nog voor de 0-1 ging het een beetje los bij vak z omdat er iemand vanaf gehaald werd, toen kwamen er veel naar beneden. En scoorde twente 0-1. Toen veel gezang tegen bestuur en ongeveer 5 minuten dat er veel trapte tegen die wandquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ZIjn er vandaag hardere protesten geweest ??? aan de foto's te zien , zo de HH van Talpa maar eens kijken dan .
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nog voor de 0-1 ging het een beetje los bij vak z omdat er iemand vanaf gehaald werd, toen kwamen er veel naar beneden. En scoorde twente 0-1. Toen veel gezang tegen bestuur en ongeveer 5 minuten dat er veel trapte tegen die wand
dan bel je volgende keer jorienvdherik of het de moeite waard isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:53 schreef Cart_man het volgende:
Wat een gedoe. Ik dat 'hele' pokkeeind van de andere kant van het vak komen lopen voor iets onbenulligs.
nu moet je weer lang wachten want tegen Vitesse thuis kan je ook al niet juichenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug, sinds de wedstrijd tegen NAC weer eens een keer kunnen juichen![]()
Je held!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leonard moet trouwens opflikkeren
Zondag met knikkende knieen naar kerkradequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu moet je weer lang wachten want tegen Vitesse thuis kan je ook al niet juichen![]()
( of het moet voor Danko zijn)
ach je zit toch eerste klas , dus je kan makkelijk in slaap vallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zondag met knikkende knieen naar kerkrade
Ja dat welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ach je zit toch eerste klas , dus je kan makkelijk in slaap vallen![]()
Ik ging ook ff kijken, tenminste, ik werd erheen geduwdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:53 schreef Cart_man het volgende:
Wat een gedoe. Ik dat 'hele' pokkeeind van de andere kant van het vak komen lopen voor iets onbenulligs.
Hij ziet de ballen niet aankomen, neus zit in de weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen![]()
Moet gvd zo weer werken![]()
Wat ik me gister ook afvroeg.... Hoe kan het nou dat die Charisteas met zijn lengte haast elk kopduel verliest?
Ligt smos ook aan het ontbreken van spelinzichtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef ruud_fr het volgende:
ze weten zich achterin vaak geen raad met de bal, dus gaat het terug (ligt soms ook aan het ontbreken van aanspeelpunten).
omdat hij NIET kan voetballenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen![]()
Moet gvd zo weer werken![]()
Wat ik me gister ook afvroeg.... Hoe kan het nou dat die Charisteas met zijn lengte haast elk kopduel verliest?
Omdat hij niet goed wordt aangespeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
omdat hij NIET kan voetballen![]()
Me zusje van 1.65m kan nog beter in de spits spelen dan chari.
hij beweegt niet of nauwelijksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat hij niet goed wordt aangespeeld.
hele scherpe constatering , deze mening deel ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij beweegt niet of nauwelijks
hij komt nooit naar de bal toe om in z'n voeten gespeelt te worden en diepgang zit er ook niet in
Elke speler heeft sowieso toch al een eigen schema qua krachttraining?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:18 schreef Maikalo het volgende:
Ik denk dat enkele spelers toch ook wat kracht tekort komen. Daardoor zijn ze ook iets blessure gevoeliger. Voor deze spelers zou een speciaal trainingsprogramma in het krachthonk niet verkeerd zijn.
Opvoeren danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Elke speler heeft sowieso toch al een eigen schema qua krachttraining?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
omdat hij NIET kan voetballen![]()
Me zusje van 1.65m kan nog beter in de spits spelen dan chari.
Jullie waren al blij dat ie sowieso geloost was. En dan nog aan ons verkopen is natuurlijk helemaal prachtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef kevin85 het volgende:
[..]
![]()
Mijn god, wat ben ik blij dat wij die vent aan Feyenoord hebben kunnen slijten
in de rust niet meer dan normaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die eigen spelers uitfluiten... zelfs tijdens hun warming-up![]()
Doe lief.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer. Dat ze nou dat kleurtje zijn vergeten weg te halen...
Maar het is toch zo, als het in Amsterdam gebeurde was de wereld te klein en lieten jullie steeds maar weten hoe goed jullie wel waren wat dat zouden jullie noooooit doen....
nou ik mag lijen van wel, en anders wil ik ze wel 'n lesje sterk worden zonder nodeloos groot worden gevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Elke speler heeft sowieso toch al een eigen schema qua krachttraining?
editquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och, ik constateer alleen iets. Dat daar niet op wordt ingegaan zegt genoeg lijkt me...
Je reageert wederom niet inhoudelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
och, meneer constateert iets. Weet je wat? constateer dat lekker in je neuzentopic? steek je neus lekker in je eigen zaken, of in postma's achterste, maar liever niet hier.
Doe eens normaal ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
och, meneer constateert iets. Weet je wat? constateer dat lekker in je neuzentopic? steek je neus lekker in je eigen zaken, of in postma's achterste, maar liever niet hier.
Het is de context wanneer het gebeurd. Jij geeft iets aan over de meest beladen wedstrijd van het hele Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moet ook niet als een stel wijven gaan modden hoorHet is wel voetbal, het is wel rivaliteit en mensen kunnen echt wel wat hebben. Zeker wanneer je dit wel laat staan.
Hij is geen speler die je 20 meter van de 16 aan kunt en moet spelen. Je moet hem rand 16 aanspelen om wat resultaat uit hem te halen.. daarom was Ajax ook zo happy om hem weg te doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij beweegt niet of nauwelijks
hij komt nooit naar de bal toe om in z'n voeten gespeelt te worden en diepgang zit er ook niet in
Ik wist niet dat je neus in Postma's achterste steken ook een Nederlandse uitdrukking was?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je neus in andermans zaken steken is gewoon een Nederlandse uitdrukking? ...![]()
Inderdaad. Wat een paupermods hebben we nu weer in VBLquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je neus in andermans zaken steken is gewoon een Nederlandse uitdrukking? ...![]()
Je bent gewoon een huiliequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je neus in Postma's achterste steken ook een Nederlandse uitdrukking was?
Ging gewoon over de wedstrijd van gisteren. Of Feyenoord - FC Twente is ineens de meest beladen wedstrijd van het jaar, maar dat is dan nieuw voor me.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is de context wanneer het gebeurd. Jij geeft iets aan over de meest beladen wedstrijd van het hele Nederlandse voetbal.
Het is niet janken, het is een feit dat irritant en eindeloos getroll minder zwaar bestraft wordt dan het daaropvolgende gescheldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach gasten, loop niet zo te janken. Vorig jaar rond deze tijd was alles precies andersom. Dat weet je toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |