quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:18 schreef jerver73 het volgende:
al ongeveer 100 keer gevraagd
Peter Bjorn And John -young folks
Het is niet easyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Sugababes - Easy
dus niet sugababes - it aint easy, is anderedie zul je bij downloaden meer vinden denk ik
Niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze bij Gooische Vrouwen draaide terwijl Martin z'n minnares dumpte.
Iemand enig idee?
die is van danzel maar is volgens mij pump it upquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker uitgaansnr: baby baby baby, i wan't to fuck it up. Baby baby baby do you wan't to to fuck it up!
Weet iemand hoe dit liedje heet?
..of iemand die er weer een andere slinger aan heeft gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
die is van danzel maar is volgens mij pump it up![]()
Heb ff intensief ge-googeld, en het schijnt van Pennywise te zijn, maar wat de titel is, weet ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje.
Komt uit ongev. 1998
(directe link)
Je bent mijn held! Bedankt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het is Funk it up..
Tof - Funk it up (1995)...of misschien een remix/cover daarvan, natuurlijk..
Praise Cats - Shine on Mequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef MilkyWay het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer op de radio, maar ik weet de titel of artiest niet.
Wel heb ik een zinnetje onthouden;
I've got needs, deep in my soul. I've got love, making me hope (?)
Zo was het ongeveer.. Misschien weten jullie iets?
Het is geen janknummer, wel een beetje ouder en het is volgens mij ook wel bekend.
Gizmo & Showtek - 3 The Hard Wayquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef JoRuZ het volgende:
let niet op het zielige filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=n8iKeDaCNW0&mode=related&search=
maar van wie is (en de titel) dat hardstyle nummer dat begint vanaf 1min.26?
bvd
In-Grid - Tu m'a promis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:42 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek dat liedje pandalee pandalee tuuuuu tu tu tuuuuuuuu pandalee pandalee
weet iemand welke ik bedoel?
thnx kerelquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Koepert het volgende:
@ Japiejo & mic_forever.
Switch - A Bit Patchy?
Bond voor doorstarters?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef zzzeester het volgende:
Ik zoek de naam van een wekelijks radioprogramma in jaren 80. Was een soort collage van muziek, dus zonder diskjockey en gepraat. Het was op een doordeweekse avond. Volgens mij om een uur of 9 'savonds. Het was niet indemix en ook niet van Ad Visser.
Ik kan me nog een stukje Nina Hagen herinneren met Fish im wasser en een stukje Pappa was a rolling stone.
Iemand??
Nee die was het niet. Het was maar 1x per week bij ee vaste omroep.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Bond voor doorstarters?
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Bond++voor+doorstarters&spell=1
Spencer Davis Group - Keep On Running?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een rock nummer uit waarschijnlijk de jaren 70 of 80...
Het is een lang nummer, en het refrein wordt (mede) door een vrouwenstem gezongen. Het refrein is iets als "keep on rocking" of "keep on running" en wordt zeker een minuut achter elkaar herhaald op het eind. D'r zit ook een stuk hammond orgel in...
Heb je wellicht nog wat meer flarden/woorden van de tekst?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:52 schreef StefanP het volgende:
Bedankt, maar dat is hem nietIk heb me suf gegoogeld op alle mogelijke variaties op "keep on rockin/runnin/rocking/running" en ze "gekocht," maar tot dusver zijn het ze allemaal niet.
Ik ben er eindelijk uit hoor. Is een nummer van J Bigga, volgens mij een of ander typetje van een Amerikaanse radiohost. Nummer heet In Da Parking Lot. Meer info over J Bigga is welkom.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef Rio het volgende:
Een moelijke dit keer:
Ik zoek een mp3. Het is een pardie op Drop It Like It's Hot van Snoop Dogg en bevat (ongeveer) de volgende tekst:
ik heb om de é©® of ander vage reden de tekst nog wel, maar de mp3 niet meer?.
Ik heb me al het schompes gezocht. De pest is dat ik nooit een flauw idee heb gehad wie de makers zijn. De melodie is dus gewoon van Drop It Like It's Hot.
[..]
Iemand een idee?
http://player.omroep.nl/?aflID=3390733&md5=e10669a674d92366b12a22e187fef17bquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef NRH het volgende:
Hey, aan het einde van de aflevering van Studio Voetbal van vorige week zondag (15 oktober) werd een filmpje getoond van Nederlandse voetballers in de VS met daaronder een liedje met de tekst "In America". Het klonk als een redelijk modern nummer, maar ik heb geen idee van wie het is en hoe het heet. Alle hulp is welkom!
(Keep on) rocking in the free world wan Neil Young? Of eventueel de cover van o.a. K's Choice + Indigo Girls, Pearl Jam of Bon Jovi?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een rock nummer uit waarschijnlijk de jaren 70 of 80...
Het is een lang nummer, en het refrein wordt (mede) door een vrouwenstem gezongen. Het refrein is iets als "keep on rocking" of "keep on running" en wordt zeker een minuut achter elkaar herhaald op het eind. D'r zit ook een stuk hammond orgel in...
staat hij niet gewoon op de soundtrack, hier kan je kleine stukjes beluisteren om te kijken of hij er tussen zit!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef satecl het volgende:
Ik had gister de film 'wedding crashers' gekeke en daar was een stukkie dat een jongen met die dochter van de priemer een stukkie gaan fietse, en dan komt er een liedje op de achtergrond. Ik zou niet eens meer weten hoe die gaat, ik weet aleen dat ik hem leuk vond.
Weet iemand heel toevallig welk nummer dit is..?
Wow, dat was snel. Dank je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef morgane het volgende:
Jeff Alexander - Come Wander With Me, volgens http://www.ster.nl, al staat erbij dat 'ie al vanaf 18 oktober te zien is.
Sunblock feat. Robin Beck - First Timequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:16 schreef Relneger18 het volgende:
Na dat jensen deuntje komt een fragment van een dance nummer als introtje , kan iemand me misschien de titel en artiest geven?
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
tnxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Sunblock feat. Robin Beck - First Time
Ken alleen de Fedde Le Grand remix en de Billy de Klit re-edit...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Darkysdust het volgende:
ik zoek een remix van het nummer "boogie down" van Erick E dat je de laatste tijd veel hoort. Er zijn vocals overheen gezet van een vrouw die een beetje chinees klinkt. Wat zij zingt was ook al eens eerder een hit, maar heb ff geen idee hoe dat nummer heet...
anybody?
Uhuh, got it!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Darkysdust het volgende:
ik zoek een remix van het nummer "boogie down" van Erick E dat je de laatste tijd veel hoort. Er zijn vocals overheen gezet van een vrouw die een beetje chinees klinkt. Wat zij zingt was ook al eens eerder een hit, maar heb ff geen idee hoe dat nummer heet...
anybody?
quote:Ik heb afgelopen weekend een nummer gehoord (volgens mij is t van de sjonnies, zoiets hoorde ik later), dat ook tijdens het scoren van een team werd gedraaid in de Eredivisie. Volgens mij is dit FC Twente. Kan iemand mij verder helpen?
phil colins another day in paradise daar komt die sample uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef wobbel het volgende:
Supyfly Inc. - Moving Too Fast
Hoe heet het origineel daarvan? Is echt een superbekende, en ik weet 100% zeker dat ik hem op m'n PC heb, maar weet niet hoe ie heet
niemand?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef edejong het volgende:
aan het eind van dit filmpje hoor je een stuk van een nummer, waarschijnlijk klassiek al heb ik geen idee welk nummer het is, iemand die me kan helpen?
Green Lizard - Walk over waterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef Chen het volgende:
Weet iemand misschien van wie het liedje is dat altijd te horen is aan het begin van Sixpack? Het gaat zo ongeveer: '' If i walk over water, would you find...'' Het is een rocknummer, en op google met lyrics heb ik al geprobeerd, maar hij komt niet verder dan een of ander liefdesnummer van iemand
De laatste keer dat ik Schiphol Airport zag gebruikte ze DJ Shadow - Stem/Long Stem, dat wordt wel vaker gebruikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef -chefke- het volgende:
[..]
heb ik nu zelf een vraag ik zoek het muziekje wat in schiphol airport wordt gebruikt en in de trailer van ghotica (film) en het zit nu ook in de radio comercial van die film over de mensheid die geen kinderen kan krijgen.
The Everly Brothers - All I have to do is dream?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gister hoorde ik in een film of tv-uitzending een nummer op de achtergrond.
De woorden "dream-dream" werden steeds herhaald.
Easy-listening/bossa nova/zuid amerikaans nummer.
Klonk heel jaren 20/reklame achtig
Iemand een idee?
V.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Verbal het volgende:
Olla,
ik ben nog immer op zoek naar het muziekje uit de Dela-reclame. Stel op trouwdag, met de retorische vraag van de voice-over waarom je niet tot ná de dood voor elkaar zou zorgen.
Mooi sober pianopingeltje eronder, klinkt vaag bekend, kwillutweten. Hellup!
V.
Nee. Vocals gezongen door vrouwen. Op een heel laid back manier. Easy listening dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Everly Brothers - All I have to do is dream?
Als het klopt is dat: "PASSAGE D" by The Flashbulb licensed and remixed by Vapor Music.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Schiphol Airport zag gebruikte ze DJ Shadow - Stem/Long Stem, dat wordt wel vaker gebruikt.
Where did it all go wrongquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:10 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe heet dat nr van Oasis met die Japanse dudes in de videoclip.
Nancy Sinatra - These boots are gonna walk all over you ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef japiejo het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst hoorde in een reclame van oudere muziek.
stukje tekst: i'm gonna walk all over you (vrouwenstem)
Iemand?
these boots are made for walking - nancy sinatra?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef japiejo het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst hoorde in een reclame van oudere muziek.
stukje tekst: i'm gonna walk all over you (vrouwenstem)
Iemand?
Marco V - Red,blue,purplequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef SlipSlop het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer dat ik al wel heb
Hier het nummer:
http://www.graafhenk.nl/dump/07Nummer7.wma
Iemand?
Al gevonden, het was Maria Mena - Just hold me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:16 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zoek een nummer, het is nu wel redelijk vaak op de radio, zag laatst ook een tv-spotje, van een vrij donkere zangeres, en in het refrein zit een heel herkenbaar stukje waarin de melodie 'springt' zeg maar, ha-ha-ha-ha-haaa-ha-ha, waarbij de vette lettergreep heel hoog is.
Hm, lekker duidelijk dit...![]()
Oja, sorry dat ik niet de vorige 191 delen ben gaan doorlezen om een nummer te vinden waarvan ik de naam niet wist.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef jerver73 het volgende:
is gelukkig ook nog nooit gevraagd....
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:21 schreef rodin het volgende:
in 'industry of love' van hans teeuwen, het eerste nummer waar hij zo typisch op staat te dansen.. iemand?
echt niemand?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:56 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Nondetsju. Nu wil ik het ook weleens weten.. nummer heet dansje op de dvd.. ik kan ook niet verstaan wat die vent zingt.. wat ik eruit op haal is I 've got all canned meat?
Misschien kan iemand anders er wat uit halen;
sample
iemand?
Maar je beschrijving is wel al 5784^4 langsgekomen....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, sorry dat ik niet de vorige 191 delen ben gaan doorlezen om een nummer te vinden waarvan ik de naam niet wist.![]()
zou ik volgende keer inderdaad maar doen , maar goed excuses aanvaard.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, sorry dat ik niet de vorige 191 delen ben gaan doorlezen om een nummer te vinden waarvan ik de naam niet wist.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:28 schreef Mirel het volgende:
http://www.goyk.com/flash.asp?path=675
Als je op rap2 rechtsonder klikt, dan hoor je een nummer waar beavis en butthead commentaar op geven. Hoe heet dit nummer?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef Parafernalia het volgende:
een nummer dat op I love techno 2006 gedraaid werd, ik meen door Tiefschwarz:
http://download.yousendit.com/3723B3F107A0DD82
Ik denk: Luis Aviles & The Latin Blues Band's - (I'll Be a) Happy Man, weet het niet zeker.quote:
Carmina Burana van Orff misschien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:04 schreef Die4iT het volgende:
Koor zingend , als het in filmpjes wordt gebruikt is het als er iets groots staat te gebeuren... tword ook vaak voor intro's gebruikt bij hardstyle platen tijdens aankondiging van Dj , Qlimax 2005 is daar 1 van dacht ik mja hoe heet dat liedje het is vrij oud
Komt uit de Carmina Buranaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:16 schreef Die4iT het volgende:
ah twas hem niet maar O FORTUNA , kvroeg het aan collega en hij kon herinneren dat het van jackass de intro was,, hier youtube filmpje http://www.youtube.com/watch?v=4DSI_dCqptc
Deze?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik zoek de titel van een (dubbel?)-cd waarop allemaal kinderversies staan van rocknummers van Nirvana, Metallica, etc. Volgens mij waren er allemaal slaapdeuntjes van gemaakt. Als het goed is, is deze cd pas uitgekomen.
Iemand enig idee wat betreft de titel van deze (dubbel)-cd?
Je bent een heldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze?
http://www.babyrockrecords.com/web/page.asp?pgs=product&catid=41&id=1042
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..quote:
Reflekt & Delline Bass - Need to feel lovedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Miss-V het volgende:
Ik zoek een liedje..soort van dance-nummer, volgens mij kwam 'ie uit in de lente/zomer van 2005 of zo. Een vrouw zingt en ze zingt iets van: "Come catch me (babe), I'm falling"..ik kan me iets vaag herinnen van de clip, een man en een vrouw op het strand, apart van elkaar, en ehmm het is een beetje donker. Nou als iemand het weet, mijn dank is groot![]()
Gok 1: Phil Collins - One more night?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef Westermarck het volgende:
Een moeilijke, ik zoek een jaren 80 hit. Het is nogal triestig en in het refrein lijkt hij iets te zeggen als try (maar dat kan ook time of iets dergelijks zijn). Hij zingt nogal 'scherp' bij momenten , een beetje de stem van de leadzanger van Spandau Ballet. Verder zit er ook nog naar het einde een soort gitaalsolo (waar hij whoowhooo zingt)
Eindelijk, thanks!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Reflekt & Delline Bass - Need to feel loved
mooi nummer![]()
Dat heb ik ook al eerder gezegd... Geen wonder dattie het blijft vragen alstie de posts niet bekijkt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..
http://www.vapormusicgroup.com/home.html
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die intro is de Carmina Burana.. en dan het stuk dat O fortuna heetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een liedje dat oa. gebruikt wordt bij de Intro van Najib Amhali (Freefight) en bij Jackass the Movie 1.
Filmpje Jackass Movie 1: http://www.youtube.com/watch?v=XtAUf8vTJ8k
Ook zoek ik het muziekje dat gebruikt wordt bij de 'normale' Jackass afleveringen.
Heel erg bedankt!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Die intro is de Carmina Burana.. en dan het stuk dat O fortuna heet
Neen dat is hem niet, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo. Ik zal de tekst eens proberen nabootsen in engels dat er fonetisch een beetje op lijkt (maar dus niet is),quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gok 1: Phil Collins - One more night?
dankje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..
http://www.vapormusicgroup.com/home.html
Culture Club - Time is het ook niet hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Neen dat is hem niet, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo. Ik zal de tekst eens proberen nabootsen in engels dat er fonetisch een beetje op lijkt (maar dus niet is),
Time, I wont' forget it now out of the blue sky.
Sarah Brightman?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de artiest van het lied: luna. Het is een beetje opera-achtig.. en het is een man die het zingt.. en het lied is al wel van een hele tijd geleden..
Op mijn downloadprog. kan ik hem niet vinden
Bastian - You've Got My Lovequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef doka het volgende:
Ik zoek het liedje bij een clip:
Je ziet telkens verschillende shirts, gedragen door vrouwen, en je ziet alleen het 'borst-gedeelte'. Op een van die shirts staat een Commodore64 o.i.d. Weet iemand de artiest of de titel van het nummer?
Alessandro Safinaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de artiest van het lied: luna. Het is een beetje opera-achtig.. en het is een man die het zingt.. en het lied is al wel van een hele tijd geleden..
Op mijn downloadprog. kan ik hem niet vinden
Bastian - You've Got My Lovequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef doka het volgende:
Je ziet telkens verschillende shirts, gedragen door vrouwen, en je ziet alleen het 'borst-gedeelte'. Op een van die shirts staat een Commodore64 o.i.d. Weet iemand de artiest of de titel van het nummer?
Neen ook niet, maar ik begin te vermoeden dat het welleens van Queen zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Culture Club - Time is het ook niet hè?
zangeres bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Westermarck het volgende:
[..]
, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo.
Ik heb het gevonden het was Still Loving You van de Scorpions.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Neen ook niet, maar ik begin te vermoeden dat het welleens van Queen zou kunnen zijn.
zelfs nu ik het al weet had ik het nog niet geraden aan de hand van je omschrijvingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:24 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden het was Still Loving You van de Scorpions.
Tjsa, het is nogal moeilijk iets uit te leggen als je alleen de melodie kent.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zelfs nu ik het al weet had ik het nog niet geraden aan de hand van je omschrijving
tenzij je de melodie opneemt en uploadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Tjsa, het is nogal moeilijk iets uit te leggen als je alleen de melodie kent.
Manyou - Drifting awayquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Esto het volgende:
Er was zonet een nummer op Radio538, en dat heette 'Drifting Away'.
Het is een soort dance nummer en in het begin zegt er zo'n vrouw een paar zinnen dat eindigt met zoiets van: 'Place in the world, I'm drifting away'
Volgens mij is het nummer van Manjo ofzoietsIemand die het zeker weet
?
Tnxquote:
nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef Ruben1302 het volgende:
Nu heb ik dus een probleempje..
Dat plaatje van Justin Timberlake, My love.. daar zit een sample in van een oud houseplaatje, kweet ut zeker.. maar welke?
Mocht je het nog willen weten, het is Origene - Sanctuaryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:28 schreef waynie het volgende:
Ik zoek het trance nummer waarin door een vrouw wordt gezongen; "This is your(of my) Sanctuary". Wordt wel eens op XFM gedraaid!
Supyfly Inc. - Moving Too Fastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer wat weleens op SlamFM langskomt, het is een lied met het deuntje van "phill collins-another day in paradise" erdoorheen, het is een danceachtig nummer...en wordt gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt!
Supafly Inc. - Moving Too Fastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer wat weleens op SlamFM langskomt, het is een lied met het deuntje van "phill collins-another day in paradise" erdoorheen, het is een danceachtig nummer...en wordt gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt!
Je ken winne als je wilt van 'The modern tokkies'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Hoe heet het muziekje dat te horen is in de 'Niets is zeker'-reclames van Delta Lloyd?
Pitch Black - It's all realquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef seveneleven het volgende:
Wie weet hoe dit nummer heet?
http://www.youtube.com/watch?v=3exyYPG8WvU
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |