Misschien moet je grotere streepjes zetten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Na meer dan een week heeft het nog steeds niks geholpen.![]()
Met dieten is het altijd afwachten omdat je lichaam zich aan moet passen aan je nieuwe eetgewoontes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Na meer dan een week heeft het nog steeds niks geholpen.![]()
Hm, maar moet je zelf inschatten of iets gezond is of niet of staat dat ergens in een boekje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:32 schreef YPPY het volgende:
Dat mag niet, er zijn maar weinig hokjes voor ongezond eten.
Hm, klinkt allemaal vrij gecompliceerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
Het is allemaal onderverdeeld, zoiets als bij de schijf van vijf. Helemaal onderaan zijn er wat hokjes om te gebruiken als je bijv. te veel brood of zuivel hebt, maar je mag het ook voor fruit of iets ongezonds gebruiken. 150 kcal per dag is dat.
amenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
De helft van mijn jeugdjaren heb ik dat gore, vieze zelfgebakken brood, van zo een broodmachine moeten eten. Nee het is niet lekker, vooral als het niet meer warm is. Dus eigenlijk...quote:
Dat doen mijn ouders ook, maar het wordt er wel wat minder lekker van. Mijn moeder lost dat op door voor het eten het (ontdooide) brood 10 seconden in de magnetron te leggen. Dan is het weer warm en ook weer lekker.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gesneden en ingevroren, dat moet wel goed gaan toch?
Ik hoop het voor jou.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gesneden en ingevroren, dat moet wel goed gaan toch?
Waarom dat?quote:
Ja of jongens, wie weet,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat er later best wat meisjes gaan huilen om hem
Dat is allang gebeurdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat er later best wat meisjes gaan huilen om hem
Een heftige verkoudheid bij mij bij mijn man valt het altijd wel mee die is er binnen een dag al weer vanaf.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Griep, Bubsel? Beterschap voor jullie!
Vooral lekker uitrusten! Het kan lang blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een heftige verkoudheid bij mij bij mijn man valt het altijd wel mee die is er binnen een dag al weer vanaf.
Vanmiddag toch maar ff een dutje doen.
Sorry, ik dacht meteen even wat andersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Vooral lekker uitrusten! Het kan lang blijven hangen.
En advies van mijn wijze mama: "Als je last van je keel hebt: zuigen, zuigen en nog eens zuigen, al is het maar op een kiezelsteentje."
Beterschap
Ah, bekend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:09 schreef freecell het volgende:
Ik ben weer beter (ongeveer) na mijn ziekzijn, maar mijn weerstand is er volledig vandoorIk heb echt overal ontstekingen (pukkles,alweer een blaasontsteking, ontstoken vinger) en zodra ik iets verkeerds eet, zijn mijn darmen volledig van slag.
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik dunner ben. Ik voel me nog net zo als toen ik begon. Een dik iemand die graag dunner wil zijn, maar daar niet de wilskracht voor heeft
Het is ook zo langzaam gegaan bij mij en ik jojo. Elke keer als ik weer op de top van een jojo zit, voel ik me dikker dan ooit, terwijl ik mijn startgewicht nooit meer bereikt heb.
Echt jammer, ik zou graag willen kunnen genieten van de tien kilo die ik kwijt ben, maar ik zie het echt niet.
En bij kleren kopen is mijn probleem eigenlijk altijd dat mijn borsten er niet inpassen.
En als het wel past, is het een tent. Nou lijk ik in strakkere truitjes (niet superstrak, maar wel getailleerd en een beetje aansluitend) veel slanker, dus ik weiger om nog zo als vroeger tenten te dragen.
Heeft vermoedelijk iets met je avatar te makenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht meteen even wat anders![]()
![]()
![]()
haha dit is zo herkenbaar, daarnaast probeerde ik op fotos mijn hoofd naar voren te steken zodat mijn onderkin niet op vielquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:37 schreef freecell het volgende:
Ik let op foto's er altijd alleen maar op of ik niet dik lijk
Als ik ergens niet aan moet denken is het dat welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht meteen even wat anders![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan moet denken is het dat wel![]()
![]()
dat wil ik dus ook niet meer, ik heb geen zin meer in tenten.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:09 schreef freecell het volgende:
En bij kleren kopen is mijn probleem eigenlijk altijd dat mijn borsten er niet inpassen.
En als het wel past, is het een tent. Nou lijk ik in strakkere truitjes (niet superstrak, maar wel getailleerd en een beetje aansluitend) veel slanker, dus ik weiger om nog zo als vroeger tenten te dragen.
Nee, ribbeltjes in kleding wil ik ook graag voorkomen. Zo strak dat het net aansluit, maar dat je niet ieder rolletje ziet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:10 schreef teigan het volgende:
[..]
dat wil ik dus ook niet meer, ik heb geen zin meer in tenten.....
Maar ik moet me er ook geen worstje in voelen...
Heel herkenbaar, net als de andere dingen die jullie noemen. Ik pak ook vanzelf te grote kleding. Het zit nog zo in mijn systeem dat ik dik ben. Niet zo gek ook, want een jaar geleden woog ik nog ruim honderd kilo (ik weet het niet eens precies). Dat krijg je er niet zomaar uit. Daarom ben ik ook zo blij met andere mensen die mij complimenten geven en het direct aan me zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:37 schreef freecell het volgende:
Ik let op foto's er altijd alleen maar op of ik niet dik lijk
Oke tnxquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Niks van aantrekken Bubsel! Schommelen is heel normaal. Moet je toevallig ongesteld worden? Dan hou je vocht vast. Maar er kunnen ook andere oorzaken zijn voor vocht vasthouden. Zolang eten, drinken en toiletbezoek normaal verlopen hoef je je geen zorgen te maken.
Ik wacht altijd al minstens 1 uur met drinken maar nu gaat dat dus ook niet goed nu ga ik maar iets minder eten en proberen meer te drinken. Het is gewoon vervelendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:25 schreef Bert het volgende:
Ik heb nog best lang last gehad dat ik niet kon drinken na het eten, maar uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen gelukkig.dit is Troel dus.
Heb jij nooit zin in iets te drinken na het eten? Zeker als je niet tijdens het eten mag/kunt drinken wil je na het eten echt wel een slokje hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:02 schreef omearos het volgende:
wat is er zo belangrijk aan het drinken na het eten?
ik drink al tijdens het eten iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb jij nooit zin in iets te drinken na het eten? Zeker als je niet tijdens het eten mag/kunt drinken wil je na het eten echt wel een slokje hoorMaar dat is een typisch WLS-ersprobleem, dat heb je niet bij 'gewoon' lijnen
Anders spoelt mij eten te snel wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:02 schreef omearos het volgende:
wat is er zo belangrijk aan het drinken na het eten?
Ik heb vandaag 3 bonnen gekregen van de postcodeloterij: bonnen voor gratis B&J-ijs
Als je af en toe een beetje neemt niet zo erg toch...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:02 schreef omearos het volgende:
Ik heb vandaag 3 bonnen gekregen van de postcodeloterij: bonnen voor gratis B&J-ijs
Breng lijn in je lijnen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:29 schreef Troel het volgende:is druk bezig met de nieuwe site
Ow, we zijn nog op zoek naar een leuke kreet. Wie o wie weet een leuke dieet-web kreet?
Ik ben mn wachtwoord een beetje kwijtquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Troel het volgende:
LET OP:
Met ingang van vandaag zal de site http://afvallen.qqn.nl niet meer bruikbaar zijn om de nieuwe standen in te geven. Dit kan namelijk op de nieuwe site http://www.dieet-web.nl
Ook nieuwe leden kunnen hier zelf (!) een login aanmaken. De oude gegevens worden zo snel mogelijk verhuisd naar de nieuwe site, het plaatje zal ook zo snel mogelijk aangepast worden (op dit moment laat het plaatje de stand van zaken van de oude login zien).
Kom je fouten tegen, heb je ideeen of wil je vertellen hoe verschrikkelijk mooi/lelijk het eruit ziet, vertel het me
Zie PMquote:
Ik neem vaak die van de Lidlquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Ymke het volgende:
Magere roomkaas klinkt wel lekker , ik heb alleen nooit roomkaas in huis , welke raad je me aan te kopen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef Troel het volgende:
Maar ik raad je aan niet teveel peper erin te doen
Je lijkt wel 20 jaar jongerquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Oja, alweer, wat stom zeg
Dan maar eentje van mij
[afbeelding]
Doet ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef Troel het volgende:
Dames en heren, nog een klein puntje.
Bert is op dit moment bezig met het nieuwe plaatje. Ik heb bij Bert aangegeven dat iedereen pas bij een nieuwe update weer op het lijstje verschijnt (dit omdat ook alle oude accounts overgezet zijn).
Daarnaast zou ik jullie willen verzoeken om opnieuw jullie streefgewicht en lengte in te vullen, anders zal ik dat allemaal met de hand in moeten vullen
Ik sta er nog wel stom op met een fallussymbool in mijn handen toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Oja, alweer, wat stom zeg
Dan maar eentje van mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Troel het volgende:
Kom je fouten tegen, heb je ideeen of wil je vertellen hoe verschrikkelijk mooi/lelijk het eruit ziet, vertel het me :)
1 |
Voel de bovenkant van je bekken en de onderste rib en daar midden tussen metenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:15 schreef freecell het volgende:
Note to self: Buik meten bij taille
(ook leuke invoeging: buik bij taille, buik bij navel en heupen. Ik heb geen flauw idee waar ik moet meten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |