Mijn punt is dat voetbal vooral om voetbal moet draaien, de rest is echt een grap. Die rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam begrijp ik heus wel, maar het is zo sneu als een paar Udenaren en Zutphenaren daar "ruzie" om maken als Feyenoord/Ajaxsupporters die voetbal komen kijken in een grote stad.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
volgens mij wil je het ook gewoon niet snappen![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Jammer...jullie weten dat dit onverdiend is, maar goed, als ik in jullie positie zou zitten dan zou me dat ook niet kunnen interesseren, dus geniet er maar van, hopelijk is er zondag wel gerechtigheid.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:58 schreef dvdfreak het volgende:
Baas in Rotterdam!!!!!!!!
Nee, ik denk eerder een andere kijk op de wedstrijd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heb ik een andere wedstrijd gezien ofzo?
Eerste helft ging gelijk op en was lichtjes voor Twente.
Tweede helft was duidelijk voor Feyenoord
Je praat echt onzin, volgens mij heb je heel de wedstrijd niet gezien. Feyenoord begon de eerste paar minuten goed, waarna FC Twente het overnam en verdiend op voorsprong kwam. Nadat FC Twente verzuimde te scoren kwam Feyenoord in de 2e helft op gelijke hoogte en beter speelde dan FC Twente. De winst is misschien iets te veel, maar het is zeker niet onverdiend.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder een andere kijk op de wedstrijd.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Jammer...jullie weten dat dit onverdiend is, maar goed, als ik in jullie positie zou zitten dan zou me dat ook niet kunnen interesseren, dus geniet er maar van, hopelijk is er zondag wel gerechtigheid.
quote:Koeman prijst De Guzman
ROTTERDAM - Erwin Koeman sprak donderdagavond na de moeizame zege op FC Twente (2-1) veel lovende woorden over Jonathan de Guzman. „Maar hij moet wel met beide benen op de grond blijven staan. Ik ben positief en kritisch over hem”, sprak de zichtbaar opgeluchte trainer van Feyenoord op vaderlijke toon.
De Guzman begon als bankzitter aan het duel met FC Twente. De Canadese tiener moest na de blamage zondag tegen Ajax (0-4) zijn basisplaats afstaan. Als invaller voor de falende Belg Leonard speelde De Guzman een uitstekende tweede helft, die hij bekroonde met de winnende treffer uit een schitterende vrije trap.
„Of hij zondag bij Roda JC weer een basisplaats krijgt? Nou, als hij zo speelt en scoort als tegen FC Twente mag hij van mij weer op de bank beginnen”, grapte Koeman. „De Guzman heeft het in zich om ooit bij een Europese topclub te spelen. Maar hij moet wel beroepsernst blijven tonen. Dat geldt natuurlijk voor alle Feyenoorders.”
Koeman: „Als je negentien jaar bent, is het helemaal niet zo erg om een keer op de bank te zitten. Ik heb woensdag een half uur met hem zitten praten. Hij vond zelf ook dat hij in een moeilijke periode zat. Op eigen kracht en kwaliteit heeft hij zichzelf in deze wedstrijd gemanifesteerd. Zo hoort het ook. Mede dankzij hem hebben we tegen FC Twente alle ellende van ons afgespeeld.”
Stein Huysegems, die de gelijkmaker op zijn naam bracht, bleef nuchter. „Dit is een geweldige opsteker, maar het maakt de nederlaag tegen Ajax niet goed”, zei de Belgische spits. „Die klap is heel hard aangekomen bij iedereen. We moeten in deze moeilijke fase van wedstrijd tot wedstrijd leven. Meer kunnen we en mogen we niet doen.” Middenvelder Nicky Hofs, die tegen FC Twente opnieuw geel kreeg, is voor het uitduel met Roda JC geschorst.
Meen je dit nou echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:57 schreef TC03 het volgende:
Een slechte wedstrijd tegen een provincieclubje uit de hoofdstad en iedereen doet meteen alsof alles mis is. Kom op zeg, zijn we de succeswedstrijden tegen Basel, Sofia en Veendam soms vergeten? En weten we nog hoe gemakkelijk Sparta aan de kant werd gezet? Tegen Twente liet Feyenoord weer vanouds degelijk spel zien. Een paar slechte wedstrijden gespeeld, maar ach, Feyenoord is nog steeds in vorm! CL, here we come.
Dit is echt verreweg het slechtste team van Feyenoord dat ik heb gekend. Hoe kun je hier nou zo tevreden mee zijn? Ze staan 7e en nu al 10 punten achter op Ajax....quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit is echt verreweg het slechtste team van Feyenoord dat ik heb gekend. Hoe kun je hier nou zo tevreden mee zijn? Ze staan 7e en nu al 10 punten achter op Ajax....![]()
Kom is terug als je wat te melden hebt, stinkjood.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Was het tegen de politie? hoorde dat er een gat in het plexiglas zat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom is terug als je wat te melden hebt, stinkjood.
Waardeloze pot, gelukkig gewonnen. Wel gerellig gedoe in de hoek Z/X. Ging om een kennis die opgepakt werd.
Was geen grafsfeer hoor. Was gerellig. En die kankertrommel van die tukkers deed ook goed mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:18 schreef SoA-Holic het volgende:
Was iedereen voor de rust aan het valium? Mijn god, wat een grafsfeer.
tyf gewoon op andersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:18 schreef SoA-Holic het volgende:
Was iedereen voor de rust aan het valium? Mijn god, wat een grafsfeer.
Gelijkspel was verdient geweest. Twente 1e helft beter, 2e heflt jullie. Alleen mochten jullie wel ff billenknijpen in de laatste minuut. 3 punten binnen jongens, hulde!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Was het tegen de politie? hoorde dat er een gat in het plexiglas zat.
Gebeurde niks daar, ben in de rust naar buiten gelopen maar was niks aan de handquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
[afbeelding]
Politie stond erbij en keek ernaar. Werd vrij snel weer rustig.
Bij het Maasgebouw stonden ze ook al klaar.
[afbeelding]
Joh kankert toch gewoon opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Sodemieter Feyenooit maakt de tweede helft echt een verpletterende indruk op mij. Als ze nou zo blijven spelen zijn dan zijn ze voor mij zonder twijfel titelkanidaat #1!
Gelukkig maar. Kan ik met gerust hart naar bed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef PLAE@ het volgende:
ach twente thuis was bij ons vorig jaar hetzelfde verhaal. Daarna ging alles beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |