quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef Messenga het volgende:
Dat is best mogelijk. Op dat moment leek me dat de beste oplossing, de situatie is erdoor bedaard, dus ik zie het probleem niet.
Overigens verschilt het niveau van acceptatie gewoon per keer. Dat ligt maar net aan de situatie.
Uiteraard, maar zoals jij vast wel kan begrijpen ligt dat maar net aan de situatie. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]er is neem ik aan toch wel enigssinds een lijn in te trekken
Over iets dat niks met VBL te maken heeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nóg een sticky?
Even kijken of het helpt. Is maar voor tot dit weekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nóg een sticky?
Ik neem dan maar aan dat het niet langer dan het weekend is. Beetje aparte sticky, niet echt waarvoor die functie is bedoeld, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Even kijken of het helpt. Is maar voor tot dit weekend.
Een sticky is om aandacht te trekken, Fifa is een voetbalspel, en daar gaat het hier over, als geïntereseerden het niet was opgevallen in Games & Consoles, is dit een aardige reminder. Nogmaals, het duurt niet langer dan het weekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:45 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik neem dan maar aan dat het niet langer dan het weekend is. Beetje aparte sticky, niet echt waarvoor die functie is bedoeld, lijkt me.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #220: Jorien moet pleite
de "z" mag weg
Wie begint er nou met reargeren? Jij toch? Jij maakt er een ophef over. Ik vraag gewoon of ze het weg willen halen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een ophef om niets zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |