Ik zeg niet dat E10 alleen fout zit, er werd aangegeven erover te praten en dat lijkt mij een goed plan. E10 denkt dat ie het mannetje is en Marcia voelt zich zwaar kut, erover praten kan de lucht klaren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd haar aangeraden, maar Marcia heeft zelf donders goed door dat ze Etienne niet kan verwijten en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Het was tenslotte Marcia die de hele avond bloedgeil liep te doen en niet Etienne.
Ja maar daarmee bevestig je dus dat je alles moet voorkauwen. Is dat nou niet juist het verwijt van BB?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nogmaals. Wees dan consequent. Gooi bij het eerste afscheidsdiner heel de groep die lounge in, zet op een brief wát ze moeten uitspreken et voila, mensen zullen daarna zélf wel gaan praten omdat ze weten wat er van ze verwacht word.
Dan doen ze toch zowieso al met die brieven? Dingen voorkauwen? Doe t dan goed.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bevestig je dus dat je alles moet voorkauwen. Is dat nou niet juist het verwijt van BB?
Maar dat is het juist.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
O en nog iets BB. Als je iets gedaan wil krijgen moet je eens ophouden met van die kut cryptische teringbrieven te sturen. Maak gewoon duidelijk wat je verwacht van de bewoners! Wil je dat Marcia Etiënne aanspreekt op zn gedrag, zég t dan gewoon! Wil je dat Rik Semih aanspreekt op zn kwaadheid van het vorige feest, zég t dan gewoon. Gooi niet als 1 of andere idioot een brief die van cliches aan elkaar hangt, maar geef dui-de-lijk-heid.
Helemaal mee eens, en dit gaat heus nog doordringen tot de bewoners.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Interactie. Beweging. Geen mensen die dingen oppotten tot later want het programma is *nu*.
Ik vrees dat dàt een wens van BB is is niet niet uitkomt met deze groep....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bevestig je dus dat je alles moet voorkauwen. Is dat nou niet juist het verwijt van BB?
Als hij ruggegraat heeft blijft ie gewoon lekker liggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef T-lex het volgende:
Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn van Semih(die al in bed ligt) als de dames weer met een soort van opdrachtje voor de bewoners terugkomen.![]()
Goed plan, ik wil ook wel een nachtje geklaarde lucht :evil:quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
E10 denkt dat ie het mannetje is en Marcia voelt zich zwaar kut, erover praten kan de lucht klaren.
Dan is het logisch dat Bridget daar morgen in de live uitzending meteen als eerste onderwerp mee begint.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Big Brother wil dat er serieuze en diepgaande dingen worden gezegd bij het exit diner.
Verwijt nu gezapigheid, luiheid, ongehoorzaamheid etcetera
In werkelijkheid wil BB dat Marcia E10 van verkrachting beschuldigd, maar dat weet bijna niemand, en Marcia heeft er geen zin in.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en dit gaat heus nog doordringen tot de bewoners.
Ah, Rik ziet het nu ook. Er worden geen dingen uitgesproken naar elkaar toe, ze blijven maar gezapig eten en op de bank hangen.
Met de diners ook, BB pakt flink uit qua ambiance en eten, vervolgens krijg je een uur aan slap gelul te zien, ergeren wij ons toch ook aan? Ze beseffen niet dat ze in een programma zitten.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is het juist.
BB kan niet gaan zeggen wat de bewoners moeten doen, dan haal je het basis principe van BB weg.
Ze zeggen nu toch ook wat ze moeten doen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is het juist.
BB kan niet gaan zeggen wat de bewoners moeten doen, dan haal je het basis principe van BB weg.
Die brieven slaan idd nergens op, absoluut.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan doen ze toch zowieso al met die brieven? Dingen voorkauwen? Doe t dan goed.
Ik denk dat ik hier uren over kan praten, want ik zit me enorm kwaad te maken over wat ik net allemaal gezien heb in clips van vandaag. Ik vind dat BB weer op een verschrikkelijke manier bezig is, dat aardig in de buurt komt van wat ze met Egbert hebben geflikt pas geleden. Gelukkig ziet Marcia zelf af en toe nog wel in dat ze Etienne niets kan kwalijk nemen, maar aan de andere kant merk je aan haar dat ze het wel makkelijk zou vinden dat Etienne de schuld krijgt. Dan kan ze Floris tenminste nog steeds onder ogen komen. Maar dat ze al een paar keer heeft gezegd dat ze hem niets kwalijk kan nemen, zegt eigenlijk al wel genoeg. alleen bestaat de kans dat Hummie, Marlies en Micheline haar iets aanpraten wat absoluut niet zo is. Vreemd dat niemand eraan denkt dat Marcia Etienne heeft gebruikt ipv andersom.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat E10 alleen fout zit, er werd aangegeven erover te praten en dat lijkt mij een goed plan. E10 denkt dat ie het mannetje is en Marcia voelt zich zwaar kut, erover praten kan de lucht klaren.
Open nominaties aan de keukentafel rulezquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Capaja het volgende:
vorig jaar werd het wel voorgekauwd toch ?
toen moesten ze toch elke keer weer iets goeds en iets slechts zeggen over elkaar ?
of heb ik dat fout
"Pleur toch op BB....in godesnaam....laat me slapen als ik wil slapen"quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als hij ruggegraat heeft blijft ie gewoon lekker liggen
Precies, BB vind dat er onder tussenkomst van BB echt helemaal niets uit de bewoners zelf komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze hebben het er nu over idd. Ergens voelen ze dus wat de bedoeling is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en dit gaat heus nog doordringen tot de bewoners.
Ah, Rik ziet het nu ook. Er worden geen dingen uitgesproken naar elkaar toe, ze blijven maar gezapig eten en op de bank hangen.
Met de diners ook, BB pakt flink uit qua ambiance en eten, vervolgens krijg je een uur aan slap gelul te zien, ergeren wij ons toch ook aan? Ze beseffen niet dat ze in een programma zitten.
Ik snap best wel dat BB sappige dingen wil omdat ze op deze manier geen fuck kunnen uitzenden, das logisch. Het hele punt in deze groep is alleen dat ze allemaal teveel BB hebben gezien en daarom alleen maar leuk willen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
Inderdaad, dat domme kattengejank moet inderdaad stoppen.
en anders toch maar weer een filmpje in mekaar knutselen met wat roddeltjes van deze en genequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Open nominaties aan de keukentafel rulez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |