Ik ben mn wachtwoord een beetje kwijtquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Troel het volgende:
LET OP:
Met ingang van vandaag zal de site http://afvallen.qqn.nl niet meer bruikbaar zijn om de nieuwe standen in te geven. Dit kan namelijk op de nieuwe site http://www.dieet-web.nl
Ook nieuwe leden kunnen hier zelf (!) een login aanmaken. De oude gegevens worden zo snel mogelijk verhuisd naar de nieuwe site, het plaatje zal ook zo snel mogelijk aangepast worden (op dit moment laat het plaatje de stand van zaken van de oude login zien).
Kom je fouten tegen, heb je ideeen of wil je vertellen hoe verschrikkelijk mooi/lelijk het eruit ziet, vertel het me
Zie PMquote:
Ik neem vaak die van de Lidlquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Ymke het volgende:
Magere roomkaas klinkt wel lekker , ik heb alleen nooit roomkaas in huis , welke raad je me aan te kopen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef Troel het volgende:
Maar ik raad je aan niet teveel peper erin te doen
Je lijkt wel 20 jaar jongerquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Oja, alweer, wat stom zeg
Dan maar eentje van mij
[afbeelding]
Doet ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef Troel het volgende:
Dames en heren, nog een klein puntje.
Bert is op dit moment bezig met het nieuwe plaatje. Ik heb bij Bert aangegeven dat iedereen pas bij een nieuwe update weer op het lijstje verschijnt (dit omdat ook alle oude accounts overgezet zijn).
Daarnaast zou ik jullie willen verzoeken om opnieuw jullie streefgewicht en lengte in te vullen, anders zal ik dat allemaal met de hand in moeten vullen
Ik sta er nog wel stom op met een fallussymbool in mijn handen toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Oja, alweer, wat stom zeg
Dan maar eentje van mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Troel het volgende:
Kom je fouten tegen, heb je ideeen of wil je vertellen hoe verschrikkelijk mooi/lelijk het eruit ziet, vertel het me :)
1 |
Voel de bovenkant van je bekken en de onderste rib en daar midden tussen metenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:15 schreef freecell het volgende:
Note to self: Buik meten bij taille
(ook leuke invoeging: buik bij taille, buik bij navel en heupen. Ik heb geen flauw idee waar ik moet meten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |