtgekomen. Achter hem rijden diverse snellere rijders, maar Albers houdt zich goed breed. Doornbos is langzaamaan opgeklommen naar een knappe P5. Niemand komt Albers voorbij, ook niet tijdens de pitstops. Albers eindigt op een knappe P3 en Doornbops op een even zo knappe P4. [ Bericht 3% gewijzigd door sanger op 18-10-2006 12:43:46 ] | |
Spooky4u | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54 |
quote:Had in deze droomwereld van jou toevallig Fisi 2 ronden voor het einde uit kunnen vallen? ![]() | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:59 |
quote:Lees de edit maar...... | |
dennistd | woensdag 18 oktober 2006 @ 12:21 |
schumi 1, alonso plof, dennis blij ![]() | |
Spooky4u | woensdag 18 oktober 2006 @ 12:28 |
quote:nah jah! En wie wordt er dan derde? | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 12:33 |
quote:Tja, heb je toch je Spyker coureur op het podium, en een NL'er. Dus geen keuze maken ![]() | |
Spooky4u | woensdag 18 oktober 2006 @ 12:41 |
Ik zie Chris nog steeds 4e worden in je verhaal hoor. | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 12:44 |
quote:Nu weer ONTopic trouwens ![]() | |
Googolplexian | woensdag 18 oktober 2006 @ 12:54 |
waarschijnlijk al voorbij gekomen maar redelijk belangrijk dus here goes again: http://www.formula1.nl/in(...)razilie_op_veronica/ quote:Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt: quote:Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden. | |
Spooky4u | woensdag 18 oktober 2006 @ 13:24 |
quote:Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee. Volgend jaar weer reclamekijken ![]() | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 14:02 |
quote:In de OP aangepast. Thanks, wist het nog niet. | |
Xebber | woensdag 18 oktober 2006 @ 17:53 |
Teringvette OP! | |
WEST | woensdag 18 oktober 2006 @ 18:20 |
quote:dan heb je teminste een pispauze tussen door ![]() en geen edward, ik heb heimwee naar Ruud ![]() en Schumacher's laatste Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ![]() | |
_Administr8or_ | woensdag 18 oktober 2006 @ 18:23 |
De laatste race van Schumacher ![]() Kampioen zal hij niet meer worden, maar ik hoop dat hij nog eenmaal een overwinning pakt. ![]() ![]() | |
Spooky4u | woensdag 18 oktober 2006 @ 19:10 |
quote:Hej WEST, voeg mij eens ff toe op MSN als je wil. Of je moet snel je PM activeren. Maar geef mij maar geen reclames en wanneer ik moet een sprint na de WC. | |
WEST | woensdag 18 oktober 2006 @ 19:40 |
quote:done en pm is ook geactiveerd ![]() | |
4-elements | woensdag 18 oktober 2006 @ 19:45 |
Damn, te laat om Spooky4U te waarschuwen! ![]() WEST op MSN toevoegen... Ai ai ai... Gij ongelukkige ![]() | |
tong80 | woensdag 18 oktober 2006 @ 20:13 |
Nu al legendarische race ![]() ![]() | |
Bruce117 | woensdag 18 oktober 2006 @ 20:37 |
![]() ![]() | |
ElmarO | woensdag 18 oktober 2006 @ 20:49 |
quote:Die ik helaas zal moeten missen, maar wel hilarisch wat voor programma's SBS dan uitzend. ![]() quote:Ben inderdaad benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hoop dat het niet al te erg wordt. Al zal ik er qua beeldkwaliteit wel wat op vooruit gaan. Bij mij op mijn kamer is SBS niet altijd helemaal 100%. ![]() | |
qwerty_x | woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14 |
en ik ben de gelukkige eigenaar van VIP kaarten![]() | |
HPoi | woensdag 18 oktober 2006 @ 21:41 |
Als de finishvlag is gevallen moet ik waarschijnlijk direct mijn TV uitdoen om feestvierende mannen in blauwe pakken te mijden. | |
4-elements | woensdag 18 oktober 2006 @ 22:19 |
quote:Een goede winnaar is ook een goede verliezer. Hoewel ik ook liever Ferrari zie winnen, kan ik nog wel tegen feestvierende smurfen ![]() | |
WEST | woensdag 18 oktober 2006 @ 22:53 |
quote:moet jij maar niet snurken ![]() | |
Dennism | donderdag 19 oktober 2006 @ 00:16 |
quote:Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races. Dus tenzij deze regels veranderen zal ook RTL geen reclame's hebben tijdens live races. | |
dennistd | donderdag 19 oktober 2006 @ 07:37 |
de duitse rtl heeft nog altijd reclames, dus dit is gelul | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 07:48 |
quote:Dit gata op voor de nederlandse wetgeving inderdaad, Nederlandse zenders mogen geen live sportwedstrijden onderbreken voor reclames, echter RTL zend uit vanuit Luxemburg, en omzeilen deze wet zo. | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 07:49 |
quote:WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user. ![]() | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 08:48 |
quote:Die regelgeving waar jij op doelt is Nederlandse wetgeving. Echter omdat RTL een Luxemburgse zender is gaat hun buiten de NL wetgeving om. | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 08:49 |
quote:Dat is waar ook ![]() | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 08:51 |
quote:Dat zeg ik ![]() | |
Sally | donderdag 19 oktober 2006 @ 08:56 |
quote:Same here! ![]() ![]() Span---nend........... ![]() Woejjjj! ![]() ![]() Verheug me er al op!!! (moet ik alleen wel McLD opnemen... da's tegelijk) [ Bericht 23% gewijzigd door Sally op 19-10-2006 22:44:54 (Foute bericht gequote... Nu wel de goeie :)) ] | |
XL | donderdag 19 oktober 2006 @ 09:38 |
Ik hoop dat Schumacher wint, dat Alonso ver achter hem in de punten rijdt en ploft op het moment dat Schumacher onderweg terug is naar de pits. Dat de auto van Alonso enkele honderden meters voor de streep stil komt te staan, zodat hij hem er bij wijze van spreke nog overheen had kunnen duwen. | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 09:48 |
quote:En dat Alonso dat ook probeert waarbij hij net 2 meter tekort komt en zo alsnog 9e wordt. | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:00 |
quote:Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen? ![]() | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:02 |
quote:Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik als een gek met mijn kont op en neer zou schudden om elke 10 cm maar te kunnen pakken. | |
XL | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:02 |
quote:Boeien, als de manier waarop hij geen wereldkampioen wordt maar zo cru mogelijk is. Desnoods gewoon de tik van massa. | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:03 |
quote: ![]() | |
XL | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:07 |
quote:Wat me ook superruig lijkt. Dat hij achteraan moet starten, iedereen inhaalt. Met een prachtige manouvre Schumacher verschalkt om de koppositie. Wint en dat dan Dr. Fuentes hem erbij naait. Doping. Alle punten afpakken en 3 jaar schorsen. | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:08 |
quote:Ik zou mijn auto gewoon met de voorvleugel in zijn knieholtes parkeren ![]() | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 10:11 |
quote:Hij is wel eerder ermee in verband gebracht indd. Opvallend was het ook dat na het uitlekken van het schandaal Alonso ook enkele weken minder heeft gepresteerd. | |
4-elements | donderdag 19 oktober 2006 @ 12:32 |
quote:OMG ![]() De zaak Fuentes wordt trouwens in de doofpot gestopt vrees ik, je hoort er niks meer over en alle beschuldigde renners zijn alweer op zoek naar nieuwe ploegen. Er zijn ook geen namen van andere sporters bekend gemaakt. Vreemd gedoe allemaal. Trouwens, als ik het goed heb werd Prost ook ooit van doping beschuldigd, maar voor de rest kan ik me geen enkele coureur herinneren die betrapt is of zo. Misschien Tomas Enge dan, omdat ie een joint had gerookt... Gelijk zijn F3000-titel afgepakt! ![]() | |
pfaf | donderdag 19 oktober 2006 @ 12:34 |
Nu al een historische race, ik hoop op een waardig afscheid van een legende. ![]() | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 13:10 |
quote:Als wereldkampioen worden of de race winnen? [ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 19-10-2006 13:36:31 ] | |
HPoi | donderdag 19 oktober 2006 @ 13:20 |
quote:Ik niet. Daar wordt ik chaggo van man als Schumi niet goed presteert. Mja, de volgende dag is dat dan wel weer over. ![]() | |
BliksemSchigt | donderdag 19 oktober 2006 @ 14:10 |
![]() ![]() | |
fuckbuddy | donderdag 19 oktober 2006 @ 14:13 |
Hoe komen ze dit pitlane binnen als deze aan de binnenkant ligt en ze rijden tegen de klok in? ff linksaf slaan? Omdat de pitlane meestal aan de andere kant (rechts) van de baan ligt | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 14:16 |
quote:Je zegt het zelf al. | |
pfaf | donderdag 19 oktober 2006 @ 14:23 |
quote:Het mooiste zou zijn de het eerste, maar met een gewonnen race ben ikook tevreden... | |
fuckbuddy | donderdag 19 oktober 2006 @ 14:26 |
quote:Ok, Das toch vreemd of niet? Just my thoughts though | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 14:28 |
quote:en waarom is dat vreemd? Pitlane is altijd aan de binnenkant van het circuit. Dus zullen ze wel moeten, of je moet met een klaverblad gaan werken. | |
4-elements | donderdag 19 oktober 2006 @ 15:02 |
In bijvoorbeeld Canada en Turkije is de pitlane ook aan de linkerkant ![]() Maar wat is er vreemd aan? Het maakt op een circuit niet uit of de pits aan de linker of rechterkant ligt, er is namelijk geen tegemoetkomend verkeer (behalve ik in GP4 dan) ![]() | |
fuckbuddy | donderdag 19 oktober 2006 @ 15:32 |
quote:En wat kunnen ze je evengoed ontwijken he!! | |
ElmarO | donderdag 19 oktober 2006 @ 18:09 |
Fisichella krijgt ook een krachtigere motor. quote:Bron | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 18:12 |
quote:en dan per ongeluk het verkeerde chassis pakken. | |
WEST | donderdag 19 oktober 2006 @ 18:39 |
quote:en dan nog een stuk trager zijn dan je teamgenoot ![]() | |
WEST | donderdag 19 oktober 2006 @ 18:41 |
![]() Geniet er maar van schumacher fans ![]() | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 19:22 |
quote:Of een A spec ipv een E spec ![]() | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:05 |
![]() Als dit de voortekenen zijn bij Honda dan hoop ik dat Alonso hun voorbeeld volgt ![]() | |
HPoi | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:10 |
Schumi is btw een curcus Nederlands aan het volgen en zal aankomend seizoen samen met Jos en Olav Mol commentaar/verslag geven van de races die op RTL7 te zien zijn. Schumi zal samen met Jos vooral de technische kanten van de F1 toelichten. Mol blijft zich bezig houden met hersenspinsels over de strategieen en over welke coureur de kijker nou eigenlijk in beeld heeft. Bron | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:14 |
quote:Jammer dat de link van je bron niet werkt.............. Overigens zou dat wel top zijn van Verstappen. Komt hij toch weer terug in de F1 ![]() | |
Spooky4u | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:17 |
Verstappen weet naturrlijk wel wat de prcieze financiele eisen zijn van een team. Verder hoef ik die limbo niet zo te horen hoor | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:18 |
quote:Juist dan gaat het NL publiek pas echt begrijpen waarom de F1 zo een dure sport is. | |
ElmarO | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:19 |
quote:Ik denk dat hij het bericht gewoon zelf heeft verzonnen. ![]() | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 20:28 |
quote:Goh... ![]() | |
WEST | donderdag 19 oktober 2006 @ 23:50 |
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeft ![]() | |
insaniac_2oo1 | vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:48 |
quote:ja dat wordt weer geweldig. net als bij de A1 nu. Elke 4 minuten: "we gaan er even tussenuit voor een minuttje reclame". Of olav mol roept: "Alonso gaat supersnel de 2e ronde in", waarop er een geel vlak onder in beeld komt waar opt staat: "Ook supersnel naar uw bestemming? Met de Tom Tom navigator kan dat!" ![]() | |
sanger | vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:19 |
Dat is inderdaad wel een openhartig stuk. Alleen vind iik dat zoiets niet naar buiten gebracht dient te worden. | |
Googolplexian | vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:13 |
quote:Hij zegt wat iedereen weet en is daar goed eerlijk in. Ach ... we zien volgend jaar wel ![]() | |
sanger | vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:25 |
quote:Waarom zou Ferrari geen 2 winnaars kunnen neerzetten? Ik schat Ferrari juist in als 1 van de weinige teams die twee gelijkwaardige auto's neer KAN zetten (die in de top meerijden dan). Bij McLaren en Renault verdenk ik ze er van dat niet te kunnen. | |
pfaf | vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:28 |
quote:Mja, hij wist ook waar hij aan begon. Dat hij geen traan laat okay, maar hij moet ook niet teveel miepen. | |
Googolplexian | vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:47 |
quote:Om het simpele feit dat er maar 1 persoon het WK kan winnen. Dus niet alleen Ferrari heeft moeite met het neerzetten van twee winnaars ... het is vooral de FIA die moeite heeft met twee wereldkampioenen in 1 jaar. | |
sanger | vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:14 |
quote: ![]() Ik bedoel meer dat Ferrari twee gelijkwaardige auto's op de grid kan zetten die ook nog eens snel zijn itt Renault en McLaren. | |
Baklap | vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20 |
quote:En maar Schumacher bashen, je hebt je punt gemaakt dat Schumacher kut is en jij tof. Ook al heb je een bril en kale kop. | |
4-elements | vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:41 |
quote:Ik vind het een beetje jammer dat nu Schumacher uit de F1 vertrekt, iedereen hem nog even moet bekritiseren. Blijkbaar zijn ze toch wel jaloers dat Schumacher zoveel heeft gewonnen en zij niet. Barrichello wist waar hij aan begon toen hij bij Ferrari tekende. Dan moet hij achteraf niet gaan klagen dat hij niet mocht winnen, dat wist hij immers van tevoren. ![]() | |
HPoi | vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:12 |
Beetje jammer dat ze dit niet zeggen TIJDENS zijn loopbaan als F1 coureur ja. Maar goed, Barri heeft tot nu toe nog niet veel laten zien, mede dankzij de job bij Ferrari, maar dat wist hij vantevoren. | |
WEST | vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:15 |
quote: ![]() | |
Gurb | vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:47 |
Ik hoop op een mooie race, en straks de eindstand in het kampioenschap: 1. alonso 2. schumacher 3. fisichella 4. massa En in het constructeurs-kampioensschap 1. renault 2. ferrari | |
Baklap | vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:51 |
quote:Busted. | |
Walter_Sobchak | vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:01 |
tvp...West is kaal? | |
sanger | vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:03 |
quote:had van jou toch wel meer input verwacht... laatste keer dat ik hem zag had hij een WEST petje op, ohja fotoboekje ![]() | |
4-elements | vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:42 |
Laat onze Zakspeed fan nou eens met rust ![]() | |
TimoBasso | vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:46 |
Na zondag ook geen Lucky Strike / Mild Seven meer in de F1. Zelfs het uiterlijk van het oude B.A.R is bijna verleden tijd ![]() Maarja op naar de toekomst! ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:53 |
afscheid livery van Honda voor BAT:![]() | |
Walter_Sobchak | vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:26 |
Vooruit, een filmpje dan... ...Alonso zou een goede Duitser zijn ![]() | |
MaximusF1 | vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:53 |
quote:Echt niet hoor. In Canada, Frankrijk en San Marino / Imola is het aan de buitenkant. | |
Spooky4u | vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:04 |
quote:Is dat zo? Was me nog nooit opgevallen eigenlijk | |
Spooky4u | vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:15 |
Hoe de 1ste VT toch spannend kan lijken:quote:bron | |
WEST | vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:23 |
quote: ![]() | |
Baklap | vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:52 |
quote:Je bent wel bijzonder kut. | |
sanger | vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:09 |
Zullen we voor de verandering, alleen voor deze laatste race dan ![]() Shit man......lijk wel een modje. | |
sanger | vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:11 |
Viso heeft wel een mooi aantal ronden gereden voor Spyker ![]() Alleen raar dat zijn naam er niet bij staat, was van de week bij de testst ook al zo. | |
Noud_ | vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:20 |
Uitslag VT1:![]() | |
TommyGun | vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:37 |
Forza Schumi | |
MaximusF1 | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:25 |
Schumacher al van de baan gegaan... Nog een Toro Rosso ook zien schuiven. Maar wat een prachtbaan is het. Zeer hobbelig, dertig soorten asfalt, omhoog, omlaag, links, rechts, betonnen muren. Zo worden ze niet meer. ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:27 |
quote:En nu Raikonen als winnaar. ![]() ![]() | |
_Administr8or_ | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:28 |
![]() ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:32 |
quote:Voor als hij de eerste ronde er uit vliegt? ![]() ![]() | |
WEST | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:36 |
quote:Viso staat er wel bij hoor ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:38 |
quote:Ik heb nog niet gekeken, maar hoe laat begint de 2'e sessie? | |
ElmarO | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:38 |
quote:Is nu bezig. ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:40 |
quote:Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer. ![]() | |
ElmarO | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:41 |
quote:Kan je hier zien. | |
MaximusF1 | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:42 |
Doornbos stilgevallen...geen schade te zien. Kan een spin geweest zijn of mechanisch probleem. | |
WEST | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:42 |
quote:toch aardig dat ze aan Sam Michael denken ![]() | |
Mikkie | vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:48 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ] | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:03 |
quote:Thnx ![]() | |
ElmarO | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:03 |
Uitslag van de tweede vrije training: ![]() | |
Giem | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:04 |
Hopelijk word MS nog even Wk, zit er niet echt meer in, maar toch. Hopelijk een afsluiter met een mooie winst | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:04 |
quote:en ik balen, zit ik zeer waarschijnlijk in de trein ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:04 |
quote:Ik heb een iets andere hoop ![]() ![]() | |
Noud_ | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:21 |
Edit: Sorrie, te laat ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:39 |
Zie net pas dat Alonso een motor kapot had:-( Shoot!!!!!!!!!!!!!! | |
dennistd | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:41 |
quote:nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas... | |
ElmarO | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:47 |
quote:Bij dit artikel stond ook nog een klein artikel over Kimi, waarin stond dat hij van de 83 keer dat hij voor McLaren aan de start verscheen hij 32 keer uitviel. Toch eigenlijk best wel dramatisch. ![]() quote:De titel van dat artikel gaf me wat hoop, maar ik werd blij van een dode mus. ![]() | |
Noud_ | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:48 |
Schumacher en Alonso zeer dicht bij elkaar, hopelijk krijgen we nog éénmaal een titanenstrijd te zien, duidelijk in het voordeel beslist voor Der Schumi uiteraard. Of nog mooier, Alonso die zélf in de fout gaat en z'n auto in de vangrail parkeert. Montagny zit er ook lekker bij voor de SA's, die hebben duidelijk vooruitgang geboekt dit seizoen ![]() | |
HPoi | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:51 |
quote:UND: ![]() ![]() | |
Mikkie | vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:56 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ] | |
ElmarO | vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:34 |
En helaas een motorwissel voor Doornbos. quote:Bron | |
Mikkie | vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:41 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ] | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:45 |
quote:Ohh, zo lang schumi er naast uitvalt...geen probleem mee ![]() | |
PieDobbelJoe | vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:45 |
quote:Dit lijkt een spektakel race te worden, dus is dit ook balen als ik het niet zien kan ![]() | |
Sally | vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:18 |
wat is het weer nou, daar? Kannet nergens vinden. De foto bij de vrije trainingen op f1.fok.nl lijkt een soort spray te zien, maar is dat ook zo?? | |
Mikkie | vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:23 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:11 ] | |
ilona-scuderia | vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:51 |
Nu op SBS6: de voorbeschouwing... ![]() | |
ilona-scuderia | zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:38 |
De kwalificatie wordt om 18:55 uitgezonden op Veronica, maar dat stond al in de schitterende OP... ![]() | |
jojomen4 | zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:53 |
Alonso dus! ![]() ![]() ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:01 |
Alonso ![]() Maar de ogen zullen vooral gericht zijn op onze " grote Duitse freund " die zijn laatste race rijdt. * -Hans- hoopt op een sterke race van de McLarens. | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:14 |
quote:Als je op F1racing gaat kijken niet. Misschien niet echt duidelijk van me. | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:16 |
Wel getuigend van respect die achtervleugel van BMW ![]() | |
whosvegas | zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:49 |
Wanneer en waar is de kwali te zien? Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst) ![]() | |
dennistd | zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:53 |
quote:veronica, 19u | |
TimoBasso | zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:57 |
quote:Same here.. Al hoop ik op een sterke race voor Williams.. ![]() | |
TommyGun | zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:12 |
quote:Toch niet goed gekeken dan. Staat al dagen op *random* gids / zender site | |
Messenga | zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:44 |
Hup Alonso, gedoodverfde kampioen. | |
MrBadGuy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:06 |
quote:Ik vond het al vreemd dat ik het niet in de gids kon vinden ![]() Laatste race van Schumacher en laatste race op SBS 6 ![]() Is al bekend of RTL wel of niet reclame tijdens de races uit gaat zenden? | |
_Administr8or_ | zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:09 |
quote:Reken er maar gewoon op dat ze reclames gaan uitzenden. Ze mogen het, dus dan gaan ze het zeker doen.. helaas. | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:53 |
Om 16:00 begint de 3e vrije training. Helaas is de Duitse RTL er niet live bij, maar misschien zenden ze de 3e vrije training later op de avond nog uit. | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:08 |
Ik ben er wel live bij, op live timing ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:10 |
Damn....etentje geregeld om 19u... Ook fijn nieuws btw... [ Bericht 69% gewijzigd door Walter_Sobchak op 21-10-2006 16:17:17 ] | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:21 |
quote:Ik leef met je mee. Kimi voorlopig naar de snelste tijd. ![]() Schumi naar P1... | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:24 |
quote:Mag ik hopen dat ze het waard is ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:25 |
Zo... Schumacher zet de nummer 2 op bijna een volle seconde. | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:27 |
Kijk trouwens eens naar de S2 tijd van Shumi. | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:29 |
Massa naar P1, maar komt niet aan de S2 tijd van Schumi. | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:31 |
quote:Damn, daar is hij heer en meester. Volgens mij heb je in die sector veel grip nodig, en dat hebben de Ferrari op de Bridgestones zo te zien wel. | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:40 |
En Schumi naar P1 | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:43 |
En ik heb mijn team nog staan op Michelins en de Renault motor... Als deze vrije training zo blijft voor Ferrari in de kwali, dan belooft dat niet veel goeds voor mijn manager... Boehoe. ![]() ![]() Btw: ![]() ![]() ![]() | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:43 |
Albers bezig met banden sparen voor de kwali? | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:43 |
quote:Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie! Je past wel bij Ferrari dan ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:44 |
Goede genade wat gaat die Schumacher f*cking hard!!!! check zijn tijd eens, bizar! Heeft Schumacher nou die extra krachtige Ferrari motor in zijn wagen liggen? | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:44 |
Schumi ![]() ![]() ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:46 |
http://www.f1racing.nl/nl/photolarge.php?photoID=65828&catID=1104-1850 Mika ![]() | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:48 |
quote:Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen. War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor) | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:49 |
quote:Fijn... *not* en ik ben niet eens vóór Ferrari... Ook niet meer wat de manager betreft... Maar goed: kan nu wel even relaxt op de bank zitten en kijken. Waren er gister nou wel of geen spetjes op de baan?? Bij de foto van Vettel's achtervleugel (op f1.fok.nl) leek 't net of de baan nat was.. Verkeerd gezien? Ik zie nu in de LT niks over regen: humidity 68%. | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:50 |
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen. ![]() | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:50 |
quote:Die spaartie zeker voor de Q. | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:51 |
quote:me2 *afk* | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:56 |
quote:uuhhm okay, ik had toch gelezen dat hij een extra krachtige motor zou krijgen. Maar als ze voor veilig willen gaan dan zou ik ook kiezen om de motor die ze al tijden gebruiken wat extra te belasten. Fisico een extra krachtige motor? Hopelijk kan hij tijdens de kwalificatie/race dan wat mooie dingen laten zien. ![]() Ik verwacht dat de tijden van de kwalificatie wat dichter bij elkaar zullen liggen, want het verschil is mij op dit moment wat te groot. | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:58 |
quote:Past precies bij Alonso's instelling ![]() | |
Sidekick | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:59 |
quote:I'm with stupid. | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:59 |
quote:Wel geruststellend voor hem in ieder geval. ![]() | |
sanger | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:01 |
Het verschil tussen Ferrari en de rest is groot, bij de rest valt het wel mee. Ben bang dat Ferrari de kwali zal domineren | |
Dirk-Kuijt | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:11 |
Hoe laat is de kwali? | |
MrBadGuy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:12 |
quote:18:55 op Veronica | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:24 |
De 3e vrije training die net is geweest is zometeen (17:45) op de Duitse RTL te zien. | |
Tarado | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:37 |
tvp | |
BliksemSchigt | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:38 |
Ik heb er zin in ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:46 |
Alle zeges van Schumacher staan op zijn helm afgedrukt, mooi hoor. ![]() | |
Bolter | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:51 |
Zijn er al foto's van de helm? | |
MakaveliTheDon | zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:55 |
tvp | |
Noud_ | zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:45 |
quote: ![]() ![]() Mooi ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:47 |
quote:inderdaad mooi ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:48 |
Ik heb de training van net niet helemaal gezien maar de Ferrari lijkt op rails te liggen. De balans oogt erg goed en ik weet niet of ze de kwalificatie gaan domineren maar ze zien er erg sterk uit dit weekend. | |
whosvegas | zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:50 |
quote:Bedankt! | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:59 |
![]() ![]() | |
Kanjer | zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:59 |
Weet iemand of ze morgen nog iets voor Schumacher gaan doen, lijkt me wel zo netjes eigenlijk... | |
Kanjer | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:01 |
quote:Geen zorgen, hij gaat hem winnen. ![]() ![]() ![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:03 |
Monteiro ![]() ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:06 |
Even kijken welke tijd Schumacher kan neerzetten. Met name in sector 2 is de Ferrari heer en meester. | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:11 |
Angstig wat een tijd van Massa. Ferrari super sterk... | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:16 |
Damn Massa! | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:18 |
is de qualify online te kijken?? mn tv is stuk gegaan ![]() | |
dennistd | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:23 |
quote:alleen live timng geloof ik | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:23 |
Gauw naar de kroeg gaan dan ![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:24 |
Hé Dennis! Weer de tijden vergeten te posten op f1.fok.nl ? | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:25 |
quote:Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog eten ![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:26 |
quote:Bestel daar een bak bitterballen of zo ![]() | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:29 |
op zich een goed plan; ware het niet dat ze geen bitterballen verkopen in mn stamkroeg ![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:34 |
Boycotten die kroeg!! ![]() ![]() OT: Schumi: 1:10:313 ![]() Massa: 1.10.175 ![]() Alonso ![]() | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:38 |
Ik ben niet voor Schumi, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat Alonso uitvalt, want aan die flap heb ik een grotere grafhekel dan aan die kutmof ![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:39 |
Je sig klopt niet. | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:40 |
Ferrari ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:41 |
Pedro haalt weer het laatste gedeelte niet.. Ferrari pakt zometeen plek 1 - 2, en Schumi pakt de pole. Het is trouwens mooi om te zien hoe rustig de Ferrari is op het hobbelige gedeelte van de baan. De balans is erg goed en Toyota zou het Renault team wel weer eens pijn kunnen gaan doen. Het laatste deel begint nu ! | |
Arcee | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:41 |
quote:Alonso lacht het laatst. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45 |
Schumacher stuk ?!?!?!?!?! | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45 |
![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45 |
HIJ IS STUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() | |
Zorro | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45 |
Alonso lacht al ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45 |
ROFL JA DUS ![]() | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:45 |
DatMeenJeNietttttttttt ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46 |
Alonso begint al te lachen ![]() | |
MakaveliTheDon | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46 |
Alonso ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46 |
Het kampioenschap is definitief beslist. | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46 |
Ze kunnen de boel misschien nog resetten !!!!!!! | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46 |
![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46 |
verdomme ![]() | |
MakaveliTheDon | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47 |
![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47 |
quote: | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47 |
Daar gaat zijn mogelijke pole tijd. ![]() | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47 |
quote:Jawel ![]() | |
TommyGun | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:47 |
Onvoorstelbaar........ | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48 |
quote:Wat wat wat?????? ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48 |
Brawn boos, Todt niet blij. ![]() | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48 |
Dag constructeurskampioenschap ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48 |
Naja, dan gaat de pole naar Massa en die gun ik het ook wel. ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48 |
Dan moet Massa maar winnen ![]() | |
vosss | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:48 |
Ach fuckit; ik ga naar de kroeg ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:49 |
Zolang Alonso maar niet wint. *blegh* | |
Arcee | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:49 |
Daar gaat het laatste kleine beetje spanning. ![]() | |
Mikkie | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:50 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:12 ] | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:50 |
ROFL, is ie echt stuk? ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:50 |
Waarschijnlijk wordt het een motorwissel, P20 voor Schumacher wordt het dus. | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:51 |
Ach, als Ferrari morgen net zo snel is als vandaag dan zie ik het nog wel 1 - 2 voor Ferrari worden. | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:51 |
quote:VW ![]() | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53 |
quote:Sorry. ![]() ![]() | |
Mikkie | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:12 ] | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53 |
Meneer van de FIA wel even opletten he? | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
![]() ![]() ![]() | |
BliksemSchigt | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
Genieten dit. FERNANDO ALONSO! | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
Come on KIMI !!!!!!! ![]() | |
Arcee | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
Doodzonde, had best nog spannend kunnen worden. ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
quote: ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
quote:Wereldkampioen is weer een stapje dichterbij! ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54 |
quote: ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:55 |
ALONSO !!!1 ![]() KIMI NAAR P1 ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:56 |
Massa ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:56 |
Massa ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:56 |
Massa wordt volgend jaar kampioen ![]() ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57 |
Goede tijd hoor Massa. Schumi nog binnen. ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57 |
Jaaa ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57 |
Hij gaat naar buiten ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:57 |
quote:Ik zie hem nog niet hoor.. | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58 |
quote:Komt wel ![]() ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58 |
quote:Inderdaad ![]() | |
InTrePidIvity | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58 |
Ik hoop dat Massa op pole komt, Kimi op 2 en Alonso op 3. En dan dat Alonso Kimi wil passeren, maar dat die hem dan zo hard snijdt, dat Alonso er vol achterop rijdt. Ja, dat zou mooi zijn ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58 |
![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58 |
Exit voor Schumi ![]() | |
Xebber | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58 |
Schumi uitgestapt ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59 |
damn... toch niet gehaald ![]() | |
BliksemSchigt | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59 |
Waar is een reactie van Schumi als eerste te verwachten? ![]() | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59 |
* vw_caddy trekt zijn Renault-sweater aan. ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:59 |
"Danke Michael" ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:00 |
Massa ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:00 |
quote:Hij doet het goed ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01 |
Beetje jammer dat Alonso op het vuile gedeelte staat, idem voor Kimi. | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01 |
quote:Duitse RTL | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01 |
quote:Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:01 |
quote:Ik wordt fan van hem volgend jaar ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:03 |
quote:Dan doe ik misschien mee ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04 |
quote:Nou ik verwacht toch wel een sterke race van Schumacher want de Ferrari is op dit circuit erg sterk. | |
Zorro | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04 |
quote:Zolang Schumacher niet wint vind ik het best ![]() | |
Anne | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04 |
Dat publiek ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04 |
quote:Juichen voor Felipe ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:09 |
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher). Geen motorwissel dus. | |
flubub | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:11 |
![]() | |
TommyGun | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:13 |
quote:Gelukkig | |
TimoBasso | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:13 |
quote:ah geen.. one last blast ![]() ![]() ![]() misschien morgen ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:19 |
![]() ![]() | |
sooty | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:19 |
Vlak 'der Michael' nog niet uit. Hij doet alles om te winnen. Misschien is dit wel weer zo'n meesterlijke zet van Ferrari om met een opgepepte motor een éénstopper te proberen. | |
whosvegas | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:21 |
Beetje jammer van Schumacher. Hopen dat Alonso morgen uitvalt ![]() Gaaf van Massa, pole in z'n thuis gp | |
#ANONIEM | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:23 |
quote: ![]() | |
multatuli | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:27 |
Wat een anti-climax zo! Wel erg leuk dat Massa de Senna kroon in Brazilie kan overnemen en dat die azijnpisser van een Barrichello weer naast de pot pist op zijn thuiscircuit. Natrappen als je geld op de rekening staat en expres pas op de finishlijn van je gas afgaan: fijne teamplayer was het. | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:39 |
<---- ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:41 |
heh. Alsof Shumacher nog nooit vanaf P10 naar voren is gereden. Z'n snelste tijd was een dikke .5 sec sneller dan Massa dus die kruipt echt wel naar een P2 - P4. Wat er met Alonso gaat gebeuren is interessanter ![]() Voor mij nog spannend! enne: quote:Nee ... het hele veld heeft relatief geluk t.o.v. Schumacher. Beter gezegd: Schumacher heeft pech en de rest van het veld kachelt door ... nog beter gezegd: Ferrari moet nu ook eens druk leggen op hun onderdelen en klaarblijkelijk trekken ze dat niet ... ![]() En jij haat die pisnicht niet ... je bent gewoon zo verliefd op Schumacher. ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:53 |
![]() | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:55 |
quote:Ik heb ff de kwali rustig op m'n gemakkie gekeken en ben niet op het forum geweest. What a blast, btw! Dus het lag niet aan de versnellingsbak??? Ik vond het klinken alsof MS maar in 1 versnelling kon rijden... Net als O. Mol, overigens... En ik gun het de man ook weer niet om op deze manier pech te hebben, maar ik moet toch bekennen dat ik wel stiekem in m'n vuisje lach, gna ![]() ![]() ![]() Ik leef wel met jullie Paardenfans mee, hoor....... *not* Maar Alonso liet het er wel bij hangen, moet ik zeggen. Erg veel heeftie er niet van hoeven maken, en dat deedtie dan ook niet (in de 3e sessie) *lapzwans, eigenlijk zeg ![]() ![]() | |
ElmarO | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:58 |
Tof voor Massa dat hij voor eigen publiek de pole pakt. ![]() quote:Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden. ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:58 |
quote:Waarom zou 'ie risico's nemen? | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:58 |
quote:Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijden ![]() | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:01 |
quote: bron Dus geen 'penalty'... Nou: da's 'kat-in-'t-bakkie voor Ferrari, denk ik zo.... Daar moet Renault nog hard aan trekken voor het constructeurskampioenschap! | |
ElmarO | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04 |
quote:Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt. ![]() | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04 |
Voor Alonso ben ik niet zo bang, vrees dat Fisi weer wat plaatsen naar achteren stuitert, zoals gewoonlijk. | |
Arcee | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04 |
quote:Alsof Schumacher geen geluk had toen Alonso laatst een paar plekken terug werd gezet en z'n motor in de race plofte. ![]() | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:04 |
quote:True, true. Maar laat 'm nou eens gaan RACEN, net als Massa dat deed vandaag.... Ach: ik heb goede hoop dat Alonso dat morgen in de race doet... Maar Michael en Massa doen dat natuurlijk óók. Ik vind dat Fernando een beetje (veel) glans verloren heeft sinds hij niet echt meer hoeft te vechten voor een plek (of stoeltje). In het begin van z'n carrière had hij nog die 'jeugdige overmoed'. Nu is het nog wel jeugdig, maar daar is alles mee gezegd. Jammer. | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:05 |
quote:Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap.... | |
Arcee | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:05 |
quote:Inderdaad, hij zakt 6 plaatsen terug en klimt er dan weer 4. | |
ElmarO | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:07 |
quote:Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2. | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:08 |
quote:Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden. | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:12 |
Maar hoe gaat dat dan als twee rijder uit 1 team op plaatsen eindigen die erg ver uit elkaar liggen? De teams hebben nu ook steeds een opvolgend nummer, of niet??? | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:13 |
quote:Jep. Alonso krijgt nummer 1 bij McLaren en Hamilton nummer 2 ![]() | |
ElmarO | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:15 |
quote:Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4. | |
Fir3fly | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:16 |
quote:Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg? | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:17 |
Ik vond het ergens toch wel een anti-climax dat Schumachers auto, die toch echt als aller-aller-allereerste die pitstraat uit wilde rijden, pech kreeg. Ik kon het bijna niet geloven. Dat is toch ook weer niet wat ik hem gunde. Ga dan strijdend ten onder, niet zo.... | |
vw_caddy | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:19 |
Komt door Kimi. ![]() | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:22 |
quote:huh? door Kimi? Oh, die neemt z'n 'pech-gen' mee?? Zou kunnen, zou zomaar kunnen... Maar het lijkt me niet waarschijnlijk!: hij rijdt er nog niet! Bovendien heeft Massa Pole gepakt! *op z'n Home Grand Prix: toch leuk voorem!* | |
Sally | zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:24 |
Zal ik 'm dan maar dichtgooien? Kunnen we morgen weer met een schone lei beginnen! Edit: Ter info: hier is deel 2 [ Bericht 42% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:41:40 ] |