Stemmen doe je over de mail.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef RiDo78 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het forum de uit- en in-log pogingen in dezelfde sessie registreren. Dus log je uit als USER waarna je weer inlogt met KLOON, dan wordt er simpelweg opgeslagen dat KLOON en USER mogelijkerwijs dezelfde user zijn. Simpel te realiseren.
Verschillende pc's, verschillende browsers, verschillende profielen in een browser, verschillende profielen per tabblad in een browser.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef RiDo78 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het forum de uit- en in-log pogingen in dezelfde sessie registreren. Dus log je uit als USER waarna je weer inlogt met KLOON, dan wordt er simpelweg opgeslagen dat KLOON en USER mogelijkerwijs dezelfde user zijn. Simpel te realiseren.
Het kon toch ook via een PM naar IJsmeis, of klopt dat niet?quote:
Staat zo slordig hè. 30 accounts op 1 mailadres.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:22 schreef Messenga het volgende:
Kan ook ja, als je geen mail hebt.
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Staat zo slordig hè. 30 accounts op 1 mailadres.
Ey... alsof die adressen van m'n klonen nog bestaanquote:
Als we een vermoeden hebben, kunnen we dat wel redelijk nachecken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Frederiqueske het volgende:
en je moet toch registreren met het email adres van je provider?? bij sommigen zijn dat er meer dan 1?? stel dat iemand op al die emailadressen een fok account heeft, dan kom je daar toch nooit achter als ze met al die verschillende accounts gaan stemmen lijkt me?? jullie kennen toch niet elk lid of weten wie nou wel of geen kloon is?? hmm moeilijk![]()
ah gelukkig dan speelt er niemand valsquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als we een vermoeden hebben, kunnen we dat wel redelijk nachecken.
Maar de mensen die tot nu toe hebben gestemd, zijn geen klonen, geloof ik.
Ze komen me allemaal bekend voor.
zo belangrijk is het waarschijnlijk ook niet voor de meestequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah gelukkig dan speelt er niemand vals![]()
![]()
nou dat zou wel heeeeeel triest zijn danquote:
We hebben lieve usertjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Dat kan, maar het is een beetje onzin om dat bij elke stem te gaan doen.
We vertrouwen er maar gewoon op dat iedereen een beetje eerlijk is.
hihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef fvivif het volgende:
Ik wou graag alle mensen van pub sc bedanken en me moeder die me door de moeilijke tijden heen heeft weten te slepen. Zonder haar was dit allemaal niet mogelijk geweest.
bedankt allemaal![]()
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihiEn vergeet niet te vermelden dat je wereldvrede wilt
op wie?quote:
ik een klein beetjequote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik een klein beetjemaar......... IK HEB WEL VAKANTIE!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou zonder bikinifoto's zelfs nog steeds leuker hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ze in bikini staat!
aduuuh![]()
Ik had deze in moeten sturen!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ze in bikini staat!
aduuuh![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:16 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik vind jou zonder bikinifoto's zelfs nog steeds leuker hoor.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]awehhhhhhwhwhwhhhh
slijmjurk
oelala en nu gaan de mods samen stemmen? gezelligquote:
Maar die mods zijn corruptquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oelala en nu gaan de mods samen stemmen? gezelligwij moeten nu nog ff geduld hebben whehe. Ik wil weten hoeveel stemmen ik heb
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin. Sowieso kan D_A niet eens met de stemmen rommelenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar die mods zijn corruptIk durf te wedden dat D_A met de stemmen gaat lopen rommelen.
vanwaar dat vooroordeel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar die mods zijn corruptIk durf te wedden dat D_A met de stemmen gaat lopen rommelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |