quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
In werkelijkheid wil BB dat Marcia E10 van verkrachting beschuldigd, maar dat weet bijna niemand, en Marcia heeft er geen zin in.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Pleur toch op BB....in godesnaam....laat me slapen als ik wil slapen"![]()
ja dat zou ik nu heel graag willen zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
en anders toch maar weer een filmpje in mekaar knutselen met wat roddeltjes van deze en gene![]()
Neem nou die nominaties. Al die bewoners schuiven de nominaties nu nog steeds op, na meer dan 50 dagen, dat ze niets met die persoon hebben. What the fuck? Is dat nou écht het enige wat je kunt bedenken? Dat je niet 'iets' hebt met iemand? Kom op zeg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Open nominaties aan de keukentafel rulez
Het lijkt er sterk op, er zijn genoeg hints gegeven, niks mee gedaan, Hummie is klaar met 'm, dus dan alle dames maar naar de DBK? Klinkt als een logische optelsom, hoop ik tenminste anders loop ik morgen voor niks met kleine oogjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd wat de dames nu in de dbk te horen krijgen van Hummie. Is Hummie klaar voor de genadeklap voor Etienne?
BB wil die 2 erin houden want ze zijn komende week niet genomineerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Vompie het volgende:
Ik hoop dat BB de zusjes aanspreekt op hun gedrag van gisternacht. Toen iedereen sliep hebben ze uit 'n doos in de gang de twee diademen, die ze tijdens het dansen ophadden, gejat.
Dát is het hele punt. De bewoners zijn gewoon mietjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik kan me de woede van BB wel voorstellen hoor. Alleen gooi er dan niet van die cryptische boodschappen tegen aan waar niemand wat mee kan. Dan gaan mensen bijdehand doen.
Eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier uren over kan praten, want ik zit me enorm kwaad te maken over wat ik net allemaal gezien heb in clips van vandaag. Ik vind dat BB weer op een verschrikkelijke manier bezig is, dat aardig in de buurt komt van wat ze met Egbert hebben geflikt pas geleden. Gelukkig ziet Marcia zelf af en toe nog wel in dat ze Etienne niets kan kwalijk nemen, maar aan de andere kant merk je aan haar dat ze het wel makkelijk zou vinden dat Etienne de schuld krijgt. Dan kan ze Floris tenminste nog steeds onder ogen komen. Maar dat ze al een paar keer heeft gezegd dat ze hem niets kwalijk kan nemen, zegt eigenlijk al wel genoeg. alleen bestaat de kans dat Hummie, Marlies en Micheline haar iets aanpraten wat absoluut niet zo is. Vreemd dat niemand eraan denkt dat Marcia Etienne heeft gebruikt ipv andersom.
Ik ben ook zeer benieuwd wat de dames nu in de dbk te horen krijgen van Hummie. Is Hummie klaar voor de genadeklap voor Etienne?
Ik ga daar ook helemaal van uit eigenlijk. Dat E10 nu aan de beurt is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op, er zijn genoeg hints gegeven, niks mee gedaan, Hummie is klaar met 'm, dus dan alle dames maar naar de DBK? Klinkt als een logische optelsom, hoop ik tenminste anders loop ik morgen voor niks met kleine oogjes.
Weebee, Scan!
e10 had gezegd dta bb zijn excuses aan moest bieden voor het woord "poten"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Lady-night het volgende:
E10 is afgefikt en iets persoonlijks??
Racisme, aanranding?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Verida het volgende:
oh,, tjen heeft ook nog persoonlijk wat te horen gekregen, maar wil daar niet over praten
tegenstrijdigquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef itsme het volgende:
Dat gepush van BB. Ik word er een beetje ziek van.
Dan hadden ze andere mensen moeten kiezen. Mensen die allemaal voor de confrontatie gaan en er zelfs van houden.
Dit gaat natuurlijk over Marcia.
Ik ben het ook helemaal met je eens. Ze moet verplicht Etienne aanspreken, ook al weet ze dat ze zelf net zo schuldig is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier uren over kan praten, want ik zit me enorm kwaad te maken over wat ik net allemaal gezien heb in clips van vandaag. Ik vind dat BB weer op een verschrikkelijke manier bezig is, dat aardig in de buurt komt van wat ze met Egbert hebben geflikt pas geleden. Gelukkig ziet Marcia zelf af en toe nog wel in dat ze Etienne niets kan kwalijk nemen, maar aan de andere kant merk je aan haar dat ze het wel makkelijk zou vinden dat Etienne de schuld krijgt. Dan kan ze Floris tenminste nog steeds onder ogen komen. Maar dat ze al een paar keer heeft gezegd dat ze hem niets kwalijk kan nemen, zegt eigenlijk al wel genoeg. alleen bestaat de kans dat Hummie, Marlies en Micheline haar iets aanpraten wat absoluut niet zo is. Vreemd dat niemand eraan denkt dat Marcia Etienne heeft gebruikt ipv andersom.
Ik ben ook voor open nominaties. Dat geeft weer extra ambiance in het huis.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neem nou die nominaties. Al die bewoners schuiven de nominaties nu nog steeds op, na meer dan 50 dagen, dat ze niets met die persoon hebben. What the fuck? Is dat nou écht het enige wat je kunt bedenken? Dat je niet 'iets' hebt met iemand? Kom op zeg.
Hummie wil gewoon E10quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal met je eens. Ze moet verplicht Etienne aanspreken, ook al weet ze dat ze zelf net zo schuldig is.
Etiene moet aan de paal blijkbaar, ((hummie's paal)
Je moet toch met me eens zijn dat E10 een kleverig mannetje is die het wel lekker vind om aan dronken vrouwen te zitten. Als ze niet dronken zijn blijft het bij de rug of de benen, maar zodra ze dronken zijn verplaatst hij het naar kont, tieten en muts. Tuurlijk heeft Marcia hem op lopen geilen, maar zij lag allang te slapen toen hij ineens ernaast schoof en zijn vingers hun werk lieten doen. Zij heeft hem notabene weggeduwd ook nog.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee Marcia is nu het slachtoffer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:50 schreef Inca het volgende:
Komende week zijn genomineerd Tijn Marlies en Jeroen en Semih want Marcia gaat der uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |