Drie maanden is totaal geen probleem hoor... Sterker nog, je mag tot 20 weken abortus aanvragen voor zover ik weet, zonder medische noodzaak...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, dat had ik toen Noa drie maanden was (ongeveer). Emma en Noa schelen ook maar 11 maanden en een week o.i.d. Is wel even schrikken dan, maar als je toch een grote kinderwens hebt ook weer niet héél erg schrikken.
Toen ik zwanger was van Emma (en het net wist) zat er ook iemand in de wachtkamer die vertelde daar plompverloren aan de vk dat ze het kindje wilde laten weghalen terwijl ze al drie maanden zwanger was (ook zo snel weer zwanger geworden) omdat het haar nu niet uitkwam... Maar volgens mij doen ze het dan niet zomaar meer, omdat het 'ongewenst' is en niet om een medische noodzaak. Weet ik trouwens niet zeker.
Yeps, vandaar ook dat ik zo knorrig lachquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:50 schreef Igraine het volgende:
haha
Maar zwangere vrouwen snurken wel vaker hoor. Ik snurk normaal nooit maar toen ik zwanger was wel.
Komt geloof ik doordat je slijmvliezen (oa in je neus) opzwellen als je zwanger bent.
Een vriendin van mij snurkt en kreunt zo in haar slaap als ze zwanger is dat haar man het echt niet leuk vindt en er soms ook niet van kan slapen. Best lastig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Yeps, vandaar ook dat ik zo knorrig lach![]()
Naar mijn idee post je hier alleen, als je echt iets te melden hebt. (geen verwijt hoor, echt niet) Dus ik dacht de vliezen zijn gebroken! Of iets van die strekking.... Gelijk daarna bedacht ik me dat je eigenlijk nog een heel klein buikje had in het buikenfoto topic en dat je echt nog niet zover zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nu ben ik echt wel benieuwd wat je eigenlijk dacht hoor
Belaan wat gaat de tijd snel he?
Ow gelukkig! Ik heb het ff doorgegevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:50 schreef Igraine het volgende:
haha
Maar zwangere vrouwen snurken wel vaker hoor. Ik snurk normaal nooit maar toen ik zwanger was wel.
Komt geloof ik doordat je slijmvliezen (oa in je neus) opzwellen als je zwanger bent.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:39 schreef E.T. het volgende:
Daarna alleen nog maar menstruatiekrampen en harde buiken geloof ik.![]()
Ik wacht 't even af. Heb al eerder zo'n nacht gehad en na een dag bankhangen is het niet meer teruggekomen. Als 't vannacht weer zo gaat, ga ik de vk wel bellen want helemaal lekker zit 't me niet natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:37 schreef Moonah het volgende:
[..]Hm, ik vind dat maar naar klinken hoor ET....
Bel je de VK? Of wacht je het af?
En idd, laten testen op blaasontsteking. want je hoeft daar in eerste instantie helemaal niets van te voelen terwijl je het toch onder de leden kunt hebben.
Vriendin snurkt nu ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef bixister het volgende:
ik snurkte ook tijdens mijn zwangerschappen. en, wat ik nog erger vond: ik kwijlde tijdens m'n slaap.was gelukkig allebei heel snel na de bevalling weer over.
oooh lois ik dacht dat je vergeten was dat bief zwanger was!
Dat vraag om een opname natuurlijk hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef oYo het volgende:
[..]
Vriendin snurkt nu ook, maar ze gelooft mij niet.
Denk dat je jezelf een beetje aan het gek maken bent snap je ongerustheid wel heb het zelf ook meegemaakt. Zou gewoon de Vk afwachten en tips aan haar vragen hoe je het beste het hartje van je kindje kunt opzoeken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef laika het volgende:
dus ik helemaal blij aangekomen thuis, denk ga ik even luisteren... hoor ik helemaal nietswaar ik ook voel en probeer...
hoop dat ik me nu niets voor niks zorgen hoef te maken.. moet pas 3 november weer naar de vlos en hoop toch echt dat alles nog steeds goed is.. (bij de eerste echo iig wel...) maarja die afspraak lijkt nog een eeuwigheid te duren....
ja dat denk ik ook (althans dat hoop ik)... maar 3 november lijkt nog zo ver weg..... terwijl het in feite maar 2 weken is maar toch!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf een beetje aan het gek maken bent snap je ongerustheid wel heb het zelf ook meegemaakt. Zou gewoon de Vk afwachten en tips aan haar vragen hoe je het beste het hartje van je kindje kunt opzoeken.
*pakt de popcorn en de colaquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:06 schreef Neuk het volgende:
Ik in elk geval niet. Ik heb wel alles klaar nu!
Nope hier is het ook nog niet begonnen, je zult nog even moeten wachten met de cola!quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
*pakt de popcorn en de cola
nou begin dan maar
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:01 schreef ik80 het volgende:
[..]
Nope hier is het ook nog niet begonnen, je zult nog even moeten wachten met de cola!
Alhoewel het wel een heerlijk wakkerhoud middeltje is!![]()
Ik niet. Alhoewel mijn vriend toch echt dacht dat ik riep dat de vliezen gebroken waren toen ik riep dat zijn mobiele telefoon afging...quote:
Gisteren had ik van die enorme steken waarbij je vanzelf auw zegt. Beetje voorwerk is het, toch? Nou dan gebeurt er iig iets. Morgen weer naar de verloskundige. Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef Githa het volgende:
Neukik denk dat jij �rg gaat bevallen
![]()
![]()
nou.... waar zijn al die hoog zwangere ? .... zou het, zou het![]()
Muah ik word steeds relaxter, doe het nu ook steeds rustiger aan. Het komt wanneer het komt. Ik zou het niet erg vinden als ie er morgen al was maar zo niet is het ook goed. Ik ga er vanuit dat het nog een paar weekjes duurt. Alles staat klaar dus dat geeft ook wel een relaxed gevoel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef Githa het volgende:
Steken helemaal onderin kan ook van hetverweken zijn, zeggen ze![]()
Maaruh voorwerk is het zeker, toch weer werk dat je straks niet meer hoeft te doen. Wie weet gaat het dadelijk toch wel ineens heel snel... let's hope so![]()
Maak me niet gek! Ik geloof er nog niets van, hoor. Ik denk echt dat het nog min. 2 wk duurt.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef piglet het volgende:
[..]
Nee, jij bent nu p_iglet met twee streepjes
Gefeliciteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |