abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43034963
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef SCH het volgende:

[..]

yvonne houdt waarschijnlijk zijn hand vast

Maar tong80 heeft hierboven mooi verwoord, is helemaal duidelijk en als je dat niet begrijpt dan heb je de humor van een naaktslak en het invoelingsvermogen van Rita Verdonk
Ik zou de 'insider' / kliekjes - grappen van jou en tong niet als humor of grappig willen betitelen hoor.
pi_43034979
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tsja, niet alles wat hij doet hoeft in jouw straatje te zijn natuurlijk he .
Daar heeft het niks mee te maken. Ik vind het zo ontzettend rechtlijnig en gevoelloos. Snap er echt geen zak van dat je je als moderator ineens tegen users gaat opstellen in plaats van het forum leuk voor hen te willen maken.
pi_43034993
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zou de 'insider' / kliekjes - grappen van jou en tong niet als humor of grappig willen betitelen hoor.
Ga jij nou maar Marokkanen in elkaar slaan joh
pi_43035032
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

En wat is dit nou weer voor reactie?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43035049
quote:

[..]

waar gaat dit nou weer over
pi_43035127
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En wat is dit nou weer voor reactie?
Oh, het floepte er zomaar uit. Ken je dat?
pi_43035159
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, het floepte er zomaar uit. Ken je dat?
Ja... Bij mij ging het nog over het onderwerp. Dit niet echt he?
In Southern Sun
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:13:27 #208
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_43035216
Hallo, ik ben er ook weer
En ik ben toch benieuwd hoe deze kansloze discussie gaat aflopen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_43035277
Zoals ik hier al zei, Tong opent twee baggertopics. Waarom zouden die open moeten blijven? Omdat Tong de meestpostende FOK!ker is? Omdat hij de voetbalvader is? Kom op zeg. Er is een slowchattopic, al over de 1300 topics als het jullie ontgaan is, het kan mooi allemaal daar terecht. Elke user is gelijk in voetbal, dus elke user die bagger post wordt 'gestraft' met dezelfde regels, ook al heet je Tong en heb je 200k posts.

Topicbagger wordt gewoon gesloten, welke user het ook opent, wie ook maar de moderator is op dat moment. Zo kunnen we voor elke user die negen dagen weg is wel een welkomstopic openen. En natuurlijk in de vakanties als men drie volle weken weg is (zo hey!). Opvallend genoeg dat 'de vriendjes van Tong' allemaal tegelijk komen klagen in FB, en niemand anders...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43035291
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja... Bij mij ging het nog over het onderwerp. Dit niet echt he?
Jawel hoor, het is bijna poezie, zo'n mooie verwijzing is het
pi_43035335
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:15 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik hier al zei, Tong opent twee baggertopics. Waarom zouden die open moeten blijven? Omdat Tong de meestpostende FOK!ker is? Omdat hij de voetbalvader is? Kom op zeg. Er is een slowchattopic, al over de 1300 topics als het jullie ontgaan is, het kan mooi allemaal daar terecht. Elke user is gelijk in voetbal, dus elke user die bagger post wordt 'gestraft' met dezelfde regels, ook al heet je Tong en heb je 200k posts.

Topicbagger wordt gewoon gesloten, welke user het ook opent, wie ook maar de moderator is op dat moment. Zo kunnen we voor elke user die negen dagen weg is wel een welkomstopic openen. En natuurlijk in de vakanties als men drie volle weken weg is (zo hey!). Opvallend genoeg dat 'de vriendjes van Tong' allemaal tegelijk komen klagen in FB, en niemand anders...
Nee precies he, die vriendjes van Tong80 zijn natuurlijk doodeng.

Gelukkig hebben we nu heel volwassen moderators met veel ervaring en mensenkennis en inzicht om daar eens hard op te treden. Stoer man. Ga zo door en gefeliciteerd. Danny zal trots op je zijn
pi_43035395
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee precies he, die vriendjes van Tong80 zijn natuurlijk doodeng.
Nee hoor, zijn helemaal niet doodeng. Het is alleen opvallend dat juist de drie personen die Tong echt kennen en ook contact met hem hebben gelijk in FB gaan zitten klagen om twee terechte slotjes. Wáár praten we over.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:20:13 #213
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43035439
quote:

[..]

Hier verlies je de discussie helemaal SCH, wat een lompe actie!

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Law
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43035448
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee hoor, zijn helemaal niet doodeng. Het is alleen opvallend dat juist de drie personen die Tong echt kennen en ook contact met hem hebben gelijk in FB gaan zitten klagen om twee terechte slotjes. Wáár praten we over.
Over nieuwe moderators die hun plasje moeten doen en denken een punt te maken maar zich ongelooflijk laten kennen. Laat verder maar. Het valt me gewoon vies tegen dat mensen meteen zo op hun macht gaan zitten als ze blauw worden. Nergens voor nodig. VBL was gewoon hetzelfde gebleven met dat topic.
pi_43035488
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Over nieuwe moderators die hun plasje moeten doen en denken een punt te maken maar zich ongelooflijk laten kennen. Laat verder maar. Het valt me gewoon vies tegen dat mensen meteen zo op hun macht gaan zitten als ze blauw worden. Nergens voor nodig. VBL was gewoon hetzelfde gebleven met dat topic.
Als er iemand is die zich weer laat kennen bij jij het SCH. Weer dat eeuwige gezanik als er iemand een andere mening heeft.
pi_43035568
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als er iemand is die zich weer laat kennen bij jij het SCH. Weer dat eeuwige gezanik als er iemand een andere mening heeft.
Je kunt ook gewoon de ouwe getrouwen van VBL verzoeken allemaal op te rotten - als dat is wat jullie zo graag willen want daar begint het wel op te lijken zo langzamerhand.

Dat kan het gewoon een PUB worden hier en heb jij je zin. Kun je lekker over tieten en bier wauwelen.
pi_43035638
Nou, waar wacht je op?

pi_43035642
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon de ouwe getrouwen van VBL verzoeken allemaal op te rotten - als dat is wat jullie zo graag willen want daar begint het wel op te lijken zo langzamerhand.

Dat kan het gewoon een PUB worden hier en heb jij je zin. Kun je lekker over tieten en bier wauwelen.
Je laat je wel kennen nu. Weer die vergelijking met PUB. Nergens voor nodig.
In Southern Sun
pi_43035718
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon de ouwe getrouwen van VBL verzoeken allemaal op te rotten
Agh dat hoeft niet eens. Maar dat verongelijkte elke keer 'Hoe durf je dit topic te sluiten! Wij horen bij de oude garde van VBL, hoe durf je ons tegen te spreken, kutmod/user'. Beetje jammer.
pi_43035771
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je laat je wel kennen nu. Weer die vergelijking met PUB. Nergens voor nodig.
Het is wel waar Sandman. Als je dit een beetje hebt gevolgd, de afgelopen jaar dan zie je de tendens.
golfer wordt voor ouwe gek versleten, tong80 is een idioot, sch moet je niet serieus nemen, doc is allang afgehaakt, enz. enz. Blijkbaar willen de pubertjes VBL, en richten ze hun pijlen op sommige mensen. Het is een beetje alsof Ruud Lubbers niet meer welkom zou zijn op een CDA-congres.
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:30:43 #221
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_43035807
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Gut gut, wat een frustratie.
Waar was dat hele topic nou voor nodig? Na 9 dagen (waarvan 5 door het forum) issie weer terug, is dat nou écht zo bijzonder om er een topic over te openen? Lijkt me niet. Maarja, tong80 heeft natuurlijk 200.000+ posts , dus die moet beschermd worden...

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_43035845
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is wel waar Sandman. Als je dit een beetje hebt gevolgd, de afgelopen jaar dan zie je de tendens.
golfer wordt voor ouwe gek versleten, tong80 is een idioot, sch moet je niet serieus nemen, doc is allang afgehaakt, enz. enz. Blijkbaar willen de pubertjes VBL, en richten ze hun pijlen op sommige mensen. Het is een beetje alsof Ruud Lubbers niet meer welkom zou zijn op een CDA-congres.
Doc is al 2 jaar geleden afgehaakt. Tong80 post veelal om het posten alleen en tjah.. SCH... ...
Je klinkt een beetje verzuurd SCH.
pi_43035872
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Doc is al 2 jaar geleden afgehaakt. Tong80 post veelal om het posten alleen en tjah.. SCH... ...
Je klinkt een beetje als een verzuurd SCH.
Dit is dus precies wat ik bedoel. Bedankt voor het inkoppen
pi_43035905
Mensen, zoek een hobby.
pi_43035944
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit is dus precies wat ik bedoel. Bedankt voor het inkoppen
Ik geef het gewoon even aan. Doc erbij halen heeft sowieso geen zin, die heeft al lang geleden aangegeven er geen zin in te hebben.
Tong vind ik persoonlijk gewoon niet grappig en dat komt vooral door die continue stroom aan topics die geopend moeten worden.
En jou vind ik gewoon een jankerd .
Er zijn meer dan genoeg VBL-ers die er altijd al zijn geweest waar ik niks tegen heb. Golfer (plus aanhang Bluezz ), Eend, Sandman, Eilanden en ga maar door.

Waar is jouw onderbouwing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')