Zo kwam het op mij ook over.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. Tijn vind dat BB helemaal gelijk heeft en als Semih ook maar wat zegt dan kan hij het al niet hebben van hem.
Tijn het BB slaafje.![]()
Tijdens die nominatie filmpjes zit hij daar ook altijd als een mak lammetje zo verlegen als wat....quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef jessie het volgende:
Tijn is volgens mij de makste geweest in die dagboekkamer.
Het is echt een watje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tijdens die nominatie filmpjes zit hij daar ook altijd als een mak lammetje zo verlegen als wat....
Juist. Eigenlijk nog meer de BB-Kapo. Want hij vindt dat ie al boos mag worden als iemand het gore lef heeft om Kapo Tijn tegen te spreken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. Tijn vind dat BB helemaal gelijk heeft en als Semih ook maar wat zegt dan kan hij het al niet hebben van hem.
Tijn het BB slaafje.![]()
Dit is BB6 Nederland, BB UK is al afgelopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
...GET TO THE ISSUE, Marcia-Etienne..
Zo komt hij de laatste tijd inderdaad op me over. Heel vermoeiend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Eigenlijk nog meer de BB-Kapo. Want hij vindt dat ie al boos mag worden als iemand het gore lef heeft om Kapo Tijn tegen te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |