hoiquote:
Waar kan ik dat doen schat? Dan stem ik op je.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoiheb je al je stem uitgebracht?? wel doen eej..
![]()
Pm ijsmeis of zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen schat? Dan stem ik op je.
Ik ben weg voordat frederiekskefhd dit leestquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:39 schreef Piovan het volgende:
Ik heb al op iemand anders gestemd
Ik hoop dat zij wint!
wat boeit mij da nouquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:40 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben weg voordat frederiekskefhd dit leest![]()
Volgens mij ben jij degene die dat het meest belangrijk vind van allemaal hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat boeit mij da nouik hoef niet persee te winnen hoor
voor bepaalde mensen schijnt dat zeeeerr belangrijk te zijn
ik ben iig van die 0 af
![]()
19 oktober. Staat met grote letters in het sticky.quote:
van deze verkiezing winnen???? Dan ken je mij niet hoor.. Dat boeit me echt niet, vind het alleen leuk om mee te doen. Voorheen kende vrijwel niemand mij en nu maken ze al topics over mij sommige zieltjes whahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dat het meest belangrijk vind van allemaal hoor![]()
waarom 3 dagen later pas na het beeindigen van de stemmingsronde??? de stemmen zijn toch wel zo geteld zeker?? tis niet zo dat er duizenden mensen hebben gestemtquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
19 oktober. Staat met grote letters in het sticky.
En je kan stemmen tot: 16 oktober tot 12:00.
wat is een sticky??quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:06 schreef HuHu het volgende:
Heeft men überhaupt het sticky wel gelezen?
Dat staat bovenaan in het subforum, dat topic kan niet naar beneden zakken omdat ie 'vast' staatquote:
ooh dat bericht waar de foto's van de deelnemers staan, oh ok weet ik dat ook weerquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat staat bovenaan in het subforum, dat topic kan niet naar beneden zakken omdat ie 'vast' staat![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh dat bericht waar de foto's van de deelnemers staan, oh ok weet ik dat ook weer![]()
Ja, goedzo, goh wat aardig van mequote:Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh dat bericht waar de foto's van de deelnemers staan, oh ok weet ik dat ook weer![]()
Een sticky is een topic dat door een moderator 'sticky' is gemaakt. Stickies staan altijd bovenaan de topiclijst van een forum.quote:
Neequote:Op zondag 15 oktober 2006 11:12 schreef HuHu het volgende:
Maargoed, nog steeds de vraag: mogen klonen ook stemmen?
ieder lid van fok mag maar 1 keer stemmen geloof ik, zou anders ook niet eerlijk zijn, dan ga je ff 100 nieuwe accounts maken en aanmelden bij fok en dan op 1 persoon stemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:12 schreef HuHu het volgende:
Maargoed, nog steeds de vraag: mogen klonen ook stemmen?
quote:
En hoe gaat dat dan gecontroleerd worden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ieder lid van fok mag maar 1 keer stemmen geloof ik, zou anders ook niet eerlijk zijn, dan ga je ff 100 nieuwe accounts maken en aanmelden bij fok en dan op 1 persoon stemmen.da mag nie he
![]()
![]()
weet ik dat?, misschien controleren ze dan op ip nummer ofzo? of ze gaan er gewoon vanuit dat mensen eerlijk zijn?? kweet ook nie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
En hoe gaat dat dan gecontroleerd worden?
Juist... en daar ben ik benieuwd naar. Laten ze de Admins een kloonscan uitvoeren op iedereen die stemt? Of vertrouwen ze er op dat het wel goed gaat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
weet ik dat?, misschien controleren ze dan op ip nummer ofzo? of ze gaan er gewoon vanuit dat mensen eerlijk zijn?? kweet ook nie.
en voor die vraag gaan we naar de moderators van deze topicquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Juist... en daar ben ik benieuwd naar. Laten ze de Admins een kloonscan uitvoeren op iedereen die stemt? Of vertrouwen ze er op dat het wel goed gaat?
Of gaan ze dreigen met een kloonscan en daardoor maar vertrouwen dat het goed gaat?
Want ik heb genoeg klonen achter de hand om te kiezen wie er door gaan. En daarin ben ik ook niet de enige.
na,quote:
whehe nice try, maar kweet al wat het isquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jointje... maar ben jij nog een beetje jong voor
bummerquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe nice try, maar kweet al wat het is
Het 2e.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Juist... en daar ben ik benieuwd naar. Laten ze de Admins een kloonscan uitvoeren op iedereen die stemt? Of vertrouwen ze er op dat het wel goed gaat?
Of gaan ze dreigen met een kloonscan en daardoor maar vertrouwen dat het goed gaat?
Want ik heb genoeg klonen achter de hand om te kiezen wie er door gaan. En daarin ben ik ook niet de enige.
Dus als ik mijn onherkenbare klonen (dus niet PuPu, RuRu, enz...) uit de kast trek, dan kan ik daar vrijelijk mee aan de gang?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het 2e.
Over het algemeen zijn klonen vrij snel te herkennen, dus tellen die stemmen niet mee. Klonen heeft dus geen zin.
Nee, die zijn ook zo herkent.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dus als ik mijn onherkenbare klonen (dus niet PuPu, RuRu, enz...) uit de kast trek, dan kan ik daar vrijelijk mee aan de gang?
Wie bied er geld voor een finale-plaats?
Alleen de verdachten, normaliter gebeurd het ook niet dat klonen stemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er wordt dus een scan gedaan? Of iedereen die 'verdacht' is wordt gescanned?
Stemmen doe je over de mail.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef RiDo78 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het forum de uit- en in-log pogingen in dezelfde sessie registreren. Dus log je uit als USER waarna je weer inlogt met KLOON, dan wordt er simpelweg opgeslagen dat KLOON en USER mogelijkerwijs dezelfde user zijn. Simpel te realiseren.
Verschillende pc's, verschillende browsers, verschillende profielen in een browser, verschillende profielen per tabblad in een browser.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef RiDo78 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het forum de uit- en in-log pogingen in dezelfde sessie registreren. Dus log je uit als USER waarna je weer inlogt met KLOON, dan wordt er simpelweg opgeslagen dat KLOON en USER mogelijkerwijs dezelfde user zijn. Simpel te realiseren.
Het kon toch ook via een PM naar IJsmeis, of klopt dat niet?quote:
Staat zo slordig hè. 30 accounts op 1 mailadres.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:22 schreef Messenga het volgende:
Kan ook ja, als je geen mail hebt.
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Staat zo slordig hè. 30 accounts op 1 mailadres.
Ey... alsof die adressen van m'n klonen nog bestaanquote:
Als we een vermoeden hebben, kunnen we dat wel redelijk nachecken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Frederiqueske het volgende:
en je moet toch registreren met het email adres van je provider?? bij sommigen zijn dat er meer dan 1?? stel dat iemand op al die emailadressen een fok account heeft, dan kom je daar toch nooit achter als ze met al die verschillende accounts gaan stemmen lijkt me?? jullie kennen toch niet elk lid of weten wie nou wel of geen kloon is?? hmm moeilijk![]()
ah gelukkig dan speelt er niemand valsquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als we een vermoeden hebben, kunnen we dat wel redelijk nachecken.
Maar de mensen die tot nu toe hebben gestemd, zijn geen klonen, geloof ik.
Ze komen me allemaal bekend voor.
zo belangrijk is het waarschijnlijk ook niet voor de meestequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah gelukkig dan speelt er niemand vals![]()
![]()
nou dat zou wel heeeeeel triest zijn danquote:
We hebben lieve usertjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Dat kan, maar het is een beetje onzin om dat bij elke stem te gaan doen.
We vertrouwen er maar gewoon op dat iedereen een beetje eerlijk is.
hihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef fvivif het volgende:
Ik wou graag alle mensen van pub sc bedanken en me moeder die me door de moeilijke tijden heen heeft weten te slepen. Zonder haar was dit allemaal niet mogelijk geweest.
bedankt allemaal![]()
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihiEn vergeet niet te vermelden dat je wereldvrede wilt
op wie?quote:
ik een klein beetjequote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik een klein beetjemaar......... IK HEB WEL VAKANTIE!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou zonder bikinifoto's zelfs nog steeds leuker hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ze in bikini staat!
aduuuh![]()
Ik had deze in moeten sturen!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ze in bikini staat!
aduuuh![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:16 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik vind jou zonder bikinifoto's zelfs nog steeds leuker hoor.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]awehhhhhhwhwhwhhhh
slijmjurk
oelala en nu gaan de mods samen stemmen? gezelligquote:
Maar die mods zijn corruptquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oelala en nu gaan de mods samen stemmen? gezelligwij moeten nu nog ff geduld hebben whehe. Ik wil weten hoeveel stemmen ik heb
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin. Sowieso kan D_A niet eens met de stemmen rommelenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar die mods zijn corruptIk durf te wedden dat D_A met de stemmen gaat lopen rommelen.
vanwaar dat vooroordeel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar die mods zijn corruptIk durf te wedden dat D_A met de stemmen gaat lopen rommelen.
die nu door zijn?? komt er nog een ronde dan?? nee toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:04 schreef HuHu het volgende:
Komt er nog een overzicht van wie de meeste stemmen hebben gekregen en nu 'door' zijn?
Schat... je hebt het sticky serieus niet gelezen dus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
die nu door zijn?? komt er nog een ronde dan?? nee toch?
Jawel, wel gelezen en dat wat jij zei wist ik wel maar het leek alsof je bedoelde dat er nu 4 doorgaan bv en dan weer stemmen konden krijgen door fok ledenquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Schat... je hebt het sticky serieus niet gelezen dus.
Je kon tot vandaag 12:00 uur stemmen (rond 1). Dan werden de 3 dames en 3 heren met de meeste stemmen geselecteerd. Vervolgens gaat de 'jury' bepalen wie er dan wint (ronde 2).
Dan wordt er in de loop van deze week gezegd wie er hebben gewonnen.
check topic.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef melanie_the_miss het volgende:wanneer worden de finalisten bekend?
quote:En dan zal uiteindelijk op 19 oktober de uitslag bekend worden gemaakt!
Nog 3 dagen wachten dus melanie voor je je tagje krijgtquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef melanie_the_miss het volgende:wanneer worden de finalisten bekend?
Nee, ik houd het lekker spannendquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:04 schreef HuHu het volgende:
Komt er nog een overzicht van wie de meeste stemmen hebben gekregen en nu 'door' zijn?
Duuhh maar komt er geen tussenstand?quote:
brrrrrrrrrquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik houd het lekker spannend.
Er hoeft nog maar 1 crewjurylid te stemmen.
ju! miss1quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef Miss_S het volgende:
moeten we dan toch nog tot de 19e wachten?
* eRrrrJeee stemt doormiddel van van alles en iedereen op X-fi.. die nieuwe mister pubbbquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
* eRrrrJeee stemt doormiddel van van alles en iedereen op X-fi.. die nieuwe mister pubbb
oh jee spannend danquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh jee spannend danen moeten wij nu toch nog die paar dagen wachten??
![]()
![]()
Bummer als nu toch iedereen gestemd heeft kan je het net zo goed morgen gewoon bekend makenquote:
hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bummer als nu toch iedereen gestemd heeft kan je het net zo goed morgen gewoon bekend maken![]()
whaha ja ik heb geen geduldquote:
iemand in je hoofd..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whaha ja ik heb geen geduldkank niks aan doen, ben te nieuwsgierig whaha en wil weten wie er bij de jongens heeft gewonnen
ik hoop iemand die ik in het hoofd heb
en allemaal weer een goeie morgen alvast
voor iedereen en tot straks weer
![]()
![]()
Ja we zullen het morgen te weten komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:06 schreef PPAUL het volgende:
[..]
iemand in je hoofd..?
aha, op die fiets.. ik ben ook benieuwd wie gewonnen heeft..![]()
Joh die meid heeft geen nagels meer over... allemaal tot op het bot afgekloven door de zenuwenquote:
Nee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Duuhh maar komt er geen tussenstand?
Dat is de officiele uitslag ik heb het over de voorronde zegmaar.
slaap jij wel is?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whaha ja ik heb geen geduldkank niks aan doen, ben te nieuwsgierig whaha en wil weten wie er bij de jongens heeft gewonnen
ik hoop iemand die ik in het hoofd heb
en allemaal weer een goeie morgen alvast
voor iedereen en tot straks weer
![]()
![]()
doe eens rustig, het is geen zaak van leven of dood hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ja we zullen het morgen te weten komenbibber bibber
![]()
Morgen? overmorgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
Over 2 weken.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
Een fan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
wat liefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef fvivif het volgende:
Ik heb gestemt op D_A en ijsmeis.
Tsja.quote:
quote:
ja maar het is zo spannend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef spenky het volgende:
waarom zeurt iedereen zo.. de datum staat er toch gewoon
ik vind et anders heel spannend... kan iedere avond slecht slapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef liiszle het volgende:
tis heul niet spannend.. maar wel leuk om te weten
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik vind et anders heel spannend... kan iedere avond slecht slapen van al dat mastruberen
ik was om half 6 wakker hoorquote:
iiieeeek,quote:
Hehe hele complot theorieënquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
iiieeeek,
Ik gok op Merelen bij de jongens Spenky
![]()
There is no list!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
Dat kan wel, er is namelijk een kloon checker beschikbaar voor de Admins. Die baseert zich op bijvoorbeeld de IP adressen van registratie en posts.
Die wordt bijvoorbeeld gebruikt om te controleren of een nieuwe gebruiker geen kloon is van een gebande. Maar dat wordt alleen bij verdenking gedaan.
Er bestaat geen lijstje.
nee geen complot theorieën whehe maar ik hoorde veel over merelquote:
Maak je ook geen uitzonderingen? Als ik op sterven lig bijvoorbeeld, en mijn laatste wens is het willen weten of ik het ben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, we zien het wel.
Alhoewel, ik weet het al
En als mijn broertje, als ik die zou hebben, het graag zou willen weten voordat hij zou sterven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
Als je op sterven ligt heeft het geen nut om Mister PUB te zijn, dus schuift het naar de persoon die na jou komt.
Dan doe ik " Nanananaaaaaaanaaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:42 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
En als mijn broertje, als ik die zou hebben, het graag zou willen weten voordat hij zou sterven?
oe, wa ben jij hardquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan doe ik " Nanananaaaaaaanaa" tegen je broertje.
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef Messenga het volgende:
Ik weet het lekker al.
gemeen dat jullie ons daar zo mee pestenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef Messenga het volgende:
Ik weet het lekker al.
MisSchien!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
gemeen dat jullie ons daar zo mee pestenik hoor je gewoon zo heel geniepig lachen, zo van gna gna gna Begint de eerste letter bij meiden met een M
en bij de jongens een S???
![]()
whehehe ik ga gelijk krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonee, dan lees je dit niet.
ja ik toch ook wel een beetje eigenlijkquote:
Morgen toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja ik toch ook wel een beetje eigenlijkik wil weten of ik gelijk heb whehe erg dat ze het al weten en gewoon niks zeggen cruell die modjes
Tsss, jij mag niet meer mee doen dan.quote:
iiik khebb pilletjeesss enzooooquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsss, jij mag niet meer mee doen dan.![]()
Net of je nog een keer mister PUB wilt zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
gemeen dat jullie ons daar zo mee pestenik hoor je gewoon zo heel geniepig lachen, zo van gna gna gna Begint de eerste letter bij meiden met een M
en bij de jongens een S???
![]()
Eergister!quote:
Waarom niet.quote:
had je je opgegeven dan?quote:
wheheheh, je bent toch geen wijfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef ArendBarend het volgende:
ik kan niet meer tegen deze spanning, en als t toch al besloten is...
Neen dat telt nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:51 schreef Miss_S het volgende:
ik denk niet dat ik gewonnen heb wel dat ik laatste geworden ben, telt dat ook?
jij??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef Borkydude het volgende:
Ok, wie denkt van zichzelf dat ie gewonnen heeft?
Ik vertel het nog één keertje!quote:
zeg meis, waneeer eehm...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vertel het nog één keertje!.
Vorig jaar eindigde het op de 19e, dit jaar ook, zodat Mevrouw en Meneer PUB het precies één jaar zijn geweest.
En wie het nu nog eens durft te vragen krijgt billenkoek.
Wanneer gaan we knuffelen?quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jouw billen zijn te groot voor mijn handen.
Ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef liiszle het volgende:
ik moet zeggen dat ik écht geen idee heb wie er hebben gewonnen
Ik wrijf het er nog één keertje in. De aller aller aller allerlaatste keer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef liiszle het volgende:
ik moet zeggen dat ik écht geen idee heb wie er hebben gewonnen
en is het een voorspelbaar idee, of iets totaal verassends?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wrijf het er nog één keertje in. De aller aller aller allerlaatste keer.![]()
Ik heb wel een idee.
Het is een chick en het is een hunk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
en is het een voorspelbaar idee, of iets totaal verassends?
Echt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij is de uitslag al bekend.
Neeee tochquote:
Wijjjj nietquote:
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef RiDo78 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de winaar en winares samen op de foto moeten... Wie het ook moge worden.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind het nu niet meer leuk
Kunnen jullie niet alvast spenky bekronen is dat al gebeurd![]()
Omdat hij damn sexy is.quote:
hahahahahahahhahahahah HAHAHAH. kut niet lachen lis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omdat hij damn sexy is.
Mijn drankje heeft betaald en mijn vriendin heeft afgelebbert.
Dus hij is wel okay
en welke van de twee word dan Mister?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Frederiqueske en Merel1808 mogen van mij wel winnen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar mrkanarie heeft een coole naam een een kei lief accentmoeilijk moeilijk moeilijk
Er gaat een meisje winnen en ook een jongenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef Sloffie het volgende:
[..]
jij doet heul niet mee joh!![]()
![]()
teveel blauw gezeik hier![]()
Mailen kan altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
whehehe wat ben ik toch een slijmbal![]()
Dat was niet mijn belofte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik zou nog een .RAR-retje krijgen in ruil voor mijn stem, maar niets.![]()
geen internet... waar ga je heen dan dagje rotturmeoog ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Morning nog 1 dagje, lalala nog 1 dagje lalalamaar ik ga vanavond bij een vriendin van me slapen en ben pas vrijdag thuis......
EN ZIJ HEBBEN GEEN INTERNET
![]()
![]()
dus ik moet nog langer wachten,
![]()
![]()
Bij een vriendin logeren maar die zijn net verhuisd en internet is nog niet aangeslotenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:24 schreef PPAUL het volgende:
[..]
geen internet... waar ga je heen dan dagje rotturmeoog ofzo?![]()
ahaa, op die manierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bij een vriendin logeren maar die zijn net verhuisd en internet is nog niet aangeslotenkrijgen ze over 3 weken ofzo Dus voor diegene die winnen, sorry dak niet gelijk feliciteer maar dat komt vrijdag wel goed
hihihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Morning all!!
Het zonnetje lacht de lucht is blauw.. Lieve lieve ijsmeis, geef de uitslag gauw!!
Zou er ook een top 3 komen???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihihijij bent echt nieuwsgierig eej
ik moet helaas wachten tot vrijdagavond maaarjaaaaaaa ik feliciteer ze dan wel
![]()
![]()
ja zou leuk zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zou er ook een top 3 komen???
Ik ookquote:
Die dingen mee naar de 1ste plaats!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:51 schreef Miss_S het volgende:
serieus?
en waarvoor hebben die andere dan meegedaan
whehehehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Morning nog 1 dagje, lalala nog 1 dagje lalalamaar ik ga vanavond bij een vriendin van me slapen en ben pas vrijdag thuis......
EN ZIJ HEBBEN GEEN INTERNET
![]()
![]()
dus ik moet nog langer wachten,
![]()
![]()
bar weinigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die dingen mee naar de 1ste plaats!
Wat heb je er nou aan dat je weet dat je 2e of 3e bent geworden
tuurlijk heb je er niets aan maar zonder de rest was er ook geen nummer 1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die dingen mee naar de 1ste plaats!
Wat heb je er nou aan dat je weet dat je 2e of 3e bent geworden
thanksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
We denken er over na, reken er niet op
Wat doe je nou dom? Als je zelf nadenkt weet je heus zelf ook wel dat je hebt gewonnen, doordat al die pedopietjes die op je hebben gestemd. Je hoeft echt niet zo ontwetend te doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihihijij bent echt nieuwsgierig eej
ik moet helaas wachten tot vrijdagavond maaarjaaaaaaa ik feliciteer ze dan wel
![]()
![]()
Je noemt de crew hierbij pedoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom? Als je zelf nadenkt weet je heus zelf ook wel dat je hebt gewonnen, doordat al die pedopietjes die op je hebben gestemd. Je hoeft echt niet zo ontwetend te doen.
Sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je noemt de crew hierbij pedo? Dankje.
En die hebben de eindstem. Dus je noemt ons pedo's.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Sorry![]()
Van de crew weet ik niks hoe die gestemd hebben, dus die vallen daar sowieso niet onder eigenlijk.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die hebben de eindstem. Dus je noemt ons pedo's.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef Jimbo het volgende:
volgend jaar
[PUB] De pedo verkiezingen 2007. Welke kleurter wil jij om je leuter ?
maar af en toe ook wel goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:42 schreef Jimbo het volgende:
idd , iedereen weet tog gewoon dat ik bij verre af de geylste nep pubber beno kut , met zn instelling win ik nooit
nee maar idd , de jury zal niet kijken naar looks maar naar aardigheid van de user ect , komt ie vaak in pub ect ectbeetje jammer
Shit zo had ik de mods afmeoten gaan voor het stemmen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet het alll.
Wil je het weten?
Wat was jij van planquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Shit zo had ik de mods afmeoten gaan voor het stemmen..
Maar ik wil gewoon weten of ik weer gewonnen hebquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Piovan het volgende:
Omfg wat zijn jullie voor mensen?
Huillies.
Zenuwachtig moet je zijn als je meedoet in een facial abuse film, niet bij dit.
Eerst stond daarbovenquote:
Kan je koken dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Eerst stond daarbovenvertel je het me als ik bij je thuis langskom?
![]()
Om nu langs te komen is toch veelste ver, gekkie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
grnmaslfdkkdlhiudsgidabd
Bah![]()
![]()
I was so close!
Dat is wel een beetje waar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Om nu langs te komen is toch veelste ver, gekkie!
Daarom kom je dinsdag maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar.
Duh, ik open hem dus op de 19e.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:32 schreef Messenga het volgende:
Nee, wachten tot de 19e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |