nog voor de 0-1 ging het een beetje los bij vak z omdat er iemand vanaf gehaald werd, toen kwamen er veel naar beneden. En scoorde twente 0-1. Toen veel gezang tegen bestuur en ongeveer 5 minuten dat er veel trapte tegen die wandquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ZIjn er vandaag hardere protesten geweest ??? aan de foto's te zien , zo de HH van Talpa maar eens kijken dan .
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nog voor de 0-1 ging het een beetje los bij vak z omdat er iemand vanaf gehaald werd, toen kwamen er veel naar beneden. En scoorde twente 0-1. Toen veel gezang tegen bestuur en ongeveer 5 minuten dat er veel trapte tegen die wand
dan bel je volgende keer jorienvdherik of het de moeite waard isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:53 schreef Cart_man het volgende:
Wat een gedoe. Ik dat 'hele' pokkeeind van de andere kant van het vak komen lopen voor iets onbenulligs.
nu moet je weer lang wachten want tegen Vitesse thuis kan je ook al niet juichenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug, sinds de wedstrijd tegen NAC weer eens een keer kunnen juichen![]()
Je held!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leonard moet trouwens opflikkeren
Zondag met knikkende knieen naar kerkradequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu moet je weer lang wachten want tegen Vitesse thuis kan je ook al niet juichen![]()
( of het moet voor Danko zijn)
ach je zit toch eerste klas , dus je kan makkelijk in slaap vallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zondag met knikkende knieen naar kerkrade
Ja dat welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ach je zit toch eerste klas , dus je kan makkelijk in slaap vallen![]()
Ik ging ook ff kijken, tenminste, ik werd erheen geduwdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:53 schreef Cart_man het volgende:
Wat een gedoe. Ik dat 'hele' pokkeeind van de andere kant van het vak komen lopen voor iets onbenulligs.
Hij ziet de ballen niet aankomen, neus zit in de weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen![]()
Moet gvd zo weer werken![]()
Wat ik me gister ook afvroeg.... Hoe kan het nou dat die Charisteas met zijn lengte haast elk kopduel verliest?
Ligt smos ook aan het ontbreken van spelinzichtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef ruud_fr het volgende:
ze weten zich achterin vaak geen raad met de bal, dus gaat het terug (ligt soms ook aan het ontbreken van aanspeelpunten).
omdat hij NIET kan voetballenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen![]()
Moet gvd zo weer werken![]()
Wat ik me gister ook afvroeg.... Hoe kan het nou dat die Charisteas met zijn lengte haast elk kopduel verliest?
Omdat hij niet goed wordt aangespeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
omdat hij NIET kan voetballen![]()
Me zusje van 1.65m kan nog beter in de spits spelen dan chari.
hij beweegt niet of nauwelijksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat hij niet goed wordt aangespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |