Fijn, sinds een paar dagen begin ik weer last te krijgen van mijn bekken
![]()
Als ik me 's nachts omdraai in bed dan hoor ik *knak*. Het doet nog niet echt pijn, behalve als ik Nicole de trap op moet tillen, dat voelt niet zo prettig. Bij Nicole had ik het ook, maar dan pas vanaf weekje 30 ofzo..
Iemand nog tips om hier wat aan te doen?
Ik zal het in ieder geval vrijdag even aan de verlos melden, dan mag ik voor de eerste keer weer op controle
Verdere vraagjes (die ik ook aan de verlos ga stellen hoor). Nicole was redelijk groot bij geboorte. Zijn er tips/mogelijkheden om een tweede kindje wat kleiner te houden? Ik dacht van niet, ik zal in ieder geval wat minder snoepen, dat kan nooit kwaad natuurlijk
En ik zit te twijfelen of ik het volgende zal melden bij de verlos. Na de geboorte van Nicole heb ik geen nacontrole bij 6 weken gehad. De gyneacoloog (ik ben in het ziekenhuis bevallen) wilde de nacontrole niet doen omdat ik niet met medische indicatie was bevallen, de verlos wilde het niet doen omdat zij niet bij de bevalling waren geweest.
Achteraf vind ik het heel jammer dat die nacontrole er niet geweest is. Ik denk namelijk dat er toen iemand mij had verteld eens met een psychotherapeut te praten, omdat ik toen helemaal niet lekker in mijn vel zat. Toendertijd deed ik alsof er niets aan de hand was, maar achteraf gezien heeft het ruim 11 maanden geduurt voordat ik weer mijn vrolijke zelf was......
Zal ik dat nou melden bij de verlos? Aan de ene kant lijkt het me wel verstandig, maar ik wil ook de verstandhouding tussen ons niet verpesten.... En hadden ze wel wat gemerkt bij een nacontrole.....
Maar in ieder geval hartje luisteren (als dat tenminste al te horen is....).