Inderdaad, dat laatste.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat de volgende keer als [insert willekeurige user] zo een topic gaat openen, deze ook open moet blijven. En de volgende 30 ook. Of is dat toch anders omdat dit een Tong topic is?
Vind ik niet. Tong is niets anders dan elke andere user, hoewel in elke geleding van Fok! daar wel eens anders over wordt gedacht...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, dat laatste.
Jezus, beginnen jullie hier nou ook al over aanzuigende werking. Je moet het per geval bekijken en in dat geval had het best gekund. Blijkt nu ook wel.
Als je dat al niet begrijptquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als iedere user zo'n topic opent wordt het dichtgegooid. DUs omdat het een topic is van Tong moet het open blijven![]()
Fuckin jammer dat ik die niet meer zelf kan sluitenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef SCH het volgende:
Maar als jij 14 dagen van internet bent, zal ik ook een welkomsttopic voor je openen Sandje
iddquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Tong is niets anders dan elke andere user, hoewel in elke geleding van Fok! daar wel eens anders over wordt gedacht...
Neuh, nergens voor nodig.quote:
Wij willen iedere user gelijk behandelen zoals het hoort. Tong staat niet boven de gemiddelde VBL-user.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, dat laatste.
Jezus, beginnen jullie hier nou ook al over aanzuigende werking. Je moet het per geval bekijken en in dat geval had het best gekund. Blijkt nu ook wel.
Ok, dat maakt veel duidelijk.quote:
Wat een onzin. Dat doe je helemaal niet. Iedere user is er 1 en je kijkt heel anders naar Dirk Kuijt dan naar twi of anders naar SCH dan naar Eilanden. Logisch ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij willen iedere user gelijk behandelen zoals het hoort.
Ach, is ook niet zo een punt hoor, floepte er zomaar uit.quote:
Tuurlijk wordt een user naar mate deze vaker de fout in gaat, sneller gestraft. Maar als jij een notewaardige opmerking maakt. Krijg jij net zo goed die note dan wanneer Eilanden hetzelfde post.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat doe je helemaal niet. Iedere user is er 1 en je kijkt heel anders naar Dirk Kuijt dan naar twi of anders naar SCH dan naar Eilanden. Logisch ook.
Tsja, niet alles wat hij doet hoeft in jouw straatje te zijn natuurlijk hequote:
yvonne houdt waarschijnlijk zijn hand vastquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hehe, bos heeft ook een duidelijke mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |