abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:26:20 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42819781
Toch kunnen ze er ook best naast zitten hoor. Ook met echo's. Dreumes werd als zeer flink betiteld, en was toch maar krap 6 pond. Wel erg lang, vandaar de misrekening.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:10:58 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42821443
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:56 schreef beefcake het volgende:En hoeveel groeien baby's in de laatste weken, 150 gram per week ofzo?
Ik meen 50 gram per dag.. waar heb ik dat nou vandaan?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42827247
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef Neuk het volgende:
...
Mijn babbie is wel ingedaald maar ligt nog niet compleet vastgeschroefd met zijn kop. ...

Hoe droog
Die van mij waren allebei al heel vroeg ingedaald, dus dat hangbuikzwijnidee kennen we hier ook. Alleen wil deze haar kop maar niet losschroeven uit mijn lever, dus die kan dat kunstje van indalen voorlopig niet eens.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42827476
Anna was maar 3200, maar ik ben flink gescheurd. Dat zegt ook niks.

Het schoonzusje van m'n schoonzusje was ook niet ingedaald (de baby dan), dat was tijdens de bevalling. Schoonzusje zelf al heel vroeg ingedaald en die liep twee weken over tijd.

Ik zag ontzettend op tegen de bevalling, maar aan het einde kreeg ik inderdaad een soort van 'rust'. Toen m'n vliezen waren gebroken was ik juist ontzettend rustig. Het gaat meestal gewoon goed, de rampen zijn uitzonderingen, maar ja, die onthoud je natuurlijk (ik ook).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:04:10 #130
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42827825
Nopes da was weer niks vannacht. De hond meent nu ook mijn nachtrust te moeten verstoren. Ze wil graag bij ons in bed liggen en piept dus de hele nacht en bonkt tegen de deur... Nu slaapt ze wel hoor

Als ik eerst uitgerust wil zijn eer ik de bevalling in ga dan wordt het misschien wel een kerstkindje!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:10:15 #131
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42827899
Even een vraagje over positiekleding...

Ik heb namelijk 3 november de bruiloft van m'n zus en m'n kindjes hebben nieuwe jurkjes/pakjes (gemaakt door een vriendin) maar ja, ik dus nog niets ... Het lijkt wel of mijn hele familie trouwt terwijl ik zwanger ben (elk jaar weer, en elk jaar weer een bruiloft toen ik van Noa zwanger was trouwde mijn éne broer, toen ik van Emma zwanger was mijn oudste broer, en nu ben ik weer zwanger en trouwt mijn zus!)

Nou was er een tijdje geleden een linkje gepost van een leuke site die mooie zwangerschapskleding (ook voor gelegenheden) met korting verkocht...maar kan ik hem niet meer vinden ... en bij de postorderbedrijven zie ik niets naar mijn smaak voor een bruiloft.
Weet iemand welke site ik bedoel? Of heeft iemand een andere briljante zwangerschapskleding-site? (ik heb met google gezocht maar kan het niet vinden)
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:11:42 #132
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42827922
Neuk, wat vervelend zeg met je hond! Lekker is dat zeg, zo'n beest ... Maar is ze verder wel lief?
pi_42827925
Suzanna, wat voor iets zoek je dan?
Broekpak/rok/jurk/? Iets wat je erna ook nog aankan?
pi_42827933
Neuk ik hoop dat je snel weer een beetje nachtrust vindt. Echt waardeloos is het wanneer je niet goed kan slapen.....
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:14:50 #135
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42827956
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:11 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, wat vervelend zeg met je hond! Lekker is dat zeg, zo'n beest ... Maar is ze verder wel lief?
Ja als ze slaapt

oude foto maar zo kijkt ze dan als ik boos naar beneden gestrompeld ben...
Iedere golf van de zee,
pi_42828000
Hehe arme Neuk. Wel ontzettend leuk een tekkeltje
pi_42828025
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:04 schreef Neuk het volgende:
Nopes da was weer niks vannacht. De hond meent nu ook mijn nachtrust te moeten verstoren. Ze wil graag bij ons in bed liggen en piept dus de hele nacht en bonkt tegen de deur... Nu slaapt ze wel hoor

Als ik eerst uitgerust wil zijn eer ik de bevalling in ga dan wordt het misschien wel een kerstkindje!
Terugbonken en piepen zet geen zoden aan de dijk?

Ik denk dat hondlief door begint te krijgen (ruiken?) dat er een piraat aan zit te komen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:31:51 #138
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42828188
Mwana dat heeft ze al heel lang, hoor En dat is ook niet erg. We hebben haar een paar nachten terug 1x boven gehad omdat we beneden hadden gespoten met ongediertespray (jaja, ik widle dat heeeeeeeeeeel graag - voor de zekerheid nou en dan kun je dat beter doen voor de baby er is, toch? ) en die stomme hond vond dat blijkbaar erg gezellig.
Iedere golf van de zee,
pi_42828235
Suzanna, ik heb mijn trouwjurk gekocht bij Future Maman op de afdeling voor feestkleding. Mooi spullen hebben ze daar en betaalbaar ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:06:57 #140
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42828718
Nachtrust wat is dat?
Gister heb ik een spiertje verrekt onder mijn duim, zeg maar in mijn pols. Nooit geweten dat je zoveel ermee doet. Gelukkig gaat het wel al iets beter. Alleen slapen, tja dat zal wel bijslapen worden vanmiddag. Nee nog steeds geen verdere voortekenen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:09:40 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42828755
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef Suzanna het volgende:
Het lijkt wel of mijn hele familie trouwt terwijl ik zwanger ben (elk jaar weer, en elk jaar weer een bruiloft toen ik van Noa zwanger was trouwde mijn éne broer, toen ik van Emma zwanger was mijn oudste broer, en nu ben ik weer zwanger en trouwt mijn zus!)
Hahahaha! Jij bent gewoon erg vaak zwanger, Suzanna!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:15:54 #142
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42828871
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:09 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hahahaha! Jij bent gewoon erg vaak zwanger, Suzanna!
Of heeeeeeeel lang!

Hai Sugar Ben je weer zwangert? Leuk dat je weer hier komt posten iig

toevoeging op voorgaande hondeposts: NINTENDOGS DOEN DAT NIET!!!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:19:24 #143
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42828943
Neuk, doe me een lol zeg! Ik wil nooit meer zwanger zijn, omdat ik geen derde kindje wil, nooit meer wil bevallen, nooit meer de eerste 6 weken wil en nooit meer zo'n rotperiode.
Maar toch wens ik u allen een fijne zwangerschap, een mooi gezond kindje en een makkelijke bevalling!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42829300
beakertje, doe eens melden joh.
Ben benieuwd hoe de echo's waren
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:38:07 #145
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42829314
Stiekemurd, ik wil graag een jurk of rok met bloes of zoiets dergelijks voor de bruiloft.

Sugar, je hebt helemaal gelijk ik ben érg vaak zwanger ... Maar moesten ze nou precies elke keer trouwen als ik zwanger was? Blijkbaar wel niet aardig ... moet ik elke keer weer iets nieuws kopen/maken...

Yppy, volgens mij is dat de site die ik bedoelde ! thnx! (edit: toch niet, er was een site met allemaal laatste modellen etc., erg afgeprijsd. Kan me herinneren dat Lois (als ik me niet vergis hoor) die een keer geplaatst had) Ik ga in ieder geval zaterdag even bij deze winkel kijken! Komt mooi uit, zit ook in Leiden...

[ Bericht 10% gewijzigd door Suzanna op 20-10-2006 10:45:34 ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:05:47 #146
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42829890
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:19 schreef Sugar het volgende:
Neuk, doe me een lol zeg! Ik wil nooit meer zwanger zijn, omdat ik geen derde kindje wil, nooit meer wil bevallen, nooit meer de eerste 6 weken wil en nooit meer zo'n rotperiode.
Maar toch wens ik u allen een fijne zwangerschap, een mooi gezond kindje en een makkelijke bevalling!
hihi ik kon het niet laten te plagen Gister bij de vk was er wel een meid (ik schatte haar begin 20) en die was al weer zwanger, ze was 4 maand terug bevallen

Tis net een kerstwens van jou! Ik ga dat zo es effe proberen
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:10:27 #147
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42829997
Neuk, dat had ik toen Noa drie maanden was (ongeveer). Emma en Noa schelen ook maar 11 maanden en een week o.i.d. Is wel even schrikken dan, maar als je toch een grote kinderwens hebt ook weer niet héél erg schrikken.
Toen ik zwanger was van Emma (en het net wist) zat er ook iemand in de wachtkamer die vertelde daar plompverloren aan de vk dat ze het kindje wilde laten weghalen terwijl ze al drie maanden zwanger was (ook zo snel weer zwanger geworden) omdat het haar nu niet uitkwam ... Maar volgens mij doen ze het dan niet zomaar meer, omdat het 'ongewenst' is en niet om een medische noodzaak. Weet ik trouwens niet zeker.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:19:36 #148
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42830230
Dit was niet haar eerste keer dat het bij haar zo plots gebeurde (werd haar 3e kindje). Het kan gebeuren en ik kan me voorstellen dat je erg schrikt maar dat het na het 2e kindje wat ook al zo op die manier verwekt is nogmaals gebeurt vind ik niet zo handig. Ze had het over een morning after pil die misschien wel niet gewerkt heeft en ook over dat ze borstvoeding geeft. Tja... ik zou het niet willen maar zou het wel houden. Ik vond het een beetje onverantwoordelijk overkomen, zeg maar...
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:36:35 #149
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_42830627
Nou ben toch wel een beetje gerustgesteld door jullie bevallingen met grote kindjes . Vandaag weer naar de verloskundige geweest, ben weer goedgekeurd, bloeddruk was alleen de bovendruk iets omhoog nu 130/85. Beebje lag toch wel tegen het schaambot aan dus ze dacht dat het niet lang meer ging duren voordat meneer gaat besluiten om naar beneden te zakken. Ik had voor de zekerheid nog even gevraagd hoe het zat mochten de vliezen nu breken en hij nog niet is ingedaald, maar dat was geen probleem aangezien mijn placenta er niet voor ligt. Ze zei dat mocht het gebeuren dat je wel moet bellen, maar dat er in principe niets dringends is, alleen de bevalling zou iets gecompliceerder gaan.

We zien het wel, ik begin eindelijk een beetje rustig te worden. Ik ben de afgelopen 2 weken heel erg druk geweest een soort stress gevoel in mijn lijf. Maar nu ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, ik ben er klaar voor denk ik. Alles is aan kant, ik doe rustig en ben daarom ook rustig. Voor mij geen babyboeken meer, ik laat het maar over me heen komen.

Eh, ik vraag me natuurlijk nog wel eens af hoe ik de pijn zal ervaren en of ik het wel kan, maar dat lijkt me normaal toch?

Neuk, vervelend dat je weer rot hebt geslapen, hier ook maar 3 uur vannacht. Ik zie er gewoon tegenop om te gaan slapen.
pi_42830887
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:36 schreef sweaty het volgende:
Nou ben toch wel een beetje gerustgesteld door jullie bevallingen met grote kindjes .
En vergeet de mijne niet hè! Bijna geen schade terwijl Lis 4720 gram was
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')