Nee........quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef henk.jansen het volgende:
Maar gaat Marcia iets vertelen?
tuurlijk nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef henk.jansen het volgende:
Maar gaat Marcia iets vertelen?
tijn is nog altijd veel irritanterquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Marlies is weer lekker bezig. Ja ja vind ik ook, ik ook, ja heb ik ook. Ow ja en veren in de kont van Marcia steken.
ja jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Wat een raar nummer Ton
Tijn vat het ff samen
Dan komen we nooit aan de 1000quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef tonja het volgende:
Kan een modje de tt even aanpassen? het nummer moet 436 zijn....
Was wel te hopen, Marlies begon er wel overquote:
Precies.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
Wat een gelul zeg, dat ze eerst de horlepiep moeten dansen voor ze op het eten mogen aanvallen. Maar aan TIjn te horen vindt hij dat een volstrekt redelijke eis van de kampleiding.
Ja, ik ook. Daarom zal ik me nooit in situaties als BB begeven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me echt als een klein kind voelen die een standje heeft gekregen
Oh ik was al bij 537quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef tonja het volgende:
Kan een modje de tt even aanpassen? het nummer moet 436 zijn....
Dan trek je er toch uit? Ik zou me echt niet als een klein kind laten behandelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me echt als een klein kind voelen die een standje heeft gekregen
Semih is inderdaad goed bezig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef avonne het volgende:
Go Semih Go
Semih vindt het exit diner vergalt door Big Brother, en niet door de bewoners
Big Brother wil dat er serieuze en diepgaande dingen worden gezegd bij het exit diner.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef Bep het volgende:
Pleaseeeeeeeeeeeeee kan iemans even een samenvatting geven?
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een strakke actie van BB, wat mij betreft er nog wat overheenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef NorthernStar het volgende:
Het zijn een stel schijnheilen die mooi weer spelen en elke confrontatie uit de weg gaan, terwijl die exitdiners overduidelijk bedoeld zijn om schoon schip te maken.
En dat snappen ze na dik twee maanden en 200 brieven met hints nog niet.![]()
nou je het zegt.... dat is echt zo !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Semih heeft een kutgevoel over zijn exitdiner. En terecht.
BB durft hem ook niet uit te nodigen omdat ie veel te mondig is denken wij hier.
nu echt weg is
Verlrachting nog welquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Big Brother wil dat er serieuze en diepgaande dingen worden gezegd bij het exit diner.
Verwijt nu gezapigheid, luiheid, ongehoorzaamheid etcetera
In werkelijkheid wil BB dat Marcia E10 van verkrachting beschuldigd, maar dat weet bijna niemand, en Marcia heeft er geen zin in.
dat denk ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou je het zegt.... dat is echt zo !!!
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Semih heeft een kutgevoel over zijn exitdiner. En terecht.
BB durft hem ook niet uit te nodigen omdat ie veel te mondig is denken wij hier.
nu echt weg is
Ik hoop dat ze bedoelt wat een sanctie inhoudt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Sa: wat betekent dat een sanctie OH my god
Nou verkrachtingquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
In werkelijkheid wil BB dat Marcia E10 van verkrachting beschuldigd, maar dat weet bijna niemand, en Marcia heeft er geen zin in.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een strakke actie van BB, wat mij betreft er nog wat overheen
Ik vind het gelul.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een strakke actie van BB, wat mij betreft er nog wat overheen
wat is dat nou voor een avatarquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef wolferl het volgende:
Groen beeld op de streams?
Moet je dan perse alles uitpraten? Wat een flauwekul! Irritaties en eventueel daarop volgende ruzies zijn inherent aan het programma dat BB probeert uit te stralen. Helaas blijkt het dat Hummie er graag een strak regime op nahoud en dat de bewoners eigen intiatieven, of juist het tegenovergestelde, wel kunnen vergeten. Ik stel voor de eindredactrice de naam BB veranderd in haar eigen naam, op die manier weet iedereen waarmee ze te maken hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef NorthernStar het volgende:
Het zijn een stel schijnheilen die mooi weer spelen en elke confrontatie uit de weg gaan, terwijl die exitdiners overduidelijk bedoeld zijn om schoon schip te maken.
En dat snappen ze na dik twee maanden en 200 brieven met hints nog niet.![]()
Boratquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een avatar
ontopic
Marcia noemt zichzelf een stinkhoer
Ja, dat hebben ze weer goed voorelkaar gekregen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef Loedertje het volgende:
Wel knap van BB dat het nu nóg saaier is, iedereen gaat naar bed en BB heeft morgen een suffe uitzending
En dan Etienne en Jeroen * ja maar BB wil dit, BB wil dat en dat is begrijpelijk dat BB dat wil, w moeten gewoon doen wat BB wil en niet onszelf zijn en alles volgens het draaiboek van BB doen, logisch toch>?* WIJ zijn de boodschappers, doen JULLIE ermee wat je wiltquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vnd het gelul.
Wat is er nou op tegen om even een voorzetje te geven tijdens zo'n diner.
BB vond het tijd om de groep een standje te geven, en iedereen op Semih na vreet het gedwee. Waarbij Tijn zelfs boos wordt als iemand er iets tegenin durft te brengen.![]()
Dan moet ze zich wassen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
Vrij vertaald E10 is een aanrander/verkrachterquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een avatar
ontopic
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het gelul.
Wat is er nou op tegen om even een voorzetje te geven tijdens zo'n diner.
BB vond het tijd om de groep een standje te geven, en iedereen op Semih na vreet het gedwee. Waarbij Tijn zelfs boos wordt als iemand er iets tegenin durft te brengen.![]()
Als BB niet zo raar had gedaan, was de avond leuker geworden dan nu, zoals Semih ook al aangaf.
leugendetector er vandaag nog ingooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien moet BB eens een filmavond doen. Wat leuke fragmentjes bij elkaar zoeken.
Moet niet zo moeilijk zijn.
Hoewel, ik zie ze er voor aan dat ze dan nog alles gaan ontkennen. Leker huggen met elkaar en maar lachen.
Komt nog met de laatste 6quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef NorthernStar het volgende:
Misschien moet BB eens een filmavond doen. Wat leuke fragmentjes bij elkaar zoeken.
Hoewel, ik zie ze er voor aan dat ze dan nog alles gaan ontkennen. Leker huggen met elkaar en maar lachen.
Tips voor Talpaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef NorthernStar het volgende:
Daarom zijn ze pissig heh, ze hebben vrijwel geen materiaal voor morgen want nu gaan ze Cluedo spelen of naar bedquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef Loedertje het volgende:
Wel knap van BB dat het nu nóg saaier is, iedereen gaat naar bed en BB heeft morgen een suffe uitzending
En dat betekent dus de ondergang van BB.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet je dan perse alles uitpraten? Wat een flauwekul! Irritaties en eventueel daarop volgende ruzies zijn inherent aan het programma dat BB probeert uit te stralen. Helaas blijkt het dat Hummie er graag een strak regime op nahoud en dat de bewoners eigen intiatieven, of juist het tegenovergestelde, wel kunnen vergeten. Ik stel voor de eindredactrice de naam BB veranderd in haar eigen naam, op die manier weet iedereen waarmee ze te maken hebben.
WAT zei Tijn, niet iedereen zit te luisterenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:26 schreef CartWOman het volgende:
Goed gezegd, Tijn.
Weet je nog van vorig jaar, dat ze ook fragmenten lieten zien? Wat er over elkaar gezegd werd enzo. Binnen vijf minuten hadden ze alles weer weggeluld. Das gewoon conflictvermijdend gedrag en lafheid. Wel logisch, met de druk van de camera's enzo, maar blijkbaar moet het dan van BB uitgaan anders zitten ze gewoon als een stel hippies de tijd uit en wordt er helemaal niks meer gezegd. Happy happy joy.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet je dan perse alles uitpraten? Wat een flauwekul! Irritaties en eventueel daarop volgende ruzies zijn inherent aan het programma dat BB probeert uit te stralen. Helaas blijkt het dat Hummie er graag een strak regime op nahoud en dat de bewoners eigen intiatieven, of juist het tegenovergestelde, wel kunnen vergeten. Ik stel voor de eindredactrice de naam BB veranderd in haar eigen naam, op die manier weet iedereen waarmee ze te maken hebben.
Nou en dat was altijd zooo lachen met Joost.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:27 schreef Kinga het volgende:
Hummie wil gewoon een Joost in het gezelschap. Die maakte er wel altijd een dolle boel van, qua liedje verzinnen of iets dergelijks...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
Wie kan mij een lnk geven voorBB Streams.
Radio.nl en Talpa.tv geven bij mij telkens groen beeld.
Nou, okay fijn. Als Hummie ruzie wil moet ze 12 borderliners bij elkaar zetten ofzo!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet je nog van vorig jaar, dat ze ook fragmenten lieten laten zien? Wat er over elkaar gezegd werd enzo. Binnen vijf minuten hadden ze alles weer weggeluld. Das gewoon conflictvermijdend gedrag en lafheid. Wel logisch, met de druk van de camera's enzo, maar blijkbaar moet het dan van BB uitgaan anders zitten ze gewoon als een stel hippies de tijd uit en wordt er helemaal niks meer gezegd. Happy happy joy.
Ik weet niet hoe jij er bij komt dat er nooit ruzies zijn in het BB-huis, maar er zijn al heel veel conflicten geweest hoor. Sommige tegen het randje van totaal uit de hand lopen aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet je nog van vorig jaar, dat ze ook fragmenten lieten laten zien? Wat er over elkaar gezegd werd enzo. Binnen vijf minuten hadden ze alles weer weggeluld. Das gewoon conflictvermijdend gedrag en lafheid. Wel logisch, met de druk van de camera's enzo, maar blijkbaar moet het dan van BB uitgaan anders zitten ze gewoon als een stel hippies de tijd uit en wordt er helemaal niks meer gezegd. Happy happy joy.
Probeer deze is, misschien zijn ze bij jou blauwquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
Wie kan mij een lnk geven voorBB Streams.
Radio.nl en Talpa.tv geven bij mij telkens groen beeld.
Dat zou wel zoden aan de dijk zetten..Duidelijkheid!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
O en nog iets BB. Als je iets gedaan wil krijgen moet je eens ophouden met van die kut cryptische teringbrieven te sturen. Maak gewoon duidelijk wat je verwacht van de bewoners! Wil je dat Marcia Etiënne aanspreekt op zn gedrag, zég t dan gewoon! Wil je dat Rik Semih aanspreekt op zn kwaadheid van het vorige feest, zég t dan gewoon. Gooi niet als 1 of andere idioot een brief die van cliches aan elkaar hangt, maar geef dui-de-lijk-heid.
Tijn is gewoon een glibberige billenragger.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef Lady-night het volgende:
Nu doet tijn opeens wel zijn mond open en maakt Jeroen ff uit voor jaknikker.alsof hij dat zelf niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |