Osibisa? Die is alleen niet echt nieuw..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wie zingt ''They've Got An Awful Lot Of Coffee In Brazil'' en dan niet Frank Sinatra, maar de nieuwere versie lijkt wel begeleid door een caribische band ofzo en meer zang-stemmen. Hoorde het laatst ergens maar kan er niet opkomen van wie het was.
Wham! - Club Tropicana schoot me als eerste te binnen..maar snie echt passendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar ik een aantal zinnen van ken (ik heb er op gegoogled maar kon niks vinden)
''we were good or bad''
''take your lover by the hand''
''and we dance or dance'' ?!? weet niet of ik die goed gehoord heb.
alvast bedankt.....
Wang Chung - Dance Hall Days misschien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wham! - Club Tropicana schoot me als eerste te binnen..maar snie echt passend
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wang Chung - Dance Hall Days misschien?
Niemand?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:10 schreef My_Little_Pony het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig hip-hop / R&B nummer dat een tijdje terug wel vaak op The Box werd gedraaid.
Voor de verandering is 't een vrouwvriendelijk nummer, met in de clip onder andere een meisje in een rolstoel en een meisje dat in de prostitutie werkt. Bij dat laatste meisje lopen dan per ongeluk haar ouders langs haar raam en dan raakt ze helemaal in paniek.
De tekst gaat erover dat meisjes op zichzelf moeten vertrouwen enzo. Heeft iemand een idee welk nummer dit is?
Heb je al op de site van The Box wat rondgekeken?quote:
je link doet het bij mij nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:55 schreef peterveldhuis het volgende:
Hallo
Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar ik ben een tijdje op zoek naar de naam van een bepaald nummer.
Ik heb hier de link naar een clipje waarin het nummer voorkomt.
Het gaat over het nummer wat te horen is vanaf 0:39 tot 1:00
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)810/typeofpage=47023
Groeten peter.
Het nummer komt ttrouwens vaak langs op CAZ,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer welke volgens mij volgens de pussycat dolls is, ik ken 1 zin ervan:
"hey mister postman....blablablabla..I want sex on the beach....."
Volgens mij is het the pussycat dolls, iemand een idee?
Mvg,
Mike
Sugababes - Easyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer welke volgens mij volgens de pussycat dolls is, ik ken 1 zin ervan:
"hey mister postman....blablablabla..I want sex on the beach....."
Volgens mij is het the pussycat dolls, iemand een idee?
Mvg,
Mike
Roger & Kelly - Right before my eyesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:26 schreef almarrr het volgende:
Hoe heet dat nummer van die toyota reclame? Dat die man de kofferbak uitlaat op een parkeerplaats?
op een minidisc lijkt me sterk, das niet doorgaans een medium waarop muziek uitgebracht wordtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek een nummer van de prodigy. iemand zei dat het op een minidisc stond.
het was een soort mix tussen requiem for a dream/matrix soundtrack. lijkt een beetje op een soort intro, het soort dat bij film trailers wordt gebruikt.
iemand een idee?
bvd.
PPK -- Resurrectionquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef fitzie24 het volgende:
Hoi mensen!
Ik zoek een trance nummer van een jaar of vier, vijf geleden.
Het nummer gaat over een (Russische?) raket. Die is ook in de videoclip te zien.
Het gaat een beetje zo: tu-tu tu tu tu.....tu tu tu tu tu tu tu tu ... tu (hmmm lastig een trance nummer fonetisch schrijven hihi )
Anyway...het is iets met Spoetnik ofzo....ben echt al heeeeel lang op zoek maar ik kan er maar niet achter komen. Het was een redelijke hit, geloof in de top 10 wel.
Het is wat langer terug, midden jaren 80, zelfs.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef fitzie24 het volgende:
Hoi mensen!
Ik zoek een trance nummer van een jaar of vier, vijf geleden.
Het nummer gaat over een (Russische?) raket. Die is ook in de videoclip te zien.
Het gaat een beetje zo: tu-tu tu tu tu.....tu tu tu tu tu tu tu tu ... tu (hmmm lastig een trance nummer fonetisch schrijven hihi )
Anyway...het is iets met Spoetnik ofzo....ben echt al heeeeel lang op zoek maar ik kan er maar niet achter komen. Het was een redelijke hit, geloof in de top 10 wel.
De enige tekst die ik ken is "Hold on tight.... enjoy the ride". Lijkt er niet echt op qua tekst, maar is wel trance, dus wie weet. Dat nummer is dus Lambda - Hold On Tightquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:19 schreef waynie het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek een soort trance nummer "Hold on Tight", ze draaien het regelmatig op XFM alleen kan t daar niet vinden.
Een vrouwenstem zingt o.a.; Hold on tight...till eternity (zo ong)
BVD!
Kinobe - Slip Into Something More Comfortablequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:55 schreef peterveldhuis het volgende:
Hallo
Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar ik ben een tijdje op zoek naar de naam van een bepaald nummer.
Ik heb hier de link naar een clipje waarin het nummer voorkomt.
Het gaat over het nummer wat te horen is vanaf 0:39 tot 1:00
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)810/typeofpage=47023
Groeten peter.
Loituma-Leva's Polkaquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:46 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer + de artiest van dit stukje: http://www.sitethief.nl/tm.mp3
bedankt dat is emquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wang Chung - Dance Hall Days misschien?
Het enige wat nu in me opkomt is Mindfields. Nummer van The Fat Of The Land, dit nummer zat in The Matrix en is als Minefields in zeer beperkte oplage verschenen op casette single (50 stuks) en op 12" (10 stuks).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek een nummer van de prodigy. iemand zei dat het op een minidisc stond.
het was een soort mix tussen requiem for a dream/matrix soundtrack. lijkt een beetje op een soort intro, het soort dat bij film trailers wordt gebruikt.
iemand een idee?
bvd.
Geen dank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef fitzie24 het volgende:
Het is inderdaad PPK! Thanks
Hmm, echt helemaal hetzelfde is het niet, maar het deed mij denken aan Roman Flügel - Gehts Nochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek dit nummer, ik heb er een audio sample van gemaakt (een vriendin van mij)
http://download.yousendit.com/A6569E283257A4DA
Stevie Ann - The Poetry Manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:47 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand wie dit is?
http://tinyurl.com/ybt4mt
Sorry voor dat gekraak
Is dat de live-versie van t nummer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:50 schreef Whiskers het volgende:
ik ben op zoek naar artiest en nummer bij clipje met zanger met donker, halflang haar, acoustisch gitaarspelend op een stoel, met publiek. beetje zwartwit achtige setting. Iemand enig id?
Lekker specifiek ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:04 schreef Slam het volgende:
ik hoor vrij vaak zo'n nummertje dat gaat van "doebie doebie doebie doeeeeebiedoebie ,tatatataa"ofzo
dat weet ik dus niquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef Noodly het volgende:
[..]
Is dat de live-versie van t nummer?
Nirvana - About A Girl?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:50 schreef Whiskers het volgende:
ik ben op zoek naar artiest en nummer bij clipje met zanger met donker, halflang haar, acoustisch gitaarspelend op een stoel, met publiek. beetje zwartwit achtige setting. Iemand enig id?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |