Gok 1: Phil Collins - One more night?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef Westermarck het volgende:
Een moeilijke, ik zoek een jaren 80 hit. Het is nogal triestig en in het refrein lijkt hij iets te zeggen als try (maar dat kan ook time of iets dergelijks zijn). Hij zingt nogal 'scherp' bij momenten , een beetje de stem van de leadzanger van Spandau Ballet. Verder zit er ook nog naar het einde een soort gitaalsolo (waar hij whoowhooo zingt)
Eindelijk, thanks!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Reflekt & Delline Bass - Need to feel loved
mooi nummer![]()
Dat heb ik ook al eerder gezegd... Geen wonder dattie het blijft vragen alstie de posts niet bekijkt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..
http://www.vapormusicgroup.com/home.html
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, sorry dat ik niet de vorige 191 delen ben gaan doorlezen om een nummer te vinden waarvan ik de naam niet wist.![]()
Die intro is de Carmina Burana.. en dan het stuk dat O fortuna heetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een liedje dat oa. gebruikt wordt bij de Intro van Najib Amhali (Freefight) en bij Jackass the Movie 1.
Filmpje Jackass Movie 1: http://www.youtube.com/watch?v=XtAUf8vTJ8k
Ook zoek ik het muziekje dat gebruikt wordt bij de 'normale' Jackass afleveringen.
Heel erg bedankt!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Die intro is de Carmina Burana.. en dan het stuk dat O fortuna heet
Neen dat is hem niet, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo. Ik zal de tekst eens proberen nabootsen in engels dat er fonetisch een beetje op lijkt (maar dus niet is),quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gok 1: Phil Collins - One more night?
dankje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Ik zou anders hier even beginnen, dit zijn de gasten die het nummer in elkaar hebben gedraaid voor de campagne..
http://www.vapormusicgroup.com/home.html
Culture Club - Time is het ook niet hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Neen dat is hem niet, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo. Ik zal de tekst eens proberen nabootsen in engels dat er fonetisch een beetje op lijkt (maar dus niet is),
Time, I wont' forget it now out of the blue sky.
Sarah Brightman?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de artiest van het lied: luna. Het is een beetje opera-achtig.. en het is een man die het zingt.. en het lied is al wel van een hele tijd geleden..
Op mijn downloadprog. kan ik hem niet vinden
Bastian - You've Got My Lovequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef doka het volgende:
Ik zoek het liedje bij een clip:
Je ziet telkens verschillende shirts, gedragen door vrouwen, en je ziet alleen het 'borst-gedeelte'. Op een van die shirts staat een Commodore64 o.i.d. Weet iemand de artiest of de titel van het nummer?
Alessandro Safinaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de artiest van het lied: luna. Het is een beetje opera-achtig.. en het is een man die het zingt.. en het lied is al wel van een hele tijd geleden..
Op mijn downloadprog. kan ik hem niet vinden
Bastian - You've Got My Lovequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef doka het volgende:
Je ziet telkens verschillende shirts, gedragen door vrouwen, en je ziet alleen het 'borst-gedeelte'. Op een van die shirts staat een Commodore64 o.i.d. Weet iemand de artiest of de titel van het nummer?
Neen ook niet, maar ik begin te vermoeden dat het welleens van Queen zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Culture Club - Time is het ook niet hè?
zangeres bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Westermarck het volgende:
[..]
, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo.
Ik heb het gevonden het was Still Loving You van de Scorpions.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Neen ook niet, maar ik begin te vermoeden dat het welleens van Queen zou kunnen zijn.
zelfs nu ik het al weet had ik het nog niet geraden aan de hand van je omschrijvingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:24 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden het was Still Loving You van de Scorpions.
Tjsa, het is nogal moeilijk iets uit te leggen als je alleen de melodie kent.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zelfs nu ik het al weet had ik het nog niet geraden aan de hand van je omschrijving
tenzij je de melodie opneemt en uploadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Tjsa, het is nogal moeilijk iets uit te leggen als je alleen de melodie kent.
Manyou - Drifting awayquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Esto het volgende:
Er was zonet een nummer op Radio538, en dat heette 'Drifting Away'.
Het is een soort dance nummer en in het begin zegt er zo'n vrouw een paar zinnen dat eindigt met zoiets van: 'Place in the world, I'm drifting away'
Volgens mij is het nummer van Manjo ofzoietsIemand die het zeker weet
?
Tnxquote:
nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef Ruben1302 het volgende:
Nu heb ik dus een probleempje..
Dat plaatje van Justin Timberlake, My love.. daar zit een sample in van een oud houseplaatje, kweet ut zeker.. maar welke?
Mocht je het nog willen weten, het is Origene - Sanctuaryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:28 schreef waynie het volgende:
Ik zoek het trance nummer waarin door een vrouw wordt gezongen; "This is your(of my) Sanctuary". Wordt wel eens op XFM gedraaid!
Supyfly Inc. - Moving Too Fastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer wat weleens op SlamFM langskomt, het is een lied met het deuntje van "phill collins-another day in paradise" erdoorheen, het is een danceachtig nummer...en wordt gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt!
Supafly Inc. - Moving Too Fastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer wat weleens op SlamFM langskomt, het is een lied met het deuntje van "phill collins-another day in paradise" erdoorheen, het is een danceachtig nummer...en wordt gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt!
Je ken winne als je wilt van 'The modern tokkies'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Hoe heet het muziekje dat te horen is in de 'Niets is zeker'-reclames van Delta Lloyd?
Pitch Black - It's all realquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef seveneleven het volgende:
Wie weet hoe dit nummer heet?
http://www.youtube.com/watch?v=3exyYPG8WvU
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |