Die voelt zichzelf aangevallen voor iets waar hij zelf niets aan kan doen. Kan ik mezelf wel iets bij voorstellen hoor...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef Day het volgende:
Jezus Tijn!
Ik word nogal moe van Tijn en dan druk ik me nog zacht uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef Gert het volgende:
Tijn weer met dat opgewonden stemgeluid. "Ja dan kan iedereen wel gaan zajje wat ze d'r zalluf van vinde maar da sjiete we niks mee op dus je kan beter even naar ons luistere."
Semih is de enige die niet slaafs alles accepteert.
Ik niet. Tijn vind dat BB helemaal gelijk heeft en als Semih ook maar wat zegt dan kan hij het al niet hebben van hem.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die voelt zichzelf aangevallen voor iets waar hij zelf niets aan kan doen. Kan ik mezelf wel iets bij voorstellen hoor...
Tijn is het er absoluut niet mee eens hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. Tijn vind dat BB helemaal gelijk heeft en als Semih ook maar wat zegt dan kan hij het al niet hebben van hem.
Tijn het BB slaafje.![]()
Zo kwam het op mij ook over.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. Tijn vind dat BB helemaal gelijk heeft en als Semih ook maar wat zegt dan kan hij het al niet hebben van hem.
Tijdens die nominatie filmpjes zit hij daar ook altijd als een mak lammetje zo verlegen als wat....quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef jessie het volgende:
Tijn is volgens mij de makste geweest in die dagboekkamer.
Het is echt een watje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tijdens die nominatie filmpjes zit hij daar ook altijd als een mak lammetje zo verlegen als wat....
Juist. Eigenlijk nog meer de BB-Kapo. Want hij vindt dat ie al boos mag worden als iemand het gore lef heeft om Kapo Tijn tegen te spreken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit is BB6 Nederland, BB UK is al afgelopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
...GET TO THE ISSUE, Marcia-Etienne..
Zo komt hij de laatste tijd inderdaad op me over. Heel vermoeiend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Eigenlijk nog meer de BB-Kapo. Want hij vindt dat ie al boos mag worden als iemand het gore lef heeft om Kapo Tijn tegen te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |