quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef Messenga het volgende:
Dat is best mogelijk. Op dat moment leek me dat de beste oplossing, de situatie is erdoor bedaard, dus ik zie het probleem niet.
Overigens verschilt het niveau van acceptatie gewoon per keer. Dat ligt maar net aan de situatie.
Uiteraard, maar zoals jij vast wel kan begrijpen ligt dat maar net aan de situatie. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]er is neem ik aan toch wel enigssinds een lijn in te trekken
Over iets dat niks met VBL te maken heeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nóg een sticky?
Even kijken of het helpt. Is maar voor tot dit weekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nóg een sticky?
Ik neem dan maar aan dat het niet langer dan het weekend is. Beetje aparte sticky, niet echt waarvoor die functie is bedoeld, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Even kijken of het helpt. Is maar voor tot dit weekend.
Een sticky is om aandacht te trekken, Fifa is een voetbalspel, en daar gaat het hier over, als geïntereseerden het niet was opgevallen in Games & Consoles, is dit een aardige reminder. Nogmaals, het duurt niet langer dan het weekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:45 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik neem dan maar aan dat het niet langer dan het weekend is. Beetje aparte sticky, niet echt waarvoor die functie is bedoeld, lijkt me.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #220: Jorien moet pleite
de "z" mag weg
Wie begint er nou met reargeren? Jij toch? Jij maakt er een ophef over. Ik vraag gewoon of ze het weg willen halen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een ophef om niets zeg.
Jij begint met reagerenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie begint er nou met reargeren? Jij toch? Jij maakt er een ophef over. Ik vraag gewoon of ze het weg willen halen.
Ok, dan ga ik voortaan dus ook vragen over Feyenoord vragen posten ajax topicsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Die vraag laat ik gewoon staan. Daarnaast kun je ook op een andere cq. normale manier reageren. Dat scheelt ook weer een hoop opmerkingen over en weer.
Nee, dat weer niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik voortaan dus ook vragen over Feyenoord vragen posten ajax topics![]()
Tsjongejongequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik voortaan dus ook vragen over Feyenoord vragen posten ajax topics![]()
Nee Messenga, Tong is 10 dagen of zo niet online geweest dankzij UPC, en hij opent een terugkomtopic.quote:
Neejoh, gekkie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee Messenga, Tong is 10 dagen of zo niet online geweest dankzij UPC, en hij opent een terugkomtopic.
Je snapt er niks van
Oh natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:50 schreef Messenga het volgende:
Neejoh, gekkie.
Dan is het nog wel bagger.
Consequent zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh natuurlijk
Strak houden hoor die teugels.
Lekker, machtknopjes he.
Ik heb niks te bewijzen hoor. Ik volg gewoon de richtlijnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Messenga, je verspeelt dat hele kleine beetje krediet meteen al he.
Wat wil je nou bewijzen man?
De richtlijnen van losjes modden, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef Messenga het volgende:
Ik heb niks te bewijzen hoor. Ik volg gewoon de richtlijnen.
Doe even normaal man. Wat nou richtlijnen, je moet de sfeer een beetje leren aanvoelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb niks te bewijzen hoor. Ik volg gewoon de richtlijnen.
Hij heeft duidelijk NIET de X factor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
Doe even normaal man. Wat nou richtlijnen, je moet de sfeer een beetje leren aanvoelen.
Inderdaad, leren. Maar dan is er niets fouts aan de richtlijnen niet volgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Wat nou richtlijnen, je moet de sfeer een beetje leren aanvoelen.
Nee, dat interesseert me geen zak maar ik haat van die jonkies met hun regels zijn regels mentaliteit - laat ik daar verder maar geen vergelijkingen over makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
Laat die jongen toch, is het nou zo erg dat ie geen Hools-ganger is?
Stel je niet zo aan man sch, opgevoerde drama queen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me geen zak maar ik haat van die jonkies met hun regels zijn regels mentaliteit - laat ik daar verder maar geen vergelijkingen over maken
Oh got, hij gaat weer de gedistantieerde betweter uithangen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man sch, opgevoerde drama queen.
Als je zo door blijft mekkeren is er maar eentje die 'de sfeer' verpest en dat ben jij.
Oh jeeee, ik post niet vaak genoeg in Hools en dan ben ik een 'gedistantieerde betweter'?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh got, hij gaat weer de gedistantieerde betweter uithangen.
Het is al goed joh.
De mods zijn het er onderling ook niet over eens, zo te lezen. Het nieuwe welkom topic blijft wel open - en terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |