Ik ben er klaar mee, maar ga je gangquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd: misschien is het beter een extra topic voor dit onderwerp te openen. We willen niet weer te veel off-topic gaan natuurlijk,.
Als ik me daar aan zou storen, zou ik waarschijnlijk moeten emigreren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
héééée', ik ben blij dat je er weer bent!!
Ik was bang dat Versabommies gelul je de lol aan Fok had ontnomen.
on topic
Als ik Marcia was zou ik weigeren over gisteravond te spreken en vrijwillig exit gaan als ik ertoe gedwongen werd
Hoezo "tegen haar wil"?
Nou ja, die hints mogen van mij wel wat duidelijker. Het is kennelijk toch te moeilijk voor sommigen. Laat desnoods fragmenten in de DGK zien ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is voor BB een balanceeract tussen de bewoners die "rustig de rit uit willen zitten" en bewoners als robots.
Als ze instructies gaan geven ala weekopdracht maak je er robots van. Maar aan de andere kant wil je ze wel sturen omdat dat gewoon nodig is in zo'n setting. Dus geeft Hummie ze hints. Als tussenweg.
denk ik
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Kinga het volgende:
Het Marcia - Etienne Incident
Daar maar verder mensen...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Kinga het volgende:
Het Marcia - Etienne Incident
Daar maar verder mensen...
Dat Saar dacht dat het vooral om haar ging (wat Etienne natuurlijk ging bevestiging "Jij moet echt oppassen"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
Dus de dames zijn nu in de DBK...
hmm... twee groepen.
Zou me niets verbazen als de dames alleen maar positieve dingen te horen kirjgen...
Ik weet het wel zeker, zie 'm zitten, stille willie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Verida het volgende:
etienne schijt peulen, die voelt echt de bui wel hangen nu,
hij is als de dood dat bb de dames tegen hem opzet
denk ik
Ik ben ABSOLUUT geen Etienne fan. Dat is echt een misverstand. Ik vind hem ook een fout mannetje met zijn rechtse uitspraken. Zelf ben ik enorm links, dus Etienne is niet iemand waar ik goed mee zou kunnen opschieten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
JIj bent E10 fan dus ziet alles positief van die jongen, maar marcia was duidelijk er niet helemaal bij en dan het verhaal dat E10 rond gooit dat hij niets heeft gedaan en marcia van alles daar heb ik op de filmpjes niets van terug kunnen zien.
Het Marcia - Etienne Incidentquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, zie 'm zitten, stille willie.![]()
Verkrachtingquote:
Geen zin in.quote:
Ben je van stad verandertquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als ik me daar aan zou storen, zou ik waarschijnlijk moeten emigreren.
Iets meer instructie is kennelijk nodig. Op het risico af dat de bewoners daar weer op gaan leunen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, die hints mogen van mij wel wat duidelijker. Het is kennelijk toch te moeilijk voor sommigen. Laat desnoods fragmenten in de DGK zien ofzo.
Nou. Inderdaad.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef schatje het volgende:
Neem Rik nu weer met de zoveelste gay verhalen. Leuk en aardig hoor maar op een gegeven moment is het wel genoeg. Hij durft ook niets te zeggen als het puntje bij paaltje komt.
Die jat meteen weer een koffiekanquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:05 schreef arneaux het volgende:
Wat doet Sabrina nou weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |