Een cricketwedstrijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Wat moet er nog bij? Suggesties, tips?
Thee.quote:
3 verschillende soorten thee, in een vastgestelde volgorde...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:03 schreef lief_kellytje het volgende:
Ben een paar weken geleden wezen high tea-en en je kon naast alle lekkere dingen die je al noemde ook kiezen voor een ragoutbakje, fruitsalade en/of quiche. En natuurlijk een hele hoop verschillende soorten thee maar dat is wel heel vanzelfsprekend, hihi. Succes en veel plezier!
Thee met veel melkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Wat moet er nog bij? Suggesties, tips?
Of deze combinatie:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef Avani het volgende:
Voor de sandwiches raad ik aan: creamcheese, plakje gerookte zalm en een beetje rucola sla.![]()
Hmm, ben benieuwd. Zo te zien, is het denk ik lekker.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Of deze combinatie:
Gerookte zalm sandwich
Vermeng boter met bieslook. Roer mascarpone los en meng dille erdoor. Besmeer het brood met de bieslookboter. Leg daarop wat gerookte zalm daarop een laagje mascarpone-dille mengsel, nog een plakje zalm en daarom nog een snee brood.
![]()
dat valt wel mee...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef MissHobje het volgende:
En natuurlijk een breed assortiment aan thee is must
Clotted cream in Rotterdam bij Jac A van Zantenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef MissHobje het volgende:
Van die lekkere lobbige slagroom ( clotthed cream maar dat is hier niet echt makkelijk te krijgen) voor bij bv. scones zou ik zekers doen.
En natuurlijk een breed assortiment aan thee is must
Heb ze vanmiddag gemaakt, maar was niet enorm te spreken over het resultaat. Morgen nog een x denk ik. Lees nu op het recept: ze worden snel droog dus maak geen voorraadjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:21 schreef Hik het volgende:
Is het maken van scones erg lastig? En hoe lang kun je ze bewaren? Ik heb een piepklein oventje, dus ik zal dingen een beetje vooraf moeten maken... waarschijnlijk zijn scones het beste om op het laatste moment te bakken?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vergeet niet dat je een écht engels servies nodig hebt.
* Pietverdriet heeft voor de high tea zijn Royal Albert servies (lady Hamilton), het meest nichtenkitch servies allertijden.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vergeet niet dat je een écht engels servies nodig hebt.
* Pietverdriet heeft voor de high tea zijn Royal Albert servies (lady Hamilton), het meest nichtenkitch servies allertijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |