Ja, nu hebben we je te pakken, lamlul. Je hebt een post in VBL.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:27 schreef laffer het volgende:
ja natuurlijk wel, maar ik help em ff uit eigen beweging om de ontgroening door te komen![]()

shitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu hebben we je te pakken, lamlul. Je hebt een post in VBL.![]()

jaja, en jij bent mijn aangeverquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:30 schreef rubbereend het volgende:moet jij geen dubbeltopics in NIN sluiten?

quote:

Ja.quote:

Raymania.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:51 schreef Grimm het volgende:
Wie is trouwens die 2e mod geworden?

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:23 schreef Messenga het volgende:
Even vragen of het gemerged kan worden.

Het is de context wanneer het gebeurd. Jij geeft iets aan over de meest beladen wedstrijd van het hele Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moet ook niet als een stel wijven gaan modden hoorHet is wel voetbal, het is wel rivaliteit en mensen kunnen echt wel wat hebben. Zeker wanneer je dit wel laat staan, slaat het nergens op om de posts van geirriteerde feyenoorders te gaan editten.

Feyenoord - FC Twente is het meest beladen duel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is de context wanneer het gebeurd. Jij geeft iets aan over de meest beladen wedstrijd van het hele Nederlandse voetbal.

De actie 'Helemaal niets in Rotterdam' ging om de 0-4.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente is het meest beladen duel?Kijk eens naar het tijdstip en datum
Ik heb ook niets met het getrol van bijv DK of jorien in het Ajax - topic, maar dat geldt net zo goed andersom. Maar dan nog, ga niet elk scheldwoordje of aanval gelijk wegeditten, anders blijft er niets over.
En dan nog, het is een reactie op. Actie - reactie, maar dan pak je de reactie aan, beetje sufOh, reactie van DS is weg, maar goed. Mijn punt blijft

Ze zijn gemerged overigens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/928127
[Centraal] Belgisch Voetbal #18 - Met een verrassende leider
Die 1ste is langer open, maar die 2de is meer gebruikt...

Die edits waren op zijn plaats BS. Dit was op de man spelen, dan kun je het of stoppen door enkele reacties te editten en vragen normaal te doen, of niks doen en het topic offtopic zien gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moet ook niet als een stel wijven gaan modden hoorHet is wel voetbal, het is wel rivaliteit en mensen kunnen echt wel wat hebben. Zeker wanneer je dit wel laat staan, slaat het nergens op om de posts van geirriteerde feyenoorders te gaan editten.

Twente is net op dat moment met 1-0 voorgekomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
De actie 'Helemaal niets in Rotterdam' ging om de 0-4.
Een trol richting de club, loopt altijd uit op reacties naar de club / user. Mijn inziens ligt de fout bij de trollende user die als eerste begint. In deze periode en omstandigheden is niet meer dan logisch dat Feyenoorders daar direct op gaan reageren; dus wanneer je dat soort dingen laat staan, moet je reacties erop ook verwijderen. En die reactie van cart_man was gewoon een opmerkingquote:Daarnaast ging het puur om het op de man spelen, in plaats van getrol over clubs, dat kan ik best begrijpen, getrol onderling van users willen we zo klein mogelijk houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |