Nee........quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef henk.jansen het volgende:
Maar gaat Marcia iets vertelen?
tuurlijk nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef henk.jansen het volgende:
Maar gaat Marcia iets vertelen?
tijn is nog altijd veel irritanterquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Marlies is weer lekker bezig. Ja ja vind ik ook, ik ook, ja heb ik ook. Ow ja en veren in de kont van Marcia steken.
ja jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Wat een raar nummer Ton
Tijn vat het ff samen
Dan komen we nooit aan de 1000quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef tonja het volgende:
Kan een modje de tt even aanpassen? het nummer moet 436 zijn....
Was wel te hopen, Marlies begon er wel overquote:
Precies.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
Wat een gelul zeg, dat ze eerst de horlepiep moeten dansen voor ze op het eten mogen aanvallen. Maar aan TIjn te horen vindt hij dat een volstrekt redelijke eis van de kampleiding.
Ja, ik ook. Daarom zal ik me nooit in situaties als BB begeven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me echt als een klein kind voelen die een standje heeft gekregen
Oh ik was al bij 537quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef tonja het volgende:
Kan een modje de tt even aanpassen? het nummer moet 436 zijn....
Dan trek je er toch uit? Ik zou me echt niet als een klein kind laten behandelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me echt als een klein kind voelen die een standje heeft gekregen
Semih is inderdaad goed bezig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef avonne het volgende:
Go Semih Go
Semih vindt het exit diner vergalt door Big Brother, en niet door de bewoners
Big Brother wil dat er serieuze en diepgaande dingen worden gezegd bij het exit diner.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef Bep het volgende:
Pleaseeeeeeeeeeeeee kan iemans even een samenvatting geven?
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een strakke actie van BB, wat mij betreft er nog wat overheenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef NorthernStar het volgende:
Het zijn een stel schijnheilen die mooi weer spelen en elke confrontatie uit de weg gaan, terwijl die exitdiners overduidelijk bedoeld zijn om schoon schip te maken.
En dat snappen ze na dik twee maanden en 200 brieven met hints nog niet.![]()
nou je het zegt.... dat is echt zo !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Semih heeft een kutgevoel over zijn exitdiner. En terecht.
BB durft hem ook niet uit te nodigen omdat ie veel te mondig is denken wij hier.
nu echt weg is
Verlrachting nog welquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Big Brother wil dat er serieuze en diepgaande dingen worden gezegd bij het exit diner.
Verwijt nu gezapigheid, luiheid, ongehoorzaamheid etcetera
In werkelijkheid wil BB dat Marcia E10 van verkrachting beschuldigd, maar dat weet bijna niemand, en Marcia heeft er geen zin in.
dat denk ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou je het zegt.... dat is echt zo !!!
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Semih heeft een kutgevoel over zijn exitdiner. En terecht.
BB durft hem ook niet uit te nodigen omdat ie veel te mondig is denken wij hier.
nu echt weg is
Ik hoop dat ze bedoelt wat een sanctie inhoudt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Sa: wat betekent dat een sanctie OH my god
Nou verkrachtingquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
In werkelijkheid wil BB dat Marcia E10 van verkrachting beschuldigd, maar dat weet bijna niemand, en Marcia heeft er geen zin in.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een strakke actie van BB, wat mij betreft er nog wat overheen
Ik vind het gelul.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een strakke actie van BB, wat mij betreft er nog wat overheen
wat is dat nou voor een avatarquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef wolferl het volgende:
Groen beeld op de streams?
Moet je dan perse alles uitpraten? Wat een flauwekul! Irritaties en eventueel daarop volgende ruzies zijn inherent aan het programma dat BB probeert uit te stralen. Helaas blijkt het dat Hummie er graag een strak regime op nahoud en dat de bewoners eigen intiatieven, of juist het tegenovergestelde, wel kunnen vergeten. Ik stel voor de eindredactrice de naam BB veranderd in haar eigen naam, op die manier weet iedereen waarmee ze te maken hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef NorthernStar het volgende:
Het zijn een stel schijnheilen die mooi weer spelen en elke confrontatie uit de weg gaan, terwijl die exitdiners overduidelijk bedoeld zijn om schoon schip te maken.
En dat snappen ze na dik twee maanden en 200 brieven met hints nog niet.![]()
Boratquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een avatar
ontopic
Marcia noemt zichzelf een stinkhoer
Ja, dat hebben ze weer goed voorelkaar gekregen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef Loedertje het volgende:
Wel knap van BB dat het nu nóg saaier is, iedereen gaat naar bed en BB heeft morgen een suffe uitzending
En dan Etienne en Jeroen * ja maar BB wil dit, BB wil dat en dat is begrijpelijk dat BB dat wil, w moeten gewoon doen wat BB wil en niet onszelf zijn en alles volgens het draaiboek van BB doen, logisch toch>?* WIJ zijn de boodschappers, doen JULLIE ermee wat je wiltquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vnd het gelul.
Wat is er nou op tegen om even een voorzetje te geven tijdens zo'n diner.
BB vond het tijd om de groep een standje te geven, en iedereen op Semih na vreet het gedwee. Waarbij Tijn zelfs boos wordt als iemand er iets tegenin durft te brengen.![]()
Dan moet ze zich wassen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
Vrij vertaald E10 is een aanrander/verkrachterquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een avatar
ontopic
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het gelul.
Wat is er nou op tegen om even een voorzetje te geven tijdens zo'n diner.
BB vond het tijd om de groep een standje te geven, en iedereen op Semih na vreet het gedwee. Waarbij Tijn zelfs boos wordt als iemand er iets tegenin durft te brengen.![]()
Als BB niet zo raar had gedaan, was de avond leuker geworden dan nu, zoals Semih ook al aangaf.
leugendetector er vandaag nog ingooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien moet BB eens een filmavond doen. Wat leuke fragmentjes bij elkaar zoeken.
Moet niet zo moeilijk zijn.
Hoewel, ik zie ze er voor aan dat ze dan nog alles gaan ontkennen. Leker huggen met elkaar en maar lachen.
Komt nog met de laatste 6quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien moet BB eens een filmavond doen. Wat leuke fragmentjes bij elkaar zoeken.
Hoewel, ik zie ze er voor aan dat ze dan nog alles gaan ontkennen. Leker huggen met elkaar en maar lachen.
Tips voor Talpaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef NorthernStar het volgende:
Daarom zijn ze pissig heh, ze hebben vrijwel geen materiaal voor morgen want nu gaan ze Cluedo spelen of naar bedquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef Loedertje het volgende:
Wel knap van BB dat het nu nóg saaier is, iedereen gaat naar bed en BB heeft morgen een suffe uitzending
En dat betekent dus de ondergang van BB.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet je dan perse alles uitpraten? Wat een flauwekul! Irritaties en eventueel daarop volgende ruzies zijn inherent aan het programma dat BB probeert uit te stralen. Helaas blijkt het dat Hummie er graag een strak regime op nahoud en dat de bewoners eigen intiatieven, of juist het tegenovergestelde, wel kunnen vergeten. Ik stel voor de eindredactrice de naam BB veranderd in haar eigen naam, op die manier weet iedereen waarmee ze te maken hebben.
WAT zei Tijn, niet iedereen zit te luisterenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:26 schreef CartWOman het volgende:
Goed gezegd, Tijn.
Weet je nog van vorig jaar, dat ze ook fragmenten lieten zien? Wat er over elkaar gezegd werd enzo. Binnen vijf minuten hadden ze alles weer weggeluld. Das gewoon conflictvermijdend gedrag en lafheid. Wel logisch, met de druk van de camera's enzo, maar blijkbaar moet het dan van BB uitgaan anders zitten ze gewoon als een stel hippies de tijd uit en wordt er helemaal niks meer gezegd. Happy happy joy.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet je dan perse alles uitpraten? Wat een flauwekul! Irritaties en eventueel daarop volgende ruzies zijn inherent aan het programma dat BB probeert uit te stralen. Helaas blijkt het dat Hummie er graag een strak regime op nahoud en dat de bewoners eigen intiatieven, of juist het tegenovergestelde, wel kunnen vergeten. Ik stel voor de eindredactrice de naam BB veranderd in haar eigen naam, op die manier weet iedereen waarmee ze te maken hebben.
Nou en dat was altijd zooo lachen met Joost.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:27 schreef Kinga het volgende:
Hummie wil gewoon een Joost in het gezelschap. Die maakte er wel altijd een dolle boel van, qua liedje verzinnen of iets dergelijks...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
Wie kan mij een lnk geven voorBB Streams.
Radio.nl en Talpa.tv geven bij mij telkens groen beeld.
Nou, okay fijn. Als Hummie ruzie wil moet ze 12 borderliners bij elkaar zetten ofzo!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet je nog van vorig jaar, dat ze ook fragmenten lieten laten zien? Wat er over elkaar gezegd werd enzo. Binnen vijf minuten hadden ze alles weer weggeluld. Das gewoon conflictvermijdend gedrag en lafheid. Wel logisch, met de druk van de camera's enzo, maar blijkbaar moet het dan van BB uitgaan anders zitten ze gewoon als een stel hippies de tijd uit en wordt er helemaal niks meer gezegd. Happy happy joy.
Ik weet niet hoe jij er bij komt dat er nooit ruzies zijn in het BB-huis, maar er zijn al heel veel conflicten geweest hoor. Sommige tegen het randje van totaal uit de hand lopen aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet je nog van vorig jaar, dat ze ook fragmenten lieten laten zien? Wat er over elkaar gezegd werd enzo. Binnen vijf minuten hadden ze alles weer weggeluld. Das gewoon conflictvermijdend gedrag en lafheid. Wel logisch, met de druk van de camera's enzo, maar blijkbaar moet het dan van BB uitgaan anders zitten ze gewoon als een stel hippies de tijd uit en wordt er helemaal niks meer gezegd. Happy happy joy.
Probeer deze is, misschien zijn ze bij jou blauwquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
Wie kan mij een lnk geven voorBB Streams.
Radio.nl en Talpa.tv geven bij mij telkens groen beeld.
Dat zou wel zoden aan de dijk zetten..Duidelijkheid!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
O en nog iets BB. Als je iets gedaan wil krijgen moet je eens ophouden met van die kut cryptische teringbrieven te sturen. Maak gewoon duidelijk wat je verwacht van de bewoners! Wil je dat Marcia Etiënne aanspreekt op zn gedrag, zég t dan gewoon! Wil je dat Rik Semih aanspreekt op zn kwaadheid van het vorige feest, zég t dan gewoon. Gooi niet als 1 of andere idioot een brief die van cliches aan elkaar hangt, maar geef dui-de-lijk-heid.
Tijn is gewoon een glibberige billenragger.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef Lady-night het volgende:
Nu doet tijn opeens wel zijn mond open en maakt Jeroen ff uit voor jaknikker.alsof hij dat zelf niet is
Ja, dit gaat helpenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
O en nog iets BB. Als je iets gedaan wil krijgen moet je eens ophouden met van die kut cryptische teringbrieven te sturen. Maak gewoon duidelijk wat je verwacht van de bewoners! Wil je dat Marcia Etiënne aanspreekt op zn gedrag, zég t dan gewoon! Wil je dat Rik Semih aanspreekt op zn kwaadheid van het vorige feest, zég t dan gewoon. Gooi niet als 1 of andere idioot een brief die van cliches aan elkaar hangt, maar geef dui-de-lijk-heid.
Tijn is weer bah bezig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef Lady-night het volgende:
Nu doet tijn opeens wel zijn mond open en maakt Jeroen ff uit voor jaknikker.alsof hij dat zelf niet is
Dat was wel het toppunt inderdaad. Ik begin die schijnheil steeds minder te mogen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef Lady-night het volgende:
BB moet bevestigen dat ze uit zichzelf niks kunnen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
BB hoort 'm wel hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
Semih moet nu niet achteraf en ' achter de rug om' van BB lullen. Als hij zo ontevreden is moet hij die DBK ingaan en zijn standpunt verdedigen.
Ja duidelijkheid is écht iets waarop mensen niet zitten te wachten.quote:
Jeroen is gewoon een hele spontane jongen. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijn is weer bah bezig.
Maar op zich ook wel tries van Jeroen, dat hij spontaan zijn excuses aanbiedt voor het aan die waterpijp zitten.![]()
Er is duidelijk tegen Marcia gezegd wat er verwacht van haar werd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
Nee. Ze moeten consequent zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BB moet bevestigen dat ze uit zichzelf niks kunnen?
Dan heb je binnen twee weken mensen die pas naar de wc gaan als het op het scherm staat.
Dan moeten ze Marcia de DBK inroepen en niet 3 andere mensen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er is duidelijk tegen Marcia gezegd wat er verwacht van haar werd.
Daarom staat het ook tussen haakjes en staat er eenquote:
Waarschijnlijk kon hij zich met Dido en Naatje wél heel goed aan het BB script houden en was zijn souffleur subtieler dan de enveloppen van dit jaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou en dat was altijd zooo lachen met Joost.
Interactie. Beweging. Geen mensen die dingen oppotten tot later want het programma is *nu*.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou, okay fijn. Als Hummie ruzie wil moet ze 12 borderliners bij elkaar zetten ofzo!
Aan de 1ne kant wil Hummie bagetaliseren (zie de goedmaakrechtszaak tussen Semih en Tijn) maar aan de andere kant wil ze onrust in het huis creeëren (vandaag dus). Wat wil ze nou? Ze is totaaaaal niet consequent.
Het werd haar aangeraden, maar Marcia heeft zelf donders goed door dat ze Etienne niet kan verwijten en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Het was tenslotte Marcia die de hele avond bloedgeil liep te doen en niet Etienne.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er is duidelijk tegen Marcia gezegd wat er verwacht van haar werd.
"Kom op, Rik"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
Alle dames naar de DGK!
Gaan ze naar de gouden kooi ??quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
Alle dames naar de DGK!
En voilaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moeten ze Marcia de DBK inroepen en niet 3 andere mensen.
Nogmaals. Wees dan consequent. Gooi bij het eerste afscheidsdiner heel de groep die lounge in, zet op een brief wát ze moeten uitspreken et voila, mensen zullen daarna zélf wel gaan praten omdat ze weten wat er van ze verwacht word.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Interactie. Beweging. Geen mensen die dingen oppotten tot later want het programma is *nu*.
Hfmmbl.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom staat het ook tussen haakjes en staat er eensmiley achter.
mich gaat janken gok ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef Lady-night het volgende:
Nou Sa gaat dom zitten giechelen Mo die zegt ja maar weet je. Marleis zegt ja bizar BB en misschien dat Mich er nog een beetje tegenin gaat
quote:
Dat zou ik ook wat overdreven vinden. Lekker geforceerd weer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef NorthernStar het volgende:
Zou Marcia dan nu echt openheid moeten geven?
Ik zeg niet dat E10 alleen fout zit, er werd aangegeven erover te praten en dat lijkt mij een goed plan. E10 denkt dat ie het mannetje is en Marcia voelt zich zwaar kut, erover praten kan de lucht klaren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd haar aangeraden, maar Marcia heeft zelf donders goed door dat ze Etienne niet kan verwijten en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Het was tenslotte Marcia die de hele avond bloedgeil liep te doen en niet Etienne.
Ja maar daarmee bevestig je dus dat je alles moet voorkauwen. Is dat nou niet juist het verwijt van BB?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nogmaals. Wees dan consequent. Gooi bij het eerste afscheidsdiner heel de groep die lounge in, zet op een brief wát ze moeten uitspreken et voila, mensen zullen daarna zélf wel gaan praten omdat ze weten wat er van ze verwacht word.
Dan doen ze toch zowieso al met die brieven? Dingen voorkauwen? Doe t dan goed.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bevestig je dus dat je alles moet voorkauwen. Is dat nou niet juist het verwijt van BB?
Maar dat is het juist.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
Helemaal mee eens, en dit gaat heus nog doordringen tot de bewoners.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Interactie. Beweging. Geen mensen die dingen oppotten tot later want het programma is *nu*.
Ik vrees dat dàt een wens van BB is is niet niet uitkomt met deze groep....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bevestig je dus dat je alles moet voorkauwen. Is dat nou niet juist het verwijt van BB?
Als hij ruggegraat heeft blijft ie gewoon lekker liggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef T-lex het volgende:
Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn van Semih(die al in bed ligt) als de dames weer met een soort van opdrachtje voor de bewoners terugkomen.![]()
Goed plan, ik wil ook wel een nachtje geklaarde lucht :evil:quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
E10 denkt dat ie het mannetje is en Marcia voelt zich zwaar kut, erover praten kan de lucht klaren.
Dan is het logisch dat Bridget daar morgen in de live uitzending meteen als eerste onderwerp mee begint.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Big Brother wil dat er serieuze en diepgaande dingen worden gezegd bij het exit diner.
Verwijt nu gezapigheid, luiheid, ongehoorzaamheid etcetera
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en dit gaat heus nog doordringen tot de bewoners.
Ah, Rik ziet het nu ook. Er worden geen dingen uitgesproken naar elkaar toe, ze blijven maar gezapig eten en op de bank hangen.
Met de diners ook, BB pakt flink uit qua ambiance en eten, vervolgens krijg je een uur aan slap gelul te zien, ergeren wij ons toch ook aan? Ze beseffen niet dat ze in een programma zitten.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is het juist.
BB kan niet gaan zeggen wat de bewoners moeten doen, dan haal je het basis principe van BB weg.
Ze zeggen nu toch ook wat ze moeten doen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is het juist.
BB kan niet gaan zeggen wat de bewoners moeten doen, dan haal je het basis principe van BB weg.
Die brieven slaan idd nergens op, absoluut.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan doen ze toch zowieso al met die brieven? Dingen voorkauwen? Doe t dan goed.
Ik denk dat ik hier uren over kan praten, want ik zit me enorm kwaad te maken over wat ik net allemaal gezien heb in clips van vandaag. Ik vind dat BB weer op een verschrikkelijke manier bezig is, dat aardig in de buurt komt van wat ze met Egbert hebben geflikt pas geleden. Gelukkig ziet Marcia zelf af en toe nog wel in dat ze Etienne niets kan kwalijk nemen, maar aan de andere kant merk je aan haar dat ze het wel makkelijk zou vinden dat Etienne de schuld krijgt. Dan kan ze Floris tenminste nog steeds onder ogen komen. Maar dat ze al een paar keer heeft gezegd dat ze hem niets kwalijk kan nemen, zegt eigenlijk al wel genoeg. alleen bestaat de kans dat Hummie, Marlies en Micheline haar iets aanpraten wat absoluut niet zo is. Vreemd dat niemand eraan denkt dat Marcia Etienne heeft gebruikt ipv andersom.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat E10 alleen fout zit, er werd aangegeven erover te praten en dat lijkt mij een goed plan. E10 denkt dat ie het mannetje is en Marcia voelt zich zwaar kut, erover praten kan de lucht klaren.
Open nominaties aan de keukentafel rulezquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Capaja het volgende:
vorig jaar werd het wel voorgekauwd toch ?
toen moesten ze toch elke keer weer iets goeds en iets slechts zeggen over elkaar ?
of heb ik dat fout
"Pleur toch op BB....in godesnaam....laat me slapen als ik wil slapen"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als hij ruggegraat heeft blijft ie gewoon lekker liggen
Precies, BB vind dat er onder tussenkomst van BB echt helemaal niets uit de bewoners zelf komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze hebben het er nu over idd. Ergens voelen ze dus wat de bedoeling is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en dit gaat heus nog doordringen tot de bewoners.
Ah, Rik ziet het nu ook. Er worden geen dingen uitgesproken naar elkaar toe, ze blijven maar gezapig eten en op de bank hangen.
Met de diners ook, BB pakt flink uit qua ambiance en eten, vervolgens krijg je een uur aan slap gelul te zien, ergeren wij ons toch ook aan? Ze beseffen niet dat ze in een programma zitten.
Ik snap best wel dat BB sappige dingen wil omdat ze op deze manier geen fuck kunnen uitzenden, das logisch. Het hele punt in deze groep is alleen dat ze allemaal teveel BB hebben gezien en daarom alleen maar leuk willen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
Inderdaad, dat domme kattengejank moet inderdaad stoppen.
en anders toch maar weer een filmpje in mekaar knutselen met wat roddeltjes van deze en genequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Open nominaties aan de keukentafel rulez
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Pleur toch op BB....in godesnaam....laat me slapen als ik wil slapen"![]()
ja dat zou ik nu heel graag willen zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
en anders toch maar weer een filmpje in mekaar knutselen met wat roddeltjes van deze en gene![]()
Neem nou die nominaties. Al die bewoners schuiven de nominaties nu nog steeds op, na meer dan 50 dagen, dat ze niets met die persoon hebben. What the fuck? Is dat nou écht het enige wat je kunt bedenken? Dat je niet 'iets' hebt met iemand? Kom op zeg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Open nominaties aan de keukentafel rulez
Het lijkt er sterk op, er zijn genoeg hints gegeven, niks mee gedaan, Hummie is klaar met 'm, dus dan alle dames maar naar de DBK? Klinkt als een logische optelsom, hoop ik tenminste anders loop ik morgen voor niks met kleine oogjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd wat de dames nu in de dbk te horen krijgen van Hummie. Is Hummie klaar voor de genadeklap voor Etienne?
BB wil die 2 erin houden want ze zijn komende week niet genomineerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Vompie het volgende:
Ik hoop dat BB de zusjes aanspreekt op hun gedrag van gisternacht. Toen iedereen sliep hebben ze uit 'n doos in de gang de twee diademen, die ze tijdens het dansen ophadden, gejat.
Dát is het hele punt. De bewoners zijn gewoon mietjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik kan me de woede van BB wel voorstellen hoor. Alleen gooi er dan niet van die cryptische boodschappen tegen aan waar niemand wat mee kan. Dan gaan mensen bijdehand doen.
Eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier uren over kan praten, want ik zit me enorm kwaad te maken over wat ik net allemaal gezien heb in clips van vandaag. Ik vind dat BB weer op een verschrikkelijke manier bezig is, dat aardig in de buurt komt van wat ze met Egbert hebben geflikt pas geleden. Gelukkig ziet Marcia zelf af en toe nog wel in dat ze Etienne niets kan kwalijk nemen, maar aan de andere kant merk je aan haar dat ze het wel makkelijk zou vinden dat Etienne de schuld krijgt. Dan kan ze Floris tenminste nog steeds onder ogen komen. Maar dat ze al een paar keer heeft gezegd dat ze hem niets kwalijk kan nemen, zegt eigenlijk al wel genoeg. alleen bestaat de kans dat Hummie, Marlies en Micheline haar iets aanpraten wat absoluut niet zo is. Vreemd dat niemand eraan denkt dat Marcia Etienne heeft gebruikt ipv andersom.
Ik ben ook zeer benieuwd wat de dames nu in de dbk te horen krijgen van Hummie. Is Hummie klaar voor de genadeklap voor Etienne?
Ik ga daar ook helemaal van uit eigenlijk. Dat E10 nu aan de beurt is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op, er zijn genoeg hints gegeven, niks mee gedaan, Hummie is klaar met 'm, dus dan alle dames maar naar de DBK? Klinkt als een logische optelsom, hoop ik tenminste anders loop ik morgen voor niks met kleine oogjes.
Weebee, Scan!
e10 had gezegd dta bb zijn excuses aan moest bieden voor het woord "poten"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Lady-night het volgende:
E10 is afgefikt en iets persoonlijks??
Racisme, aanranding?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Verida het volgende:
oh,, tjen heeft ook nog persoonlijk wat te horen gekregen, maar wil daar niet over praten
tegenstrijdigquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef itsme het volgende:
Dat gepush van BB. Ik word er een beetje ziek van.
Dan hadden ze andere mensen moeten kiezen. Mensen die allemaal voor de confrontatie gaan en er zelfs van houden.
Dit gaat natuurlijk over Marcia.
Ik ben het ook helemaal met je eens. Ze moet verplicht Etienne aanspreken, ook al weet ze dat ze zelf net zo schuldig is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier uren over kan praten, want ik zit me enorm kwaad te maken over wat ik net allemaal gezien heb in clips van vandaag. Ik vind dat BB weer op een verschrikkelijke manier bezig is, dat aardig in de buurt komt van wat ze met Egbert hebben geflikt pas geleden. Gelukkig ziet Marcia zelf af en toe nog wel in dat ze Etienne niets kan kwalijk nemen, maar aan de andere kant merk je aan haar dat ze het wel makkelijk zou vinden dat Etienne de schuld krijgt. Dan kan ze Floris tenminste nog steeds onder ogen komen. Maar dat ze al een paar keer heeft gezegd dat ze hem niets kwalijk kan nemen, zegt eigenlijk al wel genoeg. alleen bestaat de kans dat Hummie, Marlies en Micheline haar iets aanpraten wat absoluut niet zo is. Vreemd dat niemand eraan denkt dat Marcia Etienne heeft gebruikt ipv andersom.
Ik ben ook voor open nominaties. Dat geeft weer extra ambiance in het huis.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neem nou die nominaties. Al die bewoners schuiven de nominaties nu nog steeds op, na meer dan 50 dagen, dat ze niets met die persoon hebben. What the fuck? Is dat nou écht het enige wat je kunt bedenken? Dat je niet 'iets' hebt met iemand? Kom op zeg.
Hummie wil gewoon E10quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal met je eens. Ze moet verplicht Etienne aanspreken, ook al weet ze dat ze zelf net zo schuldig is.
Etiene moet aan de paal blijkbaar, ((hummie's paal)
Je moet toch met me eens zijn dat E10 een kleverig mannetje is die het wel lekker vind om aan dronken vrouwen te zitten. Als ze niet dronken zijn blijft het bij de rug of de benen, maar zodra ze dronken zijn verplaatst hij het naar kont, tieten en muts. Tuurlijk heeft Marcia hem op lopen geilen, maar zij lag allang te slapen toen hij ineens ernaast schoof en zijn vingers hun werk lieten doen. Zij heeft hem notabene weggeduwd ook nog.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee Marcia is nu het slachtoffer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:50 schreef Inca het volgende:
Komende week zijn genomineerd Tijn Marlies en Jeroen en Semih want Marcia gaat der uit![]()
Ja dat kan natuurlijk niet. Dat is eigen initiatief en bovendien erg brutaal.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Vompie het volgende:
Ik hoop dat BB de zusjes aanspreekt op hun gedrag van gisternacht. Toen iedereen sliep hebben ze uit 'n doos in de gang de twee diademen, die ze tijdens het dansen ophadden, gejat.
Ik zou het schandlig vinden en een genadeklap komt vooral voort uit de frustratie van Hummie zelf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op, er zijn genoeg hints gegeven, niks mee gedaan, Hummie is klaar met 'm, dus dan alle dames maar naar de DBK? Klinkt als een logische optelsom, hoop ik tenminste anders loop ik morgen voor niks met kleine oogjes.
Weebee, Scan!
Nee hoor!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet toch met me eens zijn dat E10 een kleverig mannetje is die het wel lekker vind om aan dronken vrouwen te zitten. Als ze niet dronken zijn blijft het bij de rug of de benen, maar zodra ze dronken zijn verplaatst hij het naar kont, tieten en muts. Tuurlijk heeft Marcia hem op lopen geilen, maar zij lag allang te slapen toen hij ineens ernaast schoof en zijn vingers hun werk lieten doen. Zij heeft hem notabene weggeduwd ook nog.
Maar goed, ik hou erover op, blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die het zo ziet.
dat is ook zo, maar toen werdt er wel iets mee gedaan. we weten allemaal wel wat er met Menno gebeurde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Capaja het volgende:
vorig jaar werd het wel voorgekauwd toch ?
toen moesten ze toch elke keer weer iets goeds en iets slechts zeggen over elkaar ?
of heb ik dat fout
Zou jij je daar wel van bewust blijven?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
Ze beseffen niet dat ze in een programma zitten.
Het is voor BB een balanceeract tussen de bewoners die "rustig de rit uit willen zitten" en bewoners als robots.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik kan me de woede van BB wel voorstellen hoor. Alleen gooi er dan niet van die cryptische boodschappen tegen aan waar niemand wat mee kan. Dan gaan mensen bijdehand doen.
Het gaat er niet om wat jij ziet maar wat er te horen was op dat stukje van afgelopen nachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
maar zij lag allang te slapen toen hij ineens ernaast schoof en zijn vingers hun werk lieten doen. Zij heeft hem notabene weggeduwd ook nog.
Maar goed, ik hou erover op, blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die het zo ziet.
Scan, nog een keer en dan met komma's en nieuwe regelsquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
héééée', ik ben blij dat je er weer bent!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hij zou me teleurstellen als hi anders zou reageren
Nee hoor ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet toch met me eens zijn dat E10 een kleverig mannetje is die het wel lekker vind om aan dronken vrouwen te zitten. Als ze niet dronken zijn blijft het bij de rug of de benen, maar zodra ze dronken zijn verplaatst hij het naar kont, tieten en muts. Tuurlijk heeft Marcia hem op lopen geilen, maar zij lag allang te slapen toen hij ineens ernaast schoof en zijn vingers hun werk lieten doen. Zij heeft hem notabene weggeduwd ook nog.
Heb je het filmpje gezien? Ik zie Marcia vooral er goed voor gaan liggen en er ontsnapt op een gegeven moment een stevige kreun uit haar mond. Op het eind, als het dekbed omhoog gaat, zie je zelfs dat zegewoon wijdbeens ligt. En ze lag zeker niet te slapen toen het allemaal gebeurde, want ze weet zich alles nog exact te herinneren en zegt niet voor niets dat ze hem eigenlijk niets kan verwijten. Ze heeft hem ook niet weggeduwd. Marcia was gewoon zo geil als boter en zei de hele avond al dat ze wilde vingeren en wat al niet meer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is er alquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het schandlig vinden en een genadeklap komt vooral voort uit de frustratie van Hummie zelf.
Tijn zegt net als dat Etienne is afgefikt door BB. Hij zal wel voor verkrachter en wat al niet meer zijn uitgemaakt door BB. Kan niet iemand een topic hierover openen, want ik ben zeer benieuwd hoe iedereen denkt over het gebeuren Marcia/Etienne.
Nu zeg ik van wel, daar vast niet altijd. Wél tijdens zulke diners, want dan weet je waarvoor het is georganiseerd, heus niet voor de genomineerden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou jij je daar wel van bewust blijven?
Hou s op met dat getrol heel de avond.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scan, nog een keer en dan met komma's en nieuwe regels![]()
Als het zo geweest is dat Marcia nog sliep toen hij haar begon te betasten, dan is dat absoluut over de schreef. Maar is dat wel gebeurd? Wat er precies gebeurd is, is m.i. speculatie, en voor de rest was duidelijk dat beiden dronken en geil waren en dat Marcia er de meest ranzige dingen uitgooide.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
Tuurlijk heeft Marcia hem op lopen geilen, maar zij lag allang te slapen toen hij ineens ernaast schoof en zijn vingers hun werk lieten doen. Zij heeft hem notabene weggeduwd ook nog.
JIj bent E10 fan dus ziet alles positief van die jongen, maar marcia was duidelijk er niet helemaal bij en dan het verhaal dat E10 rond gooit dat hij niets heeft gedaan en marcia van alles daar heb ik op de filmpjes niets van terug kunnen zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Ik zie Marcia vooral er goed voor gaan liggen en er ontsnapt op een gegeven moment een stevige kreun uit haar mond. Op het eind, als het dekbed omhoog gaat, zie je zelfs dat zegewoon wijdbeens ligt. En ze lag zeker niet te slapen toen het allemaal gebeurde, want ze weet zich alles nog exact te herinneren en zegt niet voor niets dat ze hem eigenlijk niets kan verwijten. Ze heeft hem ook niet weggeduwd. Marcia was gewoon zo geil als boter en zei de hele avond al dat ze wilde vingeren en wat al niet meer.
Maar zoals gezegd: misschien is het beter een extra topic voor dit onderwerp te openen. We willen niet weer te veel off-topic gaan natuurlijk,.
Hoofddeksels waren toch verboden in het BB huis?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze niet dronken zijn blijft het bij de rug of de benen, maar zodra ze dronken zijn verplaatst hij het naar kont, tieten en muts.
Ik ben er klaar mee, maar ga je gangquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd: misschien is het beter een extra topic voor dit onderwerp te openen. We willen niet weer te veel off-topic gaan natuurlijk,.
Als ik me daar aan zou storen, zou ik waarschijnlijk moeten emigreren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
héééée', ik ben blij dat je er weer bent!!
Ik was bang dat Versabommies gelul je de lol aan Fok had ontnomen.
on topic
Als ik Marcia was zou ik weigeren over gisteravond te spreken en vrijwillig exit gaan als ik ertoe gedwongen werd
Hoezo "tegen haar wil"?
Nou ja, die hints mogen van mij wel wat duidelijker. Het is kennelijk toch te moeilijk voor sommigen. Laat desnoods fragmenten in de DGK zien ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is voor BB een balanceeract tussen de bewoners die "rustig de rit uit willen zitten" en bewoners als robots.
Als ze instructies gaan geven ala weekopdracht maak je er robots van. Maar aan de andere kant wil je ze wel sturen omdat dat gewoon nodig is in zo'n setting. Dus geeft Hummie ze hints. Als tussenweg.
denk ik
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Kinga het volgende:
Het Marcia - Etienne Incident
Daar maar verder mensen...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Kinga het volgende:
Het Marcia - Etienne Incident
Daar maar verder mensen...
Dat Saar dacht dat het vooral om haar ging (wat Etienne natuurlijk ging bevestiging "Jij moet echt oppassen"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
Dus de dames zijn nu in de DBK...
hmm... twee groepen.
Zou me niets verbazen als de dames alleen maar positieve dingen te horen kirjgen...
Ik weet het wel zeker, zie 'm zitten, stille willie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Verida het volgende:
etienne schijt peulen, die voelt echt de bui wel hangen nu,
hij is als de dood dat bb de dames tegen hem opzet
denk ik
Ik ben ABSOLUUT geen Etienne fan. Dat is echt een misverstand. Ik vind hem ook een fout mannetje met zijn rechtse uitspraken. Zelf ben ik enorm links, dus Etienne is niet iemand waar ik goed mee zou kunnen opschieten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
JIj bent E10 fan dus ziet alles positief van die jongen, maar marcia was duidelijk er niet helemaal bij en dan het verhaal dat E10 rond gooit dat hij niets heeft gedaan en marcia van alles daar heb ik op de filmpjes niets van terug kunnen zien.
Het Marcia - Etienne Incidentquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, zie 'm zitten, stille willie.![]()
Verkrachtingquote:
Geen zin in.quote:
Ben je van stad verandertquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als ik me daar aan zou storen, zou ik waarschijnlijk moeten emigreren.
Iets meer instructie is kennelijk nodig. Op het risico af dat de bewoners daar weer op gaan leunen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, die hints mogen van mij wel wat duidelijker. Het is kennelijk toch te moeilijk voor sommigen. Laat desnoods fragmenten in de DGK zien ofzo.
Nou. Inderdaad.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef schatje het volgende:
Neem Rik nu weer met de zoveelste gay verhalen. Leuk en aardig hoor maar op een gegeven moment is het wel genoeg. Hij durft ook niets te zeggen als het puntje bij paaltje komt.
Die jat meteen weer een koffiekanquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:05 schreef arneaux het volgende:
Wat doet Sabrina nou weer.
heel erg eensquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben ABSOLUUT geen Etienne fan. Dat is echt een misverstand. Ik vind hem ook een fout mannetje met zijn rechtse uitspraken. Zelf ben ik enorm links, dus Etienne is niet iemand waar ik goed mee zou kunnen opschieten.
Tijn denkt weer dat het om een kutgrapje gaat. Hij houdt er niet van.quote:
En dit is precies wat BB dus bedoelt..quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:06 schreef tonja het volgende:
Sabrien heeft iets meegenomen uit de lounge... nu is er paniek of dat wel mocht.
En een veel te fanatieke kop erbijquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef schatje het volgende:
Tijn vindt het niet leuk om te horen dat de dames de boodschap van BB beter begrijpen.
En dat irritante gegil van 'r ook.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef Kinga het volgende:
Sabrina is ZO dom.
Wie ben jij dan,quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou s op met dat getrol heel de avond.
ja, was leuk, ha haquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Was een grapje dus.....jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |