ah gelukkig dan speelt er niemand valsquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als we een vermoeden hebben, kunnen we dat wel redelijk nachecken.
Maar de mensen die tot nu toe hebben gestemd, zijn geen klonen, geloof ik.
Ze komen me allemaal bekend voor.
zo belangrijk is het waarschijnlijk ook niet voor de meestequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah gelukkig dan speelt er niemand vals![]()
![]()
nou dat zou wel heeeeeel triest zijn danquote:
We hebben lieve usertjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Dat kan, maar het is een beetje onzin om dat bij elke stem te gaan doen.
We vertrouwen er maar gewoon op dat iedereen een beetje eerlijk is.
hihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef fvivif het volgende:
Ik wou graag alle mensen van pub sc bedanken en me moeder die me door de moeilijke tijden heen heeft weten te slepen. Zonder haar was dit allemaal niet mogelijk geweest.
bedankt allemaal![]()
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihiEn vergeet niet te vermelden dat je wereldvrede wilt
op wie?quote:
ik een klein beetjequote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik een klein beetjemaar......... IK HEB WEL VAKANTIE!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou zonder bikinifoto's zelfs nog steeds leuker hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ze in bikini staat!
aduuuh![]()
Ik had deze in moeten sturen!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ze in bikini staat!
aduuuh![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:16 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik vind jou zonder bikinifoto's zelfs nog steeds leuker hoor.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]awehhhhhhwhwhwhhhh
slijmjurk
oelala en nu gaan de mods samen stemmen? gezelligquote:
Maar die mods zijn corruptquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oelala en nu gaan de mods samen stemmen? gezelligwij moeten nu nog ff geduld hebben whehe. Ik wil weten hoeveel stemmen ik heb
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin. Sowieso kan D_A niet eens met de stemmen rommelenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar die mods zijn corruptIk durf te wedden dat D_A met de stemmen gaat lopen rommelen.
vanwaar dat vooroordeel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar die mods zijn corruptIk durf te wedden dat D_A met de stemmen gaat lopen rommelen.
die nu door zijn?? komt er nog een ronde dan?? nee toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:04 schreef HuHu het volgende:
Komt er nog een overzicht van wie de meeste stemmen hebben gekregen en nu 'door' zijn?
Schat... je hebt het sticky serieus niet gelezen dus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
die nu door zijn?? komt er nog een ronde dan?? nee toch?
Jawel, wel gelezen en dat wat jij zei wist ik wel maar het leek alsof je bedoelde dat er nu 4 doorgaan bv en dan weer stemmen konden krijgen door fok ledenquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Schat... je hebt het sticky serieus niet gelezen dus.
Je kon tot vandaag 12:00 uur stemmen (rond 1). Dan werden de 3 dames en 3 heren met de meeste stemmen geselecteerd. Vervolgens gaat de 'jury' bepalen wie er dan wint (ronde 2).
Dan wordt er in de loop van deze week gezegd wie er hebben gewonnen.
check topic.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef melanie_the_miss het volgende:wanneer worden de finalisten bekend?
quote:En dan zal uiteindelijk op 19 oktober de uitslag bekend worden gemaakt!
Nog 3 dagen wachten dus melanie voor je je tagje krijgtquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef melanie_the_miss het volgende:wanneer worden de finalisten bekend?
Nee, ik houd het lekker spannendquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:04 schreef HuHu het volgende:
Komt er nog een overzicht van wie de meeste stemmen hebben gekregen en nu 'door' zijn?
Duuhh maar komt er geen tussenstand?quote:
brrrrrrrrrquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik houd het lekker spannend.
Er hoeft nog maar 1 crewjurylid te stemmen.
ju! miss1quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef Miss_S het volgende:
moeten we dan toch nog tot de 19e wachten?
* eRrrrJeee stemt doormiddel van van alles en iedereen op X-fi.. die nieuwe mister pubbbquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
* eRrrrJeee stemt doormiddel van van alles en iedereen op X-fi.. die nieuwe mister pubbb
oh jee spannend danquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh jee spannend danen moeten wij nu toch nog die paar dagen wachten??
![]()
![]()
Bummer als nu toch iedereen gestemd heeft kan je het net zo goed morgen gewoon bekend makenquote:
hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bummer als nu toch iedereen gestemd heeft kan je het net zo goed morgen gewoon bekend maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |