abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 16:51:28 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42775632
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef L-E-A het volgende:
Hoe is het met jou slaapmeisje? Gewoon even nieuwsgierig
Lief dat je het vraagt

Afgelopen maandag was ik weer langs bij de verloskundige en ik ben geprikt op ijzer en suiker. Helaas was het suiker veel te hoog en daarom moet ik volgende week terugkomen voor een extra check. Hopelijk was het een tijdelijk iets, want ik had eigenlijk met "hierboven" afgesproken dat ze geen narigheid meer zouden leveren omdat ik die allemaal al in het begin van de zwangerschap heb gehad Ik voel bompie iedere dag en ik vind het nog steeds geweldig om zwanger te zijn. Vorige week was ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga en dat was zo lekker dat ik tegen het einde van de les bijna in slaap viel. Verder zijn we druk bezig met het bompiekamertje en hebben we afgelopen zaterdag een pracht van een bompiewagen gekocht. Een turquoise metallic Quinny Buzz met alles erop en eraan. Hij staat kant en klaar bij ons in de gang en we rijden elke dag even een rondje door de woonkamer Binnenkort toch maar even opbergen, want voorlopig hebben we hem nog niet nodig
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42775768
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Slaapmeisje het volgende:

...
Verder zijn we druk bezig met het bompiekamertje en hebben we afgelopen zaterdag een pracht van een bompiewagen gekocht. Een turquoise metallic Quinny Buzz met alles erop en eraan. Hij staat kant en klaar bij ons in de gang en we rijden elke dag even een rondje door de woonkamer Binnenkort toch maar even opbergen, want voorlopig hebben we hem nog niet nodig
Met licht metalen velgen Slaapmeis?

Hopelijk is de suiker snel weer in orde!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:15:51 #53
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42776507
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:17 schreef Githa het volgende:
Misschien dat een van de andere dames er wel iets op gevonden heeft, chiropractor of iets maar bij mij iig niet, sorry
Blijven bewegen en rustig aan opstarten was hier het advies.

* Githa geeft stiekemurd een knuffel
Ik ben er voor naar een bekkentherapeute/zwangerschapsbegeleider geweest. Ze heeft me geleerd gelijk op te staan en door te lopen, dus niet moeilijk gaan waggelen (dat waggelen maakt het echt 100000x erger) maar gelijk kleine stapjes zetten en doorzetten. Is moeilijk omdat het pijn doet maar dat doet het waggelen ook. Hoe meer je gaat waggelen hoe meer pijn je er voor terug krijgt. Probeer zo lichtvoetig mogelijk te lopen (als o pde catwalk) en je zult zien dat het na een tijdje echt iets soepeler gaat.

Op het moment loop ik trouwens weer heel slecht maar dat is ook echt omdat mijn buik/baby zwaar begint te worden en dat slechte slapen is natuurlijk helemaal niet bevordelijk.
Hooguit nog een paar weekjes!

Mibos waar ben je!? Hoest nou met jou?

Slaapmeisje: nog rare eetgewoontes ontwikkeld?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:19:59 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42776657
*doorgeefpost*
quote:
Lief van je dat je naar me vraagt. Eerlijk gezegd, Fok interesseert me nu
niet zo veel, ik heb mijn handen vol aan mezelf.
Met Thies en zijn vader gaat het fantastisch, met mij wat minder.
We hebben 4 dagen en nachten vreselijk getobd met de borstvoeding maar die
loopt nu als een tiet! Halleluja! Ik lek me een ongeluk...

Maar ik heb erg veel moeite de bevalling goed te verwerken. Ik ben altijd al
een JantjeLach JantjeHuil geweest, maar nu is het echt uit proportie, zélfs
als je de hormonen in acht neemt. Ik voel me erg labiel. De verloskundige
bevestigde mijn vermoedens en ik hik dus tegen een postnatale depressie aan.
Vrijdag komt mijn oude therapeute en ik verwacht dat ik met haar al een
heleboel op een rijtje kan zetten.
Ik ga er wel uitkomen, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop alleen dat het een
beetje snel kan zodat ik écht met mijn hele hart kan gaan genieten van ons
menneke... En nu zit ik dus alweer te janken uit schuldgevoel....

BE, ik waardeer het dat 'jullie' meeleven. Wil je de dames in OUD een
updatje geven? En ze hartelijk groeten en danken voor het medeleven? Weet
je, copy/paste dit mailtje maar.
Veel liefs, Moonah
Mijn naam dus niet copy/pasten aub... ;-)
En als toetje kreeg ik deze ook nog in mijn inbox:

Moonah, zoals ik al zei 'Take care of yourself, dan komt de rest ook wel weer'. Vast!
pi_42776723
Oh wat een mooi moppie is Thies!

Moonah, doe rustig aan en denk idd ook aan jezelf! Praten helpt en zorg dat je niet in een diep dal terecht komt!

Dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:23:32 #56
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_42776787
wat een schatje

moonah denk maar lekker aan jezelf en hopelijk gaat het snel beter

dit is weer popples ow vergeet de heletijd mij in te loggen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:24:03 #57
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42776807
Oeh Moonah's Big Boy is pretty pretty!!!!!

Moon, een dikke knuffel! Je mag echt trots zijn op jezelf! Ik ben er zeker van dat er samen met mij velen staan te popelen dat je weer komt posten maar sterk eerst maar eens op alle fronten aan.
Veel liefs en goeds en gezondheid en geluk!
Iedere golf van de zee,
pi_42777318
Slaapmeisje: Balen van die suiker! Maar kan inderdaad goed een tijdelijk iets zijn. Hopen dat het volgende week beter is! En die kinderwagen klinkt erg goed

En wat een mooi ventje is Thies zeg! Goed gedaan Moonah
pi_42777434
Neuk ik ben er wel niet vaak maar bij deze. Ben net terug van de APK. 1 cm ontsluiting en harde buiken met af en toe kramp dus veel rust en liggen. En vanaf morgen mogen we bevallen als het doorzet dus dat is mooi meegenomen. Verder was bloeddruk prima 130/80 en weer niet gegroeid snif snif snif... Gaat ook niet echt meer komen waarschijnlijk. Nu keiharde buik van het porren en er werd flink teruggeschopt naar de verloskundige wat wel erg komisch was. Moet wel zeggen dat ik nog nooit zoveel geslapen heb als de afgelopen weken.

Hoe gaat het met jou en je ds vs. slaapperikelen?

Moonah een hele dikke knuffel en een net zo dikke kus en heel veel sterkte de komende tijd. Geniet lekker van je mooie manneke en we missen je allemaal. Er wordt in ieder geval superveel aan je gedacht hier.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_42778119
Mededeling: 18 t/m 31 oktober 20% korting op alle positiemode bij Prenatal

Moonah wat naar dat je tegen een pd aanhangt Sterkte ermee Je ventje is wel ontzettend mooi zeg

Slaapmeisje wat leuk om even van je te horen Shit van je suiker, ik hoop dat ie omlaag gaat! Is je buik nog steeds zo groot of is het nu wat meer in verhouding met de zwangerschapsduur?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42778168
Veel sterkte, Moonah! Er zo een beer uitkrijgen is geen pretje, ik kan er van meespreken...
Toen de vroedvrouw de dag erna op controle kwam moest ik ook janken. En mijn lief maar denken dat het was omdat ze gezegd had dat er iets mis was of zo. Het was gewoon omdat ik aan de pijn en het machteloze gevoel van de dag ervoor moest denken.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:05:41 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42778208
Slaapmeisje, ik lees nu pas van je suiker. Dat is wel vervelend. Hopelijk is het bij de volgende controle weer wat beter op peil.
pi_42778594
Moonah, wat een prachtig kindje

Veel sterkte en zorg maar even lekker goed voor jezelf
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 18:24:16 #64
43556 miss_dynastie
pi_42778706
Oh, wat een moppie
pi_42779122
Wat een prachtig mannetje is Thies

Moonah, het klinkt allemaal erg heftig vind ik. Hopelijk kan je over niet al te lange tijd toch op een roze wolkje klimmen. Ik hoop dat je snel weer jezelf bent
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 20:15:53 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42782372
Wat een lekker ventje is Thies
Moonah, je hebt het in ieder geval zelf al goed onderkend, en dat is een onwijze stap in de goede richting.
Ik blaas wat zonneschijn jouw kant op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:28:02 #67
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42782863
Slaapmeisje succes met de suiker...hoop dat het niets is.

Moonah hele dikke kus Ik hoop dat je er een beetje uitkomt met je 'peut' en snel met volle teugen van dat super mooie menneke kunt gaan genieten...

En de rest die ook gepost heeft.....die hele mooie echo, de apk's en de ontsluiting bij Mibos.... heb ik alles nu????
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14:26 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42784704
Moonah, je hebt iig een onwijs lekker ventje gebakken!

slaapmeisje, wat dat 't niet gaat zoals 't moet. Die suiker hoort niet te hoog te zijn.. Ook niet eventjes. Je hebt idd al genoeg ellende gehad de eerste weken.
(en dat met die kinderwagen is best herkenbaar hoor.. Alleen staat ie hier in de babykamer en is de ruimte dus beperkt )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:29:58 #69
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_42785373
Wat een mooi ventje Moonah!!!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:32:23 #70
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42785482
Wat is Thies mooi en knap!
Moonah, heel veel sterkte bij het verwerken van die bevalling. Neem je tijd! Ik hoop echt voor je dat alles snel beter wordt. Sterkte!

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 18-10-2006 22:29:32 ]
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:33:13 #71
105888 renzell
pi_42785520
Slaapmeisje; hebben ze gezegd wat het kon zijn, die hoge suikerspiegel?
Fijn dat alles verder goed gaat!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:41:25 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42785885
Thies is
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 21:41:51 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42785906
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:14 schreef E.T. het volgende:
(en dat met die kinderwagen is best herkenbaar hoor.. Alleen staat ie hier in de babykamer en is de ruimte dus beperkt )
Een Quinny Buzz heeft een hele kleine draaicirkel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 21:43:34 #74
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42785974
Mijn suiker was volgens mij niet belachelijk hoog (7.8), maar ik had wel een glas jus en twee krentenbollen net een half uur in mijn mik Omdat mijn vader en meerdere familieleden suikerziekte hebben, wil ze het goed in de gaten houden en daarom moet ik volgende week even terug. Is die nog te hoog dan moet ik voor een dagcurve naar het ziekenhuis. Volgens mij is er niets aan de hand hoor want ik voel me prima. We wachten wel af en ik ga voorlopig niet panikeren

En beefcake, mijn buik is nu lekker gelijk met de andere zwangeren. Vanavond tijdens de zwangerschapsyoga kon ik even mooi vergelijken en ik val niet meer op tussen de andere toeters
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:46:30 #75
105888 renzell
pi_42786090
Foto dan...

Fijn dat alles verder oké lijkt lijkt te zijn Slaapmeisje!
pi_42786216
Moonah sterkte joh

Wat een prachtig serieus koppie heeft Thies
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:55:23 #77
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42786511
Thies wat ben je een mooi mannetje Moonah dikke
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 oktober 2006 @ 22:28:41 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42788128
Thies Ik heb zojuist besloten dat Isa op jongere mannen valt Moonah, meis, je komt er wel! Goed dat je zelf al in de gaten had dat het misschien een beetje de verkeerde kant op ging. Dat is de eerst, moeilijkste maar belangrijkste stap
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42788942
aah Thies wat een heerlijke wangen en dat fronsje... oeh!
Moonah, veel sterkte, dit is ook echt erg zwaar geweest dus niet gek dat je daar behoorlijk ondersteboven van bent. goed dat je zo tijdig aan de bel getrokken hebt.
Bass-Miss, jouw bevalling was dus ook allesbehalve een makkie begrijp ik.
en Mibos, het is dus eigenlijk al een beetje aan 't beginnen als ik 't goed begrijp? succes!!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:42:09 #80
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42791101
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:42 schreef Mibos het volgende:
Neuk ik ben er wel niet vaak maar bij deze. Ben net terug van de APK. 1 cm ontsluiting en harde buiken met af en toe kramp dus veel rust en liggen. En vanaf morgen mogen we bevallen als het doorzet dus dat is mooi meegenomen. Verder was bloeddruk prima 130/80 en weer niet gegroeid snif snif snif... Gaat ook niet echt meer komen waarschijnlijk. Nu keiharde buik van het porren en er werd flink teruggeschopt naar de verloskundige wat wel erg komisch was. Moet wel zeggen dat ik nog nooit zoveel geslapen heb als de afgelopen weken.

Hoe gaat het met jou en je ds vs. slaapperikelen?

Moonah een hele dikke knuffel en een net zo dikke kus en heel veel sterkte de komende tijd. Geniet lekker van je mooie manneke en we missen je allemaal. Er wordt in ieder geval superveel aan je gedacht hier.
Ik moet morgen weer naar de vk. Ben benieuwd wat die te vertellen heeft. Mijn buik is de halve dag al hard en voelt tintelig/prikkelig en vooral heel gevoelig aan, heel vervelend. Ik weet niet zo goed wat ik er van denken moet.
Waar wil je nog groeien eigenlijk? Je buik of de beeb? Ik groei me suf! Ik heb nu echt een imposante buik (volgens de mensen op mijn verjaardagsfeest, die waren toch wel onder de indruk van mijn groeikwaliteiten zeg maar ).

Ik zou willen dat ik ook eens fatsoenlijk kon slapen. Het gekke is dat ik afgelopen nacht ondanks een onderbreking van 3 uur of zo toch 7 uur slaap heb gehad en ik vandaag nog meer kapot ben dan alle andere dagen... Helaas, morgen beter misschien
Iedere golf van de zee,
pi_42791422
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef bixister het volgende:

Bass-Miss, jouw bevalling was dus ook allesbehalve een makkie begrijp ik.
Ik vond het verschrikkelijk eerlijk gezegd, dacht nooit dat ik zo zou roepen en ben eik beschaamd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bass-Miss op 19-10-2006 00:06:35 ]
pi_42791814
beschaamd? je hebt 't zwaar genoeg gehad, niet ook nog eens gaan schamen hoor, dat heb je niet verdiend. en je hebt een topprestatie geleverd: die prachtige Fons op de wereld gezet!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:06:27 #83
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42791880
BM- wat bixister zegt vind ik ook. Je bent nooit een zeur geweest en nu ook niet! Bikkel!
Iedere golf van de zee,
pi_42791932
Ja, het was gewoon niks voor mij, zo tekeer gaan.
Normaal hou ik me altijd sterk, maar kon echt niet nu.
pi_42791995
Maar ik zwijg er beter over want begin anders weer te janken, zoals toen controle kwam de dag erna .
pi_42792149
is goed hoor.
pi_42792244
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef bixister het volgende:
is goed hoor.
Maar het blijft een lief Fonske.
pi_42792513
dat hoop ik voor je!
pi_42795808
Thies is MOOI! En lief! Wat een schatje ... zulke heerlijke wangetjes... en die handjes...
Moonah, heel veel sterkte voor jou en hopelijk komt het gauw goed met je... kan me voorstellen dat Fok! even niet belangrijk is voor je, dat had ik ook zo net na de bevalling... Nogmaals heel veel sterkte.

Slaapmeisje, hopelijk is t niets ernstigs met je suiker. Hopelijk word je straks gewoon gerustgesteld dat het niets ergs is!

Bass-Miss, een bevalling is bij de meeste vrouwen heel erg ingrijpend hoor, zeker de eerste weken erná... bij mij zijn de twee bevallingen wel weer 'weggezakt' maar ook al gaan ze goed, dan zijn ze nog erg pijnlijk, helemaal niet fijn en ingrijpend. Je bent echt niet aan t zeuren hoor!
(volgens mij ben ik je nog niet tegengekomen in het babietjestopic, klopt dat? Anders...sorry!)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 08:38:03 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_42795848
Ow wat is Thies een mooi mannetje
stormy waters...
sailin'
pi_42796067
Geloof dat ik vanochtend mijn slijmprop verloren ben. Maar, geen zorgen. Voor de rest is alles in orde en bij Fleur had ik ook vrij lang voordat ik beviel al ontsluiting. Maandag naar de HA en dan vraag ik wel even of ie kijkt of het klopt of dat het nog 'potdicht' zit.

En B-M, je zeurt niet. Erover praten (en huilen) is belangrijk. Het hoort erbij.
pi_42796108
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik vond het verschrikkelijk eerlijk gezegd, dacht nooit dat ik zo zou roepen en ben eik beschaamd.
Ben jij mal!
Als jij moet roepen dan doe je dat gewoon, s heul normaal!
Sommige vrouwen gillen alles bij elkaar, anderen vloeken alles wat beweegt stijf en weer een ander (die normaal al in elkaar zijgt bij een prikje) geeft geen kik.
Ik hoor bij de categorie die allerlei onzin uitkraamt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42796139
Moonah wat een prachtig mannetje

Sorry ik kon niet meer reageren op jullie lieve tips en berichtjes mbt mijn klachten... Gisteravond ging het weer een stuk beter en vannacht erg goed geslapen *gelukkig*. Het verschilt echt per dag... De pijn is soms in mijn linker- of rechterbil en soms de hele bilpartij... Ik heb geen pijn in mijn lies, benen of wat dan ook. Het is echt in mijn bil(len). Ik moet nu toch morgen naar het ziekenhuis toe om te kijken of mijn bloeddruk enzo ok is. Zal dit ook echt met de dokter bespreken...
Bedankt voor jullie tips in ieder geval.
pi_42796208
Oei Chacama, slijmprop verloren? Lijkt me toch even schrikken. Hopelijk zit alles nog netjes potdicht!

Stiekemurd, ik hoop dat je te weten komt wat het is bij de dokter. Ik ben er ook benieuwd naar... als je wilt, laat het dan maar weten. Fijn dat je goed geslapen hebt!!

Ik heb vandaag weer erg veel last van m'n bekken. Wel goed geslapen maar elke keer wordt het na de behandeling langzamerhand weer slechter.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:09:20 #95
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42796314
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 08:34 schreef Suzanna het volgende:
Bass-Miss, een bevalling is bij de meeste vrouwen heel erg ingrijpend hoor, zeker de eerste weken erná... bij mij zijn de twee bevallingen wel weer 'weggezakt' maar ook al gaan ze goed, dan zijn ze nog erg pijnlijk, helemaal niet fijn en ingrijpend. Je bent echt niet aan t zeuren hoor!
(volgens mij ben ik je nog niet tegengekomen in het babietjestopic, klopt dat? Anders...sorry!)
Ik stond vanochtend op en dacht 'ik wil wel bevallen vandaag' maar nu wil ik dat niet meer. Stouterd!
Iedere golf van de zee,
pi_42796351
Oeh Chacama, dat is ff schrikken! Hoop ook dat het nog even potdicht blijft hoor!

Neuk, het is even pijnlijk ,maar je krijgt er een mooi moppie voor terug.. dussuhh ga jij maar bevallen vandaag hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:15:02 #97
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42796415
Nee Vicky, nu hoeft het al niet meer...
Iedere golf van de zee,
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2006 @ 09:17:57 #98
81992 Githa
pi_42796454
Neuk, zal ik je eens een beetje helpen...
Hier was het helemaal zo pijnlijk niet hoor, enne ik moet vrijdag naar de tandarst en zou dat zo willen ruilen voor een bevalling
pi_42796465
Dan wacht je nog maar ff
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42796502
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:17 schreef Githa het volgende:
Neuk, zal ik je eens een beetje helpen...
Hier was het helemaal zo pijnlijk niet hoor, enne ik moet vrijdag naar de tandarst en zou dat zo willen ruilen voor een bevalling
Ik vond de weeen alleen vervelend, maar de bevalling zelf niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')