Deze?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik zoek de titel van een (dubbel?)-cd waarop allemaal kinderversies staan van rocknummers van Nirvana, Metallica, etc. Volgens mij waren er allemaal slaapdeuntjes van gemaakt. Als het goed is, is deze cd pas uitgekomen.
Iemand enig idee wat betreft de titel van deze (dubbel)-cd?
Je bent een heldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze?
http://www.babyrockrecords.com/web/page.asp?pgs=product&catid=41&id=1042
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..quote:
Reflekt & Delline Bass - Need to feel lovedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Miss-V het volgende:
Ik zoek een liedje..soort van dance-nummer, volgens mij kwam 'ie uit in de lente/zomer van 2005 of zo. Een vrouw zingt en ze zingt iets van: "Come catch me (babe), I'm falling"..ik kan me iets vaag herinnen van de clip, een man en een vrouw op het strand, apart van elkaar, en ehmm het is een beetje donker. Nou als iemand het weet, mijn dank is groot![]()
Gok 1: Phil Collins - One more night?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef Westermarck het volgende:
Een moeilijke, ik zoek een jaren 80 hit. Het is nogal triestig en in het refrein lijkt hij iets te zeggen als try (maar dat kan ook time of iets dergelijks zijn). Hij zingt nogal 'scherp' bij momenten , een beetje de stem van de leadzanger van Spandau Ballet. Verder zit er ook nog naar het einde een soort gitaalsolo (waar hij whoowhooo zingt)
Eindelijk, thanks!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Reflekt & Delline Bass - Need to feel loved
mooi nummer![]()
Dat heb ik ook al eerder gezegd... Geen wonder dattie het blijft vragen alstie de posts niet bekijkt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..
http://www.vapormusicgroup.com/home.html
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, sorry dat ik niet de vorige 191 delen ben gaan doorlezen om een nummer te vinden waarvan ik de naam niet wist.![]()
Die intro is de Carmina Burana.. en dan het stuk dat O fortuna heetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een liedje dat oa. gebruikt wordt bij de Intro van Najib Amhali (Freefight) en bij Jackass the Movie 1.
Filmpje Jackass Movie 1: http://www.youtube.com/watch?v=XtAUf8vTJ8k
Ook zoek ik het muziekje dat gebruikt wordt bij de 'normale' Jackass afleveringen.
Heel erg bedankt!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Die intro is de Carmina Burana.. en dan het stuk dat O fortuna heet
Neen dat is hem niet, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo. Ik zal de tekst eens proberen nabootsen in engels dat er fonetisch een beetje op lijkt (maar dus niet is),quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gok 1: Phil Collins - One more night?
dankje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..
http://www.vapormusicgroup.com/home.html
Culture Club - Time is het ook niet hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Neen dat is hem niet, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo. Ik zal de tekst eens proberen nabootsen in engels dat er fonetisch een beetje op lijkt (maar dus niet is),
Time, I wont' forget it now out of the blue sky.
Sarah Brightman?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de artiest van het lied: luna. Het is een beetje opera-achtig.. en het is een man die het zingt.. en het lied is al wel van een hele tijd geleden..
Op mijn downloadprog. kan ik hem niet vinden
Bastian - You've Got My Lovequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef doka het volgende:
Ik zoek het liedje bij een clip:
Je ziet telkens verschillende shirts, gedragen door vrouwen, en je ziet alleen het 'borst-gedeelte'. Op een van die shirts staat een Commodore64 o.i.d. Weet iemand de artiest of de titel van het nummer?
Alessandro Safinaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de artiest van het lied: luna. Het is een beetje opera-achtig.. en het is een man die het zingt.. en het lied is al wel van een hele tijd geleden..
Op mijn downloadprog. kan ik hem niet vinden
Bastian - You've Got My Lovequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef doka het volgende:
Je ziet telkens verschillende shirts, gedragen door vrouwen, en je ziet alleen het 'borst-gedeelte'. Op een van die shirts staat een Commodore64 o.i.d. Weet iemand de artiest of de titel van het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |