quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:19 schreef Rottdog het volgende:
Hmmmm wat is het hier rustig geweest vandaag![]()
Misschien een stilte voor de storm![]()
Dat is dan geen miskraam meer...maar een vroeggeboorte. Wat erg zeg...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef moussy het volgende:
hoort hier niet thuis
Mika was ook nog niet ingedaald. En is dat eiegnlijk ook niet gaan doen. Toen de vlos hier de vliezen door geprikt had moest ik hem nog helemaal zelf naar beneden drukken. De vlos had me van te voren al gewaarschuwd dat een bevalling iets zwaarder is als de kleine nog niet ingedaald is. Maar ja ik wist toch niet hoe het was als ie wel ingedaald wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:42 schreef sweaty het volgende:
Buik word ik ook zat!, hij mag komen.
Moet een babytje eigenlijk ingedaald zijn als de bevalling begint? alleen als de vliezen zijn gebroken he? Volgens mij is hij nog voor geen meter ingedaald, maar dat zullen we morgen zien, dan heb ik voor de 7e! keer een echo.
Nee, dat is zo als je het nog niet meegemaakt hebt, kan je er ook moeilijk over oordelen. Ze zeggen wel dat het babytje met de weeen naar beneden wordt gedrukt, maar dat is dus blijkbaar niet altijd zo. Ik maak me ook weer veel te veel zorgen ik zie het allemaal wel. Ik kan hem moeilijk zelf een zetje naar beneden gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika was ook nog niet ingedaald. En is dat eiegnlijk ook niet gaan doen. Toen de vlos hier de vliezen door geprikt had moest ik hem nog helemaal zelf naar beneden drukken. De vlos had me van te voren al gewaarschuwd dat een bevalling iets zwaarder is als de kleine nog niet ingedaald is. Maar ja ik wist toch niet hoe het was als ie wel ingedaald was![]()
Haha ik heb stiekem ook wel elke avond ff op zijn kontje gedrukt in de hoop dat ie zou zakken hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:22 schreef sweaty het volgende:
[..]
Nee, dat is zo als je het nog niet meegemaakt hebt, kan je er ook moeilijk over oordelen. Ze zeggen wel dat het babytje met de weeen naar beneden wordt gedrukt, maar dat is dus blijkbaar niet altijd zo. Ik maak me ook weer veel te veel zorgen ik zie het allemaal wel. Ik kan hem moeilijk zelf een zetje naar beneden geven(al zou dat wel fijn zijn
)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:42 schreef sweaty het volgende:
Vervelend he Neuk dat niet tot bijna niet slapen. Ik maak tegenwoordig ook nachten van max 4 uur. Vervelende is dat als ik dan later op de dag probeer wat te slapen ik snachts weer kort slaap. Beetje een cirkeltje. Ik was vanmorgen er om 05:45 uit. Was gedraaid, keuken gesopt, brood voor hubbie gesmeerd, maar nu begin ik een beetje in te storten. Kan niet gaan liggen want er kunnen elk moment monteurs voor de deur staan omdat het riool verstopt isIk wacht al sinds 07:30)
Buik word ik ook zat!, hij mag komen.
Moet een babytje eigenlijk ingedaald zijn als de bevalling begint? alleen als de vliezen zijn gebroken he? Volgens mij is hij nog voor geen meter ingedaald, maar dat zullen we morgen zien, dan heb ik voor de 7e! keer een echo.
Elke echo is weer leuk toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef sweaty het volgende:
Neuk, ik heb morgen een echo om te kijken of hij nog netjes in hoofdligging ligt (dat weet ik wel zeker, maar goed), en om te kijken of hij al is ingedaald (lijkt me stug, hij zit nog erg hoog. Al vraag ik me wel af inderdaad waar die scherpe stekende pijn soms vandaan komt)
Het klinkt mij toch in de oren als bekkenpijn (misschien raar, maar dat heb ik dus ook in m'n bil en lies, en dat is toch bekkenpijn). Het is inderdaad heel erg pijnlijk, vooral met omdraaien in bed, overeind komen en ik heb het ook erg als ik een eind gelopen heb. Dan kom ik gewoon bijna niet meer vooruit zonder érge pijn te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef Stiekemurd het volgende:
Meiden ff advies gevraagd....
Ik heb soms 's avonds zo een ontzettende pijn in 1 kant van mijn bil (soms hele bil). Ik kom dan bijna niet meer van de bank af en als ik eenmaal een gangetje heb dan gaat het weer. Gisteravond in bed kon ik niet eens eruit zonder me vast te houden aan mijn vriend, de steken en pijn is enorm....
Het omdraaien doet ook zo zeer. Herkenbaar voor iemand? Sorry dat ik klaag, maar de pijn is echt erg gewoon....
haha nou als ik heel eerlijk ben heb ik last van vergeetachtigheid en dat is echt zo. helaas.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Suzanna het volgende:
En nog op het verkeerde account reageren ook!! Foei Popples!![]()
maar goed, je hebt weer een retegoed excuus... ZWANGER!!!!
(heerlijk he)
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef L-E-A het volgende:
Hoe is het met jou slaapmeisje? Gewoon even nieuwsgierig![]()
Met licht metalen velgen Slaapmeis?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
...
Verder zijn we druk bezig met het bompiekamertje en hebben we afgelopen zaterdag een pracht van een bompiewagen gekocht. Een turquoise metallic Quinny Buzz met alles erop en eraan. Hij staat kant en klaar bij ons in de gang en we rijden elke dag even een rondje door de woonkamerBinnenkort toch maar even opbergen, want voorlopig hebben we hem nog niet nodig
Ik ben er voor naar een bekkentherapeute/zwangerschapsbegeleider geweest. Ze heeft me geleerd gelijk op te staan en door te lopen, dus niet moeilijk gaan waggelen (dat waggelen maakt het echt 100000x erger) maar gelijk kleine stapjes zetten en doorzetten. Is moeilijk omdat het pijn doet maar dat doet het waggelen ook. Hoe meer je gaat waggelen hoe meer pijn je er voor terug krijgt. Probeer zo lichtvoetig mogelijk te lopen (als o pde catwalk) en je zult zien dat het na een tijdje echt iets soepeler gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:17 schreef Githa het volgende:
Misschien dat een van de andere dames er wel iets op gevonden heeft, chiropractor of ietsmaar bij mij iig niet, sorry
![]()
Blijven bewegen en rustig aan opstarten was hier het advies.
* Githa geeft stiekemurd een knuffel![]()
En als toetje kreeg ik deze ook nog in mijn inbox:quote:Lief van je dat je naar me vraagt. Eerlijk gezegd, Fok interesseert me nu
niet zo veel, ik heb mijn handen vol aan mezelf.
Met Thies en zijn vader gaat het fantastisch, met mij wat minder.
We hebben 4 dagen en nachten vreselijk getobd met de borstvoeding maar die
loopt nu als een tiet! Halleluja! Ik lek me een ongeluk...
Maar ik heb erg veel moeite de bevalling goed te verwerken. Ik ben altijd al
een JantjeLach JantjeHuil geweest, maar nu is het echt uit proportie, zélfs
als je de hormonen in acht neemt. Ik voel me erg labiel. De verloskundige
bevestigde mijn vermoedens en ik hik dus tegen een postnatale depressie aan.
Vrijdag komt mijn oude therapeute en ik verwacht dat ik met haar al een
heleboel op een rijtje kan zetten.
Ik ga er wel uitkomen, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop alleen dat het een
beetje snel kan zodat ik écht met mijn hele hart kan gaan genieten van ons
menneke... En nu zit ik dus alweer te janken uit schuldgevoel....
BE, ik waardeer het dat 'jullie' meeleven. Wil je de dames in OUD een
updatje geven? En ze hartelijk groeten en danken voor het medeleven? Weet
je, copy/paste dit mailtje maar.
Veel liefs, Moonah
Mijn naam dus niet copy/pasten aub... ;-)
Een Quinny Buzz heeft een hele kleine draaicirkelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:14 schreef E.T. het volgende:
(en dat met die kinderwagen is best herkenbaar hoor.. Alleen staat ie hier in de babykamer en is de ruimte dus beperkt)
Ik moet morgen weer naar de vk. Ben benieuwd wat die te vertellen heeft. Mijn buik is de halve dag al hard en voelt tintelig/prikkelig en vooral heel gevoelig aan, heel vervelend. Ik weet niet zo goed wat ik er van denken moet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:42 schreef Mibos het volgende:
Neuk ik ben er wel niet vaak maar bij deze. Ben net terug van de APK. 1 cm ontsluiting en harde buiken met af en toe kramp dus veel rust en liggen. En vanaf morgen mogen we bevallen als het doorzet dus dat is mooi meegenomen. Verder was bloeddruk prima 130/80 en weer niet gegroeid snif snif snif... Gaat ook niet echt meer komen waarschijnlijk. Nu keiharde buik van het porren en er werd flink teruggeschopt naar de verloskundige wat wel erg komisch was. Moet wel zeggen dat ik nog nooit zoveel geslapen heb als de afgelopen weken.
Hoe gaat het met jou en je ds vs. slaapperikelen?
Moonah een hele dikke knuffel en een net zo dikke kus en heel veel sterkte de komende tijd. Geniet lekker van je mooie manneke en we missen je allemaal. Er wordt in ieder geval superveel aan je gedacht hier.
Ik vond het verschrikkelijk eerlijk gezegd, dacht nooit dat ik zo zou roepen en ben eik beschaamd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef bixister het volgende:
Bass-Miss, jouw bevalling was dus ook allesbehalve een makkie begrijp ik.
Ben jij mal!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk eerlijk gezegd, dacht nooit dat ik zo zou roepen en ben eik beschaamd.![]()
Ik stond vanochtend op en dacht 'ik wil wel bevallen vandaag' maar nu wil ik dat niet meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:34 schreef Suzanna het volgende:
Bass-Miss, een bevalling is bij de meeste vrouwen heel erg ingrijpend hoor, zeker de eerste weken erná... bij mij zijn de twee bevallingen wel weer 'weggezakt' maar ook al gaan ze goed, dan zijn ze nog erg pijnlijk, helemaal niet fijn en ingrijpend. Je bent echt niet aan t zeuren hoor!![]()
(volgens mij ben ik je nog niet tegengekomen in het babietjestopic, klopt dat? Anders...sorry!)
Ik vond de weeen alleen vervelend, maar de bevalling zelf niet..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:17 schreef Githa het volgende:
Neuk, zal ik je eens een beetje helpen...
Hier was het helemaal zo pijnlijk niet hoor, enne ik moet vrijdag naar de tandarst en zou dat zo willen ruilen voor een bevalling![]()
![]()
Heee, jij moet nog tot volgende week zondag wachten met bevallenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef chacama het volgende:
Geloof dat ik vanochtend mijn slijmprop verloren ben. Maar, geen zorgen. Voor de rest is alles in orde en bij Fleur had ik ook vrij lang voordat ik beviel al ontsluiting. Maandag naar de HA en dan vraag ik wel even of ie kijkt of het klopt of dat het nog 'potdicht' zit.
En B-M, je zeurt niet. Erover praten (en huilen) is belangrijk. Het hoort erbij.
Ja dat had ik ook. Omdat voor je gevoel die weeen zo nutteloos zijn. Maar dat zeg ik nu 2,5 maand later hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vond de weeen alleen vervelend, maar de bevalling zelf niet..
Dat had ik dus met de schouders. Het hoofdje was er uit, "even stoppen met persen! zuchten zuchten zuchten!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:42 schreef MeNicole het volgende:
want ik heb zo door geperst en toen was ie er al uit voor we er erg in hadden![]()
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:45 schreef Vicky het volgende:
Ik hoefde niet eens te persenAmber vloog er bijna uit...
no worries, bij Fleur was ik hem ook zo vroeg kwijt. Dus dat komt vast wel goed. Zit trouwens meer met een maandag in mijn hoofd..... moet immers de komende weken elke keer met Fred op maandag in het ziekenhuis zijn voor de controle aan zijn enkel..... en tja, dan ben ik er toch. Scheelt weer in de bezinekostenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heee, jij moet nog tot volgende week zondag wachten met bevallen![]()
Smorgens ikkie80quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
Zo een beetje bijgeslapen, en wat zie ik wil Mibos ook al voordringen...
Rustig aan hoor!
Nog steeds geen enkel teken van bevallen, alleen veel slijmverlies.
En er is er een wakker in mijn buikje, straks heb ik nog blauwe plekken van binnen.
Ik meen 50 gram per dag.. waar heb ik dat nou vandaan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:56 schreef beefcake het volgende:En hoeveel groeien baby's in de laatste weken, 150 gram per week ofzo?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef Neuk het volgende:
...
Mijn babbie is wel ingedaald maar ligt nog niet compleet vastgeschroefd met zijn kop. ...
Ja als ze slaaptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:11 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, wat vervelend zeg met je hond! Lekker is dat zeg, zo'n beest... Maar is ze verder wel lief?
![]()
Terugbonken en piepen zet geen zoden aan de dijk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Neuk het volgende:
Nopes da was weer niks vannacht. De hond meent nu ook mijn nachtrust te moeten verstoren. Ze wil graag bij ons in bed liggen en piept dus de hele nacht en bonkt tegen de deur... Nu slaapt ze wel hoor
![]()
Als ik eerst uitgerust wil zijn eer ik de bevalling in ga dan wordt het misschien wel een kerstkindje!
Hahahaha! Jij bent gewoon erg vaak zwanger, Suzanna!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef Suzanna het volgende:
Het lijkt wel of mijn hele familie trouwt terwijl ik zwanger ben (elk jaar weer, en elk jaar weer een bruilofttoen ik van Noa zwanger was trouwde mijn éne broer, toen ik van Emma zwanger was mijn oudste broer, en nu ben ik weer zwanger en trouwt mijn zus!)
Of heeeeeeeel lang!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:09 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hahahaha! Jij bent gewoon erg vaak zwanger, Suzanna!![]()
hihi ik kon het niet laten te plagenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:19 schreef Sugar het volgende:
Neuk, doe me een lol zeg!Ik wil nooit meer zwanger zijn, omdat ik geen derde kindje wil, nooit meer wil bevallen, nooit meer de eerste 6 weken wil en nooit meer zo'n rotperiode.
![]()
Maar toch wens ik u allen een fijne zwangerschap, een mooi gezond kindje en een makkelijke bevalling!![]()
En vergeet de mijne niet hè! Bijna geen schade terwijl Lis 4720 gram wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:36 schreef sweaty het volgende:
Nou ben toch wel een beetje gerustgesteld door jullie bevallingen met grote kindjes.
Ik heb respect voor jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
En vergeet de mijne niet hè! Bijna geen schade terwijl Lis 4720 gram was
Ja maar, daar heb ik toch geen invloed op gehad hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat een groot kind niet per definitie een 'zware bevalling' hoeft te geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:56 schreef sweaty het volgende:
[..]
Ik heb respect voor jeik moet er niet aan denken!
![]()
Ik ga maar zwijgen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
En vergeet de mijne niet hè! Bijna geen schade terwijl Lis 4720 gram was
Gefeliciteerd Snowwww!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef Snowwww het volgende:
Zet mij maar op 15 mei, please...
Haha, zo voelt het voor mij ook, Nicole is nog maar zo klein maar toch ook al zo groot!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:32 schreef Suzanna het volgende:
Gefeliciteerd Snowww! Voor m'n gevoel ben je nog maar net zwanger-afmaar Nicole is alweer 15 maanden...gaat hard zeg! Leuk dat jullie er nog een kindje bij krijgen
...
Hmm....ik had met de eerste met zijn grote hoofd en een bevalling van uhhh 14:00 tot 19:00 twee scheurtjes en bij numero duo in 2,5 uur met zijn bereschouders heulemaal niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Snowww gefeliciteerd!!
Ik heb me laten vertellen dat meer met de snelheid van een bevalling het aantal hechtingen te maken heeft. Mijn kraam zei toen dat je ook met een 5-6 ponder een totaal ruptuur kunt krijgen.
Meiden wish me luck!! Moet zometeen naar de Gyn toe. 1300 uur afspraak. Hopelijk mag ik weer voor 50% aan de arbeid.
Meer onmogelijk, haha! Ik was in staat geweest op de bovenste tree te blijven zitten! Gelukkig ben ik erg beleefd en ben ik uiteindelijk doorgelopen omdat de kraamhulp ook naar beneden wilde geloof ik!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:44 schreef lcicle het volgende:
Maar met een hoofdje wat al zowat staat tussen je benen, volledige ontsluiting en persweën een trap af is nu ook niet echt dat je zegt goh wat leuk
Ja, herkenbaar. Maar zo was alles een hindernis, vanaf het moment dat we naar het zkh moesten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, ik zag het in het ziekenhuis zelfs totaal niet meer zitten om van dat bed op de verlostafel te kruipen.
Heel herkenbaar! En die mensen maar vragen van: ''Wil je op de zitbal?'' "Eens op je andere zij, misschien?" "Of op de kruk?" En ik maar kijken van: "Zot!! Ik raak niet meer van dat bed hoor!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:35 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Maar zo was alles een hindernis, vanaf het moment dat we naar het zkh moesten.
Van het bed opstaan, nee! Broek aantrekken, lukt niet! Trap af, zie boven. Hond aaien ter afscheid lukt dan weer wel! Naar de auto lopen, strompel strompel! In de auto gaan zitten, onmogelijk. Weeën wegzuchten in de auto, lukt al helemaal niet, dus dan maar gewoon meepersen. In de rolstoel zitten, gvd wat is dat ding hard en die drempel hoog! Dan het verlosbed op, nee dat is te hoog (stond zo ongeveer op kniehoogte toen!). Dus de uiteindelijke geboorte viel best mee!![]()
Liefff! De echo ook...tis idd nog een klein visje zowat he..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:59 schreef Snowwww het volgende:
[..]
Haha, zo voelt het voor mij ook, Nicole is nog maar zo klein maar toch ook al zo groot!
Lol, toen ik haar de foto van de echo liet zien begon ze te smakken, net zulke geluidjes als ze maakt als ze een plaatje van een visje ziet![]()
Ow, en de echo:
[afbeelding]
"Wilt u een spiegel zodat u kunt zien hoe u perst?"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! En die mensen maar vragen van: ''Wil je op de zitbal?'' "Eens op je andere zij, misschien?" "Of op de kruk?" En ik maar kijken van: "Zot!! Ik raak niet meer van dat bed hoor!"
Ik begin een beetje de humor in te zien van mijn bevalling, denk ik.
is een beetje verschillend he.. ik weet niet wat het gemiddelde is, maar ik was zelf 47 cm. max was 1 cm groter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef Iksje het volgende:
gefeliciteerd Snowwww!![]()
Mag ik als lurker wat aan de dames vragen?
Hoe groot is een baby nu eigenlijk gemiddeld bij de geboorte? Zoekmachines geven mij geen duidelijk antwoord, en om nu naar de bibliotheek te hollen om zwangerschapsboekendan bezorg ik mijn lief een rolberoerte denk ik.
Volgens mijn collega is een meisje groot als ze de 50 cm haalt en een jongetje vanaf 52 cm. Maar ik zie hier regelmatig baby's geboren worden die groter zijn, of komt dat omdat Nederlanders sowieso een groter volk zijn?
Dezelfde vraag heb ik over het geboortegewicht, maar daarover kon ik me nog een topic herinneren.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
*doorgeefpost*
[..]
En als toetje kreeg ik deze ook nog in mijn inbox:
[afbeelding]
Moonah, zoals ik al zei 'Take care of yourself, dan komt de rest ook wel weer'. Vast!![]()
ik zou jouw naam staan in de AT lijst en denk.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:28 schreef beefcake het iets in dit topic:
quote:Pheno says:
feli voor haar dan
Pheno says:
je weet hoe ik denk over kinderen
Nixje says:
je post niet in [OUD}?
Pheno says:
nee, echt niet
Nixje says:
zal ik dit stukje posten?
Pheno says:
je mag haar feli ook namens Pheno
Even een tip voor zondag: Gewoon tegen iedereen zeggen, daar staat de drank en daar de vlaai. Heb ik ook gedaan met mijn verjaardag. Zo'n 35 man binnen gehad, tijd van mijn leven en iedereen heeft het er nog steeds over dat het zo'n relaxte niet geregiseerde verjaardag was. Maak het jezelf gemakkelijk, gezelligheid is belangrijker dan geliktheidquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef chacama het volgende:
Moonah, fijn om van je te horen. Blij om te horen dat je kleintje het zo goed doet. En nu jezelf fysiek en mentaal weer wat (een ietsjepietse) meer op de rit.
Hier gaat alles lekker. We zijn super druk in de winkel. De kerstspullen zijn binnen en die gaan we de komende tijd het juiste plekje geven.JOY...
Zondag verjaardag van mijn vent (40 jaren jong). Daar zie ik een beetje tegenop, want ik wil het te perfect hebben en ik weet dat dit niet gaat lukken. Maar ik ga mijn best doen om het zo goed mogelijk te krijgen zonder mezelf gek te maken...
Ja dat is ook zeker mijn bedoeling. Maar ik wil buiten een klein plekje maken voor rokers/kattenalergie-mensen. Je hebt toevallig geen partytent voor het oprapen liggen??? En dan natuurlijk de woonkamer iets verbouwen en alles op tijd klaar hebben staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Even een tip voor zondag: Gewoon tegen iedereen zeggen, daar staat de drank en daar de vlaai. Heb ik ook gedaan met mijn verjaardag. Zo'n 35 man binnen gehad, tijd van mijn leven en iedereen heeft het er nog steeds over dat het zo'n relaxte niet geregiseerde verjaardag was. Maak het jezelf gemakkelijk, gezelligheid is belangrijker dan geliktheid![]()
En ik heb er zin in![]()
WTF?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
ik zou jouw naam staan in de AT lijst en denk............
Ik kan het niet meer op postzwangerschapsdementie gooien he?quote:
Nu ben ik echt wel benieuwd wat je eigenlijk dacht hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:57 schreef Lois het volgende:
Ik kwam er na 10 minuten zelf al achter maar zat met huilende, koortsende Iris op schoot beneden. Anders had ik het nog weg kunnen halen![]()
Ik schaam me ontzettend!
Mannen zijn zooooooo tactvolquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:05 schreef Vivi het volgende:
Boehoeh! Mijn mannetje zegt dat ik snurk als een kettingzaag...als overmaat van ramp zei hij erbij:
"Ja maar, dikke mensen snurken toch meestal dus waarschijnlijk ligt het gewoon daaraan hoor snoepie! "![]()
Heejjj..bedankt he, dat scheelt...![]()
Ongelooflijk hequote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ongelooflijk he
En dan met zo'n blij hoofdje erbij, zo van "nu voel je je vast beter he! "
Drie maanden is totaal geen probleem hoor... Sterker nog, je mag tot 20 weken abortus aanvragen voor zover ik weet, zonder medische noodzaak...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, dat had ik toen Noa drie maanden was (ongeveer). Emma en Noa schelen ook maar 11 maanden en een week o.i.d. Is wel even schrikken dan, maar als je toch een grote kinderwens hebt ook weer niet héél erg schrikken.
Toen ik zwanger was van Emma (en het net wist) zat er ook iemand in de wachtkamer die vertelde daar plompverloren aan de vk dat ze het kindje wilde laten weghalen terwijl ze al drie maanden zwanger was (ook zo snel weer zwanger geworden) omdat het haar nu niet uitkwam... Maar volgens mij doen ze het dan niet zomaar meer, omdat het 'ongewenst' is en niet om een medische noodzaak. Weet ik trouwens niet zeker.
Yeps, vandaar ook dat ik zo knorrig lachquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:50 schreef Igraine het volgende:
haha
Maar zwangere vrouwen snurken wel vaker hoor. Ik snurk normaal nooit maar toen ik zwanger was wel.
Komt geloof ik doordat je slijmvliezen (oa in je neus) opzwellen als je zwanger bent.
Een vriendin van mij snurkt en kreunt zo in haar slaap als ze zwanger is dat haar man het echt niet leuk vindt en er soms ook niet van kan slapen. Best lastig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Yeps, vandaar ook dat ik zo knorrig lach![]()
Naar mijn idee post je hier alleen, als je echt iets te melden hebt. (geen verwijt hoor, echt niet) Dus ik dacht de vliezen zijn gebroken! Of iets van die strekking.... Gelijk daarna bedacht ik me dat je eigenlijk nog een heel klein buikje had in het buikenfoto topic en dat je echt nog niet zover zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nu ben ik echt wel benieuwd wat je eigenlijk dacht hoor
Belaan wat gaat de tijd snel he?
Ow gelukkig! Ik heb het ff doorgegevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:50 schreef Igraine het volgende:
haha
Maar zwangere vrouwen snurken wel vaker hoor. Ik snurk normaal nooit maar toen ik zwanger was wel.
Komt geloof ik doordat je slijmvliezen (oa in je neus) opzwellen als je zwanger bent.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:39 schreef E.T. het volgende:
Daarna alleen nog maar menstruatiekrampen en harde buiken geloof ik.![]()
Ik wacht 't even af. Heb al eerder zo'n nacht gehad en na een dag bankhangen is het niet meer teruggekomen. Als 't vannacht weer zo gaat, ga ik de vk wel bellen want helemaal lekker zit 't me niet natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:37 schreef Moonah het volgende:
[..]Hm, ik vind dat maar naar klinken hoor ET....
Bel je de VK? Of wacht je het af?
En idd, laten testen op blaasontsteking. want je hoeft daar in eerste instantie helemaal niets van te voelen terwijl je het toch onder de leden kunt hebben.
Vriendin snurkt nu ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef bixister het volgende:
ik snurkte ook tijdens mijn zwangerschappen. en, wat ik nog erger vond: ik kwijlde tijdens m'n slaap.was gelukkig allebei heel snel na de bevalling weer over.
oooh lois ik dacht dat je vergeten was dat bief zwanger was!
Dat vraag om een opname natuurlijk hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef oYo het volgende:
[..]
Vriendin snurkt nu ook, maar ze gelooft mij niet.
Denk dat je jezelf een beetje aan het gek maken bent snap je ongerustheid wel heb het zelf ook meegemaakt. Zou gewoon de Vk afwachten en tips aan haar vragen hoe je het beste het hartje van je kindje kunt opzoeken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef laika het volgende:
dus ik helemaal blij aangekomen thuis, denk ga ik even luisteren... hoor ik helemaal nietswaar ik ook voel en probeer...
hoop dat ik me nu niets voor niks zorgen hoef te maken.. moet pas 3 november weer naar de vlos en hoop toch echt dat alles nog steeds goed is.. (bij de eerste echo iig wel...) maarja die afspraak lijkt nog een eeuwigheid te duren....
ja dat denk ik ook (althans dat hoop ik)... maar 3 november lijkt nog zo ver weg..... terwijl het in feite maar 2 weken is maar toch!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf een beetje aan het gek maken bent snap je ongerustheid wel heb het zelf ook meegemaakt. Zou gewoon de Vk afwachten en tips aan haar vragen hoe je het beste het hartje van je kindje kunt opzoeken.
*pakt de popcorn en de colaquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:06 schreef Neuk het volgende:
Ik in elk geval niet. Ik heb wel alles klaar nu!
Nope hier is het ook nog niet begonnen, je zult nog even moeten wachten met de cola!quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
*pakt de popcorn en de cola
nou begin dan maar
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:01 schreef ik80 het volgende:
[..]
Nope hier is het ook nog niet begonnen, je zult nog even moeten wachten met de cola!
Alhoewel het wel een heerlijk wakkerhoud middeltje is!![]()
Ik niet. Alhoewel mijn vriend toch echt dacht dat ik riep dat de vliezen gebroken waren toen ik riep dat zijn mobiele telefoon afging...quote:
Gisteren had ik van die enorme steken waarbij je vanzelf auw zegt. Beetje voorwerk is het, toch? Nou dan gebeurt er iig iets. Morgen weer naar de verloskundige. Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef Githa het volgende:
Neukik denk dat jij �rg gaat bevallen
![]()
![]()
nou.... waar zijn al die hoog zwangere ? .... zou het, zou het![]()
Muah ik word steeds relaxter, doe het nu ook steeds rustiger aan. Het komt wanneer het komt. Ik zou het niet erg vinden als ie er morgen al was maar zo niet is het ook goed. Ik ga er vanuit dat het nog een paar weekjes duurt. Alles staat klaar dus dat geeft ook wel een relaxed gevoel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef Githa het volgende:
Steken helemaal onderin kan ook van hetverweken zijn, zeggen ze![]()
Maaruh voorwerk is het zeker, toch weer werk dat je straks niet meer hoeft te doen. Wie weet gaat het dadelijk toch wel ineens heel snel... let's hope so![]()
Maak me niet gek! Ik geloof er nog niets van, hoor. Ik denk echt dat het nog min. 2 wk duurt.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef piglet het volgende:
[..]
Nee, jij bent nu p_iglet met twee streepjes
Gefeliciteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |