Nou ben toch wel een beetje gerustgesteld door jullie bevallingen met grote kindjes
![]()
. Vandaag weer naar de verloskundige geweest, ben weer goedgekeurd, bloeddruk was alleen de bovendruk iets omhoog nu 130/85. Beebje lag toch wel tegen het schaambot aan dus ze dacht dat het niet lang meer ging duren voordat meneer gaat besluiten om naar beneden te zakken. Ik had voor de zekerheid nog even gevraagd hoe het zat mochten de vliezen nu breken en hij nog niet is ingedaald, maar dat was geen probleem aangezien mijn placenta er niet voor ligt. Ze zei dat mocht het gebeuren dat je wel moet bellen, maar dat er in principe niets dringends is, alleen de bevalling zou iets gecompliceerder gaan.
We zien het wel, ik begin eindelijk een beetje rustig te worden. Ik ben de afgelopen 2 weken heel erg druk geweest een soort stress gevoel in mijn lijf. Maar nu ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, ik ben er klaar voor denk ik. Alles is aan kant, ik doe rustig en ben daarom ook rustig. Voor mij geen babyboeken meer, ik laat het maar over me heen komen.
Eh, ik vraag me natuurlijk nog wel eens af hoe ik de pijn zal ervaren en of ik het wel kan, maar dat lijkt me normaal toch?
Neuk, vervelend dat je weer rot hebt geslapen, hier ook maar 3 uur vannacht. Ik zie er gewoon tegenop om te gaan slapen.