Osibisa? Die is alleen niet echt nieuw..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wie zingt ''They've Got An Awful Lot Of Coffee In Brazil'' en dan niet Frank Sinatra, maar de nieuwere versie lijkt wel begeleid door een caribische band ofzo en meer zang-stemmen. Hoorde het laatst ergens maar kan er niet opkomen van wie het was.
Wham! - Club Tropicana schoot me als eerste te binnen..maar snie echt passendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar ik een aantal zinnen van ken (ik heb er op gegoogled maar kon niks vinden)
''we were good or bad''
''take your lover by the hand''
''and we dance or dance'' ?!? weet niet of ik die goed gehoord heb.
alvast bedankt.....
Wang Chung - Dance Hall Days misschien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wham! - Club Tropicana schoot me als eerste te binnen..maar snie echt passend
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wang Chung - Dance Hall Days misschien?
Niemand?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:10 schreef My_Little_Pony het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig hip-hop / R&B nummer dat een tijdje terug wel vaak op The Box werd gedraaid.
Voor de verandering is 't een vrouwvriendelijk nummer, met in de clip onder andere een meisje in een rolstoel en een meisje dat in de prostitutie werkt. Bij dat laatste meisje lopen dan per ongeluk haar ouders langs haar raam en dan raakt ze helemaal in paniek.
De tekst gaat erover dat meisjes op zichzelf moeten vertrouwen enzo. Heeft iemand een idee welk nummer dit is?
Heb je al op de site van The Box wat rondgekeken?quote:
je link doet het bij mij nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:55 schreef peterveldhuis het volgende:
Hallo
Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar ik ben een tijdje op zoek naar de naam van een bepaald nummer.
Ik heb hier de link naar een clipje waarin het nummer voorkomt.
Het gaat over het nummer wat te horen is vanaf 0:39 tot 1:00
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)810/typeofpage=47023
Groeten peter.
Het nummer komt ttrouwens vaak langs op CAZ,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer welke volgens mij volgens de pussycat dolls is, ik ken 1 zin ervan:
"hey mister postman....blablablabla..I want sex on the beach....."
Volgens mij is het the pussycat dolls, iemand een idee?
Mvg,
Mike
Sugababes - Easyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer welke volgens mij volgens de pussycat dolls is, ik ken 1 zin ervan:
"hey mister postman....blablablabla..I want sex on the beach....."
Volgens mij is het the pussycat dolls, iemand een idee?
Mvg,
Mike
Roger & Kelly - Right before my eyesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:26 schreef almarrr het volgende:
Hoe heet dat nummer van die toyota reclame? Dat die man de kofferbak uitlaat op een parkeerplaats?
op een minidisc lijkt me sterk, das niet doorgaans een medium waarop muziek uitgebracht wordtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek een nummer van de prodigy. iemand zei dat het op een minidisc stond.
het was een soort mix tussen requiem for a dream/matrix soundtrack. lijkt een beetje op een soort intro, het soort dat bij film trailers wordt gebruikt.
iemand een idee?
bvd.
PPK -- Resurrectionquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef fitzie24 het volgende:
Hoi mensen!
Ik zoek een trance nummer van een jaar of vier, vijf geleden.
Het nummer gaat over een (Russische?) raket. Die is ook in de videoclip te zien.
Het gaat een beetje zo: tu-tu tu tu tu.....tu tu tu tu tu tu tu tu ... tu (hmmm lastig een trance nummer fonetisch schrijven hihi )
Anyway...het is iets met Spoetnik ofzo....ben echt al heeeeel lang op zoek maar ik kan er maar niet achter komen. Het was een redelijke hit, geloof in de top 10 wel.
Het is wat langer terug, midden jaren 80, zelfs.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef fitzie24 het volgende:
Hoi mensen!
Ik zoek een trance nummer van een jaar of vier, vijf geleden.
Het nummer gaat over een (Russische?) raket. Die is ook in de videoclip te zien.
Het gaat een beetje zo: tu-tu tu tu tu.....tu tu tu tu tu tu tu tu ... tu (hmmm lastig een trance nummer fonetisch schrijven hihi )
Anyway...het is iets met Spoetnik ofzo....ben echt al heeeeel lang op zoek maar ik kan er maar niet achter komen. Het was een redelijke hit, geloof in de top 10 wel.
De enige tekst die ik ken is "Hold on tight.... enjoy the ride". Lijkt er niet echt op qua tekst, maar is wel trance, dus wie weet. Dat nummer is dus Lambda - Hold On Tightquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:19 schreef waynie het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek een soort trance nummer "Hold on Tight", ze draaien het regelmatig op XFM alleen kan t daar niet vinden.
Een vrouwenstem zingt o.a.; Hold on tight...till eternity (zo ong)
BVD!
Kinobe - Slip Into Something More Comfortablequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:55 schreef peterveldhuis het volgende:
Hallo
Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar ik ben een tijdje op zoek naar de naam van een bepaald nummer.
Ik heb hier de link naar een clipje waarin het nummer voorkomt.
Het gaat over het nummer wat te horen is vanaf 0:39 tot 1:00
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)810/typeofpage=47023
Groeten peter.
Loituma-Leva's Polkaquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:46 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer + de artiest van dit stukje: http://www.sitethief.nl/tm.mp3
bedankt dat is emquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wang Chung - Dance Hall Days misschien?
Het enige wat nu in me opkomt is Mindfields. Nummer van The Fat Of The Land, dit nummer zat in The Matrix en is als Minefields in zeer beperkte oplage verschenen op casette single (50 stuks) en op 12" (10 stuks).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek een nummer van de prodigy. iemand zei dat het op een minidisc stond.
het was een soort mix tussen requiem for a dream/matrix soundtrack. lijkt een beetje op een soort intro, het soort dat bij film trailers wordt gebruikt.
iemand een idee?
bvd.
Geen dank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef fitzie24 het volgende:
Het is inderdaad PPK! Thanks
Hmm, echt helemaal hetzelfde is het niet, maar het deed mij denken aan Roman Flügel - Gehts Nochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek dit nummer, ik heb er een audio sample van gemaakt (een vriendin van mij)
http://download.yousendit.com/A6569E283257A4DA
Stevie Ann - The Poetry Manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:47 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand wie dit is?
http://tinyurl.com/ybt4mt
Sorry voor dat gekraak
Is dat de live-versie van t nummer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:50 schreef Whiskers het volgende:
ik ben op zoek naar artiest en nummer bij clipje met zanger met donker, halflang haar, acoustisch gitaarspelend op een stoel, met publiek. beetje zwartwit achtige setting. Iemand enig id?
Lekker specifiek ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:04 schreef Slam het volgende:
ik hoor vrij vaak zo'n nummertje dat gaat van "doebie doebie doebie doeeeeebiedoebie ,tatatataa"ofzo
dat weet ik dus niquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef Noodly het volgende:
[..]
Is dat de live-versie van t nummer?
Nirvana - About A Girl?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:50 schreef Whiskers het volgende:
ik ben op zoek naar artiest en nummer bij clipje met zanger met donker, halflang haar, acoustisch gitaarspelend op een stoel, met publiek. beetje zwartwit achtige setting. Iemand enig id?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:18 schreef jerver73 het volgende:
al ongeveer 100 keer gevraagd
Peter Bjorn And John -young folks
Het is niet easyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Sugababes - Easy
dus niet sugababes - it aint easy, is anderedie zul je bij downloaden meer vinden denk ik
Niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze bij Gooische Vrouwen draaide terwijl Martin z'n minnares dumpte.
Iemand enig idee?
die is van danzel maar is volgens mij pump it upquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker uitgaansnr: baby baby baby, i wan't to fuck it up. Baby baby baby do you wan't to to fuck it up!
Weet iemand hoe dit liedje heet?
..of iemand die er weer een andere slinger aan heeft gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
die is van danzel maar is volgens mij pump it up![]()
Heb ff intensief ge-googeld, en het schijnt van Pennywise te zijn, maar wat de titel is, weet ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje.
Komt uit ongev. 1998
(directe link)
Je bent mijn held! Bedankt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het is Funk it up..
Tof - Funk it up (1995)...of misschien een remix/cover daarvan, natuurlijk..
Praise Cats - Shine on Mequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef MilkyWay het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer op de radio, maar ik weet de titel of artiest niet.
Wel heb ik een zinnetje onthouden;
I've got needs, deep in my soul. I've got love, making me hope (?)
Zo was het ongeveer.. Misschien weten jullie iets?
Het is geen janknummer, wel een beetje ouder en het is volgens mij ook wel bekend.
Gizmo & Showtek - 3 The Hard Wayquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef JoRuZ het volgende:
let niet op het zielige filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=n8iKeDaCNW0&mode=related&search=
maar van wie is (en de titel) dat hardstyle nummer dat begint vanaf 1min.26?
bvd
In-Grid - Tu m'a promis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:42 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek dat liedje pandalee pandalee tuuuuu tu tu tuuuuuuuu pandalee pandalee
weet iemand welke ik bedoel?
thnx kerelquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Koepert het volgende:
@ Japiejo & mic_forever.
Switch - A Bit Patchy?
Bond voor doorstarters?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef zzzeester het volgende:
Ik zoek de naam van een wekelijks radioprogramma in jaren 80. Was een soort collage van muziek, dus zonder diskjockey en gepraat. Het was op een doordeweekse avond. Volgens mij om een uur of 9 'savonds. Het was niet indemix en ook niet van Ad Visser.
Ik kan me nog een stukje Nina Hagen herinneren met Fish im wasser en een stukje Pappa was a rolling stone.
Iemand??
Nee die was het niet. Het was maar 1x per week bij ee vaste omroep.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Bond voor doorstarters?
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Bond++voor+doorstarters&spell=1
Spencer Davis Group - Keep On Running?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een rock nummer uit waarschijnlijk de jaren 70 of 80...
Het is een lang nummer, en het refrein wordt (mede) door een vrouwenstem gezongen. Het refrein is iets als "keep on rocking" of "keep on running" en wordt zeker een minuut achter elkaar herhaald op het eind. D'r zit ook een stuk hammond orgel in...
Heb je wellicht nog wat meer flarden/woorden van de tekst?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:52 schreef StefanP het volgende:
Bedankt, maar dat is hem nietIk heb me suf gegoogeld op alle mogelijke variaties op "keep on rockin/runnin/rocking/running" en ze "gekocht," maar tot dusver zijn het ze allemaal niet.
Ik ben er eindelijk uit hoor. Is een nummer van J Bigga, volgens mij een of ander typetje van een Amerikaanse radiohost. Nummer heet In Da Parking Lot. Meer info over J Bigga is welkom.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef Rio het volgende:
Een moelijke dit keer:
Ik zoek een mp3. Het is een pardie op Drop It Like It's Hot van Snoop Dogg en bevat (ongeveer) de volgende tekst:
ik heb om de é©® of ander vage reden de tekst nog wel, maar de mp3 niet meer?.
Ik heb me al het schompes gezocht. De pest is dat ik nooit een flauw idee heb gehad wie de makers zijn. De melodie is dus gewoon van Drop It Like It's Hot.
[..]
Iemand een idee?
http://player.omroep.nl/?aflID=3390733&md5=e10669a674d92366b12a22e187fef17bquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef NRH het volgende:
Hey, aan het einde van de aflevering van Studio Voetbal van vorige week zondag (15 oktober) werd een filmpje getoond van Nederlandse voetballers in de VS met daaronder een liedje met de tekst "In America". Het klonk als een redelijk modern nummer, maar ik heb geen idee van wie het is en hoe het heet. Alle hulp is welkom!
(Keep on) rocking in the free world wan Neil Young? Of eventueel de cover van o.a. K's Choice + Indigo Girls, Pearl Jam of Bon Jovi?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een rock nummer uit waarschijnlijk de jaren 70 of 80...
Het is een lang nummer, en het refrein wordt (mede) door een vrouwenstem gezongen. Het refrein is iets als "keep on rocking" of "keep on running" en wordt zeker een minuut achter elkaar herhaald op het eind. D'r zit ook een stuk hammond orgel in...
staat hij niet gewoon op de soundtrack, hier kan je kleine stukjes beluisteren om te kijken of hij er tussen zit!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef satecl het volgende:
Ik had gister de film 'wedding crashers' gekeke en daar was een stukkie dat een jongen met die dochter van de priemer een stukkie gaan fietse, en dan komt er een liedje op de achtergrond. Ik zou niet eens meer weten hoe die gaat, ik weet aleen dat ik hem leuk vond.
Weet iemand heel toevallig welk nummer dit is..?
Wow, dat was snel. Dank je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef morgane het volgende:
Jeff Alexander - Come Wander With Me, volgens http://www.ster.nl, al staat erbij dat 'ie al vanaf 18 oktober te zien is.
Sunblock feat. Robin Beck - First Timequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:16 schreef Relneger18 het volgende:
Na dat jensen deuntje komt een fragment van een dance nummer als introtje , kan iemand me misschien de titel en artiest geven?
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
tnxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Sunblock feat. Robin Beck - First Time
Ken alleen de Fedde Le Grand remix en de Billy de Klit re-edit...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Darkysdust het volgende:
ik zoek een remix van het nummer "boogie down" van Erick E dat je de laatste tijd veel hoort. Er zijn vocals overheen gezet van een vrouw die een beetje chinees klinkt. Wat zij zingt was ook al eens eerder een hit, maar heb ff geen idee hoe dat nummer heet...
anybody?
Uhuh, got it!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Darkysdust het volgende:
ik zoek een remix van het nummer "boogie down" van Erick E dat je de laatste tijd veel hoort. Er zijn vocals overheen gezet van een vrouw die een beetje chinees klinkt. Wat zij zingt was ook al eens eerder een hit, maar heb ff geen idee hoe dat nummer heet...
anybody?
quote:Ik heb afgelopen weekend een nummer gehoord (volgens mij is t van de sjonnies, zoiets hoorde ik later), dat ook tijdens het scoren van een team werd gedraaid in de Eredivisie. Volgens mij is dit FC Twente. Kan iemand mij verder helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |