Je maakt wel die vergelijking met PUB, maar je loopt zelf het meeste te zuigenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik bedoel. Bedankt voor het inkoppen
Vroeger was alles beter...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik bedoel. Bedankt voor het inkoppen
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:15 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik hier al zei, Tong opent twee baggertopics. Waarom zouden die open moeten blijven? Omdat Tong de meestpostende FOK!ker is? Omdat hij de voetbalvader is? Kom op zeg. Er is een slowchattopic, al over de 1300 topics als het jullie ontgaan is, het kan mooi allemaal daar terecht. Elke user is gelijk in voetbal, dus elke user die bagger post wordt 'gestraft' met dezelfde regels, ook al heet je Tong en heb je 200k posts.
Topicbagger wordt gewoon gesloten, welke user het ook opent, wie ook maar de moderator is op dat moment. Zo kunnen we voor elke user die negen dagen weg is wel een welkomstopic openen. En natuurlijk in de vakanties als men drie volle weken weg is (zo hey!). Opvallend genoeg dat 'de vriendjes van Tong' allemaal tegelijk komen klagen in FB, en niemand anders...
Het blijft verrassend dat Genclerbirligi bovenaan staat in Turkije. Vind je niet Nikky ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef nikky het volgende:
Kappen met miepen als kleine jochies en ga het eens over voetbal hebben ofzo met een biertje erbij.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef nikky het volgende:
Die topics zitten terecht op slot.
Kappen met miepen als kleine jochies en ga het eens over voetbal hebben ofzo met een biertje erbij.
Discussie voorbij en het denigrerende gelul tegenover de mods ook.
Ik kijk niet naar voetbalquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft verrassend dat Genclerbirligi bovenaan staat in Turkije. Vind je niet Nikky ?
Ik hoor heule slechte verhálen over jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]Wat kom jij hier doen???? Hoe doen je tulpebollen het?
Zeg laat mij met rustquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
yvonne houdt waarschijnlijk zijn hand vast![]()
Heb je mijn High Tea topic niet gezien. Iedereen is dol op me?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:55 schreef nikky het volgende:
Ik hoor heule slechte verhálen over jou.
Neuken ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef Messenga het volgende:
Dat is best mogelijk. Op dat moment leek me dat de beste oplossing, de situatie is erdoor bedaard, dus ik zie het probleem niet.
Overigens verschilt het niveau van acceptatie gewoon per keer. Dat ligt maar net aan de situatie.
Er is een verschil tussen een algemeen probleem en een probleem dat zich per user verschilt. Dat weet jij ook wel als exmodje.quote:
Deze zin is 1 groot probleem. Nog een keer?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een algemeen probleem en een probleem dat zich per user verschilt.
Hahahquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze zin is 1 groot probleem. Nog een keer?
nee hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een algemeen probleem en een probleem dat zich per user verschilt. Dat weet jij ook wel als exmodje.
want dat is namelijk blijkbaar altijd zo geweest?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zoals jij vast wel kan begrijpen ligt dat maar net aan de situatie. Dat is altijd al zo geweest.
Dat de oplossing van het probleem ligt aan de oorzaak. De ene keer vereist een probleem een ban, de andere keer een waarschuwing, een mailtje of een PM. Dat verschilt per situatie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
want dat is namelijk blijkbaar altijd zo geweest?
Het feit dat ik gewoon vergeleken wordt met SCHquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat doe je helemaal niet. Iedere user is er 1 en je kijkt heel anders naar Dirk Kuijt dan naar twi of anders naar SCH dan naar Eilanden. Logisch ook.
Nou, ben ik het niet helemaal mee eens. Er zit een verschil tussen Tong die twee baggertopics opent omdat ie weer terug is, of een 24uurs topic van een andere user.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het feit dat ik gewoon vergeleken wordt met SCH![]()
![]()
Effe ontopic ... dat de mods een bepaalde mening hebben vind ik best. Maar pas die dan ook consequent toe .. als je vindt dat Tong80 niets meer of minder is dan elke andere user, dan moet je het topic ook niet tot vanavond open laten maar gewoon sluiten, net als je bij een andere user zou doen. Het feit dat je het topic open laat, laat juist WEL merken dat er verschil bij jullie bestaat tussen users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |