Heb je wellicht nog wat meer flarden/woorden van de tekst?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:52 schreef StefanP het volgende:
Bedankt, maar dat is hem nietIk heb me suf gegoogeld op alle mogelijke variaties op "keep on rockin/runnin/rocking/running" en ze "gekocht," maar tot dusver zijn het ze allemaal niet.
Ik ben er eindelijk uit hoor. Is een nummer van J Bigga, volgens mij een of ander typetje van een Amerikaanse radiohost. Nummer heet In Da Parking Lot. Meer info over J Bigga is welkom.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef Rio het volgende:
Een moelijke dit keer:
Ik zoek een mp3. Het is een pardie op Drop It Like It's Hot van Snoop Dogg en bevat (ongeveer) de volgende tekst:
ik heb om de é©® of ander vage reden de tekst nog wel, maar de mp3 niet meer?.
Ik heb me al het schompes gezocht. De pest is dat ik nooit een flauw idee heb gehad wie de makers zijn. De melodie is dus gewoon van Drop It Like It's Hot.
[..]
Iemand een idee?
http://player.omroep.nl/?aflID=3390733&md5=e10669a674d92366b12a22e187fef17bquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef NRH het volgende:
Hey, aan het einde van de aflevering van Studio Voetbal van vorige week zondag (15 oktober) werd een filmpje getoond van Nederlandse voetballers in de VS met daaronder een liedje met de tekst "In America". Het klonk als een redelijk modern nummer, maar ik heb geen idee van wie het is en hoe het heet. Alle hulp is welkom!
(Keep on) rocking in the free world wan Neil Young? Of eventueel de cover van o.a. K's Choice + Indigo Girls, Pearl Jam of Bon Jovi?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een rock nummer uit waarschijnlijk de jaren 70 of 80...
Het is een lang nummer, en het refrein wordt (mede) door een vrouwenstem gezongen. Het refrein is iets als "keep on rocking" of "keep on running" en wordt zeker een minuut achter elkaar herhaald op het eind. D'r zit ook een stuk hammond orgel in...
staat hij niet gewoon op de soundtrack, hier kan je kleine stukjes beluisteren om te kijken of hij er tussen zit!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef satecl het volgende:
Ik had gister de film 'wedding crashers' gekeke en daar was een stukkie dat een jongen met die dochter van de priemer een stukkie gaan fietse, en dan komt er een liedje op de achtergrond. Ik zou niet eens meer weten hoe die gaat, ik weet aleen dat ik hem leuk vond.
Weet iemand heel toevallig welk nummer dit is..?
Wow, dat was snel. Dank je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef morgane het volgende:
Jeff Alexander - Come Wander With Me, volgens http://www.ster.nl, al staat erbij dat 'ie al vanaf 18 oktober te zien is.
Sunblock feat. Robin Beck - First Timequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:16 schreef Relneger18 het volgende:
Na dat jensen deuntje komt een fragment van een dance nummer als introtje , kan iemand me misschien de titel en artiest geven?
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
tnxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Sunblock feat. Robin Beck - First Time
Ken alleen de Fedde Le Grand remix en de Billy de Klit re-edit...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Darkysdust het volgende:
ik zoek een remix van het nummer "boogie down" van Erick E dat je de laatste tijd veel hoort. Er zijn vocals overheen gezet van een vrouw die een beetje chinees klinkt. Wat zij zingt was ook al eens eerder een hit, maar heb ff geen idee hoe dat nummer heet...
anybody?
Uhuh, got it!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Darkysdust het volgende:
ik zoek een remix van het nummer "boogie down" van Erick E dat je de laatste tijd veel hoort. Er zijn vocals overheen gezet van een vrouw die een beetje chinees klinkt. Wat zij zingt was ook al eens eerder een hit, maar heb ff geen idee hoe dat nummer heet...
anybody?
quote:Ik heb afgelopen weekend een nummer gehoord (volgens mij is t van de sjonnies, zoiets hoorde ik later), dat ook tijdens het scoren van een team werd gedraaid in de Eredivisie. Volgens mij is dit FC Twente. Kan iemand mij verder helpen?
phil colins another day in paradise daar komt die sample uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef wobbel het volgende:
Supyfly Inc. - Moving Too Fast
Hoe heet het origineel daarvan? Is echt een superbekende, en ik weet 100% zeker dat ik hem op m'n PC heb, maar weet niet hoe ie heet
niemand?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef edejong het volgende:
aan het eind van dit filmpje hoor je een stuk van een nummer, waarschijnlijk klassiek al heb ik geen idee welk nummer het is, iemand die me kan helpen?
Green Lizard - Walk over waterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef Chen het volgende:
Weet iemand misschien van wie het liedje is dat altijd te horen is aan het begin van Sixpack? Het gaat zo ongeveer: '' If i walk over water, would you find...'' Het is een rocknummer, en op google met lyrics heb ik al geprobeerd, maar hij komt niet verder dan een of ander liefdesnummer van iemand
De laatste keer dat ik Schiphol Airport zag gebruikte ze DJ Shadow - Stem/Long Stem, dat wordt wel vaker gebruikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef -chefke- het volgende:
[..]
heb ik nu zelf een vraag ik zoek het muziekje wat in schiphol airport wordt gebruikt en in de trailer van ghotica (film) en het zit nu ook in de radio comercial van die film over de mensheid die geen kinderen kan krijgen.
The Everly Brothers - All I have to do is dream?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gister hoorde ik in een film of tv-uitzending een nummer op de achtergrond.
De woorden "dream-dream" werden steeds herhaald.
Easy-listening/bossa nova/zuid amerikaans nummer.
Klonk heel jaren 20/reklame achtig
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |